Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen
Advertentie

Hotel Titanic Resort & Aqua Park ****

Hotel Titanic Resort & Aqua Park ****

Hotel Titanic Resort & Aqua Park
Hotel Titanic Resort & Aqua Park
7,5

Goed

Score uit 1290 reviews

Weer vandaag26°16°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service7,8
  • Prijs/kwaliteit7,5
  • Eten6,2
  • Kamers7,8
  • Kindvriendelijk8,2
  • Zwembad7,5
  • Hygiëne6,6
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

1245 reviews over Hotel Titanic Resort & Aqua Park in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

8

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nathan, 9-2-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Mooi hotel. Verschillende a la carte restaurants die zijn inbegrepen van goede kwaliteit. Goed personeel, schone kamers. Wel een wat gedateerde kamer, maar nog goed genoeg. Veel faciliteiten om te doen, winkels, discotheek, aquapark, voetbalveldje, volleybalvelden. Al met al een zeer geslaagde vakantie. Helemaal als je ziet hoe goedkoop het is! Vorig jaar naar Jasmine Palace geweest, maar dan is Titanic beach toch echt beter.
9

Super Vakantie

Rachelle, 15-1-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Het personeel is super vriendelijk en staan echt overal voor je klaar.

Wij waren buiten het seizoen en ondanks dat hadden we toch animatie.

het 2e restaurant was helaas niet geopend.

Wij hebben ons 15 dagen kostelijk vermaakt, quad tocht door de woestijn en snorkelen is echt een aanrader. boek dit wel in het hotel.

Er is een groot winkelcentrum op loopafstand maar over straat is toch een wel een ding je word overal aangehouden en de Egyptenaren zijn op de hoogte van de kreet "kijken kijken niet kopen"

Het strand van het hotel is privé en ook hier is het restaurant elke dag geopend en verzorgen zij lunch.

I. Lamey, Resident Manager, 17-1-2018

Dear Rachelle,

Thank you very much for your nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends spent a very enjoyable vacation in our hotel in March 2016.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

However, since almost two years ago, when you stayed with us, our hotel has changed a lot and we have now two A la Carte restaurants within our All Inclusive system, to offer our guests even more food varieties.

Also we have re-opened our games room with Billiards, Air hockey, table football and video games for the enjoyment of our guests in the evenings.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

Hopefully you will give us the honor to welcome you and your friends back for another holiday in our hotel in the near future, to show you the many improvements we have made since your last stay.

Please feel free to send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your friends another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Heerlijke vakantie gehad!!

Houben, 3-1-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Voor ons was dit een super hotel! schoon, lekker eten en heel vriendelijk personeel!

Als alles goed gaat gaan wij volgend jaar zeker weer hier genieten van de zon!

I. Lamey, Resident Manager, 6-1-2018

Dear Mr. Houben,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your praising and pleasant words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you will come back for another holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

8

Fantastisch resort met alles erop en aan.

Frank, 12-11-2017
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Mensen ik snap jullie negativiteit echt niet. Al diverse resorts gehad in Hurghada, deze is echt heerlijk. Het personeel is super, veel zwembaden, glijbanen, animatie doet echt zijn best. Het eten veel keus, ook erg leuk de diversiteit aan restaurantjes op het resort. De kamers zijn wat gedateerd maar ruim, schoon en mooi uitzicht. Bij het strand is het heerlijk vertoeven en de drankjes worden lekker gebracht. Het is inderdaad eb en je moet een stuk de zee in lopen om te snorkelen, maar had ook wel iets, dan zie je veel beestjes en waterslangen. Geen opdringerige Egyptenaren op het resort, ze willen alleen maar dat je geniet en verwachten totaal geen fooi, hebben we toch anders meegemaakt. Mensen geniet van alles op het resort, het weer, het eten en laat je heerlijk verwennen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
I. Lamey, Resident Manager, 19-11-2017

Dear Mr. Frank,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

8

Heerlijk!

Rene, 13-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 

Beste mensen,

Wij snappen de slechte recensies echt niet. Ik ben hier geweest van 15 september tm 23 september en mijn vriendin dochter (4) en ik hebben een heerlijke vakantie gehad. Er mankeert echt weinig aan dit resort. Het eten in dit resort is gewoon goed vergeleken bij andere hotels die we bezocht hebben in egypte. Je kan gewoon niet verwachten dat je savonds tournedos krijgt als je all inclusief boekt voor nog geen 500 euro voor een week. Animatie team was ook echt top. Het strand vonden we persoonlijk wat minder, maar dat kwam meer omdat we samen met onze dochter van 4 waren. Het zand is gewoon te heet om in te spelen. Als we met zijn 2en waren geweest hadden we wel vaker daar vertoefd. Het is gewoon een heerlijk rustig strand. Mo die de excursies verkoopt is ook een super kerel en hij sprak redelijk Nederlands. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad en we komen hier zeker terug.

