Hotel Titanic Palace

Hotel Titanic Palace

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 825p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Heerlijk genieten met het gezin van het zonovergoten Egypte? Dat kan bij Hotel Titanic Palace in Hurghada. Het hotel werkt samen met Hotel Titanic Beach zodat je optimaal kunt genieten van alle faciliteiten. De kinderen amuseren zich hier in het zwemparadijs met leuke glijbanen. De à la carte restaurants worden volop geprezen en vanuit Hotel Titanic Palace maak je de leukste uitstapjes. Hilde schrijft over haar verblijf: ‘Heerlijk ontspannende vakantie in leuke accommodatie voor jong en oud. Heel aangenaam personeel. Fijne ontvangst.’

Hotelkamers

De hotelkamers van Titanic Palace vinden gasten lekker ruim. En sommige accommodaties hebben zelfs een jacuzzi. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar worden prima schoongemaakt. De minibar mag volgens jullie wel wat vaker worden gecheckt en aangevuld. Reviewer Sarah schrijft hierover: ‘We kregen bij aankomst een kamer met jacuzzi. Kamer werd goed onderhouden, dagelijks kwamen ze poetsen, het aanvullen van de dranken liep niet altijd gesmeerd.’ Inge schrijft: ‘Kamers erg ruim en lekker ruim balkon. Heerlijk ruime bedden.’

Restaurants

Lekker eten op vakantie dat wil natuurlijk iedereen. Bij Titanic Palace zijn jullie het erover eens dat de maaltijden in de à la carte restaurants heerlijk zijn. Alleen over het Italiaanse restaurant en de buffetrestaurants zijn jullie niet zo tevreden. Reviewer Sanne schrijft: ‘Het eten vond ik goed. Soms wel weinig keuze was bij het buffet. Ook vond ik het jammer dat er weinig fruit was, je kon het wel kopen.’ Reviewer Bianca merkt op: ‘Het eten in de buffetrestaurants was niet zo geweldig. Uitgezonderd het ontbijt. De á la carte restaurants waren wel super! Vooral het Chinese, Japanse, Mexicaanse en Indische restaurant. Heerlijk!’

Zwembaden en animatie

Een ding is zeker: bij Hotel Titanic Palace hebben de kinderen de grootste pret in het zwemparadijs. Hier kunnen ze heerlijk roetsjen van de glijbanen en waterpret afwisselen met spelletjes in de speeltuin. Reviewer EoV: ‘Kids hebben zich uit kunnen leven in het aquapark en met een lengte van 1.25 en 1.55 mochten ze overal zelfstandig in.’ Ook voor volwassenen is het puur genieten. Reviewer Marco: ‘Prachtige zwembaden met tuinen, echt mooi.’ Over de animatie schrijft reviewer Sanne: ‘En het animatieteam is ook leuk en doen veel activiteiten! Zoals yoga, zumba en ‘s avonds kun je met ze uitgaan in een stadje!’

Ligging en omgeving

De grootste troef vinden jullie het privéstrand waar je meteen vanuit het hotel naartoe wandelt. Als klein nadeel wordt genoemd dat wanneer het eb is, je best een stukje moet lopen voordat je in zee bent. Maar voor kleine kinderen is het juist een voordeel dat ze geleidelijk aan de zee in kunnen lopen. Reviewer Kunder heeft nog een paar leuke excursietips: ‘Tijdens ons verblijf hebben we deelgenomen aan verschillende excursies: - safari tour —> quad, kameel en buggy rijden - dolfijnentour —> gesnorkeld en gedoken met wilde dolfijnen in de rode zee - Mahmya Island —> een prachtig eiland met helder water en een wit strand.’

Is Hotel Titanic Palace precies wat je zoekt? Boek dan jouw vakantie naar dit mooie resort.

1177 reviews over Hotel Titanic Palace

• 9Niek07-03-2020

Aanrader!

Goed mooi hotel, vriendelijk personeel , en best lekker eten het buffet is naar paar dagen ben je er wel klaar mee maar er zijn nog thema restaurants en daar kun je ook super lekker “ WiFi was ook goed” zee was wel minder als je in zee zelf lopend al wou moest je al 300/400 meter in t water lopen om diep te komen. En sommige dingen van wc waren niet netjes afgewerkt vooral de kitnaten en dat voor een 5 sterren hotel was dat wel slordig....

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Sharon07-03-2020

Prima voor een week!

