Advertentie

Hotel Titanic Resort & Aqua Park

Hotel
Hotel aan zeeWeer vandaag44°27°
Hotel Titanic Resort & Aqua Park
7,6

Goed

Score uit 1296 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service7,9
  • Prijs/kwaliteit7,5
  • Eten6,3
  • Kamers7,8
  • Kindvriendelijk8,2
  • Zwembad7,7
  • Hygiëne7,1
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

Reviews

1249 reviews over Hotel Titanic Resort & Aqua Park in het Nederlands


Datum review
Alle
Nederlands
 

8

Zeker nog een keer ....vooral voor mijn zoontje

Van der linden, 17-5-2018
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten6
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne8
 

Super vakantie !

Vooral voor mijn zoontje van 8 jaar , het was heel rustig op het park ( heerlijk)

En de mensen die er wel waren , waren Nederlanders.

Prima eten / kamers goed

Aanrader: Zwemmen met dolfijnen + snorkelen en daarna op de banaan.

Is één trip op de boot voor 35 € pp

Kinderen voor de helft......Geweldig!

10

Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Rene van den biggelaar, 14-5-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Wij zijn net terug van een fantastische vakantie bij Titanic resort en aqua park. 12 dagen heerlijk genoten.

De omgeving: Veel verhalen gehoord van mensen dat het niet veilig zou zijn, dat het eten slecht is en nog veel meer. Geen idee waar die mensen die onzin vandaan halen. Ik heb me in Egypte veiliger gevoeld dat op een vrijdagavond in Rotterdam centrum of op vakantie in Turkije. De mensen, en niet alleen het hotelpersoneel, zijn zo vriendelijk en gastvrij. We voelde ons echt enorm welkom. Het hotel was geweldig. Enorm veel zwemplezier, goede en vriendelijke badmeesters, veel glijbanen, goed onderhouden en nooit gezeur over handdoeken legen. Om 11:30 gewoon plek zat. Personeel was ook top. Goede service en enorm vriendelijk. Eten was kwalitatief gewoon goed. Niks op aan te merken. Het strand was ook perfect. Elke 30 min gratis busje en ook daar een mooi goed stand en je kan er prachtig snorkelen. Zeker volgend jaar weer.

I. Lamey, Resident Manager, 16-5-2018

Dear Mr. Rene,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Our team is pleased and honoured to read that you liked and enjoyed your stay in our hotel very much and that you were fully satisfied with everything in our Titanic Resort & Aqua Park that you even want to come back to us again.

It is one of the nicest praises we can receive from our guests, when they are so satisfied that they want to visit us again and again. Thank you!

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We want all our guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end with a smile on their face.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Fantastisch! Intens genoten

Mandy, 19-4-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Wij hebben hier echt een fantastische vakantie gehad. Het hotel is groot,maar er zijn heel veel verschillende zwembaden en ligbed mogelijkheden. Door alle verschillende restaurants is er altijd wel een plek om lekker te eten! Buiten is er elke avond wat anders op de grill te vinden. De hele dag zijn er mensen bezig met alles schoon te houden, het drinken wordt je zelfs tot aan je ligbed gebracht. De kamers worden goed schoon gemaakt. Toen wij klaagden over dat de airco niet werkte, is deze dezelfde dag nog gemaakt.

Tip: ga snorkelen en dolfijnen spotten, wij hebben met een groep van 20 dolfijnen gesnorkeld, een geweldige ervaring!

I. Lamey, Resident Manager, 4-5-2018

Dear Mrs. Mandy,

Thank you very much for your excellent and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

8

We hebben hier een fantastische week gehaf

Ingrid Nijdam, 18-4-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne8
 
De service was prima .ik had de 1e dag voet zwaar gekneusd en zonder dat we ook nog maar fooi gegeven hadden werd mijn eten en drinken voor mij op tafel gezet.ze waren zeer behulpzaam
I. Lamey, Resident Manager, 4-5-2018

Dear Mrs. Nijdam ,

Thank you so much for your very nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends had an enjoyable vacation in our hotel in April 2018.

Your praising and pleasant words are a big motivation for all our staff and the management team, as everyone of them gives the very best each day to let our respected guests enjoy a very pleasant stay with us.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

Hopefully your bruised foot has fully recovered by now already and please be assured that whenever one of our guests needs assistance in any subject, our staff is ready to help as much as possible. We are happy to serve our guests in anything they need.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

If we are lucky and you will come back for another holiday in our hotel one day, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Top vakantie met de kids

Mariska Schrama, 1-3-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 
Wij hebben een geweldig vakantie gehad in dit hotel. Heerlijk genoten van een weekje zon, zee en aquapark. Het hotel wordt hier en daar opgeknapt (beetje oudbollig), maar daar heb je als gast geen last van. Het eten is warm en zit altijd iets bij dat je lust. Wij waren hier in februari, dus voorseizoen. Denk dat het in de zomer uitgebreider is, maar het was voldoende. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Behandel ze met respect, want ze werken hard en zijn ontzettend aardig. Animatieteam is leuk. Niet te overdreven aanwezig. Al die promotie voor massage enz vond ik minder, maar ze accepteren nee en laten je daarna met rust. Strand ziet er mooi uit. Achter de boeien bij de 2e groene strook, kan je leuk snorkelen. Neem wel waterschoenen mee! Aanrader: koop 4g kaartje op het vliegveld, want wifi is duur en werkt niet zo goed. Wij hebben een top vakantie gehad. Kwaliteit versus prijs is uitstekend. Nogmaals, top vakantie gehad hier!
I. Lamey, Resident Manager, 6-3-2018

Dear Mrs. Mariska Schrama,

Thank you very much for your nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your children spent a very enjoyable vacation in our hotel in February 2018.

