Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Titanic Resort & Aqua Park

Hotel
Hotel aan zeeWeer vandaag32°22°
Hotel Titanic Resort & Aqua Park
7,6

Goed

Score uit 1313 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service7,9
  • Prijs/kwaliteit7,6
  • Eten6,3
  • Kamers7,8
  • Kindvriendelijk8,2
  • Zwembad8,0
  • Hygiëne7,5
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

4
BeachCheck
BeachCheck
5
Saffier Vakantie
Saffier Vakantie
6
Suntip
Suntip
Bekijk alle aanbieders

Reviews

1261 reviews over Hotel Titanic Resort & Aqua Park in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
908
Goed: 7 - 8
173
Matig / voldoende: 5 - 7
96
Onvoldoende: 1 - 5
66

Datum review
Met jonge kinderen
Nederlands
 

8

Goed hotel

Dusseljee
12-10-2018
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Goed en vriendelijk hotel niet aan de zee dus je mist wel wat verkoeling van een zee windje

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Aanvulling van glazen en dranken kan iets beter

8

Leuk hotel

Paulien Mulder
15-9-2018
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten5
  • Kamers8
  • Zwembad10
  • Hygiëne7
 

Net terug van 15 dagen in dit hotel. In principe een goed hotel maar liggen nog een paar verbeterpunten. We zijn erg blij met de behulpzaamheid van de receptie. Onze kamer was te hoog voor mijn vader vanwege knie problemen waardoor traplopen lastig ging. Wij hebben direct een super mooie familie kamer gekregen in het hoofdgebouw op de begane grond. Wel vonden wij het eten tegenvallen.. de a la carte restaurants zijn zeer goed. Alleen het hoofdrestaurant zou wat meer variatie mogen hebben. Zwembaden en aqua park zijn echt fantastisch! Ook het personeel doet echt zijn best om het je super naar de zin te maken ! De animatie vonden wij ook wat minder.. Een aantal van de animatie gaf echt de indruk liever ergens anders te zijn. En straalde weinig energie uit ook de shows savonds stelt weinig voor. Al met al hebben we wel een leuke vakantie hier gehad.

I. Lamey, Resident Manager, 19-9-2018

Dear Mrs. Pauline Mulder,

Thank you very much for your nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

We are glad to see that the problem with the inconvenient room was solved so quickly and easily to make your stay as comfortable as possible.

Regrettably, you were disappointed with our food offers. But did you contact our F&B manager about your dissatisfaction? Then our kitchen team would have responded right away to your criticism and would have done their best to satisfy you culinary wise.

Also, the topic of food is also always a very subjective matter and there are many of our valued guests who are very satisfied with the taste and selection of our food.

Nevertheless it makes us really happy to see that you liked the food in our a la carte restaurants so much, if only you would have told us – as mentioned above – about your unhappiness with the buffet restaurant. We are sure, that we could have helped you in this regard also.

Hopefully we are lucky and you will decide for another holiday in our hotel in the near future, then please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

5

wij gaan hier niet meer heen

Jannie
12-9-2018
  • Ligging4
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten3
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 

we zijn hier 10 dagen geweest. hotel op zich heel mooi, grote kamer die netjes werd schoongemaakt door vriendelijke kamerman. zwembaden waren ook mooi.

het animatieteam was niet veel te zien. het eten was ook niet heel goed, iedere dag hetzelfde zowel het ontbijt als de lunch als avondeten. het personeel was ook heel wisselend de jonge obers deden heel goed hun best, maar de mensen daarboven kunnen wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. wij gaan hier niet meer naar toe

I. Lamey, Resident Manager, 13-9-2018

Dear Jannie,

Thank you for your review and taking the time to share your experiences with other holidaymakers here on Zoover. Unfortunately you cannot fully recommend our hotel and our entertainment which we always try to improve to satisfy the expectations of our respected guests.

Regrettably, you were disappointed with our animation team. But this subject is e.g. like the topic of food as it is always a very subjective matter and there are many of our guests who liked our animation and entertainment offers.

We apologize that we were not able to meet all your expectations, especially in regards of our gastronomy and do truly hope to have the chance to welcome you back again one day in our Titanic Resort & Aqua Park to show you that the suggestions, comments and constructive criticism are very important for my team and me.

It is really very sad that we couldn’t convince you about our hotel in the end; however we still believe that the many positive reviews and also that the large number of our repeated guests can’t be wrong and speak for our hotel.

