Sorteren

Reviews over Hurghada

Caps
    18-11-2018

We hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in ons geliefde Aladdin resort. Eten was prima in alle restaurants, service overal erg goed. Af en toe een fooitje wordt zeer gewaardeerd. Hadden een prima kamer aan de Lagune, rustig gelegen, nabij het zwembad. Tweemaal ontzettend genoten in de spa van een schoonheidsbehandeling en een goede massage, sauna, stoombad en jacuzzi, heerlijk! Ook een boottrip gemaakt geboekt bij Zizo naar dolfijneneiland, tweemaal dolfijnem gezien en een keer tussen 10 dolfijnen gesnorkeld, wonderbaarlijk. Wij keren snel terug naar ons geliefde hotel Aladdin.

Hallo 👋 from Egypt

Sonneville monique
    10-11-2018

Heel goed hotel, veel variatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, propere kamers. Genoeg keuze van restaurants alsook een beachbar. Mooie pier met huisrif, mooie tuinen Voor herhaling vatbaar.

Holiday titanic

Thomas S
    9-11-2018

Leuke vakantie gehad! Fraai hotel met veel mooie zwembaden. Een voordeel is dat je onbeperkt al a carte kan eten en dus niet gebonden bent aan het buffet.

Aanrader! Ga ook eens snorkelen bij het de pier, hier kun je mooie vissen spotten!

90% good

Petra
    6-11-2018

Deze vakantie is super hotel prima lekker dicht bij het strand personeel erg vriendelijk eten prima activiteiten erg goed echt een aanrader ook voor mensen met kleine kinderen groet Petra en jan ......

Ontspannen en relax resort

Stefan
    4-11-2018

Super relax resort, voornamelijk Britse en Duitse gasten. Personeel verleent uitzonderlijk service met een glimlach. In de omgeving diverse leuke excursies.

Hurghada scoort een 7,2 uit 10, op basis van 3203 reviews