Sorteren

vakanties Hurghada

Reviews over Hurghada

Genieten in ruim, groen resort

Tanja
    15-11-2018

Heerlijk ruim resort met veel voorzieningen. Volledig ingespeeld op gezinnen, ook met jonge kinderen. Erg ruim opgezet, door slim gebruik van de omgeving heb je echter niet een massaal gevoel. Het personeel is behulpzaam en altijd bereid iets extra's te doen. Veel entertainment mogelijkheden voor jong en oud. De kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Voor het eten buffetvorm, met voldoende keuzemogelijkheid. Savond s ook de optie a la carte te gaan eten in diverse restaurants op het resort. Hotel milieubewust veranderingen aan het inzetten, bv papieren rietjes.

Zeker nog een keer

Charissa Koning
    15-11-2018

Het is er super mooi en lekker weer. In het begin moet je even wennen want als je langs de winkels loopt trekken ze je net nog niet in hun winkel

Geweldige vakantie gehad!

Dennis
    13-11-2018

Dit is echt een top hotel, ideaal om heen te gaan met kinderen.

Eten is zeer goed en het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam

prijs kwaliteitsverhouding goed

Ambra
    11-11-2018

Personeel: vriendelijk, sommige wat minder maar over algemeen goed.

Kamer: gewoon oké! wel 2x vergeten nieuwe handdoeken te brengen naar de kamer. na telefoontje met receptie kwam het binnen 10 min.

Zwembad en glijbanen: super!!

Eten: weinig variatie, kan beter!

Prijs/kwaliteitsverhouding: Goed!

Geweldig

C. Van der linden
    7-11-2018

2 wkn in een hotel met super behulpzaam personeel, heel schoon en met respect word je behandeld

Hurghada scoort een 7,2 uit 10, op basis van 3203 reviews