Voor een weekje bijkomen in de winterzon is dit een goed hotel! Zeer vriendelijk personeel. Genoeg te doen in het hotel. Ontbijt goed, alleen het eten in de avond is vaak hetzelfde en kan beter. Tips: snorkelen bij de pier en de a la carte restaurants.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Wilma Bosker06-03-2020

Egypte is fantastich

Titanic place is een hele fijne plek om naar toe te gaan op vakantie Je kunt er in allerlei verschillende restaurantjes eten en de service van het personeel is heel goed . Ze willen alles voor je doen Schoonmaak is ook prima. Je kunt er aan het eind van de pier heerlijk snorkelen en ook op het strand is de service heel goed Kortom een goede fijne plek om te zijn

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Sanne05-03-2020

Top!!!

Voor 420eur 9 dagen all-in!! 1 woord :SUPER!! Personeel super aardig! Eten goed! Voor elke avond A-la-carte moet je, of heel vroeg zijn , of 30min voor sluiting aanschuiven dan kan je lekker eten, kan ook bij aankomst gelijk alles al reserveren! Als Je even vh resort wil , kan je nog een avondje naar de shopping mall gaan in de buurt, daar kan je normale sigaretten kopen en naar Mc Donalds gaan:) als ik als typische Nederlander iets negatiefs moet schrijven dan is het enige Jammere dat het oude gedeelte vh hotel waar je kan ontbijten nog geen opknapbeurt heeft gehad! En het zwembad is in Feb best wel koud maar, nogmaals voor 420eur moet je niet klagen & gewoon genieten!!! Neem wel vesten mee, het is savonds behoorlijk fris met die wind ;)

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Ryan04-03-2020

Wij zitten hier nu 4 dagen en hebben het heel erg naar ons zin. Het hotel is heel schoon, het personeel is heel vriendelijk en komen altijd een leuk praatje met je maken en vragen of alles naar wens is. Het enige wat beter zou kunnen is het eten bij het lopend buffet. Er zit niet heel veel variatie in en het is af en toe nog een beetje koud. De a la carte restaurants zijn kwalitatief een stuk beter.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 8Roety03-03-2020

Het is hier geweldig mooi, schoon en netjes. Veel vertier maar ook genoeg rustige plekjes, het eten en de service zijn zeer goed. Veel keus in de verschillende restaurants, alla cart of lopend buffet. Vriendelijke mensen. Gewoon goed!

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Libbe29-02-2020

Dit jaar weer terug!

In september 2019 heb ik samen met mijn partner een heerlijke vakantie mogen vieren in hotel Titanic Palace. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ruime keus aan eten. Met name de a la carte restaurants waren voortreffelijk. Het hotel is ruim evenals de kamers en zeer schoon. Wifi tot op het strand en ook de drankjes worden op het strand gewoon bij je gebracht! Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij dit jaar hier weer komen in juli/augustus samen met onze 2 zonen. Ook komen vrienden van ons met hun 2 kleine kinderen hier hun vakantie vieren in juli/augustus. Wij hopen dat onze kinderen en onze vrienden net zo'n fijne vakantie gaan vieren als wij vorig jaar hier hebben gedaan!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Magdalena19-02-2020

Miłego dnia

Nog een zeer aangenaam verblijf in het Titanic Palace Hotel. Kamers worden elke dag schoongemaakt en schoongemaakt. Goed onderhouden tuin en zwembaden, en zeer beleefd en behulpzaam personeel. Leuke animators en personeel rond het zwembad en bars.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 6Ben18-02-2020

Wij nooit meer, waardering 9,3 is misleidend!

OPGELET! Onrealistische beoordelingen en misleidend! Entree hotel indrukwekkend. Het resort is verder oud en is aan een flinke opknapbeurt toe. Dit hotel waarderen met 10-en is ver van de waarheid. Lakens direct op matras zonder molton. Interieur vies en schimmel in de badkamer. Tapijt goor en poef en bankje vol vlekken. Lekkende wc bij het doorspoelen, we mistten handdoeken en na 1 douche een plas water op de grond. Liep via het glas en muurtje schuin de badkamer in. Volgende dag een geweldig rookontwikkeling, stank en herrie alsof er een diesel generator op hol was geslagen. We hebben met t-shirts over mond en neus moeten rondlopen. Dit gebeurde 3x in een week ook een keer ‘s nachts. Levensgevaarlijk. Op het strand 3 van de 5 zonnebedden kapot. Het koraalrif is voor 99% dood! Personeel helpen je graag als je maar met de nodige Euro’s aankomt. Het eten in het hotel is ok, niet geweldig, maar de ambiance in de ala carte restaurants c

Gereisd met partner in februari 2020

• 10M Winkeler11-02-2020

Super

Vriendelijk en attent personeel. Prima service. Eten in buffetrestaurant is niet gevarieerd, maar keuze genoeg bij de a la carte restaurants. Komen hier volgend jaar zeker terug. De Spa is ook heel goed, Hammam is een aanrader. Groeten Angie en Moon

Gereisd met vrienden in februari 2020

Hotel Titanic Palace info

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Mongools, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats