Hotel Titanic Beach Resort

Hotel Titanic Beach Resort

7Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vind jij een avontuurlijk zwembad vol glijbanen ook zo belangrijk tijdens je vakantie? Dan ben je bij Titanic Beach Resort aan het juiste adres. Het aquapark, het zandstrand en de vele faciliteiten zorgen voor urenlange pret. Zie jij jezelf al liggen met een spannend boek, terwijl de kids van de vele glijbanen roetsjen? Lees met ons mee en ontdek of Titanic Beach Resort een geschikt verblijf voor jou is.

Reviewers zijn vooral enthousiast over de prachtige zwembaden van Titanic Beach Resort. Het aquapark is the place to be voor de kids. Ze roetsjen van de vele glijbanen, laten zich meevoeren in de stroomversnelling of spetteren in het water. Wel schrijven vakantiegangers die een review achterlieten dat het soms lastig is om een vrij ligbedje te vinden. Maar de badmeesters houden het handdoekje leggen wel goed in de gaten.

Een hapje eten bij Titanic Beach Resort? Strijk neer in het buffetrestaurant of maak een keuze uit de vele à la carte restaurants. In het buffetrestaurant moet je volgens eerdere gasten geen uitgebreide keuze verwachten. Zo zijn er vaak standaard gerechten aanwezig. Ook is het eten volgens jullie niet altijd even warm. Maar de à la carte restaurants zijn volgens reviewer Monika super. Geniet van de Oosterse, Italiaanse, Chinese, Indiase of Japanse gerechten en laat je verwennen.

De kamers van Titanic Beach Resort zijn volgens jullie goed schoon. Reviewer Pascal licht toe: ‘We gaven de kamer jongen elke dag 50 cent fooi en kregen hiervoor 3 cola flessen en 3 flessen water! De kamer wordt netjes schoongemaakt.’ Wel geven jullie aan dat de kamers van Titanic Beach Resort aan renovatie toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan zee ben je bij Titanic Beach Resort zeker van een relaxte zonvakantie. Strijk neer op een ligbedje en geniet van de zon. Maar ook het snorkelen mag volgens jullie niet ontbreken. Vanaf de pier duik je in het water en ontdek je de onderwaterwereld. Of ga mee met de snorkelexcursie naar Paradise Island. De hele dag door geniet je van de prachtige vissen, lekkere hapjes en heerlijke temperaturen.

Wil je een leuke excursie toevoegen aan je vakantieplanning en heel Egypte verkennen? Dan is de city tour of jeepsafari de perfecte excursie. Volgens Jazz ontdek je zo het land op een andere manier en kom je op unieke plekjes. Maar ook in de stad ben je binnen no time. Spring in de taxi en rij door naar Hurghada. Hier is voor iedereen wel wat te beleven. Kies jij voor de winkels in het moderne gedeelte of struin je liever langs de oude gebouwen van El Dahar?

505 reviews over Hotel Titanic Beach Resort

• 7Emily27-02-2020

Redelijk

Veel personeel erg "loerend", we waren met een gezin van ouders en 2 pubers van 19 en 18 en een kind van 11 en de pubers werden erg aangestaard en nageroepen door jong personeel.

We hebben een excursie gedaan met de boot naar "Giftun island" super mooi, de trip wordt gefilmd met een gopro door één van de mensen daar, koop deze video achteraf NIET. Je betaald er 20,- voor en wat je krijgt is niet normaal slecht, je kan dit ook pas thuis terugkijken dus er mee terug gaan lukt ook niet. OPLICHTING DUS!

Verder is er bij de Marina ook een boot verhuurder, je gaat dan met je gezin op een speedboot met 1 begeleider die HEEL ERG gezellig is! dit is zeker een aanrader, verder weet ik helaas de naam van het bedrijf niet meer anders had ik deze 100% er bij geschreven, super ervaring! aangezien je alleen met je gezin bent kun je zelf bepalen waar je heen gaat, wij gingen dolfijnen spotten en daarna snel het water in om er mee te zwemmen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Kieftenbeld24-02-2020

leuke vakantie

Mooi groot resort. Personeel op alle fronten gewoon top. Zeer goede service. Eten is wel wat minder. Veel hetzelfde en weinig smaak. Maar goed de pasta's waren altijd lekker en je kunt altijd nog naar de A la carte restaurants wat overigens ook gratis is, wel op tijd reserveren. Al met al een leuke vakantie gehad. Als je niet teveel eisen hebt kun je hier prima vertoeven.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 7Fam. Hoek16-01-2020

