Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°28°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Heerlijk genieten met het gezin van het zonovergoten Egypte? Dat kan bij Hotel Titanic Palace in Hurghada. Het hotel werkt samen met Hotel Titanic Beach zodat je optimaal kunt genieten van alle faciliteiten. De kinderen amuseren zich hier in het zwemparadijs met leuke glijbanen. De à la carte restaurants worden volop geprezen en vanuit Hotel Titanic Palace maak je de leukste uitstapjes. Hilde schrijft over haar verblijf: ‘Heerlijk ontspannende vakantie in leuke accommodatie voor jong en oud. Heel aangenaam personeel. Fijne ontvangst.’

Hotelkamers

De hotelkamers van Titanic Palace vinden gasten lekker ruim. En sommige accommodaties hebben zelfs een jacuzzi. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar worden prima schoongemaakt. De minibar mag volgens jullie wel wat vaker worden gecheckt en aangevuld. Reviewer Sarah schrijft hierover: ‘We kregen bij aankomst een kamer met jacuzzi. Kamer werd goed onderhouden, dagelijks kwamen ze poetsen, het aanvullen van de dranken liep niet altijd gesmeerd.’ Inge schrijft: ‘Kamers erg ruim en lekker ruim balkon. Heerlijk ruime bedden.’

Restaurants

Lekker eten op vakantie dat wil natuurlijk iedereen. Bij Titanic Palace zijn jullie het erover eens dat de maaltijden in de à la carte restaurants heerlijk zijn. Alleen over het Italiaanse restaurant en de buffetrestaurants zijn jullie niet zo tevreden. Reviewer Sanne schrijft: ‘Het eten vond ik goed. Soms wel weinig keuze was bij het buffet. Ook vond ik het jammer dat er weinig fruit was, je kon het wel kopen.’ Reviewer Bianca merkt op: ‘Het eten in de buffetrestaurants was niet zo geweldig. Uitgezonderd het ontbijt. De á la carte restaurants waren wel super! Vooral het Chinese, Japanse, Mexicaanse en Indische restaurant. Heerlijk!’

Zwembaden en animatie

Een ding is zeker: bij Hotel Titanic Palace hebben de kinderen de grootste pret in het zwemparadijs. Hier kunnen ze heerlijk roetsjen van de glijbanen en waterpret afwisselen met spelletjes in de speeltuin. Reviewer EoV: ‘Kids hebben zich uit kunnen leven in het aquapark en met een lengte van 1.25 en 1.55 mochten ze overal zelfstandig in.’ Ook voor volwassenen is het puur genieten. Reviewer Marco: ‘Prachtige zwembaden met tuinen, echt mooi.’ Over de animatie schrijft reviewer Sanne: ‘En het animatieteam is ook leuk en doen veel activiteiten! Zoals yoga, zumba en ‘s avonds kun je met ze uitgaan in een stadje!’

Ligging en omgeving

De grootste troef vinden jullie het privéstrand waar je meteen vanuit het hotel naartoe wandelt. Als klein nadeel wordt genoemd dat wanneer het eb is, je best een stukje moet lopen voordat je in zee bent. Maar voor kleine kinderen is het juist een voordeel dat ze geleidelijk aan de zee in kunnen lopen. Reviewer Kunder heeft nog een paar leuke excursietips: ‘Tijdens ons verblijf hebben we deelgenomen aan verschillende excursies: - safari tour —> quad, kameel en buggy rijden - dolfijnentour —> gesnorkeld en gedoken met wilde dolfijnen in de rode zee - Mahmya Island —> een prachtig eiland met helder water en een wit strand.’

Is Hotel Titanic Palace precies wat je zoekt? Boek dan jouw vakantie naar dit mooie resort.

270 reviews over Hotel Titanic Palace in het Nederlands

Slecht eten :s

Nabil
15-7-2019

Mooi hotel, vriendelijke mensen maar het eten is zeer mager, weinig keuze, kortom niet voor herhaling vatbaar vanwege het eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Mooi resort

Eric Van der wee
14-7-2019

Ik zit hier samen met mijn zoontje vanaf 9 juli t/m 20 juli en wij kwamen de recenties gelezen en schok ervan,maar ik moet eerst iets met me eigen ogen hebben gezien wil ik het kunnen oordelen. De kamers is ruim en schoon,je mist wel hier en daar een kitrandje maar niet storend(niet voor mij)kamer word elke dag gepoetst en koelkast en thee en koffie facaliteiten bijgevuld,zwembaden goed schoon en groot en waterpark ook schoon en groot en leuk voor kinderen en ouders. Het eten is in de ochtend goed te doen en in de avond is er ook van alles wat,het buffet restaurant is prima en alle allecarts zijn ook prima te doen,zit altijd wel iets bij je lekker vind,en buiten word er ook vanalles gebakken,smiddag is er elke dag iets anders en friet. Zee trekt inderdaad ver terug en is dat niet het geval moet je 500 meter lopen de zee in wil je kunnen zwemmen,wel is er een pier waarvan je vanaf kunt om dan wel goed te kunnen zwemmen. Prima hotel!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hotel fantastisch, eten is niet op orde

