KinderhotelWeer vandaag27°16°
4,7

Matig

34 reviews over Hotel Iberotel Luxor in het Nederlands

Prima hotel; prachtige ligging aan de Nijl;

eric lingers
24-2-2013

Personeel is erg vriendelijk (balie/restaurant). Het zwembad is schoon en er zijn gratis badhandoeken. Door de ligging direct aan de Nijl hebben deze kamers een prachtig uitzicht. Ze zijn niet heel ruim, maar verder schoon. Mini maat ligbad. Nette tuin met voldoende zitgedeelte. Apart Chinees en Italiaans restaurant op het terrein. Buffet in hotel is prima voor een paar dagen - ondanks 'thema's wordt het wat eentonig na enkele dagen - maar ze doen hun best. Het tapijt op gangen en kamers is aan vervanging toe.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

we komen hier al 10 jaar..en in die 10 jaar bevriend geworden met 2 managers van ditHotel. Heerlijk hotel, geen russen is een plus! lekker eten,goede service, en super lief, maargoed we zijn al jaren bevriend, misschien voor ons anders.. we bellen wekelijks met ze altijd gezellig. ze hebben ons enorm geholpen met onze Bruiloft daar, het was een echt feest!! Een Egyptische Bruiloft echt 10000 en `1 nachten met zonsondergang aan de nijl! Mooi zwembad,schoon hotel, en elke dag schone handdoeken, alhoewel we onze eigen meenemen, maar die zijn groter haha.

Gereisd met vrienden in september 2011

kamer zicht op nijl ok maar vuile vloerbedekking.hygiene verder ok. eten voldoende keuze en typische lokale smaak. ongemakken zoals soms geen warm water douche, geen ijs voor dranken, geen ontbijt op terras,... . zwembad in nijl en stadstuin grote troef. formule all in ouderwets tot belachelijk. avond live muziek maar 95% egyptische, te luid. excursie halve dag( zonder maaltijd ) minimum 50 euro en dan wordt nog extra gevraagd voor bepaalde toegangen. Hotel ligt aan begin exotische promenade waar echter niet op normale manier kan worden gewandeld. Het aanklampen om wat dan ook te slijten is nu onaanvaardbaar agressief. Het toerisme is ingestort( oktober zou topmaand moeten zijn ) en er is overschot aan aanbod koetsen, boten, bazaars. Touroperator biedt dan maar "excursie "aan waar u tegen minimum 15 euro wordt begeleid door lokaal iemand (een soort bodyguard dus). Zonder de negatieve impact van het politieke klimaat zou onze beoordeling qua ligging en algemene waardering hoger liggen

Gereisd met partner in oktober 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Luxor voor je op een rij gezet:

goed hotel voor uitstapjes.

Wilma
5-8-2011

Hotel ligt lekker centraal, dicht bij centrum van Luxor. je wandels zo de stad in. dicht bij Luxor tempel,en de overige bezienswaardigheden ook goed te doen. 'smorgens al vanaf 05.00 uur ontbijt. bij zwembad op de Nijl prima eten en mooi uitzicht. kortom een goed hotel om 's morgens de omgeving te bekijken en 's middags lekker bij het zwembad te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2011

Supergoed hotel.

joke_de_ridder
25-5-2011

Het was hier heerlijk vakantievieren. Uitstekend eten, leuk personeel, attent, mooie kamers, lekker zwembad. Je loopt zo Luxor in, bv. om te winkelen. Vanaf het hotel kun je zeiltochtje maken met felucca naar een dorpje, erg leuk. Wij waren er begin mei: al erg warm (40 graden) maar daarom al rustig bij de bezienswaardigheden. Vroeg opstaan als je de woestijn in wilt!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Mooi verzorgd en smaakvol hotel

Duchateau Frans
29-1-2011

wij zijn er verbleven van 13/01 tot 28/01. mooi hotel, zeer goed eten met veel keuze, zowel ontbijt, middagmaal als avondmaal, ook al-in voortreffelijk, van s'morgens tot s'avonds eten en drinken, altijd vers. Wij zaten op 4 de verdiep met nijlzicht, prachtige kamer, zeer proper,aan te raden. Het personeel zeer vriendelijk en hulpzaam. Wij gaan er zeker terug naar dit hotel. Er waren zelfs mensen die hun overboeking gevraagd hebben van pyramisa isis * naar dit hotel omdat dit veel beter was.

Gereisd met partner in januari 2011

heeel leuk hotel

carole en yvette
29-11-2010

een heel leuk hotel, propere kamers,(zicht op de nijl aangeraden) op wandelafstand van mooie bezienswaardigheden. Het eten was zeer lekker en gevarieerd! we voelden ons direct thuis in het hotel, het personeel is heel vriendelijk en heel behulpzaam! we werden er echt verwend! wij gaan er zeker terug!!onze 14 daagse reis waren onvergetelijk.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

Niet twijfelen , doen ....

noella baeten
17-5-2010

Net terug sinds zaterdag. Heerlijke vakantie gehad. Het zwembad werd elke dag 2x gecontroleerd op de kwaliteit. Het eten was correct. Iedere dag een ander thema. Kamers zeer proper. Wij hadden kamer 415. Half zicht op de nijl en half zicht op het drukke kruispunt. Heerlijk om daar te zitten om alleen nog maar om te zien wat toeren ze daar uitsteken. Kamer werd elke dag goed gekuist.Restaurant heel proper. Personeel heel heel vriendelijk. Hotel ligt op wandelafstand van Luxor Tempel, Luxor Museum en Mumificatie museum. Voor uitstappen kan je vragen op de promenade naar Hassan. Voor veel minder geld ga je naar de westbank om alle belangrijke tempels te bezoeken. Ook mogelijk voor Caïro. Indien je problemen hebt met de koetsiers enz. moet je gewoon maar zeggen dat je de toerist police gaat bellen en ze laten je meteen gerust. Gewoonweg een zalige vakantie gehad.

Gereisd met partner in Sat May 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tgv van Ijslandse vulkaanwolk in dit hotel 4 d. vertoefd. PRO's: - Ligging - personeel - goed werkende frigo.

Con's: -Mijn kamer gelegen aan drukke baan (rondpunt) (onthou dat Egytenaren constant toeteren) - Verouderde kamer. - Versleten vast tapijt - oud meubilair, - oerslechte doorgelegen matrassen (alle 3 onze bedden) - Verouderde airco, die het net haalde indien je hoog toerental aanzet. -Bedenkelijke hygiene zwembad - Badkamer met plafond dat boven douche afbladert. - Afwerking badkamer van bedenkelijke kwaliteit)

ACCEPTEERBAAR: - Kwaliteit vd maaltijden (ontbijt en avond). (met uitzondering middagmaaltijd -> zeer beperkt aanbod)

EXTRA NOTA: - Er zouden betere kamers aanwezig zijn in het hotel (vernieuwd?) waarschijnlijk hoogste (5e)verd.+ ligging nijlzijde.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

het eten was puik alles gegeten ook rauwkost en ijs. heerlijk gezwommen. alles is te belopen luxortempel museum,pont over de nijl fietsverhuur s,vonds goede live muziek personeel zeer vriendelijk voorkomend, in voor een grap en een grol kortom we voelden ons daar thuis op ons gemak en verschrikkelijk verwend wout enrijnieklein

Gereisd met partner in april 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberotel Luxor in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberotel Luxor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.