Hotel Titanic Royal & Aqua Park

Hotel Titanic Royal & Aqua Park

9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Royal & Aqua Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Titanic Royal & Aqua Park in het Nederlands

Beste keus van het jaar

Jelle
3-8-2019

Schitterende accommodatie. Het hotel is nog geen half jaar oud. Alles is splinternieuw. Kamers zijn ruim, licht, netjes en schoon. Veel variatie aan eten, zowel bij het ontbijt, lunch en het diner. Het zwembad is op goede temperatuur, altijd schoon en er zijn voldoende ligbedden voor iedereen. Het hotel heeft een eigen stuk strand met hier ook voldoende ligbedden. Ook bevat dit strand een eigen stukje koraalrif. Het personeel is zeer vriendelijk en respectvol.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, alles nieuw 😍😍😍

Ypke
7-7-2019

Super vakAnte gehad! De kamers vielen tegen vanwege de stank en we zaten afgelegen . Na klagen kregen we een swim up room!!! Elke ochtend je bed uit zo het water in!!!!

Eten niet heel bijzonders. Ze waren net open en konden de drukte niet aan.

Iedere avond kan je mee stappen met animatieteam voor 15,- super geregeld.

Er gaat een busje naar aqua park aan de overkant. Het park was rustig maar geweldig de glijbanen!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Royal & Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Royal & Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.