I. Lamey, Resident Manager, 15-10-2017

Dear Mr. Rene,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Hartstikke leuk! Fantastisch

Mr Peter, Jeanet and kids, 3-10-2017
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Wij zijn in dit hotel al meerdere keren geweest en toen wij hoorde dat het weer open ging, wederom geboekt. Wij kunnen alleen maar zeggen dat het super gastvrij is en dat alle jongens en stafleden ontzettend hun best doen het iedereen naar hun zin te maken. Het hotel is schoon, de zwembaden zijn schoon en het animatieteam doen heel erg hun best om de mensen te vermaken. Wij komen al 14 jaar in egypte dus hebben veel ervaring. Het eten is in elk hotel in Egypte grotendeels hetzelfde en voor ieder wat wils, maar je bent niet in je eigen land dus je moet je een beetje aanpassen. Wij vinden het schandalig dat er mensen zijn die zo negatief over dit hotel schrijven, omdat de mensen daar ontzettend hun best doen en wij ook denken dat deze mensen geen andere hotelervaringen in Egypte hebben. Wij gaan hier zeker nog terug. En wij raden iedereen aan om dit hotel toch te proberen en zelf te kunnen ervaren hoe het hier is.
I. Lamey, Resident Manager, 4-10-2017

Dear Mr. Peter & family,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel one day, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then very gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Advertentie
1

Zinkend schip

Tall and small dutchguys, 30-9-2017
  • Ligging3
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne3
 

Dit hotel heeft de juiste naam. Mensen ga hier niet naartoe! Ik heb maar 532e betaald voor 8 dagen. Ik verwacht dat het eten heet of op zijn minst warm is. Het is altijd koud! De keuze is ook heel beperkt. De negatieve reviews op de site zijn echt waar!! U bent gewaarschuwd!!! Denkt u nu ik ga toch. Hier een aantal tips. Bestel niks bij obers met rode truitjes deze proberen u geld af te troggelen. "Give me money now!" De Blauw of wit zijn echt oke.. Boek niet via lokaal bureau. touroperator probeert u constant te belazeren. Koop visum aan het meest linkse loket. 22.50e of aan de bankautomaat 20e! Geen 32.50!! Simkaart bij uitgang vliegveld 15gb 15e. In het hotel kosten wifi 25e! Het hotel heeft 2 leuke dingen. Het Animatieteam💪👍👌 Leuke lieve mensen! 2. Het aquapark. Klaag tegen manager in zwart kostuum. Nooit met de bruine broek! In het winkeltje in het hotel. Wegblijven!! Pak altijd taxi!

(prijs afspreken) Succes!! Mensen ik overdrijf Niet!! Liefst blijf je uit Egypte!!

Ihab Lamey, Resident Manager, 3-10-2017

Dear ”tall & small Dutchguys”,

Thank you for your review and taking the time to share your experiences with other holidaymakers here on Zoover.

But also we want to express our deep disappointment that you wrote such a negative review, although our management did the very best for you as soon as our management knew about your dissatisfaction.

You never complained to our management about your mentioned points whilst your stay until you spoke with our managers during the special dinner we had invited you and other guests one day before your departure.

But as soon as we knew your points of complaint, I personally invited you to our Italian A la Carte restaurant, you spoke additionally with our Front Office Manager and our F&B Manager and after all of this you even thanked all the staff for what we did for you.

Last but not least we even sent you a fruit basket to your room.

Also on the questionnaire you filled right before your departure you rated almost everything, except the food, with “excellent” and therefore we absolutely didn’t expect to read such a very bad review from you on the internet.

We apologize that unfortunately we still were not able to meet your expectations but truly hope to have the chance to welcome you back again one day in our Titanic Resort & Aqua Park to show you the improvements we made.

It is really very sad that we couldn’t convince you about our hotel in the end; however we still believe that the many positive reviews and also that the large number of our repeated guests can’t be wrong and speak for our hotel.