Best wishes and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
TUI
TUI
4
BeachCheck
BeachCheck
5
Saffier Vakantie
Saffier Vakantie
6
Suntip
Suntip
7
Tjingo
Tjingo
8
Traveltroef
Traveltroef
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

8

Goed aanrader voor kids

Linda
5-9-2018
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne7
 

Erg leuk resort. Aqua park echt geweldig en het grote zwembad ook. Mijn zoon is 11 en ik heb hem bijna twee weken niet gezien. Een heel groot voordeel is dat er voldoende bedjes zijn bij het zwembad op elk moment van de dag. Eten was goed van smaak maar wat meer variatie was fijn geweest. Voor mij in ieder geval voldoende keus. Kamers zijn groot maar wel wat gedateerd zodat het lijkt of het niet goed schoon is. Wordt echter elke dag wel gedaan hoewel niet heel goed. Personeel is super vriendelijk. Alleen receptie kan wat beter. Kluis heeft het twee weken niet gedaan en hoewel meerdere keren aangegeven, is hier niets aan gedaan. Geweldige excursies gehad. Vooral het snorkelen en duiken is een aanrader. WiFi kaart op het vliegveld kopen 9 euro voor 20gb. Ook visum op t vliegveld meteen rechts kopen. Scheelt 10 euro voor 2 pers. 45 euro betaald met 2. Kortom heerlijke vakantie gehad.

I. Lamey, Resident Manager, 13-9-2018

Dear Mrs. Linda,

Thank you very much for your very nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent a very enjoyable vacation in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff, the management team and the animation team, as everyone gives their very best each day to let our valued guests enjoy a very pleasant holiday with us.

However, please accept my deepest apologies for not having fixed your safe box. Please let me assure you that this is not up to our standard at all.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our esteemed guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you and your family another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Fantastisch

Alexander Sneeboer
30-8-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Als je voor echte luxe kiest ga dan naar een ander hotel.

Titanic resort aqua parc is een heerlijk hotel waar je kinderen en natuurlijk ook de ouders erg goed vermaakt worden.

De ontelbare glijbanen en uitstekende animatie maken dit 4 sterren hotel tot mijn favoriete bestemming. Prima kamers, lekker eten en ontzettend vriendelijk personeel. Voor mij en mijn familie een echte aanrader!!!

I. Lamey, Resident Manager, 13-9-2018

Dear Mr. Sneeboer,

Thank you for your very good and recommending review about our Titanic Resort & Aqua Park here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your friends spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel in the near future, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation will be handled with highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you then another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

7

Goed hotel maar wij gaan niet weer.

M. S
27-8-2018
  • Ligging5
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten5
  • Kamers7
  • Zwembad9
  • Hygiëne7
 

Hotel ziet er goed uit ook de kamers zijn goed met fijne bedden en douche.Elke dag schone handdoeken en de kamer schoongemaakt en minibar bijgevuld met water.Ontbijt was goed met diverse broodjes, yoghurt,gebakken ei,en als de kok de gang kon krijgen pannekoekjes maar dat kon wel eens een poosje duren.Lunch en avondeten was meestal hetzelfde redelijk van smaak maar zijn wel allemaal een paar dagen aan de diaree geweest. In de buurt van het hotel weinig te beleven of je moet met de taxi .Zwembaden zijn heel goed en zijn er ook veel glijbanen die wel erg hard gaan vonden wij,ook waren er bedjes genoeg.Personeel over het algemeen vriendelijk op een paar na.Kreeg omdat ik jarig was een taart van het hotel vond ik een heel leuke verassing.s'Avonds was er niet heel veel te doen in het hotel dus moet jezelf vermaken.


Advertentie
9

fanatisch hotel

evert haak
26-8-2018
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Het hotel was mooi en zeer schoon personeel zeer vriendelijk.

alles wat we vroege werd goed geregeld.

Het eten was zeer uitgebreid. en werd steeds bij gevuld.

een aanrader.

neem wel surf schoentjes mee want de vloer is zeer heet.

9

Heerlijke vakantie! Goed verzorgd en schoon.

M de Ruiter
14-8-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

In het voorjaar 2 weken naar Titanic Aquapark Resort geweest.

Ondanks dat het hotel vol zat waren er voldoende plekken aan het zwembad.

Mooi en groot opgezet hotel. Mensen zijn 24/7 aan het werk om zaken te verbeteren.

Prijs/kwaliteit een dikke 10!