Your praising and pleasant words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animators, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you will come back for another holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Super Vakantie

Rachelle, 15-1-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Het personeel is super vriendelijk en staan echt overal voor je klaar.

Wij waren buiten het seizoen en ondanks dat hadden we toch animatie.

het 2e restaurant was helaas niet geopend.

Wij hebben ons 15 dagen kostelijk vermaakt, quad tocht door de woestijn en snorkelen is echt een aanrader. boek dit wel in het hotel.

Er is een groot winkelcentrum op loopafstand maar over straat is toch een wel een ding je word overal aangehouden en de Egyptenaren zijn op de hoogte van de kreet "kijken kijken niet kopen"

Het strand van het hotel is privé en ook hier is het restaurant elke dag geopend en verzorgen zij lunch.

I. Lamey, Resident Manager, 17-1-2018

Dear Rachelle,

Thank you very much for your nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends spent a very enjoyable vacation in our hotel in March 2016.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

However, since almost two years ago, when you stayed with us, our hotel has changed a lot and we have now two A la Carte restaurants within our All Inclusive system, to offer our guests even more food varieties.

Also we have re-opened our games room with Billiards, Air hockey, table football and video games for the enjoyment of our guests in the evenings.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

Hopefully you will give us the honor to welcome you and your friends back for another holiday in our hotel in the near future, to show you the many improvements we have made since your last stay.

Please feel free to send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your friends another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Advertentie
9

Heerlijke vakantie gehad!!

Houben, 3-1-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Voor ons was dit een super hotel! schoon, lekker eten en heel vriendelijk personeel!

Als alles goed gaat gaan wij volgend jaar zeker weer hier genieten van de zon!

I. Lamey, Resident Manager, 6-1-2018

Dear Mr. Houben,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your praising and pleasant words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and of highest importance is to always provide the best possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you will come back for another holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and then we will gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

8

Fantastisch resort met alles erop en aan.

Frank, 12-11-2017
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Mensen ik snap jullie negativiteit echt niet. Al diverse resorts gehad in Hurghada, deze is echt heerlijk. Het personeel is super, veel zwembaden, glijbanen, animatie doet echt zijn best. Het eten veel keus, ook erg leuk de diversiteit aan restaurantjes op het resort. De kamers zijn wat gedateerd maar ruim, schoon en mooi uitzicht. Bij het strand is het heerlijk vertoeven en de drankjes worden lekker gebracht. Het is inderdaad eb en je moet een stuk de zee in lopen om te snorkelen, maar had ook wel iets, dan zie je veel beestjes en waterslangen. Geen opdringerige Egyptenaren op het resort, ze willen alleen maar dat je geniet en verwachten totaal geen fooi, hebben we toch anders meegemaakt. Mensen geniet van alles op het resort, het weer, het eten en laat je heerlijk verwennen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
I. Lamey, Resident Manager, 19-11-2017

Dear Mr. Frank,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

8

Heerlijk!

Rene, 13-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 

Beste mensen,

Wij snappen de slechte recensies echt niet. Ik ben hier geweest van 15 september tm 23 september en mijn vriendin dochter (4) en ik hebben een heerlijke vakantie gehad. Er mankeert echt weinig aan dit resort. Het eten in dit resort is gewoon goed vergeleken bij andere hotels die we bezocht hebben in egypte. Je kan gewoon niet verwachten dat je savonds tournedos krijgt als je all inclusief boekt voor nog geen 500 euro voor een week. Animatie team was ook echt top. Het strand vonden we persoonlijk wat minder, maar dat kwam meer omdat we samen met onze dochter van 4 waren. Het zand is gewoon te heet om in te spelen. Als we met zijn 2en waren geweest hadden we wel vaker daar vertoefd. Het is gewoon een heerlijk rustig strand. Mo die de excursies verkoopt is ook een super kerel en hij sprak redelijk Nederlands. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad en we komen hier zeker terug.

I. Lamey, Resident Manager, 15-10-2017

Dear Mr. Rene,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Hartstikke leuk! Fantastisch

Mr Peter, Jeanet and kids, 3-10-2017
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Wij zijn in dit hotel al meerdere keren geweest en toen wij hoorde dat het weer open ging, wederom geboekt. Wij kunnen alleen maar zeggen dat het super gastvrij is en dat alle jongens en stafleden ontzettend hun best doen het iedereen naar hun zin te maken. Het hotel is schoon, de zwembaden zijn schoon en het animatieteam doen heel erg hun best om de mensen te vermaken. Wij komen al 14 jaar in egypte dus hebben veel ervaring. Het eten is in elk hotel in Egypte grotendeels hetzelfde en voor ieder wat wils, maar je bent niet in je eigen land dus je moet je een beetje aanpassen. Wij vinden het schandalig dat er mensen zijn die zo negatief over dit hotel schrijven, omdat de mensen daar ontzettend hun best doen en wij ook denken dat deze mensen geen andere hotelervaringen in Egypte hebben. Wij gaan hier zeker nog terug. En wij raden iedereen aan om dit hotel toch te proberen en zelf te kunnen ervaren hoe het hier is.
I. Lamey, Resident Manager, 4-10-2017

Dear Mr. Peter & family,

Thank you very much for your really nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel one day, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then very gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Resort & Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Resort & Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Resort & Aqua Park scoort een 7.55 uit 10 op basis van 1296 reviews.

Lees meer
 


Advertentie
Advertentie