KinderhotelWeer vandaag27°16°
Hotel Hilton Luxor Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Luxor Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Hilton Luxor Resort in het Nederlands

Prachtige resort

martin75
15-11-2013

Dit hotel heeft een prachtig uitzicht aan de Nijl en ligt in de buurt van de Stad Luxor. Het hotel is echte luxe en we hebben een prachtvakantie gehad. Een aanrader als je naar Luxor gaat. Het eten is top van ontbijt tot diner. Elke dag andere keuzes en zeer vers. Voor herhaling vatbaar!!! Prachtige kamers met mooi uitzicht op de Nijl. En heel vriendelijk personeel die ons op handen droeg. We deden ook een tochtje op de Nijl met een zeilboot en gingen enkele keren naar de Stad Luxor. In Luxor stad word je constant lastig gevallen door plaatselijke bevolking die vragen of je een ritje wil doen met een koets en of je dingen wil kopen in hun winkeltjes. Gelukkig is het hotel prima en kan je daar genieten van je vakantie.

Super Hilton hotel en zeker zijn sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Super!

Lieve
27-3-2012

Hier wordt je echt in de watten gelegd, overal super service. Heel vriendelijk en attent personeel, maar niet kruiperig. Extra hapjes en drankjes op de kamer, aan het zwembad en in de spa. Iets verder van de centrum gelegen, maar dat wordt gecompenseerd door de gratis shuttlebus. Als enige minpuntje het wel erg kleine terras aan de kamer (niet voldoende plaats voor een stoeltje), en de geldautomaat die niet werkte. Daar tegenover staan dan wel de supergezellige terassen en tuinen, zeker de Diwah-bar uitproberen! Wekelijks receptie met het management team, die van kortbij opvolgen of er nog verbeteringen kunnen aangebracht worden. Kortom, hier wordt je echt verwend!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Droomhotel op een schitterende plaats

frederik
7-11-2010

In het hectische Luxor is zo'n hoteloase een echte verademing. Het hotel heeft een schitterende tuin (lanngs de Nijl) met prachtige zwembaden. Je wordt er als een prins vertroeteld. Het eten is lekker en saladebuffeten vormen hier geen gezondheidsriscico.

Gereisd met partner in oktober 2010

Kristien Devaere
3-1-2010

Het hotel bij uitstek om eens extra verwend te worden. We hebben al betere hotels meegemaakt qua kamerruimte, maar qua service verslaan zij iedereen.

Gereisd met partner in december 2009
2007

Het eerste hotel van onze rondreis

michelle
10-8-2007

Het eerste hotel van onze rondreis. Vriendelijk personeel en goed eten in de restaurants. Het hotel ligt niet direct in het centrum, maar dat is goed te bereiken.

Gereisd familie in december 2006
2006

kamers en zwembad zijn aan restauratie toe

mireille
17-1-2006

kamers en zwembad zijn aan restauratie toe. Eveneeens de hall is nogal verouderd. Zeer vriendelijke manager en die vertelede ons dat hilton binnen drie maanden volledig vernieuwd wordt. Eten restaurant is goed en variabel. Tip: nieuw Egyptisch restaurant ( Gerda's Garden) buiten hotel a.d.overkant straat: vriendelijk en goede menukaart.

Gereisd familie in december 2005

2005

Eerste hotel van onze rondreis

dick van marle
15-10-2005

Eerste hotel van onze rondreis. Was een goed hotel met zeer goed eten. De service was prima. Koffers werden netjes in de kamer gebracht

Gereisd anders in oktober 2005

het is helemaal te gek

Roy
11-10-2005

het is helemaal te gek

Gereisd anders in oktober 2005

Mooi hotel en lekker eten!!!! We hebben dit hotelmet een rondreis bezocht. Interessen in mijn reisverslag.

Gereisd anders in Fri Aug 26 2005 15:46:04 GMT+0000 (UTC)

het is een super mooi hotel

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Luxor Resort in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Luxor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.