8,3

45 reviews over Hotel El Luxor in het Nederlands

vertrouwde plek

Favier
4-11-2014

Wij vinden dit een heerlijke vertrouwde plek komen hier al 7 jaar leuk en hartelijk personeel. Dicht bij veerboot (nog steeds 1 pond) en bezienswaardigheden. Er zijn nog steeds niet veel toeristen waar ze niets van begrijpen "er is hier toch niets aan de hand" zeggen ze constant en overal waar je mensen gedag zegt roepen ze "welkom in Luxor". We hebben ook gewoon langs de Nijl kunnen wandelen terwijl we maar 1 keer zijn aangesproken (andere jaren veel meer) waar we ook kwamen we voelde ons overal veilig. Al met al volgend jaar weer als god het wil.

Gereisd Met partner in oktober 2014

stoffig hotel en saai eten

Buteijn
9-2-2013

Kamer wordt 1 maal per dag schoongemaakt maar bij aankomst veel stof en vuil op de vloer. Ook in de badkamer bevonden zich zeepresten en was niet schoon. Er wordt wel direct geageerd op klachten. Het eten is practisch elke dag hetzelfde en is saai. Geen broodbeleg bij de lunch en geen boter.

Gereisd Met partner in Wed Jan 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Anja
9-11-2012

Gewoon een goed hotel. Lekker eten en alles heel betaalbaar. Direct aan de boulevard van de Nijl gelegen. Lopend ben je zo in het 'centrum' van Luxor.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Heel goed hotel

f_favier
3-6-2012

We waren er half april 2012 voor 2x 5 nachten kregen een mooie kamer aan der voorkant waar we ook graag zitten ruim balkon. De kamer was prachtig opgeknapt, thee en koffie op de kamer. De zijvleugel met de kleine balkonnetjes worden helemaal gerenoveerd. Prima ontbijt buffet en een heerlijk zwembad. we hebben veel hotels in Egypte gehad maar dit vind ik de beste en niet zo massaal. Volgend jaar weer insjallah.Drankjes wat prijzig (30 pond bier in blik).

zeer goed

hennie bouwmeester
3-11-2011

hotel el luxor is een prachtig hotel mooie kamers goed eten niet duur het personeel is erg vriendelijk goede ligging 15 min lopen naar het centrum en de luxor tempel van uit de kamer mooi uitzicht op de nijl

Gereisd Met partner in oktober 2011

Mooie plek!

damian hanegraaf
10-2-2011

het is mooi rustig en ziet er goed uit het is kindvriendelijk mooie kamers goed koop en goed eten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Voor ons is: Luxor = Luxe

Anemoon
3-2-2011

Een heerlijk hotel! Ruim opgezet en goed te eten. Het buffet was lekker. Vooral het toetjesbuffet. Op het hotelterrein zit ook een Italiaans restaurant en daar was het nog heerlijker om te eten. De hotelkamers zijn eenvoudig, maar compleet en de service is prima. Luxor heeft een prachtige omgeving en vanaf het hotel kon je dus heerlijk uitstapjes maken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al 4 keer geweest

MarjaGerda
21-1-2011

Geweldig hotel, vriendelijke bediening en goede service. Ligging gezellig, eten prima, zon zalig en kamers top. Kortom, we gaan zeker een voor een vijfde keer naar dit geweldige hotel.

Gereisd Met partner in januari 2011

Geweldig hotel!!

Martine
19-12-2010

Wij hebben echt van ons verblijf in dit hotel genoten. Eigenlijk niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig hotel op een prima plek

Wilma
8-11-2010

Wij vonden de service in dit hotel ontzettend slecht, maar de locatie maakt alles goed. De kamers zijn redelijk, hoewel de 4 sterren van dit hotel niet helemaal waard. Het ontbijt is uitgebreid en hier is de service erg goed. Wel jammer dat wij in verschillende kuipjes boter schimmel aantroffen, dit zou niet mogen gebeuren. Het hotel is vooral een aanrader vanwege de ligging.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Luxor in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Luxor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.