Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag41°28°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Heerlijk genieten met het gezin van het zonovergoten Egypte? Dat kan bij Hotel Titanic Palace in Hurghada. Het hotel werkt samen met Hotel Titanic Beach zodat je optimaal kunt genieten van alle faciliteiten. De kinderen amuseren zich hier in het zwemparadijs met leuke glijbanen. De à la carte restaurants worden volop geprezen en vanuit Hotel Titanic Palace maak je de leukste uitstapjes. Hilde schrijft over haar verblijf: ‘Heerlijk ontspannende vakantie in leuke accommodatie voor jong en oud. Heel aangenaam personeel. Fijne ontvangst.’

Hotelkamers

De hotelkamers van Titanic Palace vinden gasten lekker ruim. En sommige accommodaties hebben zelfs een jacuzzi. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar worden prima schoongemaakt. De minibar mag volgens jullie wel wat vaker worden gecheckt en aangevuld. Reviewer Sarah schrijft hierover: ‘We kregen bij aankomst een kamer met jacuzzi. Kamer werd goed onderhouden, dagelijks kwamen ze poetsen, het aanvullen van de dranken liep niet altijd gesmeerd.’ Inge schrijft: ‘Kamers erg ruim en lekker ruim balkon. Heerlijk ruime bedden.’

Restaurants

Lekker eten op vakantie dat wil natuurlijk iedereen. Bij Titanic Palace zijn jullie het erover eens dat de maaltijden in de à la carte restaurants heerlijk zijn. Alleen over het Italiaanse restaurant en de buffetrestaurants zijn jullie niet zo tevreden. Reviewer Sanne schrijft: ‘Het eten vond ik goed. Soms wel weinig keuze was bij het buffet. Ook vond ik het jammer dat er weinig fruit was, je kon het wel kopen.’ Reviewer Bianca merkt op: ‘Het eten in de buffetrestaurants was niet zo geweldig. Uitgezonderd het ontbijt. De á la carte restaurants waren wel super! Vooral het Chinese, Japanse, Mexicaanse en Indische restaurant. Heerlijk!’

Zwembaden en animatie

Een ding is zeker: bij Hotel Titanic Palace hebben de kinderen de grootste pret in het zwemparadijs. Hier kunnen ze heerlijk roetsjen van de glijbanen en waterpret afwisselen met spelletjes in de speeltuin. Reviewer EoV: ‘Kids hebben zich uit kunnen leven in het aquapark en met een lengte van 1.25 en 1.55 mochten ze overal zelfstandig in.’ Ook voor volwassenen is het puur genieten. Reviewer Marco: ‘Prachtige zwembaden met tuinen, echt mooi.’ Over de animatie schrijft reviewer Sanne: ‘En het animatieteam is ook leuk en doen veel activiteiten! Zoals yoga, zumba en ‘s avonds kun je met ze uitgaan in een stadje!’

Ligging en omgeving

De grootste troef vinden jullie het privéstrand waar je meteen vanuit het hotel naartoe wandelt. Als klein nadeel wordt genoemd dat wanneer het eb is, je best een stukje moet lopen voordat je in zee bent. Maar voor kleine kinderen is het juist een voordeel dat ze geleidelijk aan de zee in kunnen lopen. Reviewer Kunder heeft nog een paar leuke excursietips: ‘Tijdens ons verblijf hebben we deelgenomen aan verschillende excursies: - safari tour —> quad, kameel en buggy rijden - dolfijnentour —> gesnorkeld en gedoken met wilde dolfijnen in de rode zee - Mahmya Island —> een prachtig eiland met helder water en een wit strand.’

Is Hotel Titanic Palace precies wat je zoekt? Boek dan jouw vakantie naar dit mooie resort.

246 reviews over Hotel Titanic Palace in het Nederlands

Leuk proper verblijf.

Dieter
17-6-2019

Het hotel is zeker niet nieuw maar wel goed onderhouden. Kamers en sanitair goed onderhouden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, geen fooien bedelaars. Kwaliteit van het eten was matig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Els
10-6-2019

slecht onderhouden resort verdient geen 5 sterren. Eten is heel karig altijd hetzelfde en vooral koud. Voor fruit sapjes en ijs moet je betalen kortom een lachertje. Oude kapotte kamers waar ze je gewoon instoppen. Zelfs de telefoon werkte niet. Douchen? Je kon de douchekoppen niet ophangen schimmel in de badkamer en een airco die regelmatig niet werkte. Vies strand water vol met keistenen Drankjes kan je beter zelf halen dan heb je nog iets. Ik reis al vele jaren naar Egypte maar dit is absoluut geen 5 sterrenhotel eerder 3 sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

christa
10-6-2019

sterk verouderd hotel, kamers waarvan het merendeel kapot is of niet werkt. het eten is zeer karig iedere dag hetzelfde heel weinig tot geen variatie en koud wil je geen diaree en of ziek worden blijf dan weg van dit hotel dit hotel verdiend zeker geen 5 sterren eerder hoog uit 3. Voor mij nooit meer terwijl wij vaker in egypte zijn geweest en is iets anders wilde. Zijn wij allemaal aan de diaree ander nederlands gezin heeft een dag in het ziekenhuis gelegen. all inclusief is het ook niet niks voor kids ja mag je kopen. Ook zijn er egyptische ponden gestolen uit mijn moeder haar tas op de beach. Niet veel maar moet en mag toch niet kunnen. Volgende x naar ons vertrouwde oude hotel.

