316 vragen over Hotel Titanic Beach Spa & Aqua Park

• kevin janse, 18-12-2019

restaurant

ik ben ergens tegen gekomen dat lange broek verplicht is in het restaurant klopt dit? wij gaan namelijk in Augustus lijkt met niet zo fijn met een lange broek namelijk

• Alfons, 26-09-2019

toegang op glijbanen voor kinderen

De glijbanen zien er veel belovend uit. Weet iemand wat de minimale leeftijd is voor deze glijbanen of wat de minimale lengte van het kind moet zijn?

• Sandra Jonker, 26-06-2019

Is er gratis Wi-Fi in het hotel

• Germaine Krommedijk, 30-01-2019

Zomer 2019

Gaan er nog mensen met kinderen naar dit hotel? Wij vliegen 11 augustus er heen voor 15 dagen . Gr Germaine

Cynthia van Doorn, 09-08-2019

Hoi, wij vliegen 10 augustus..

Natalie, 18-07-2019

Zeker. Wij zijn er vanaf 17 augustus 15 dagen. Zoon van 10 en dochter van 6.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Spa & Aqua Park voor je op een rij gezet:

Corendon
    Vacanzo
    Vacanzo

• Germaine Krommedijk, 30-01-2019

Zomer 2019

Hoi Gaan er nog mensen met kinderen naar dit hotel ? Leeftijd 16jaar en 13jaar (twee jongens) We vliegen 11aug weg tot met 25aug Groetjes Germaine

• Romy, 29-01-2019

Fitnis

Heeft. Titanic resort een fitnis?

Germaine Krommedijk, 30-01-2019

Ja dat hebben ze

• Haantje76, 12-06-2018

Zwembroek heren / jongens

Ik kwam ergens tegen dat de heren en jongens alleen in een strakke zwembroek of strakke zwemshort het water in mogen?? Klopt dit en in hoeverre zijn ze daar streng in?

Christel, 14-08-2018

Nee hoor. Wij zijn er nu. Bermuda is totaal geen probleem!

• Linda, 06-06-2018

Laatste twee weken augustus

Hoi. Ik (alleenstaande moeder) ga de laatste twee weken van augustus naar dit hotel. Zijn er gelijkgestemde? Zodat we elkaar kunnen ontmoeten ? Mijn zoontje is 11

Christel Verschuur, 05-08-2018

Hi Linda, ik ga samen met met mijn zonen van 8 en 12 van 9 t/m 16 augustus. Gaan jullie daarna pas? Groetjes, Christel

Mandy Fierstra, 24-07-2018

Hai Linda, heb je geboekt? Ik zit namelijk ook te kijken en wil mogelijk van 18 tot 26 augustus gaan. Maar zit net te twijfelen of het handig is naar Egypte als moeder alleen met een kind.... die van mij is alleen wel iets jonger, 6. Groetjes Mandy

Linda, 13-08-2018

@Christel, ja wij gaan 18 augustus voor 13 dagen. Bij ons is de vakantie laat. @Mandy. Ik ga al jaren alleen met mijn zoon overal naar toe. Geen probleem hoor. Vanaf zijn 5e neem ik hem mee naar Thailand, Turkije, maar ook gewoon Nederland en nu Egypte.

• irma, 04-04-2018

glijbanen

Mijn zoon is 7 jaar en 1.25, Met zwemdiploma. Ik hoor dat ze in Egypte heel streng zijn mbt toegang aquapark/glijbanen? Vanaf1.20, maar 10 jaar oud> Mag hij alleen van de baby glijbanen of ook van de grote?

rené, 14-05-2018

hoi,

Wij komen net terug van dit hotel en onze dochter is 9 en 1.40cm. Zolang je boven de 1.20 cm bent is het absoluut geen probleem. Absoluut een aanrader.

• Claudia, 14-01-2018

Roken in restaurants en lobby en bars

Hallo kan iemand mij iets vertellen over het rookbeleid in de restaurants,bars en lobby?

Alvast bedankt Claudia

ton, 12-02-2018

Hoi In hurgada geld voor bijna alle hotels dat er in de restaurants niet gerookt mag worden in loby en bars wel. Alvast fijne vakantie