Appartement

4 reviews over Appartement Home Sweet Home in het Nederlands

Home Sweet Home is prima appartement

J.B.Scholte
13-2-2012

Home sweet home is prima appartement, maar er ontbreekt nog veel, zoals receptie, mogelijkheid tot het kopen van dagelijkse behoeften, zoals water en brood, maar vooral ontbrak een kacheltje voor de zeer koude avonden. Ook laat de service veel te wensen over. De locatie is bijzonder landelijk, 15 tot 20 minuten lopen om je brood te halen.

Gereisd Met partner in januari 2012

fantastische plek

de tender willy
7-3-2010

wij zijn daar geweest eind februari en vonden het daar zeer goed ruime nieuwe appartementen met alle voorzieningen ook internet zeer groot dakterras waar ge lekker op kunt zonnen met barbequi en zelfs een pooltafel ?De ligging is rustig en de omgeving zeer mooi om te wandelen of te fietsen ,mohammed en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en geven alle informatie betreffende de bezienswaardigheden wij gaan zeker nog terug .

Gereisd Met partner in februari 2010

prachtige appartementen

marijke
7-3-2010

wij hebben daar voor veertien dagen gelogeerd in een appartement met alle comfort en ruimte en in een rustige omgeving prachtig om te wandelen of te fietsen. mohammed de eigenaar met zijn nederlandse vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in februari 2010

Geweldige plek

Barbara
15-2-2010

Het appartement is ruim, gezellig ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een WiFi-verbinding. Door het heerlijke weer kan je de hele avond buiten zitten op het grote balkon, genietend van een drankje en het fantastische uitzicht. Op het dakterras staan zitjes, een openhaard en een barbecue waar iedereen gebruik van kan maken.

Op de fiets kan je de bijzondere tempels, graven en beelden uit de tijd van de farao's bezichtigen. En een wandeling is ideaal om de omgeving te verkennen en de gastvrijheid van de lokale bevolking te ervaren.

De mensen van Home Sweet Home zijn erg behulpzaam. Trips organiseren, info verstrekken, boodschappen doen, niets is voor hen teveel.

Wij zijn hier heerlijk uitgerust en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Home Sweet Home in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Home Sweet Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.