1 keer was leuk, maar geen 2e keer in dit hotel

Marco Rutten
9-6-2019

Jammer van het eentonige eten, iedere dag hetzelfde.

De zee is misschien 500 meter heel ondiep, kun je niet in zwemmen.

Kamers zijn verouderd, niet echt schoon.

Zwembaden waren wel mooi, alleen denk ik dat in het hoogseizoen er geen bedje te krijgen is.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een absolute aanrader!

Ch. Pol
8-6-2019

Titanic Palace en Titanic Beach zitten aan elkaar vast, je maakt gebruik van beide resorts die onder de Titanic Group vallen. Handig om te weten als je naar de goedkoopste optie zoekt. Mooi resort. Prachtig gelegen. Strand is mooi, maar het water komt tot aan je enkels en het duurt wel even voordat je ver genoeg bent om te kunnen zwemmen. Gelukkig zijn er veel zwembaden. Water genoeg en enorm behulpzaam personeel. Geef ze een keer een euro (ze zijn daar gek op euro's, dus vooraf wisselen is niet nodig) en je frisje staat al klaar nog voordat je op je bedje ligt! Genoeg keuze aan restaurants, voor sommige moet je reserveren. De winkeltjes zijn leuk, maar winkelpersoneel is (overal in Egypte) enorm opdringerig. Dat is heel jammer! Heb je een dokter/ziekenhuis nodig? Bel vooraf met je (reis)verzekering. Het Thebes Hospital (pal naast Titanic) op de zwarte lijst! Al met al... wel een aanrader! Fijne tijd gehad!

Gereisd Met partner in mei 2019

Topi

Ella Verharen
7-6-2019

Prima vakantie. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt. Eten is af en toe koud en niet super veel keus maar wel prima verder de a la carte restaurants zijn helemaal super............

Love it

Nicole
7-6-2019

Fijn hotel! Voor de 2e keer hier, fijne kamers. Eten wat minder maar de japanse is lekker!! Barmannen werken goed. Wij hebben een swimup room zeker aan te raden. De zee bij het hotel is prachtig. :) :)

Gereisd Met partner in juni 2019

Redelijk hotel maar zeker geen 9.4

Arno Saarloos
4-6-2019

Laatste dag alweer en ik moet zeggen het hotel is niet super maar ook niet slecht. Als ik eerlijk ben is het zeker geen 9.4 waard maar eerder aan een 7.5. De zwembaden zijn super mooi en worden keurig bij gehouden. Het eten is niet top maar redelijk te doen. De Italiaan is niet echt geweldig en het Mongools restaurant is een ruime onvoldoende.Daar tegen over is het Chinees restaurant wel weer oké. Het lopend buffet is ook wel oké maar niet top. Het strand is geen aanrader,veel kwallen en bij laagwater een grote smeer boel. Al met al toch een mooie week gehad en voor die prijs 320 pp de moeite waard.

Wens verder iedereen veel wijsheid toe met je keuze.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Nooit meer

Theo in t veld
31-5-2019

Niks 17keer in Egypte geweest maar dit was de slechtste resort onbegrijpelijk 9.5 op zoover receptie onaardige mensen sportschool pas om 10 uur open strandrestaurant slecht altijd het zelfde eten met plastic bestek je kan je eten geen eens snijden geen witte wijn te krijgen op het resort alleen boven bij de bar belachelijk kreeg als antwoord kan de wijn niet koud houden bier is toch ook koud en frisdranken zwembaden worden niet goed schoongemaakt kamer bij huren de laatste dag 55 euro nog nooit betaald dus bij deze voor ons nooit meer .

Geboekt bijneckermann.nl

Leuke vakantie gehad

Wendy en ibo
25-5-2019

Leuk hotel, eten goed in de a la cart restaurants drinken lekkerder bij titanic beach. Geen drinken bij de mongogrill nemen daar erg ziek van geworden lauw en zonder prik, 2 dagen diarree gehad. Kamers mooi maar niet schoon. Personeel top! Nooit na hurghada centrum zelf gaan, super gevaarlijk waren blij hoe we veilig thuis waren. Opdringerig en agressief. Zwembaden ook niet schoon

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Mongools, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.