NAtuurlijk wordt na 15 dagen het eten eentonig. Maar het eten ziet er altijd vers en goed uit. Er is ruim voldoende keus.

Er zijn voldoende barren aanwezig over het complex. Strand is tevens een aanrader. Zeker de pizza/pannenkoek is een heerlijke lunch.

Het enige verbeterpunt vind ik dat de zwenbadbar open mag zijn tot sluiten zwembad. Dus tot 18.00 uur i.p.v. 17.00 uur.

Nu moest je in badkleding je drankje halen in lobbybar en dan begon de bediening te klagen vanwege kleding.

Kamers zijn gedateerd maar zeer schoon!

Voor excursies raden wij je aan om de app "get your guide" te downloaden en mee te boeken. Scheelt je 50 tot 75% qua prijs!

Tot volgend jaar!

I. Lamey, Resident Manager, 16-8-2018

Dear Family de Ruiter,

Thank you very much for your really positive and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your partner spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

Gladly we will take your comment to extend the opening of the pool bar till 06.00 p.m. into serious consideration.

In case we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Mooi en goed gezinshotel

Familie Kappert
3-8-2018
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne8
 

Het hotel,de zwembaden en de glijbanen zijn perfect.De kamers zijn groot en schoon.Als u soms een € of $ voor de schoonmakers achterlaat,maken ze mooie creaties van de handdoeken.

Het eten is goed,maar eenzijdig.Het is goed dat je kunt eten in het Italiaans en grillrestaurant,dan krijg je wat variatie en wat extra service.

Het personeel in het hoofdrestaurant is vooral nieuw en moet nog leren om een lach over te brengen...lach naar de mensen terwijl je wat vraagt of maak contact met de kleintjes met een high five of een boks.De cocktails zijn goed,vraag Mina538 om een ​​Cinderella als je iets anders wilt.

Het animatieteam kan beter zijn,is onze mening.2 van de jongens maken de sfeer een deel van het team kijkt alsof ze geen zin hebben in hun baan.De minidisco was 2 keer op een andere plaats of tijd zodat sommige kinderen het misten.

We hebben en supervakantie gehad.

Ja er zijn verbeteringen mogelijk maar daar werken ze hard aan

I. Lamey, Resident Manager, 7-8-2018

Dear Family Kappert,

Thank you very much for your very good and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send us about three weeks in advance your booking details by e-mail and we will then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com

9

Heerlijk hotel !!!

Jessica van Putten-Prins
23-7-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten6
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 

Wat een heerlijk hotel !!! Door de ruime opzet en vele faciliteiten is het nergens echt druk ondanks dat het hotel volgeboekt was. Enige puntjes van kritiek betreffen het eten (beperkte keuze en enigzins eentonig) en het feit dat je moet betalen voor het poolbiljarten. Raad het hotel zeker aan !!!

I. Lamey, Resident Manager, 25-7-2018

Dear Mrs. Jessica van Putten-Prins,

Thank you very much for your nice and recommending review here on the Zoover website.

We are very happy to read that you and your family spent such an enjoyable time in our hotel.

Your pleasant and praising words actually are a big motivation for all our staff and the management team, as each one of them gives their very best day by day to let our guests enjoy a very pleasant holiday with us.

Our main target and utmost importance is to always provide the highest possible service standards to our guests and it is our standard policy and self evident for our employees to always serve the guests in a friendly and attentive way so that they feel comfortable at all times.

We are always very much interested in the opinions of our esteemed guests (whether they are positive or negative) since only then can we truly understand their needs and improve our service accordingly, because for sure we want all our valued guests to always have a very pleasant stay with us and leave our hotel at the end of their stay with a smile on their face.

However, your comment about the pool billiard and that it has to be payed for, is mentioned in all hotel descriptions of the different tour operators working with us.

If we are lucky and you should decide for a further holiday in our hotel next year, please send me about three weeks in advance your booking details by e-mail and Iwill then gladly make sure that your reservation is handled with the highest priority.

The entire hotel team then will also make sure to offer you another very nice, relaxing and unforgettable holiday.

Thanks again and best regards,

Ihab Lamey

General Manager

Titanic Resort & Aqua Park

E-mail: gm.resort@titanicgroup.com


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
TUI
TUI
4
BeachCheck
BeachCheck
5
Saffier Vakantie
Saffier Vakantie
6
Suntip
Suntip
7
Tjingo
Tjingo
8
Traveltroef
Traveltroef
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Resort & Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Resort & Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie