Hotel Karnak Resort

• Sauna

90 reviews over Hotel Karnak Resort

• 5Kim Hermie28-06-2014

verbetering nodig

Wij zitten nu in karnak resort,we boekten reeds in oktober. We zitten hier all in. Bij aankomst kregen we de melding dat we maar 6 frisdranken waaronder water konden krijgen en 4 biertjes, de all inclusive werd dus beperkt. Er zou animatie moeten zijn, er is geen avondanimatie evenmin overdag. We zijn gaan klagen en als we het vragen kunnen we overdag animatie krijgen. Er is maar 1 restaurant open, het mooie hoofdrestaurant is gesloten. A la carte eenmaal per week is niet mogelijk. Normaal krijg je alle dagen water en koffie-nescafe op je kamer, in werkelijkheid moet je er alle dagen op de receptie naar vragen. Aan de bar in het zwembad zie je bijna nooit personeel. Hetbgrsts vervoer naar het centrum met de bus vaart niet krijg je gewoon te horen. Dit hotel is in januari zn sofitel verloren met een reden. Nog qua het eten, je heb meestal keuze uit 4 desserts, qua warm eten zijn er meestsl 3 bakken dus met 6 keuzes waarvan bijna alle dagen rijst..we zijn hier nu nog aanwezig tot 3 juli

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8TravelAgent198717-05-2014

Sofitel Karnak

Het hotel is gelegen direct aan de Nijl, op ca. 6 km afstand van het centrum van Luxor. Het is zeer ruim opgezet en heeft een prachtige tuin. Het hotel is zeer geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor stelletjes. Er worden veel diverse faciliteiten en activiteiten aangeboden, waaronder 6 dagen per week een kidsclub! Men zit buiten de drukte van de stad, welke echter wel gemakkelijk te bereiken is. Daarnaast is dit hotel een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de tempels rondom Luxor. De kamers zijn netjes en comfortabel ingericht. Wifi is alle in de lobby gratis te gebruiken. Vanaf de Sundown Bar kun je een prachtige zonsondergang aan de Nijl aanschouwen.

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 7Jul en jos03-12-2012

Niet echt vatbaar voor herhaling

De ontvangst was goed, kamer 2100 dicht bij receptie. Op het eerste zicht goed ogende. Na een nacht met véél lawaai van de airco en feestje, hebben we een andere gevraagd. Lukte pas na tussenkomst van de hostess. Helaas kregen we een minderwaardige kamer (3200). Iedere nacht om 3: 30 werden we wakker door het lawaai vanuit de minaretten, bleef 1 uur duren. Onze kamer werd niet één keer goed gepoetst. Bij aankomst lag er bloed in de badkamer bij vertrek nog (zie foto´s). Renovatie is hoog dringend. De matrassen waren hééh hard. De bediening was vriendelijk, maar zonder fooi kan minder. Er was een heel mooi zwembad en tuin met bar. Het eten was voldoende gevarieerd voor 1 week. Het begrip avondanimatie is voor een Egyptenaar blijkbaar beperkt. Het verlaten van het hotel met maar 2 personen is niet aangeraden. Al bij al goed hotel, echter ZEKER GEEN 5 STERREN. 4 te ruim bemeten.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10viviane wolfs30-10-2012

'n plek om nooit te vergeten

Hotel Sofitel Karnak voldoet aan alle eissen die je je wenst op een ontspannen vakantie en toch de mogelijkheid om actief de kunst en cultuur te proeven van magic Egypt

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Natasja Wolfs26-10-2012

In de watten gelegd

In Sofitel word je in de watten gelegd; zeer vriendelijk, vrolijk personeel en gevarieerd lekker eten. Prachtige accomodatie, rustig gelegen en toch in de buurt van de vele bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7Mariette06-10-2012

Nooit meer dit hotel

Dit hotel is zeer goed gelegen, wanneer je van rust houd en van iedere minuut wilt genieten ben je hier aan het juiste adres. Maar in onze ogen heeft dit hotel meer negatieve kanten als positieven. Zo vinden wij het eten gewoon ronduit slecht wij zijn veel beter gewoon om te eten. Het lijkt allemaal wel gevarieerd maar het smaakt echt niet goed. Zo vinden wij ook dat de kamer echt aan vernieuwing toe zijn, zijn echt ouderwets. Wij raden dit hotel aan voor vooral oudere mensen, voor jongeren en zeker voor pubers is hier niets te zien maar ook niets fijns om te doen. Wij zijn zelf nog redelijk jong en waren hier met onze 2 pubers zij vonden het helemaal niets, wat ik ook wel kon begrijpen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9Heidi Peelman16-08-2012

Heerlijk genieten!

Wij kwamen naar het hotel na een weekje op de Semiramis III cruise, dit hotel was aldus een echte verademing ! Prachtige locatie ! Wij hadden na een week uitstappen helemaal genoeg van de opdringerige Egyptenaren en vonden het dan ook ZALIG om in Karnak helemaal tot rust te mogen komen !! We hebben ons nog één keer buiten het hotel begeven, om het luxor-museum te bezoeken, een leuke aflsuiter van deze culturele reis. Het hotel zelf, de kamer was prachtig, wat een zalig groot bed !! Een prachtig zwembad met leuke swim-up-bar :) Het eten was ook zéér okéé !! Prachtig restaurant !! mooie tuin, mooie ligging, mooi zwembad, leuke bediening (niet één heeft ons naar een fooi gevraagd, GROOT contrast met de week ervoor !!)

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Ann 04-03-2012

Hotel Sofitel - Karnak

Vlakbij Luxor maar toch heel wat rustiger gelegen dan de hotels in Luxor centrum ! Het hotel verzekert een handige en degelijke verbinding met het centrum. Het personeel doet haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Aan het buffet is 's avonds voor elk wat wils ... en wil je ook eens van de echte Egyptische specialiteiten proeven kan dat zeker ook. Het ontbijt is enorm uitgebreid ... vers ... en je wordt op je wenken bediend. Minpuntje is de staat van de badkamer, een kritisch oog merkt enige veroudering op, neen, dit kan beter. De verwarming, die je in de maand maart 's avonds toch echt nog wel nodig hebt werkte niet altijd naar behoren. Wij waren zonder onze pubers maar vonden dit hotel niet echt een aanrader voor het pubervolkje ... weinig te beleven voor hen. Maar voor volwassenen of mensen met kleine kinderen geen probleem.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10G de Bruijn11-10-2011

TOP vakantie

Hotel Sofitel is een Top hotel, alles goed geregeld door het vriendelijke personeel van het zwembad, het restaurant, de schoonmaak van de kamer, de wonderschone tuinen met iedere dag de zonsondergang in de Nijl en het altijd zonnige Egyptische klimaat maakte dit alles tot een onvergetelijke vakantie voor ons, tevens willen wij ook even vermelden dat lokale bevolking hier ook zijn deel aan heeft gehad, excursies tot in de puntjes verzorgd, ook de transfers van, en naar het vliegveld, perfect.

Gereisd met partner in september 2011

• 9jeroen.loke05-06-2011

Heel net hotel

Mooi hotel, begin van onze reis samen met mijn broer, dicht bij de Nijl, en andere bezienswaardigheden. Mooie zwembaden erbij. Zeker aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Engels, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Steen & edelsteen sauna
  • Wellness behandelingenMassages