Hotel was voldoende, kamers erg oud en versleten. Worden schoongemaakt met enkel een veger. In het park word er goed schoongemaakt de wc’s zijn top. Eten is goed omdat je uit 7 restaurants kan kiezen. Dus voor ieder wat wils Alleen wat een verschrikkelijke mensen zijn die Egyptenaren. Als je naar het zwembad gaat en je wil een bedje pakken moeten hun dat doen en gelijk staan ze met handje omhoog voor fooi, geef je niets zijn ze boos. Hele dag door draait alles om fooi en geld om te doen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Chantal06-01-2020

Fantastich

Mooi resort met veel zwembaden en glijbanen. Eten voldoende keus en warm. Personeel en animatieteam zeer vriendelijk. Ze doen alles voor je om je vakantie naar het zin te maken. Kamers zijn netjes en groot.Leuke winkeltjes naast en tegenover het hotel de moeite waard om te shoppen. De heren zijn daar klantvriendelijk. Middagje Hurgada ook de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Rowenna27-12-2019

Geweldig resort en super behulpzaam personeel!

Super goed hotel. Word dagelijks gevraagd of alles naar wens is. Eten goed en veel keuze aan al la carte restaurants. Vriendelijk schoon en behulpzaam! Kortom super mooi resort. palace hotel ernaast scoort veel hoger terwijl het exact hetzelfde is als Titanic beach en je van beide gebruik kan maken.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Peter09-12-2019

Fantastisch kom hier al 16 jaar

We komen hier al jaren Wij vinden het echt een super hotel Je heb altijd wel mensen die wat te zijn en hebben maar je moet kijken naar wat je heb en niet wat je niet heb

Wees tevreden Erg vriendelijk personeel Gewoon een dikke 10++

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Yassmin08-12-2019

Perfect resort behalve het eten

Super mooi resort, alles was perfect. Goede services vanuit de receptie. Kamer werd elke dag goed schoongemaakt en flesjes water in de koelkast gelegd. Met de uber kom je goedkoop op allerlei plekken. Alles was goed BEHALVE HET ETEN. Het eten was smaakloos en niet te eten.

• 3Geert Steemans25-11-2019

NOOIT MEER

Heel onvriendelijke behandeling bij aankomst bij de receptie. Kamers verouderd en douche was ofwel ijskoud of gloeiend warm. Zelfs na dit gemeld te hebben kwam er geen verbetering. Het ontbijt was zeer pover, kwa charcuterie had men enkel keuze tussen kaas of worst, bonen of puree. Men kon wel een omelet laten maken met van alles tussen. Wel groot assortiment van ontbijtkoeken maar deze waren super droog. Lunch s’middags was aanvaardbaar, daarentegen was het avondeten het slechtste van alle maaltijden. Totaal geen assortiment kwa vlees of gevogelte. En als er dan al is vis was zat deze vol graten of visfilet gefrituurd. Het zwembadcomplex was dan wel in orde. Veel groen en mooi onderhouden. Wij zijn afgegaan op de quotering van 9.3 maar vraag mij af hoe men aan deze cijfers komt. Wij gaan 2 maal per jaar op vakantie en hebben al tientallen hotels gedaan. Proficiat Titanic Beach, je staat voor ons op nr 1 van allerslechtste hotels.

• 8Echtpaar50jaar25-11-2019

Prima vakantie gehad hier!

Je kunt hier prachtig snorkelen. Zwemmen in de zee gaat helaas niet, door de eb is bijna de hele dag alleen kniehoogte zeewater aanwezig. De buffet-restaurants zijn zeer eentonig en het weten heeft weinig smaak. De a la carte restaurants zijn prima. Zelf zijn we altijd supervroeg op. Helaas het handdoekje leggen is hier belachelijk. Om 6.30 uur alles vol. Tot 10.30 uur 's morgens niemand aanwezig alleen wij. Zelfs het personeel krijgt fooi en legt dan handdoeken voor de gasten. Het personeel is soms echt superchagrijnig, vooral bij de poolbar. De ongeïnteresseerdheid geeft geen prettig gevoel. Vanuit het hotel mooie boottocht gemaakt naar Giftun Island, prachtig. We hebben een mooie vakantie gehad 14 dagen alleen het niet in zee kunnen zwemmen zou ik niet meer voor kiezen. En ze zijn zo gebrand op goede recensies lijkt wel alsof het personeel onder druk staat en elke klacht of melding wordt helemaal uitgemeten. Luxe uitstraling.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Mandy14-11-2019

Niet nog een keer

Net terug van dit resort. De ligging is prachtig, een korte transfer van de luchthaven. Kamers verouderd maar worden goed schoongemaakt housekeeping werkt erg hard en doen erg hun best! Zwembaden prachtig!! Park word goed onderhouden. De minpunten -het eten en a la carte echt onder de maat en ik eet alles. Weinig keuze! -ziek geworden -Personeel echt veel op fooi uit! Het was het allemaal net niet, ik zou hier niet meer terug keren.

Hotel Titanic Beach Resort info

• Animatie programmaAanwezig