Best wishes to your family and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

8

Dit hotel verdient betere reviews!

Robyn, 28-9-2017
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Sinds de nieuwe opening schijnt er heel wat veranderd te zijn.

Mijn ervaring: Het personeel is vriendelijk, voor een 4-sterrenhotel in Egypte was het eten -over het algemeen- zeker niet verkeerd en zelfs lekker. Bijna al het vlees wat is klaargemaakte smaakte erg lekker! De toetjes was ik ook echt over te spreken; het zag er prachtig uit. Schijnbaar was er ook net een nieuwe kok.

Het was relatief rustig in dit hotel, gezien de vakanties weer waren afgelopen. Heerlijk!

Animatieteam doet ontzettend hun best om het je naar de zin te maken en vind het leuk als je meedoet aan activiteiten.

Belangrijk in Egypte -ook in het hotel- om te weten is dat er altijjd geld op je verdiend wil worden. Zorg dat je op de hoogte bent van bijvoorbeeld: kost een late check out geld of niet? Moet je betalen voor een extra kamerkaart of niet? Vraag altijd of iets geld kost of niet, want voor dat je het weet moet je ergens voor betalen, terwijl in de huisregels staat dat het niet zo is.

Echt een hele leuke vakantie gehad.

I. Lamey, Resident Manager, 29-9-2017

Dear Robyn,

Thanks very much for your nice review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends spent a nice holiday in our hotel.

Your pleasant words really are a big motivation for all our staff, the kitchen team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

The best wishes to you and your friends, we’re looking forward to hopefully welcoming you back in our Titanic Resort & Aqua Park for another holiday very soon.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

4

Nooit meer

Appelman, 23-9-2017
  • Ligging7
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad6
  • Hygiëne4
 

Kamers waren vies, gordijnen vielen bijna van de rails, badkamer tegels vies en stukjes tegel ontbraken.

Zwembad leuk. maar ook daar is veel onderhoud nodig.

Eten ronduit slecht en klein assortiment .

In avond weinig amusement, alleen een tenenkrommend theater een half uurtje.

I. Lamey, Resident Manager, 29-9-2017

Dear Mr. Appelman,

Thank you for your review and taking the time to share your experiences with other holidaymakers here on Zoover. Unfortunately you cannot recommend our hotel and our services which we always try to improve to satisfy the expectations of our respected guests.

Regrettably, you were disappointed with our food offers. But did you contact our F&B manager about your dissatisfaction? Then our kitchen team would have responded right away to your criticism and would have done their best to satisfy you culinary wise.

Also, the topic of food is also always a very subjective matter and there are many of our valued guests who are very satisfied with the taste and selection of our food.

We apologize that we were not able to meet your expectations and do truly hope to have the chance to welcome you and your family back again one day in our Titanic Resort & Aqua Park.

It is really very sad that we couldn’t convince you about our hotel in the end; however we still believe that the many positive reviews and also that the large number of our repeated guests can’t be wrong and speak for our hotel.

Best wishes to your family and kind regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Uitermate goed genoten

MJ, 3-9-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 
Eerst had ik zo mijn bedenkingen bij het boeken naar dit hotel. Tegen mijn verwachtingen in (nadat ik de reviews had gelezen) heb ik een fantastische ervaring hieraan overgehouden. Het personeel werkt keihard en je wordt uitermate goed bediend. Het eten is gewoon prima, niet al teveel variatie, maar zeker genoeg keuze. De kamers worden iedere dag opgeruimd en zijn erg ruim wat heel fijn is (ook de badkamer), prachtig uitzicht vanaf het balkon over het gehele park. Ik heb gebruik gemaakt van de massage, sauna, stoombad (tegen betaling) en fitness mogelijkheden. Fitness mag wat groter, de andere 3 waren werkelijk om te genieten. Ook de excursies zijn goed verzorgd (snorkelen en met dolfijnen zwemmen). Enige wat ik kan zeggen tegen de andere reviewers is, minder klagen en meer genieten.
Ihab Lamey, Resident Manager, 26-9-2017

Dear MJ,

Thanks so much for your very nice review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your partner spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words really are a big motivation for all our staff and management team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

The best wishes to you and your partner, we’re looking forward to hopefully welcoming you back in our Titanic Resort & Aqua Park for another holiday very soon.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Resort & Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Resort & Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Resort & Aqua Park scoort een 7.51 uit 10 op basis van 1290 reviews.

Lees meer
 


Advertentie
Advertentie