Hotel Emilio

Tonen op kaart

24 reviews over Hotel Emilio

• 6John23-01-2011

Hotel nabij boulevard

Wij verbleven 3 nachten in hotel Emilio. Ooit wellicht 4 waard, nu voldoet de huidige waardering van 3. De kamers zijn klein maar redelijk verzorgd. Uitzicht vanaf de kamer afhankelijk van de ligging van de kamer. De kamers zijn wel gehorig voor het verkeer en moskee-gebeden, ook 's nachts! Vanuit het hotel is het centrum, de boulevard (en ferry), en evt. de Karnak tempel (20 minuten) te voet te bereiken. Het ontbijt was basic. In januari 2011 vonden opgravingen en verbouwingen voor het hotel plaats wat een klein beetje overlast gaf.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8littleduck30-06-2010

Super uitvalsbasis (centraal)voor al je trips

Ik en mijn partner hebben hier 2 weken verbleven in 2001, is alweer een tijdje geleden, maar wilde toch nog even de positieve punten benadrukken, vind het nu hier op Zoover wat te nega. Om misvattingen te voorkomen: Emilio en het New Emilio zijn hetzelfde hotel.(staan apart hier op Zoover)Toen wij hier naar toe gingen hadden we nog geen kids, de voorwaarden waar het verblijf aan moest voldoen waren ook anders dan die ik nu stel met twee kleine kinderen. Het hotel is ideaal om als uitvalsbasis te dienen tussen je trips naar de Westbank of de KArnak en Luxor tempel, het is er netjes en schoon, ik heb toen ook geen onvriendelijk personeel gezien ofzo.Verder kan je er goed ontbijten , toen wij er zaten kon je op verzoek extra vroeg ontbijten zodat je heel erg vroeg (voor zonsopgang) weg kon.Dakterras prachtig uitzicht rondom, en lekker briesje.(mooie fotos met zonsopgang/ondergang!!)vanaf balkon straatkant heerlijk genietenvan het Luxor nightlife!prijs/kwaliteitsverhouding perfect!

Gereisd met partner in september 2001

• 7Hetty & Steven21-05-2010

voor kort verblijf prima centraal gelegen

ook leuk dakterras met aardig uitzicht, ontbijt op dakterras, kamers minimaal maar voldoende, lawaaige airco

Alleen gereisd in mei 2009

• 6Janja15-05-2010

Aardig hotel, gelijk in het centrum

Het hotel is goed, ligt echter op een druk punt. Je loopt zo de kleine straatjes in. Taxi's gelijk midden voor de deur. De kamers zijn niet al te groot en de airco heeft maar een stand. De mensen zijn vriendelijk. Op het dak is een zwembad, waar je bij hete temperaturen even af kunt koelen. Ook is daar het restaurant, wat we niet echt veel vonden. Je kunt beter in het centrum eten. Ontbijt sober, maar goed.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Janja15-05-2010

een goed hotel, midden in het centrum

Het hotel ligt heel centraal. Zwembad boven op het dak was wel warm met 45 graden. Toch lekker dat het er was, omdat je even af kon koelen. Personeel was vriendelijk. Ontbijt sober, maar goed.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Diane Bernaerts24-04-2010

Leuk, charmant hotelletje

Na een barslecht 3-sterrenhotel in Aswan viel Emilio ons héél goed mee: dit is zijn 3 sterren tenminste waard. Mooi en charmant hotel, vlakbij de tempel van Luxor. Nette, maar vrij kleine kamers. Omdat onze triple écht te klein bleek, kregen we zonder meerprijs een quadruple. Ontbijt goed, goede schoonmaakservice. Zwembad op dakterras niet groot, maar wel gezellig, met ligzetels en terras met luifels waar je kan lunchen en prachtig uitzicht op de Luxortempel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Ellen03-05-2009

Prachtige plek om van Luxor te genieten

Het Emilio hotel is een prima hotel met een heerlijk dakterras met (koud) zwembad. Je zit boven fantastisch, in aparte hoekjes kun je zo over de Nijl en de tempels van Luxor en Hatsjepsoet uitkijken. De kamers zijn prima, zowaar met laminaat op de vloer en heel goed sanitair. Al hoorden we medereizigers dat zij geen water hadden op een bepaald moment. Ik zou hier nog wel een keer terugwillen, zeker als de sfinxenallee eindelijk helemaal klaar is.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 6roos07-04-2009

oordopjes nodig

op zich helemaal niet zo slecht, mooi uitzicht op de tempel. Het eten is er alleen vreselijk. We bestelden bijvoorbeeld een pizza, en die kregen we ook. We namen een paar happen en gingen bijna over onze nek. Wat bleek: de kok had de bodem eerst gefrituurd! :( Verder is het 's nachts een ongelofelijk lawaai van de weg, zonder oordopjes kwam ik niet in slaap. Helaas was ik er ook nog met oud en nieuw, en blijkbaar dachten ze dat het wel leuk zou zijn om een nieuwjaarsmaaltijd met dansers enzo te doen. Niet dus! De dansers waren heel erg slecht, en de 'slangenbezweerder' had alleen een paar slangen die hij bij sommige mensen om de nek hing. De toetjes waren overigens wel geweldig, echt heel erg mooi gemaakt.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 0r.a.brandenburg28-11-2008

geweldig

in November 2008 8 dgn in dit hotel geweest. Ligging perfect, alles loop afstand behalve de vallei natturlijk. Karnak 30 minuten stappen. Kamers eenvoudig maar schoon. veel elektrische foutjes ondekt, maar vind dat op vakantie niet boeiend genoeg om over te klagen. verdiend wel beter onderhoud om niet af te glijden. personeel hoffelijk en gezellig; tja, niet iedereen lacht de hele dag, dus nukkig komt wel eens voor. 's avonds terugkomend in hotel werd je ontvangen of je thuis kwam van de bewaker bij de deur tot de manager aan toe. als je zelf ook een beetje aandacht voor je medemens hebt, krijg je dat daar dubbel en dwars terug. zwembad op dak perfect en super schoon, geen rode chloor oogjes en elke avond geboend. uitzicht op de nijl en elke avond zonsondergang onder genot drankje bij het dak terras. lekker toeven ivm verkoelend briesje. kamer meisjes maken creatieve dingen met handoeken en elke dag opnieuw weer leuk. de bevolking van Egypte heeft humor, en daar moet je aan overgeven.

Gereisd met partner in november 2008

• 7EF Schutte23-11-2008

Emilio

Leuk uitzicht vanaf het dak over de stad. Kamers waren keurig en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

0 tips over Hotel Emilio

0 vragen over Hotel Emilio

• VerzorgingHalfpension, Volpension
        • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
        • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
        • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
        • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
        • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
        • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
        • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages