Hotel Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor voor je op een rij gezet:

163 reviews over Hotel Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor

• 9yvonne16-02-2016

prachtig

de rust , prachtig zicht over de nijl , de sfeer , verschillende zwembaden , het eten en bediening top

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Steven25-05-2015

Heerlijk thuis komen!

Na de vierde keer mogen we wel zeggen dit is, our second home! Helaas nog steeds geen directe vluchten naar Luxor waardoor het wat extra moeite kost om er te komen, maar het is de moeite waard. Respect voor het hele team dat ondanks de lage bezettingsgraad de standaard hoog houd! We hebben nu acht verschillende hotels in Egypte bezocht en dit is echt de beste!

Amina Saady van Baarsen-Guest Relation Coordinator, Guest Relation Coordinator, 09-01-2016

Geachte heer Kemperman en familie,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn altijd weer blij als u ons komt bezoeken. Het Jolie Ville Team staat altijd klaar om onze gasten het gevoel te geven thuis te komen.

Inmiddels zijn er weer wat meer mogelijkheden om een vakantie naar Egypte te boeken en er is goede hoop dat er binnenkort weer een rechtstreekse verbinding van Amsterdam naar Luxor wordt ingezet. Wij hopen dat ook de vlucht Brussel-Luxor niet lang meer op zich laat wachten.

Met de beste wensen en groeten van het gehele Jolie Ville Team,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9Marion Bosman29-04-2015

Een oase in de nijl

Een prachtige locatie op een eiland in de Nijl. Alles is netjes en schoon en wordt goed onderhouden. De ligging is prachtig: net even buiten de drukte van Luxor en prima aan te rijden met de shuttlebus of taxi (25 LE) Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Je kunt hier heel goed eten: geen last van de darmen gekregen en dat is perfect voor een noord Afrikaans land. Er is van alles krijgen voor iedere portemonnaie. Er zijn 3 zwembaden waarvan ook 1 zwembad alleen voor volwassenen ( voor als je rustig wilt liggen) Wij zijn lekker met de taxi verschillende keren op stap geweest: vaste prijzenlijst (betaalbaar) en iedere keer een fooi erbij gegeven. Alleen jammer dat Achmed de chauffeur nooit tevreden was met wat hij kreeg : "is this all..?" Jammer dat het nooit genoeg is.... Jollie Ville is een perfecte plek en een aanrader voor een verblijf in Luxor. We hopen dat het aantal toeristen weer gaat toenemen want dat is in heel Luxor een groot probleem. Amina, Bedankt voor alles !

Geachte mevrouw Bosman,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw bezoek aan Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor. Het was ons een genoegen u als gast te mogen verwelkomen en het doet ons plezier dat u zoveel van Luxor en omgeving hebt gezien. Wij hebben vaste prijsafspraken met de taxi chauffeurs die voor het hotel rijden en het is dan ook niet de bedoeling dat er om meer geld wordt gevraagd, onze excuses daarvoor. Een andere optie om Luxor te bezoeken is onze gratis shuttlebus die 4maal per dag de gasten naar de binnenstad brengt en hen weer ophaalt.

Er zijn inmiddels weer een aantal nieuwe graven geopend aan de Westbank, in de Vallei der Koningen en in de Vallei der Nobelen. Misschien een reden om terug te komen? Hopelijk wel.

Met Zonnige groet

Gereisd met partner in april 2015

• 10Pollet Georges13-10-2014

De beste keus in Luxor

We hebben 2 weken in dit hotel verbleven, dat volledig beantwoord aan de voorwaarden en normen van een 5 sterren hotel. Het vriendelijk en gedienstig personeel, de variatie en kwaliteit van het buffet, het comfort van de kamers, de keuze tussen 3 zwembaden, de wondermooie omgeving en tuin, maken van dit hotel een oase van rust. Te meer dat de veiligheid verzekerd is. Ter info :U kan beter inschrijven met B&B.U kunt , bij uw aankomst, de verdere maaltijden vastleggen dank zij een keuze van mogelijkheden, bij de balie inschrijving. Veilig ! voor uw lokale verplaatsingen naar tempels of andere bezienswaardigheden , kunt U ten volle vertrouwen op de taxis die het hotel voor U bespreekt.

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, Guest Relation Coordinator, 29-10-2014

Geachte heer en mevrouw Pollet,

Het was weer een genoegen u welkom te mogen heten op Kings Island waar u heeft genoten van uw tijd aan het zwembad en ook heerlijk de stad luxor hebt bezocht. Met plezier heb ik met u gesproken over de tempels en graven die dit jaar zijn ge(her)opend. Wij proberen up to date te blijven over alle archaeologische bezienswaardigheden zodat wij onze gasten goed kunnen informeren.

