Hotel Titanic Beach Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag44°28°
Hotel Titanic Beach Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

430 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch resort!

cindy, 21-4-2018

Zwembaden en personeel: top en zeer vriendelijk!

Eten iets minder: weinig variatie

Ligging: ver van winkeltjes mr er is een bazaar ih hotel zelf

Zee: ondiep meters ver en mist golven verder kan je excursies boeken zoals bvb quad tocht unieke beleving met bedoeinen bezoek kameel ritje erg originieel allemaal savonds ng bbq en geslaagde dans in openlucht dit alles met een gids vn touroperator niet duur ook!

Aquapark: in orde veel waterpret doch niet altijd open

Mooi strand en vanaf de pier kun je snorkelen Top

Tonny Jansen, 17-3-2018

Zeer mooi en schoon hotel en vriendelijk personeel ga hier 2x per jaar heen echt een aanrader.

Je kan gebruik maken van Titanic Beach en Palace 10 resturants en 4 x alacart dus genoeg variatie.

goed hotel en prima eten

Ton Dankbaar, 7-3-2018

prima hotel met veel zwembaden en waterpark

Super

Mario, 6-3-2018

Super. Personeel helemaal in orde. Hebben die 14 dagen goed genoten

fantastisch!

Meijer, 3-3-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Titanic Beach! Eten was voortreffelijk, veel verschillende groentes, mn rauwkost, Geen grote lappen vlees.....ieuw. Variatie was enorm. Alles super schoon! Personeel, er werken ruim 1000 mensen om een ieder te bedienen. Slechts voor 80 euro per maand. Zeer vriendelijk en staan direct voor je klaar...als het gaat om extra kaas, pasta maken voor de kids, strandbedden voor 7 personen snel samen zetten...Bij elke vraag werden wij fijn geholpen. Kamers super schoon. Daadwerkelijk een aanrader! Ik, als Nederlandse schaam me voor de negatieve reviews....verwende personen. Eten vast vaker in een eetschuur met lappen vlees zo groot als een varken. Wij gaan zeker terug volgend jaar! Wat een lieve mensen die alles voor je willen doen om jouw vakantie geweldig te maken.

Nooit meer

Martin en Marieke, 17-2-2018

Het hotel was netjes en mooi. De kamers waren gedateerd, maar zeker wel schoon. Het eten was Slecht!. Mijn man heeft 3 dagen ziek op bed gelegen.Van zowel het eten in het main restaurant als in 1 van de a la carte restaurants. Het drinken in de lobby was vaak lauw te noemen. Het water in de lobby was niet perse altijd bronwater. Dit zorgt er allemaal voor dat je de sneller ziek wordt.

Het personeel was niet altijd even vriendelijk en behulpzaam.

We vinden dit erg jammer om te moeten melden want we zijn de afgelopen jaren met veel plezier in hotels in Egypte geweest.

We vinden het zeer geen 5 sterren waardig. We denken eerder aan 3 sterren. Dit is voor ons ver onder de maat van onze wensen.

geweldig

dennis, 17-2-2018

heel groot en gezellig park

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nathan, 9-2-2018

Mooi hotel. Verschillende a la carte restaurants die zijn inbegrepen van goede kwaliteit. Goed personeel, schone kamers. Wel een wat gedateerde kamer, maar nog goed genoeg. Veel faciliteiten om te doen, winkels, discotheek, aquapark, voetbalveldje, volleybalvelden. Al met al een zeer geslaagde vakantie. Helemaal als je ziet hoe goedkoop het is! Vorig jaar naar Jasmine Palace geweest, maar dan is Titanic beach toch echt beter.

Super resort.

Fam meulman, 25-11-2017

Het was een mooi resort. Schoon, netjes een aardige mensen.

Veel beter dan verwacht

Frank, 8-9-2017

Mooi, goed onderhouden hotel met ruime kamers. Iets gedateerd, maar goed onderhouden. Niet te vergelijken met de moderne hotels uit Lara Turkije, maar heeft wel een leuke uitstraling. Eten is goed van kwaliteit alleen eentonig. Buffetrestaurant maakt buiten verse gerechten klaar. Tip. Kijk ook bij Titanic Palace. Daar mag je ook eten. Tevens zijn er goede a la carte restaurants die je zonder reserveren kan bezoeken. Diepe zee is alleen te bereiken middels een pier van ca 300 meter. Het water aan het strand is bij vloed 30 cm diep.Levendige zwembaden met in het midden enthousiast animatieteam. Op vaste tijden staat de gevarieerde muziek lekker hard.Vind ik niet storend, eerder gezellig. Tijdens ons verblijf veel Arabieren, maar totaal geen last van deze mensen. Zij kleden zich in ieder geval beter dan de gemiddelde Europese toerist die aanschuift bij het avondeten. Wij hebben dit verblijf geboekt aansluitend op een Nijlcruise. We zijn zeer tevreden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Resort scoort een 7.48 uit 10 op basis van 451 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: