Hotel Titanic Beach Resort

Hotel Titanic Beach Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

Prima vakantie gehad

William
17-8-2018

Hotel is groot, fijn groot zwembad en dichtbij zee al is het heeeeel veel lopen voordat je echt wat dieper bent. De pier brengt uitkomst om te snorkelen. Zoals al meer aangeven 6.00 uur bedje reserveren anders heb je overdag geen plek aan het zwembad. Staat overal mooi aangeven dat je voor 7.00 uur niet mag reserveren maar de poolboys reserveren de bedjes al de avond ervoor rond 2200 uur.

Service van het personeel is zeer matig, airco leek wel een waterval heeft 3 dagen geduurd voordat deze gemaakt werd. Personeel over het algemeen zeer vriendelijk.

Glijbanen voor de kids zijn prima. Animatieteam doet hun ding zijn niet opdringerig als je niet mee wilt doen. Wij miste in de avond wel wat sfeer, buiten de show is er weinig te doen, het complex is groot en ze kunnnen er veel meer mee doen. Wij hadden een familiekamers ideaal, 2 kamers in 1 op beganegond.

super vakantie, veel zon en lekker eten

Anita
1-8-2018

het is een mooi hotel en de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam, alleen de kamers zijn aan vervanging toe, ze worden wel elke dag schoongemaakt en je krijgt ook elke dag schone handdoeken en het linnen goed word 3x p.w verschoond, er is ook een handdoek service bij het zwembad, daar krijg je elke dag schone handdoeken, het enigste waar ik boos over ben geworden is dat er de tweede week bijna geen ligbed meer te krijgen was, door Russen die je bed gewoon met handdoek en al weg haalden, maar de mensen van het zwembad hielde het in de gaten wanneer dit voorkwam, dus wij hadden elke dag een bedje, (er zijn ook een hele groep russen uit het hotel gezet) Het eten was variërend en best lekker, ook voor de kids hadden ze goed eten!!! het water park was ook heel leuk voor de kids(8en 13)

Prima prijs kwaliteit.

Saskia
21-7-2018

Waar voor je geld. Let op er zijn 3 Titanics, beach, palace en resort.

Resort niet aan zee. Palace en beach naast elkaar. Mag gebruik maken van elkaars voorzieningen. Beide toegang tot zelfde aqua park. Eten matig, alles een beetje smaakloos. A la carte is aan te bevelen. Voor excursie boeken bij goedkope vakantie egypte, achmed Kahil. Perfect. Simkaart halen bij winkeltje buiten hotel. 6gig voor €15. Neem euro’s mee in €5,- biljetten, en muntgeld voor fooi. Trap niet in de verkooppraatjes van de verkopers aan het zwembad.

Personeel super vriendelijk. Jammer van de handoekjes leggen om 6 uur smorgens.

geweldig

Joanne
10-7-2018

Prachtig luxe resort, goede service en prachtige ligging.

Bianca
13-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Kamers waren prima. Mooi resort met heel veel glijbanen en ligt direct aan het strand. Vanaf de pier is het leuk om te snorkelen, omdat het bij het strand zo lang ondiep is is het ideaal voor kinderen. Genoeg variatie in het eten. Personeel is ontzettend vriendelijk. Gek met kinderen! Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Goede all inclusive formule (Let op met eten)

Effetsdesoir
12-6-2018

Aardige maar nogal opdringerige staff. Met een vriendin op vakantie, veel op vervelende manier lastig gevallen door de staff. Lopend buffet is uitstekend en gevarieerd (de Mongolian grill raad ik ten zeerste af, ik ben hierdoor in de clinic beland aan het infuus door uitdroging, diarree overgeven en extreme pijn.. mijn vriendin had nergens last van. Wel fijn en adequaat gehandeld door de staff die mij meteen heeft doorverwezen naar clinic en we mochten de kamer na uitchecktijd houden) Het bier is gewoon water, andere cocktails en wijn zijn gratis, lekker en met alcohol. De souvenirs in en rond het hotel zijn afzetterij, geurloze parfumolie in het hotel gekocht waardoor ik eczeem heb gekregen. Extreem veel niet-Engels sprekende Duitsers en Russen. Dure wifi (3 eur per uur en alleen in lobby). Weinig bedjes @ zwembad. Redelijk schone en basic kamer. Strand en activiteiten prima. Animatie elke dag hetzelfde. Shuttleservice naar Hurghada.

Voor een 5 sterren ver onder de maat.

3 sterren is beter op zijn plaats.

Hygiëne erg slecht!

Wij zijn met 4 personen, alle vier aan de schijt waarvan er 2 een aantal dagen zo ziek van is geweest dat ze niet van de kamer af konden.

Verder zijn de kamers zwaar verouderd en ook de kamerschoonmaak laat te wensen over.....

wij zijn voor de 5e keer in Egypte en dit is veruit het slechtste hotel!

Geen groot aanbod aan eten en zeker voor kinderen ronduit slecht.

Het enige pluspunt aan dit hotel is Khalid die je drankjes op het strand komt brengen.

Fantastyczne miejsce

Mateusz & Kamila
25-5-2018

Dobre drinki miła obsluga piekny hotel piekna okolica dużo zieleni. Jak najbardziej polecamy

Fantastisch resort!

cindy
21-4-2018

Zwembaden en personeel: top en zeer vriendelijk!

Eten iets minder: weinig variatie

Ligging: ver van winkeltjes mr er is een bazaar ih hotel zelf

Zee: ondiep meters ver en mist golven verder kan je excursies boeken zoals bvb quad tocht unieke beleving met bedoeinen bezoek kameel ritje erg originieel allemaal savonds ng bbq en geslaagde dans in openlucht dit alles met een gids vn touroperator niet duur ook!

Aquapark: in orde veel waterpret doch niet altijd open

Mooi strand en vanaf de pier kun je snorkelen Top

Tonny Jansen
17-3-2018

Zeer mooi en schoon hotel en vriendelijk personeel ga hier 2x per jaar heen echt een aanrader.

Je kan gebruik maken van Titanic Beach en Palace 10 resturants en 4 x alacart dus genoeg variatie.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Resort scoort een 7.49 uit 10 op basis van 459 reviews.