Wij kijken reeds uit naar uw volgende bezoek. Wellicht weer een verjaardag te vieren?

Met warme groeten uit zonnig Luxor van het gehele Jolie Ville Team en management.

Gereisd met partner in september 2014

• 8TravelAgent198715-05-2014

Maritim Jolie Ville King Island

Een ruim opgezet hotel, bestaande uit allerlei bijgebouwen, welke verspreid liggen in een zeer net onderhouden tuin. Het hotel ligt op een idyllisch eilandje. Het centrum van Luxor vindt men op ca. 4 km afstand en is bereikbaar per boot of bus. De standaard kamers zijn in 2011 allemaal volledig gerenoveerd en dat is te zien. Ze zien er prachtig uit en zijn zeer comfortabel ingericht. De Deluxe-kamer is iets ruimer en ligt in de nieuwe vleugel van het complex. Daarnaast heb je teven de Deluxe-superior welke nog ruimer is. Het hotel heeft meerdere zwembaden, waaronder 1 gelegen direct aan de Nijl. Dit zwembad is alleen toegankelijk voor volwassenen. Bij de overige zwembaden is ook een kinderzwembad. Dit hotel is een echte aanrader! Men kan hier verblijven op basis van logies/ontbijt en half pension! Vooral de ligging direct aan de Nijl maakt deze accommodatie ontzettend bijzonder!!

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 10Olivier Leys24-07-2013

Paradijs in de Nijl

Zeer mooi gelegen hotel op een prachtig eiland in de Nijl. Heel rustig. Prachtige immense tuin met tropische planten. 2 grote zwembaden met zicht op de Nijl, 1 kleiner zwembad voor volwassen, genoeg ligzetels rond de zwembaden en in het gras. Mooie kamers in bungalows verspreid in de tuin. Eten en drinken aan democratisch prijzen. Goeie pizzeria met mogelijkheid om buiten te eten. Alles goed onderhouden en verzorgd. Veel rustige plaatsjes om te relaxen op het eiland. Luxor-stad gemakkelijk te bereiken met taxi. Groot hotel met vele kamers maar jammer genoeg bijna geen toeristen in Luxor, nochthans veilig en geen problemen. Zeker aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Steven13-07-2013

Topklasse!

Wij vinden dit het beste hotel van Egypte, nog beter dan het Old Cattaract in Aswan. Prima kamer, heerlijke douche, grote bedden. Ontbijt goed ondanks dat er weinig gasten waren. Ascot-bar voor een eenvoudige maar lekkere maaltijd, prijzen op europees niveau. Prachtige zwembaden met heerlijke bedjes en dan nog die tuinen, de vogels en de rust!!!!! Hier gaan wij ooit nog eens terugkomen!

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, Guest Relation Coordinator, 19-07-2013

Geachte familie Kemperman, Wat een eer verleent u ons door Kings Island te vergelijken met het Old Cattaract in Aswan. Dat hotel is legendarisch en ik dank u dan ook hartelijk voor uw compliment. Ik ben verheugd dat u, ondanks de lage bezetting, toch de service hebt gekregen die men van ons mag verwachten. In situaties als deze is het risico aanwezig dat de service naar beneden gaat doch wij doen er alles aan om, vooral nu, de standaard hoog te houden. Wij hebben een nieuw trainingsprogramma ontworpen en zijn de “Jolie Care” begonnen voor onderhoud en deep cleaning van alle bungalows. Wij zullen klaarstaan om onze gasten / vrienden te ontvangen wanneer de vliegtuigen hun weg naar Luxor weer hebben gevonden. Voorlopig zijn alle historische sites nog open, zo ook de restaurants en hotels. Wij vragen u: Vergeet ons niet!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Grote_smurf_6403-07-2013

Jolieville blijft fantastisch!

Onlangs zijn we teruggekeerd van ons 8e verblijf in Jolieville. We hebben wederom een top-vakantie gehad. Wat Jolieville zo bijzonder maakt? Ten eerste de ligging: het resort ligt op een eiland in de Nijl, slechts enkele kilometers buiten Luxor. Het hele eiland is van het resort en is één grote botanische tuin. Rust en netheid is wat je hier vindt. Ten tweede de service en klantgerichtheid: Iedereen van de bijna 700(!) personeelsleden doet zijn uiterste best om het de gast naar de zin te maken. Of je nu te maken hebt met een badmeester, een kok, een schoonmaker, de general manager of de dame van guest relations (bedankt Amina voor de wederom goede zorgen en fijne gesprekken)... iedereen staat je vriendelijk te woord. Ten derde het eten: De kwaliteit is meer dan prima. Je kunt kiezen uit het dagelijks van thema wisselende buffet in het algemene restaurant, een Frans restaurant (La Fleur) een Italiaans restaurant (Ziggolini's) en nog een aantal kleine eetgelegenheden bij de 3 zwembaden.

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, Guest Relation Coordinator, 19-07-2013

Geachte GroteSmurf64, Wat heerlijk dat jullie weer op Kings Island waren. U bent net voor de “2de revolutie” afgereisd en hebt de “grote uittocht” niet meegemaakt. Helaas gaan wij moeilijke tijden tegemoet met een dramatisch lage bezetting. Het overgrote deel van de 600 medewerkers van Kings Island is met (betaalde) vakantie maar nog immer verlenen wij de service met een lach voor de weinige gasten in huis. Voorlopig kunnen zij al hun persoonlijke wensen in vervulling zien gaan. Grote_Smurf, ik maak graag van de gelegenheid gebruik om u en alle andere gasten, die mij in de afgelopen weken hebben gemaild, gebeld en berichten hebben achtergelaten op Facebook, te danken voor hun blijk van steun en waardering, hun zorgen om de hier aanwezige vrienden en de uitingen van frustratie van geannuleerde vakanties. Ik hoop dat de vluchten snel worden hervat zodat de gasten kunnen terugkeren naar Luxor, naar het altijd veilige Kings Island. Wij missen u en hopen dat u spoedig terugkeert.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jenneke Lim24-04-2013

Fantastisch!

Ik verbleef hier in februari samen met mijn dochter. Helaas werd zij de dag na aankomst ziek (ontsteking luchtwegen) en moesten we zelfs met haar naar een arts in Luxor. Er werd een taxi geregeld en de chauffeur ging zelfs mee naar binnen om een en ander uit te leggen. Ondanks alles hebben we toch genoten. We hebben vnl. bij onze kamer doorgebracht, de roomservice was fantastisch! Zij brachten zelfs het ontbijt naar onze kamer. Ik heb nu besloten dat wij begin juni nog eens teruggaan zodat mijn dochter nu wel volop van alles kan genieten!

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, Guest Relation Coordinator, 26-04-2013

Geachte mevrouw Jenneke Lim,

Hartelijk dank dat u, ondanks de nare herinneringen, toch terugkomt om de vakantie nog eens dunnetjes over te doen. U bent van harte welkom. Uiteraard is roomservice een uitkomst maar een ontbijt op het terras met uitzicht over de Nijl lijkt mij toch iets aantrekkelijker. Als wij iets voor u en uw dochter kunnen betekenen om het verblijf nog aangenamer te maken, laat het ons/mij maar even weten. Hopelijk zien wij elkaar binnenkort, in goede gezondheid, op Kings Island.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Herman Engels13-04-2013

Fantastic Hotel

Fantastic Hotel, very polite and friendly staff. unbelievable cooking, so spoiled for choice. the desserts are a picture. We took the guided kitchen tour hosted by Chef KHaled himself. great, very hygienic kitchen. (no turista this time)

“I’ll be back” (quote)

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, Guest Relation Coordinator, 17-04-2013

Dear Mr Herman Engels,

Thank you so much for visiting our hotel and writing this beautiful review.

I would like to take the opportunity to thank all our guests who gave the Maritim Jolie Ville Kings Island such a wonderful rating that now, in 2013 we are the no 10 Best Hotel in Egypt and the only hotel in Luxor with a Zoover Award.

Gaarne neem ik hierbij de gelegenheid om al onze gasten te bedanken voor de geweldige waardering. Wij staan thans op de 10de plaats als Beste Hotel in Egypte en het enige Luxor Hotel met een Zoover Award.

Thanks / Bedankt namens alle medewerkers van Kings Island en Ramses!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

21 tips over Hotel Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor

• Steven, 01-12-2013

Ga met Egypt-Air naar Luxor, goed te doen, prima maatschappij, goede service en als je flexibel bent in data, helemaal niet duur! Boek hierbij los dit hotel bij bv booking.com

• O. van der Horst, 06-06-2012

Sta lekker vroeg op en geniet van de rust op het eiland. Luister naar de vogels en geniet van het uitzicht op de Nijl.

Beleef een zonsondergang vanaf het terras tegenover het restaurant,

Bezoek, naast alle zeer bekende oudheden zoals karnak en het dal der koningen, ook de tempel van Medinet Habu en de graftombes bij Deir el Medina (beiden op de westoever).

Laat je rondrijden door één van de taxi's die bij het hotel staan. De tijd is dan aan jezelf, ze zijn niet duur en goed te vertrouwen

• Jan , 18-03-2013

Maak een koetrit door Luxor dit is bijzonder leuk en je komt op plaatsen waar je anders niet komt. Onderweg wordt bij een klein cafeetje gestopt voor het roken van een waterpijp.

14 vragen over Hotel Maritim Jolie Ville Kings Island Luxor

• Ilse, 20-06-2013

buiten eten

Beste,

Ik ben aan het overwegen om begin november naar Maritim Jolie Ville te gaan omwille van de vele positieve reacties. Is er in november 's avonds nog de mogelijkheid om in het hotel buiten te eten of is het dan al te koud?

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, 22-06-2013

Geachte mevrouw Ilse,

Wat heerlijk dat u overweegt om naar Kings Island te komen om van een welverdiende vakantie te genieten. Oktober en november zijn heerlijke maanden om in Luxor te zijn. Overdag kan de temperatuur oplopen tussen de 25 en 30 graden, doch tijdens de november-avonden begint het af te koelen. Een vestje of een colbert is geen overbodige luxe als men op het terras plaatsneemt voor het dinner. Wij houden het Sherazade- en Zigolini-terras, met zicht op de Nijl en het verlichtte Dal der Koningen zo lang mogelijk open omdat wij weten hoe onze gasten genieten van het schitterende uitzicht. Wij hopen u in november te mogen verwelkomen, als er nog vragen of wensen zijn, neemt u dan gerust contact op via Zoover of via mijn email-adres: [email protected]

• Steven, 11-06-2013

Dinertijden

Hallo, binnenkort komen wij vanuit Hurghada voor twee nachten naar dit hotel. Wij hebben alleen met ontbijt geboekt. Op de eerste avond (vrijdag) willen wij naar de sound and lightshow bij Karnak, daarna willen wij graag nog dineren bij het hotel, kan dat? M.vr gr. Steven

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, 13-06-2013

Geachte heer Kemperman,

Bij het inchecken kunt u aan onze receptionist vragen op welke tijden de Sound & Light show speelt en in welke talen. Uiteraard kunt u naderhand nog in het buffet restaurant van uw dinner genieten. U kunt ook tevoren een reservering maken bij een van de a la carte restaurants. Wij hopen dat u van uw vakantie in Egypte zult genieten en zien u binnenkort gaarne op Kings Island.

• wim huting, 18-01-2013

indeling kamer deel 2

mevr van Baarsen, ik heb reeds gelezen dat er ook de mogelijkheid bestaat voor een kamer met verbindingsdeur voor de kinderen (2 dochters van 16 en 14), geldt dit ook voor een deluxe superieurkamer? (wij zijn overigens van plan om op 1 augustus a.s. met Neckermann voor 14 dagen te komen). Alvast bedankt voor uw reactie.

Amina Saady van Baarsen, Guest Relation, 21-01-2013

Geachte heer Huting. Helaas heb ik niet dagelijks de tijd om de website Zoover te bezoeken om te antwoorden op reviews of vragen. Gelukkig hebben wij thans contact gehad over de telefoon en email en zijn uw vragen beantwoord. Voor de goede orde: onze kamers hebben geen afscheidingen maar is er voor iedere kamertype (niet in iedere kamer) de mogelijkheid gemaakt tot een verbindingsdeur naar de naastgelegen kamer. Het hangt af van het contract met de touroperator, waar de leeftijdsgrens van een kind ligt. Het hotel heeft deze grens op 12 jaar maar soms kan dit in het contract verhoogd worden naar 14 jaar. U hebt te horen gekregen dat 14-jaar nog geldt als kind, volgens het contract klopt dat en kan er dus een kamer geboekt worden voor 4 personen. Ik ben blij dat ik u enige duidelijkheid heb kunnen verschaffen. Mochten er nog (potentiele) gasten zijn met dringende vragen, dan ben ik te bereiken op [email protected] Ik kijk inmiddels al uit naar uw komst en hoop dat u veel plezier zult hebben in de voorbereiding voor uw vakantie op Kings Island.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV