Hotel Titanic Beach Resort *****

Hotel Titanic Beach Resort *****

Hotel Titanic Beach Resort
Hotel Titanic Beach Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

424 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer

Martin en Marieke, 17-2-2018

Het hotel was netjes en mooi. De kamers waren gedateerd, maar zeker wel schoon. Het eten was Slecht!. Mijn man heeft 3 dagen ziek op bed gelegen.Van zowel het eten in het main restaurant als in 1 van de a la carte restaurants. Het drinken in de lobby was vaak lauw te noemen. Het water in de lobby was niet perse altijd bronwater. Dit zorgt er allemaal voor dat je de sneller ziek wordt.

Het personeel was niet altijd even vriendelijk en behulpzaam.

We vinden dit erg jammer om te moeten melden want we zijn de afgelopen jaren met veel plezier in hotels in Egypte geweest.

We vinden het zeer geen 5 sterren waardig. We denken eerder aan 3 sterren. Dit is voor ons ver onder de maat van onze wensen.

geweldig

dennis, 17-2-2018

heel groot en gezellig park

Super resort.

Fam meulman, 25-11-2017

Het was een mooi resort. Schoon, netjes een aardige mensen.

Veel beter dan verwacht

Frank, 8-9-2017

Mooi, goed onderhouden hotel met ruime kamers. Iets gedateerd, maar goed onderhouden. Niet te vergelijken met de moderne hotels uit Lara Turkije, maar heeft wel een leuke uitstraling. Eten is goed van kwaliteit alleen eentonig. Buffetrestaurant maakt buiten verse gerechten klaar. Tip. Kijk ook bij Titanic Palace. Daar mag je ook eten. Tevens zijn er goede a la carte restaurants die je zonder reserveren kan bezoeken. Diepe zee is alleen te bereiken middels een pier van ca 300 meter. Het water aan het strand is bij vloed 30 cm diep.Levendige zwembaden met in het midden enthousiast animatieteam. Op vaste tijden staat de gevarieerde muziek lekker hard.Vind ik niet storend, eerder gezellig. Tijdens ons verblijf veel Arabieren, maar totaal geen last van deze mensen. Zij kleden zich in ieder geval beter dan de gemiddelde Europese toerist die aanschuift bij het avondeten. Wij hebben dit verblijf geboekt aansluitend op een Nijlcruise. We zijn zeer tevreden.

Een van de betere vakanties

michel, 8-9-2017

Ik snap de slechte beoordelingen niet en was zelfs in gesprek met de reisorganisatie om de vakantie om te boeken!! Gelukkig (achteraf gezien) was er geen beter alternatief en hebben we hier alsnog een geweldige vakantie gehad.

We zijn zeer luxe vakanties in turkije gewend en zal nu de verschillen kort opsommen.

-Titanic beach hotel ligt iets achter qua onderhoud t.o.v. nieuwe de resorts in Turkije. Dit is wat mij betreft het enige nadeel en was er al snel aan gewend want wat maakt het uit als er hier of daar iets bijgeverft moet worden.

-Voordelen: de gasten zijn hier veel rustiger, hebben meer geduld en fatsoen als de gasten die ik tegen kwam in Turkije. In Turkije stoorde ik me aan de Oostblokkers en Turkse gasten zelf. Massa's eten vliegen daar de emmer in en iedereen dringt voor en denkt dat ze de beest mogen uithangen.

Hier is het dus een stuk relaxter en het personeel doet ook zijn best en is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Je ligt hier aan de kust dus staat een een lekker windje die je afkoeld als het 35+ graden is. zeer aangenaam

Waar we echt van genoten hebben is het koraal en de geweldige vissen als je de pier afloopt. Dit is echt een aanrader dus duikbril en snorkel meenemen.

Eten was ook heel goed en warm, maar wel vaak hetzelfde en daarom zijn we na 3 dagen in de ala carte restaurants gaan eten en daar mocht je gewoon gebruik van maken zonder bijbetaling.

Zeker geen verkeerd hotel en voor 500 euro p.p in augustus (all inclusive) iedere euro dubbel en dik waard.

Zeker een aanrader.

