Luchtballonvaart over de Nijl en westelijke oever in Luxor

Luchtballonvaart over de Nijl en westelijke oever in Luxor

9.9Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Luchtballonvaart over de Nijl en westelijke oever in Luxor?

• 10Daan09-11-2019

Ballonvaart fantastische ervaring!!!

Mooie zonsopgang gezien vanuit de luchtballon. We voeren over de Vallei der Koningen en de Kapitein informeerde ons wat er allemaal te zien was. Het was zeer indrukwekkend om te zien vanuit de lucht. Zeker het aanraden waard! Geweldige ervaring! De grond crew was zeer ervaren , behulpzaam en wisten waar ze mee bezig waren. Voor vragen bel gerust met de salesman van Sindbad Hot Air Balloons : Hany Elsayed (+20 (0) 100 0031206 ) www.sindbadballoons.com

oktober 2019

• 9estheryolanda28-05-2014

In één woord fantastisch.

's Morgens heel vroeg opgestaan, met een bootje de Nijl over en dan naar de plek waar alle ballons de lucht in gaan. Fantastisch om te zien hoe ze allemaal omhoog gaan. Af en toe vallen er stukjes ? op je hoofd vanuit de ballon. En de overgang van groen naast de Nijl in één klap droog en dor. Ik heb last van hoogtevrees maar in de ballon heb ik er geen last van gehad. Doen!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 10agnes04-05-2013

Luchtballonvaart

Werden smorgens om 04.30 uur bij Hotel Lotus opgehaald, met een bootje de Nijl over en met een busje verder naar de plek van opstijgen. Dit was de eerste vaart weer naar het vreselijke ongeluk met een luchtballon. Er waren in totaal 3 ballonnen die die dag de vaart zouden doen. We voelden ons volkomen op ons gemak en er was veelvuldig controle. Eenmaal boven in de lucht ervaar je de stilte, geniet je van de zonsopkomst en van de mooie bezienswaardiheden beneden. Na een vlucht van ongeveer ruim 45 min landen we weer veilig en wel aan de grond. Een belevenis die je niet snel vergeten zult, zo mooi.

Gereisd met partner in april 2013