Hurghada

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada voor je op een rij gezet:

vakanties Hurghada

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada voor je op een rij gezet:

Reviews over Hurghada

Prima uitvalsbasis voor strand en mooie excursies

Harold
    22-7-2019

Hurghada is een uit de grond gestampte toeristenstad die wij, afgezien van het heerlijke strand en de rode zee, niet bijzonder vonden. De excursies naar Luxor, Dolphin House en de Bedoeïenen waren zeer de moeite waard waarbij de reis naar Luxor dwars door Egypte en de tocht door de woestijn naar het Bedoeïenendorp belevenissen op zich zijn en je een goed beeld geven van het mooie woestijnlandschap en de fraaie groene en dichtbevolkte nijloevers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wil niks anders meer !!

Lilian
    8-7-2019

Altijd goed weer ,35 gr voelt heerlijk aan ,hele andere warmte dan hier,snorkelen ,duiken en je ziet de mooiste vissen ,schildpadden ,roggen enz,kunt gewoon met euro's betalen ,zijn ze gek op daar ,wij zijn naar het sunrise holidays resort geweest ,SUPER resort ,krijg van ons een dikke vette 10,alles perfect gewoon !!! Buiten het resort weinig te beleven,armoedig maar op dit resort hoef je.niet weg ,adults only dus geen geschreeuw van kinderen !

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische vakantie met veel cultuur snuiven

Petra
    13-6-2019

Het resort was mooi ,stap je erbuiten is het woestijn Wil je iets zien,doen dan zul je een excursie moeten maken. Wat niet wil zeggen dat als je in het resort blijft je niet te doen hebt Er zijn een paar winkeltjes , mooie zwembaden en het strand met de zee Zowel bij de zwembaden als bij zee zijn badhanddoeken te verkrijgen diverse drank en snacks En vriendelijk niet opdringerig personeel De temperatuu6 was uiteraard top ,altijd tussen 27 en 33 graden zeer aangenaam

Gereisd Alleenreizend in februari 2017

Durf verder te kijken!

Lidwien
    30-5-2019

Als je vanaf het vliegveld de stad in rijdt, kom je veel onafgebouwde "rotzooi"tegen, dit komt allemaal nog uit de tijd van Mubarak. De laatste jaren is de infrastructuur al enorm verbeterd en worden die gebouwen of afgebouwd of gesloopt, dit zal nog wel enkele jaren duren. Maar ga er echt eens op uit, bezoek de nieuwe Moskee, de lokale vismarkt en de New Marina. Shoppen kan op verschillende plekken, Sheratonstreet (incl. MacDonalds e.a.) Sherrystreet (leuke wandelpromenade) of naar Hurghada City Center met Carre Four! Het oude Dahar met de groente en fruitmarkt en de Koptische Kerk moet je ook gezien hebben. Verder is er nog Sandcity met zandsculpturen van alle culture hoogtepunten van Egypte. Taxi kost weinig als je voet bij stuk houdt, ze proberen toeristen nog weleens hele hoge prijzen te vragen, niet doen! Je betaald ook met afdingen nog een zeer goede prijs! Lokaal eten is ook een belevenis.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Erg afgelegen...

febo
    13-5-2019

Voor zonaanbidders is dit de ideale plek. Uitstekende stranden en hier en daar nog wat overgebleven koraal om te snorkelen. Verder valt er niet veel te beleven. Mensen zijn over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.

Hurghada scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3279 reviews