Hotel Waves Beach Resort

Hotel Waves Beach Resort

6Voldoende

Egypte, Egypte, Hurghada

Op vakantie geweest naar Waves Beach Resort?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Waves Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Waves Beach Resort

• 7M. Kempkens02-08-2008

nooit meer

na een eerste indruk die oke was kwamen we op ons kamertje ergens achteraf zonder balkon en met zéér slechte bedden een toilet/badkamer waarvan de stortbak defect was. Na wat klagen kregen we een kamer met redelijke bedden en een balkon. Tijdens ons verblijf is 3 x de stroom uitgevallen waardoor je ook geen water had dus je kon je dan ook niet douchen. Het eten zéér eenzijdig, waardoor we regelmatig zijn uitgeweken naar tegenoverliggende Burger King. Wat niet de bedoeling was.

Gereisd met partner in juli 2008

• 5margriet07-05-2008

Dit hotel is sterk verouderd, zwembaden zijn oud, kamers zijn erg oud, we hadden bijv. geen eens een stoel en bv maar 1 glas op de kamer en dit werd nooit vervangen of schoon gemaakt. Lakens, dekens en handdoeken zijn wel schoon maar zitten vol vlekken. Personeel is wel vriendelijk. Het eten is ronduit slecht, iedere dag bijna het zelfde, in het restaurant is het verschrikkelijk warm en al het eten staat er op een ongekoeld buffet. Wij aten daarom meestal buiten de deur. Toen wij dit hotel bezochten waren er bijna alleen maar Russische gasten. Het hotel heeft wel een mooi tuin. Wij wilde gaan duiken bij een duikschool vlak bij het hotel en omdat alles vol was zijn we hier terecht gekomen.We waren voorbereid dat dit hotel niet echt goed was en hebben er daarom ook geen probleem over gemaakt. Wij gebruikte Waves alleen voor de logies en het ontbijt, maar zullen niemand aanraden naar dit hotel te gaan. Voor het zelfde geld kan je veel beter krijgen.

Gereisd met familie in mei 2008

• 5Terbeek25-11-2007

Kamer oud en aan renovatie toe. Niet te spreken over reisleiding ter plekke. We werden al meteen gedwongen om 25,- te betalen voor visum ipv 18,-.

Gereisd met partner in november 2007

• 8Wiebe Monsma10-10-2007

Een prima hotel. geef wat fooi en iedereen loopt voor je, hotel ligt direct aan de belangrijkste straat, mcdonalds, pizzahut, cleoprata-ceneter etc. Eerst kregen we een kamer zonder balkon of terras maar na klagen kregen we een prima kamer op de begane grond met terras. Wel weer fooi geven. Een egyptenaar met een winkeltje in het hotel regelde flessen water voor ons omdat de bar bij aankomst al gesloten was. Prima toch. Aanbeveling: boek voor 50 Euro all inclusive, hoef je nergens meer naar om te kijken. Helaas zitten er wel veel Russen en Polen die veel lawaai maken door drank en relatieproblemen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Waves Beach Resort info