Joël
14-7-2019

Titanic palace is een mooie accommodatie. Kamers zijn goed verzorgd en worden elke dag netjes schoongemaakt. Je kan dagelijks gebruik maken van de minibar wat erg prettig is. Zwembad is ruim en er zijn genoeg ligbedden beschikbaar als je er optijd bij bent. Het eten is Dramatisch. Geen afwisseling in het eten, eten wat niet gaar is. Keuze uit de al la carte restaurant hierbij is de Chinees en de Mexicaan aan te raden. De overige restaurants is het eten pover. Wij zouden terugkomen bij dit hotel als het eten op orde geweest was.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1x gezien. Jammer dat het eten zo weinig keus is

Silvana
11-7-2019

Titanic palace is een mooi groot hotel. Familie kamers ziin super. Ziet er netjes uit. Mensen zijn erg vriendelijk. Fatsoenlijk Wi-Fi ook op de kamer. De zwembaden zien er goed uit .Alleen in het zwembad zijn de liners erg los!!! Alleen het enige minpunt is het eten!! Zo slecht!! Heel erg weinig keus. Het is volgens mij alleen maar halal eten. En geen Europees. Als het eten Europees was .gingen wij hier vaker naartoe.

Eenmalig

Nan
6-7-2019

Verouderd hôtel. Vriendelijk en gedienstig personeel, mits fooi. Leuke swimup room, ruime kamer, schimmel in douche en muffe geur jacuzzi, kamerbar elke dag aangevuld met water en cola. Eten is ondermaats en weinig variatie. Zee moeilijk bereikbaar wegens eb. Waterschoenen meepakken. Strandanimatie is belachelijk duur, bv je moet eerst 300eur betalen voor een brevet van 6u om te mogen kiten. Daarna is het 10eur huur materiaal per uur. Shoppen: Buiten het hotel zijn we niet ver geraakt, je wordt letterlijk de winkel ingetrokken door irriterende zelfs bijna agressieve verkopers.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed maar slecht restaurent

JDS
1-7-2019

Leuk hotel , zeer mooie accommodatie , veel zwembaden en ruimte genoeg, niet nodig handdoek te leggen om 6 u sochtends, nette kamers, leuk aquapark voor de kids.MAAR eten een echte ramp,bijna geen variatie in groente en fruit,rauwe pizza, de rauwe groenten die er dan al liggen zijn niet vers, .... dit is dus wel een echte afknapper en ze ruimen al af terwijl je nog bezig bent dus restaurant een dikke nul! Voor ons zal ons volgende reis dus terug Turkije worden👍

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fijn vakantie gehad

Nelly
23-6-2019

Een fijn hotel. Erg schoon. Aardig en behulpzaam personeel. Heerlijke zwembaden. Weinig entertainment. Eten erg saai. Weinig assortiment. Elke dag hetzelfde. Voor de rest een super vakantie gehad.

Good place for kids

Bart
21-6-2019

De vakantie was heel goed. Zeer goed hotel. Kamers altijd heel schoon. De a la cart restaurants zijn zeer lekker. Alleen de gewone restaurants zijn een beetje alle dagen hetzelfde. Maar voor de rest een hele fijne vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Hele leuke vakantie gehad

Glenn Vlieghe
20-6-2019

Wij zijn mensen die steeds naar Turkije reizen (5*). Nu de eerste keer Egypte. Het hotel is verouderd maar proper. Iedereen is ontzettend behulpzaam en met een fooi bereik je enorm veel (ook zonder fooien is men vriendelijk). Wij hebben ter plaatste een upgrade van de kamer geboekt (+140€) wat ervoor zorgde dat we VIP guests waren. (extra ruimte voor ontbijt, extra bar,...Het eten in de buffet restaurants was ondermaats!!! Een héél verschil als je het niveau van Turkije gewoon bent. Weinig keuze en weinig afwisseling Maar daartegen over had je dan wel keuze uit maar liefst 10 a la carte restaurants. (geef je ze een fooi, dan heb je een vaste tafel :-) ) De a la carte restaurants waren Subliem! Zeker de Grill, Tepanyaki en Mexicaan! Het zwembad was proper en om 7u30 hadden we nog een ligbedjes, tegen 9u was alles volzet. Enige echte minpunt: De drankjes! Cocktail niet te drinken en wijn had een slechte nasmaak.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Leuk proper verblijf.

Dieter
17-6-2019

Het hotel is zeker niet nieuw maar wel goed onderhouden. Kamers en sanitair goed onderhouden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, geen fooien bedelaars. Kwaliteit van het eten was matig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Mongools, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.