Hotel Titanic Beach Resort

Hotel Titanic Beach Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

443 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

Voor ons geen Titanic Beach Resort meer.

Monika
7-11-2018

Zelf een upgrade geregeld voor 15 Euro per nacht. Hierdoor kregen we 2 kamers naast elkaar met direct vanaf eigen terras toegang tot het zwembad. Vreemd dat dit niet bij ons reisbureau te boeken was. Het eten in de hoofdrestaurant Rose & Jack is echt heel erg slecht. Iedere dag suddervlees, rijst en zelfde saaie salades. Het eten in het Mongoolse, Indiase en Japanse restaurant was heerlijk. 2 dagen kregen we geen schone zwembadhanddoeken meer omdat deze om 11 uur s 'morgens al op waren. Er is heel veel achterstallig onderhoud aan het waterpark. De medewerkers houden zich ook strikt aan de sluitingstijden van de diverse waterbanen terwijl ze er zelf nooit op tijd er zijn. WIFI was voor Egyptische begrippen goed in het hotel en af en toe op de kamer.

Mooi resort met zwembaden en glijbanen.Kamers, beddengoed en handdoeken zijn erg schoon.Bedden liggen goed.Personeel vriendelijk en behulpzaam, maar verwachten wel een fooitje.

MAAR... kamers zijn echt oud, gaten in de gordijnen, tegels badkamer zijn los of stukken er van af.

Heb heel de vakantie geen één ligbedje aan het zwembad of strand gehad die niet doorgezakt was, je ligt echt in een kuil.Strandlakens ook echt aan vervanging toe( ze zijn wel schoon!)

Ontbijt prima, genoeg keus.

Middag en avond buffet vonden wij wat tegenvallen, erg smaakloos.

Grill restaurant lekker, totdat je bij gaat bestellen, dan wordt het vlees steeds taaier. Pizza restaurant om te huilen.

Chinees goed.

Andere restaurants hebben wij niet gegeten, was steeds vol( titanic palace)of je moet om 17:45 al in de rij willen gaan staan om een plekje te bemachtigen)

Betaalde fruit is heerlijk.

Was geweldig onze tweede huis

Tonny Jansen
19-10-2018

Geweldig verblijf gaan eind januari weer schone kamers genoeg keuze om te gaan eten door dat je gebruik kan maken van zowel beach als palace dus 10 restaurants en 4 alacart

Top vakantie!

Fam. Commandeur
18-9-2018

Wat een verassing, super mooi en groot resort. 2 Hotels ruggelings tegen elkaar aan, alles van beide te gebruiken. Zwembaden in overvloed, het waterpark geheel compleet en aangrenzend de zee om te snorkelen vanaf de pier. Het complex is schoon, vloeren, tuinen, wc`s alles. Geen ongedierte o.i.d. Continue schoonmaak. Kamer was simpel maar wel alles aanwezig. Over het eten kunnen we duidelijk zijn, niemand ziek en heerlijk gegeten. Wil je stamppot blijf dan thuis... Anders kun je in 4 grote en 10 thema restaurants prima terecht. All inclusive concept top... Het personeel is super vriendelijk, heel veel kan en mag. Excursies kunnen in het hotel of elders geboekt worden. Wat een super fijne vakantie hebben we gehad,

Super

Yannick Krijnen
11-9-2018

Voor de zeker niet hoge prijs die we in het hoogseizoen betaald hebben krijg je enorm veel. Wij gingen (zeker na het lezen van sommige recensies) zonder al te hoge verwachtingen hierheen maar letterlijk alles is meegevallen. Eten is verrassend gevarieerd, hygiene is meer dan in orde en personeel is enorm vriendelijk. Kamers zijn niet bijzonder maar heeft alles wat je nodig hebt, en de ligging is gunstig. Niets dan positieve woorde voor dit resort.

Wat een heerlijk resort en wat zijn we hier goed opgevangen nadat we zijn overgeplaatst vanaf Tia Heights. Zulke vriendelijke en hulpzame mensen, heel erg netjes en schoon, goed eten, mooie zwembaden, leuk aquapark, mooie ruime en schone kamers. Elke dag wordt de koelkast op de kamer bijgevuld met water en coca cola. Elke avond is er leuke animatie, overdag worden er sportieve dingen georganiseerd. Je mag elke dat in één van de a la carte restaurants eten, ze hebben: Japans, Chinees, Mongools, Libanees, Italiaans, Indiaans, Grill en buffet restaurants, echt voor ieder wat wils.

Prima vakantie gehad

William
17-8-2018

Hotel is groot, fijn groot zwembad en dichtbij zee al is het heeeeel veel lopen voordat je echt wat dieper bent. De pier brengt uitkomst om te snorkelen. Zoals al meer aangeven 6.00 uur bedje reserveren anders heb je overdag geen plek aan het zwembad. Staat overal mooi aangeven dat je voor 7.00 uur niet mag reserveren maar de poolboys reserveren de bedjes al de avond ervoor rond 2200 uur.

Service van het personeel is zeer matig, airco leek wel een waterval heeft 3 dagen geduurd voordat deze gemaakt werd. Personeel over het algemeen zeer vriendelijk.

Glijbanen voor de kids zijn prima. Animatieteam doet hun ding zijn niet opdringerig als je niet mee wilt doen. Wij miste in de avond wel wat sfeer, buiten de show is er weinig te doen, het complex is groot en ze kunnnen er veel meer mee doen. Wij hadden een familiekamers ideaal, 2 kamers in 1 op beganegond.

super vakantie, veel zon en lekker eten

Anita
1-8-2018

het is een mooi hotel en de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam, alleen de kamers zijn aan vervanging toe, ze worden wel elke dag schoongemaakt en je krijgt ook elke dag schone handdoeken en het linnen goed word 3x p.w verschoond, er is ook een handdoek service bij het zwembad, daar krijg je elke dag schone handdoeken, het enigste waar ik boos over ben geworden is dat er de tweede week bijna geen ligbed meer te krijgen was, door Russen die je bed gewoon met handdoek en al weg haalden, maar de mensen van het zwembad hielde het in de gaten wanneer dit voorkwam, dus wij hadden elke dag een bedje, (er zijn ook een hele groep russen uit het hotel gezet) Het eten was variërend en best lekker, ook voor de kids hadden ze goed eten!!! het water park was ook heel leuk voor de kids(8en 13)

Prima prijs kwaliteit.

Saskia
21-7-2018

Waar voor je geld. Let op er zijn 3 Titanics, beach, palace en resort.

Resort niet aan zee. Palace en beach naast elkaar. Mag gebruik maken van elkaars voorzieningen. Beide toegang tot zelfde aqua park. Eten matig, alles een beetje smaakloos. A la carte is aan te bevelen. Voor excursie boeken bij goedkope vakantie egypte, achmed Kahil. Perfect. Simkaart halen bij winkeltje buiten hotel. 6gig voor €15. Neem euro’s mee in €5,- biljetten, en muntgeld voor fooi. Trap niet in de verkooppraatjes van de verkopers aan het zwembad.

Personeel super vriendelijk. Jammer van de handoekjes leggen om 6 uur smorgens.

geweldig

Joanne
10-7-2018

Prachtig luxe resort, goede service en prachtige ligging.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.