Geweldig

Naatjuh, 3-9-2017

Geweldig resort.mooie zwembaden/aquapark.geen gevecht om de bedjes smorgens.eten in buffet restaurant was de eerste 2 dagen niet zo best.koud en slap.maar na 2 dagen werd het eten echt beter.ook de Italiaan is een aanrader.kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt.prima matrassen.personeel is erg vriendelijk.er is een prachtig huisrif bij de pier.met een gratis busje die je naar het einde van de pier brengt en terug.echt veel mooie vissen gezien.elke dag om 21.30 is er een show op het resort maar stelt niet veel voor.en op woensdagavond zit er wat live muziek.savonds weinig te doen verder.met taxi naar Hurghada stad geweest dat viel wat tegen veelste druk daar en opdringerige verkopers.beter naar de bazaars naast het resort of aan de overkant van de weg.veel relaxter shoppen.excursie House of the dolphins gedaan.was super mochten tussen de wilde dolfijnen zwemmen.ook mega safari gedaan.mocht je op de kameel,buggy rijden en quad rijden.was super.wij hebben het geweldig gehad.

Super hotel voor iedereen

Ingeborg, 25-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel. De zwembaden zijn uitgestrekt en erg schoon. Zelfs in het hoogseizoen lijkt het niet druk, door de bouw van het hotel en de zwembaden. Heel goed en veilig toezicht in het zwempark. Het eten is geweldig, uitgebreid, gevarieerd en voor iedereen wat wils. De kamers zijn schoon, heerlijke douche en een goede airco. Grote en degelijke bedden, waarop iedereen heerlijk sliep. Het animatie team was niet super, maar ze deden hun best.

Mooie en proper hotel

Collin linda, 10-8-2017

Ik ben hier geweest met mijn zoon van 11 en vind dit een super hotel. Ok het hotel is Mss wat gedateerd maar geen enkel hotel blijft er nieuw uitzien. De kamers zijn netjes, elke dag wordt er gepoetst. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Onze airco werkte niet goed en is direct gemaakt. Het eten is in buffet vorm dus voor ieder wat wils. Er zijn verschillende a la carte restaurants waar je ook nog eens naartoe kan. De zwembaden worden elke dag proper gemaakt. Ik snap niet dat dit hotel zo slechte reviews kreeg en maar een 6,2 aanbeveling. Een zeer tevreden mama en zoontje 👍🏻👏🏻👍🏻

Nooit weer

Miranda, 5-8-2017

Wij zijn overgeplaatst van Sunny Beach Ressort naar Titanic Beach Ressort. Ook hier zouden we een familiekamer krijgen. Echter waren ook hier de kamers niet beschikbaar. We hebben voor 1 dag een kamer geaccepteerd met een bed wat bij gezet werd voor onze zoon. maar een bed waar Julius Cesear nog op geslapen heeft. Hij werd smorgens met enorme rugpijn wakker. Hij is 14 en bijna 1.90 lang. Volgende dag eindelijk een familiekamer, maar ook hier mankeerde van alles aan. Toen we daar over klaagde, heeft het drie dagen geduurd voordat het werd opgelost. Een koelkast die niet koud werd, een fohn waar de vonken uit kwamen. Geen prettige vakantie. het eten was iedere dag hetzelfde. Totaal geen variatie. Hetgene wat wel goed was, waren de zwembaden en het personeel op de werkvloer wat werkelijk het vuur uit de sloffen loopt. Het personeel achter de receptie is enorm arrogant, en het blijkt gewoon dat eigen volk voor gaat. En aangezien Egypte ook vakantie had, heb ik totaal geen vakantiegevoel gehad.

hotel Titanic Baech Spa ,in Hurghada, heel mooi

van hoey willy, 1-8-2017

het hotel is mooi ,maar veel te groot,de kamers zijn wel aan een opknap beurt toe,en de egytische gasten zijn heel onbeleefd,echt onbeschoft ,dat heb ik nog nooit meegemaakt en ben al 5x in egypte geweest,was echt niet te doen ,ik zal nooit meer naar egypte gaan..Het personeel was heel vriendelijk.Een goede raad ga nooit in Jullie naar daar dan is het schoolvakantie en komen de rijke Egyptenaren naar hurghada met heel hun familie en die zijn soms met 15,en die kijken naar niks ze denken dat alles van hen is,nog nooit meegemaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Resort scoort een 7.43 uit 10 op basis van 445 reviews.