Hotel Titanic Beach Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vind jij een avontuurlijk zwembad vol glijbanen ook zo belangrijk tijdens je vakantie? Dan ben je bij Titanic Beach Resort aan het juiste adres. Het aquapark, het zandstrand en de vele faciliteiten zorgen voor urenlange pret. Zie jij jezelf al liggen met een spannend boek, terwijl de kids van de vele glijbanen roetsjen? Lees met ons mee en ontdek of Titanic Beach Resort een geschikt verblijf voor jou is.

Reviewers zijn vooral enthousiast over de prachtige zwembaden van Titanic Beach Resort. Het aquapark is the place to be voor de kids. Ze roetsjen van de vele glijbanen, laten zich meevoeren in de stroomversnelling of spetteren in het water. Wel schrijven vakantiegangers die een review achterlieten dat het soms lastig is om een vrij ligbedje te vinden. Maar de badmeesters houden het handdoekje leggen wel goed in de gaten.

Een hapje eten bij Titanic Beach Resort? Strijk neer in het buffetrestaurant of maak een keuze uit de vele à la carte restaurants. In het buffetrestaurant moet je volgens eerdere gasten geen uitgebreide keuze verwachten. Zo zijn er vaak standaard gerechten aanwezig. Ook is het eten volgens jullie niet altijd even warm. Maar de à la carte restaurants zijn volgens reviewer Monika super. Geniet van de Oosterse, Italiaanse, Chinese, Indiase of Japanse gerechten en laat je verwennen.

De kamers van Titanic Beach Resort zijn volgens jullie goed schoon. Reviewer Pascal licht toe: ‘We gaven de kamer jongen elke dag 50 cent fooi en kregen hiervoor 3 cola flessen en 3 flessen water! De kamer wordt netjes schoongemaakt.’ Wel geven jullie aan dat de kamers van Titanic Beach Resort aan renovatie toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan zee ben je bij Titanic Beach Resort zeker van een relaxte zonvakantie. Strijk neer op een ligbedje en geniet van de zon. Maar ook het snorkelen mag volgens jullie niet ontbreken. Vanaf de pier duik je in het water en ontdek je de onderwaterwereld. Of ga mee met de snorkelexcursie naar Paradise Island. De hele dag door geniet je van de prachtige vissen, lekkere hapjes en heerlijke temperaturen.

Wil je een leuke excursie toevoegen aan je vakantieplanning en heel Egypte verkennen? Dan is de city tour of jeepsafari de perfecte excursie. Volgens Jazz ontdek je zo het land op een andere manier en kom je op unieke plekjes. Maar ook in de stad ben je binnen no time. Spring in de taxi en rij door naar Hurghada. Hier is voor iedereen wel wat te beleven. Kies jij voor de winkels in het moderne gedeelte of struin je liever langs de oude gebouwen van El Dahar?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

492 reviews over Hotel Titanic Beach Resort

• 6C.k.29-09-2019

Geen aanrader.

Verouderd hotel: veel mankementen. Oa: liften die niet werken. Baby bed waarvan 1 wiel ontbrak en een spijker uitstak. Niet werkende airco in de kamer. Na zeuren ( volgens de receptie was het gemaakt, maar even meelopen doen ze niet) nieuwe kamer gekregen: spoelknop wc kapot. All-in is: ontbijt, lunch, diner en drinken. Snacks niet.

Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Excursies via het hotel zijn niet aan te raden. Bij ons werd gezegd dat de boot airco had en Paradise eiland schaduw had. Het was allemaal ' no problem for the baby madame!'. Nou, geen airco en geen schaduw dus.. Sommigen hadden een video gekocht van het snorkelen een kregen een slechte kwaliteit video van een andere groep. Voor 20 euro.. oplichting.

• 9T28-09-2019

Geweldig komen snel terug

Super hotel, en heel groot. Strand is erg ondiep loop er niet te ver in. Maar pak de aqua bus die je naar de pier brengt of loop naar het einde vd pier! Neem 2 euro mee huur een masker om te snorkelen super mooi!! Eten is middelmatig

• 3Kathy26-09-2019

Kan beter voor hetzelfde geld.

Badkamer was echt aan vernieuwing toe. Plafond tegels lagen los met spleten. Glas van douche was onderaan zwart. Het was een kamer voor 3 volwassenen. Echter moest er een met matras op grond. Minibar werd niet dagelijks bijgevuld. Handdoeken een keer zelf moeten gaan halen. Laat niets op een gelijkvloers terras staan. Zelfs badslippers nemen ze mee. Personeel is vriendelijk tot op een bepaalde hoogte. Vb. Ik neem dessertborden voor op terras krijg ik de vraag wat ga je daarmee doen? Nogal kort. Als ik vraag waarom stellen ze de vraagt Korter terug. Zolang je fooien geef wordt je verzorgt. Een dag geen fooi en vergeet het maar.

• 9Mark en familie24-09-2019

Heerlijk resort, vriendelijk pesoneel, eten matig

De kamers en het complex zijn op z'n Egyptisch wat betreft de afwerking, maar het was er schoon. De poolbar waren ze na onze eerste week helaas aan het verbouwen (daar zaten we elke dag). Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Het handdoeken leggen vond ik reuze meevallen. En met een beetje vriendelijkheid en wat fooi wil het personeel echt alles voor je doen.

Bij de restaurants kun je prima eten (Mongolisch, Mexicaans, Italiaans) ik vond wel dat het eten bij de lopende buffetten veel beter kan. We zijn namelijk hierna direct door geweest naar ander hotel en daar was het eten vele malen beter, maar door de rest daarentegen heeft Titanic wel de slag gewonnen bij ons.

Voor de glijbanen moet je een beetje aardig zijn en zeuren bij de captain van de zwembaden en dan mogen ook de kleintjes (dochter 4 en zoontje 3) bijna overal in (zoals we dat gewend zijn in Nederland).

Kortom bij twijfel; GEWOON DOEN!

• 9Arlette10-09-2019

Top hotel,vriendelijk personeel,lekker eten,geweldige accomodatie.

• 8Cindy03-09-2019

Geweldig!!

Echt een aanrader! Wij zijn hier 2 weken geweest. Familiekamer was perfect! Minibar elke dag aangevuld. Personeel wat hard werkt en ze doen echt alles voor je. Het eten is goed te doen hoor ja eentonig, maar dat is een kwestie van aanpassen je bent in een ander land. Aquapark geweldig!! Elke dag bedjes en had je geen bedje gingen ze het voor je halen. Ik kan niks negatiefs zeggen over dit resort. De shows zijn echt slecht voor zo'n resort. Snorkelen bij de pier ook leuk. Wij hebben genoten en gaan volgend jaar zeker terug naar Egypte😀

• 8Marco29-07-2019

Geweldig

Was geweldig! Zeer luxe. Boek je trips bij het hotel zelf, touroperator is zeker 25% duurder. Jammer dat iedereen om 7 uur ochtend al handdoekje gaat leggen!😡😡 oplossing: regel voor een fooi met de lifeguard je bedjes. Kan je uitslapen en heb je de beste bedden voor 1 euro per dag. Personeel perfect! Je kan OVERAL onbeperkt eten, zonder reservering, ondanks wat ze bij een reisbureau zeggen. En je kan onbeperkt gebruik mat van Titanic palace!!! Ook de zwembaden.

Met oudere kinderen

• 7Antoinette30-06-2019

Leuk hotel voor een keer, geen tweede keer

Voordelen: *zeer vriendelijk personeel, doen alles voor je, niet eens op fooi uit (was ons gevoel, wel gegeven aan het eind van de week) *alles wordt goed onderhouden *mooi aangelegde tuinen *constant zie je werk aan verbeteringen (ouder hotel) *kamers netjes, goed bed *leuk aquapark *schone wc's en aparte kleedruimtes bij het zwembad Nadelen: *eten was niet super top, wel te doen *zwembad wordt in de ochtend schoongemaakt, wij zijn vroeg op en willen graag bij hitte zsm verkoeling zoeken, meestal tot 9u / 9.30u was er iemand in de weer om het schoon te maken, je mocht dan niet in het water! In andere hotels gebeurd dit normaal 's avonds, zodat gasten hier geen hinder van hebben *avondshows vonden wij van lage kwaliteit. *erg ruw strand met heel lang maximaal enkel-diep water *wij misten een middagsnackje (in Turkije worden bv lekkere wafels, elke middag vers gebakken) *weinig variatie in fruitaanbod

• 10Eric29-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar. Heel goed.

Met angst en beven het vliegtuig in, want wat lazen wij aan slechte reviews: vieze kamers, smerig eten, vies en gebruikend personeel, rauw vlees, troebele en vieze zwembaden enz enz. Het vliegtuig had de hele vlucht last van turbulentie door onze angst. En toen kwamen we op het complex en na een verblijf van 3 weken, hebben we alle negatieve punten eens goed bekeken en schamen we ons bijna dat we Hollanders zijn met deze commentaren. Wat een schitterend complex. Tientallen tuinmannen die al het groen keurig onderhouden, zwembaden superschoon en er kan wel eens een blaadje in waaien ja, personeel van receptie tot bordenwasser supervriendelijk en netjes gekleedt, nette voor Egyptische begrippen kamers, eten zeer goed te doen ( ook het hele management eet van dezelfde buffetten!), maar smaken kunnen nu eenmaal verschillen. Al met al een superverblijf hier gehad en zeker voor herhaling. 6e maal Egypte trouwens, Internet ook goed

• 5Fam horrik25-06-2019

Het viel ons tegen.

Ik en mijn vriend zijn hier begin Juni 11 dagen geweest. Toen wij aankwamen oogde het allemaal prachtig. De lobby is super mooi en schoon. Wij moesten daarna 10 minuten lopen naar onze kamer (wat nogal ver is in 35 graden). De kamer opzich was groot en schoon dus daar hebben wij geen klachten over. De koelkast deed het niet dus hebben om een andere gevraagt. Die werd gebracht en deed het ook niet dus hebben wij dat maar zo gelaten. Het eten hier is echt verschrikkelijk als je geen groente lust. Hier gooien ze je dood met groente en rijst. Weinig variatie en je kan nergens een flesje water krijgen. Ontbijt is helemaal vresekijk. Oud hard brood zonder beleg. Personeel vriendelijk maar zeer opdringerig. Dat wordt met de dag irritanter. Animatie team voor de kids is er hier niet. In de avond is hier ook heel weinig te beleven. Je ziet ook echt iedereen om 21:00 al naar de kamer gaan...

24 tips over Hotel Titanic Beach Resort

• W, 15-09-2013

Een lekker visje eten van de bbq bij het strand. Heerlijk ook de kinderen vinden ze heerlijk

• Els, 15-12-2011

Bezoek Cairo is wel de moeite waard.

• Ria Flick, 10-07-2013

Aanrader voor een geweldige vakantie!

67 vragen over Hotel Titanic Beach Resort

• Petra , 29-10-2018

Info hotel

Wat is het verschil tussen het titanic beach & titanic palace hotel?

• blom, 27-05-2018

snorkelen

weet iemand een goede snorkel tour die ook voor onze kinderen goed te doen is ze zijn 11 en 13 jaar. en het liefst geen lange rit naar de boot wij gaan deze zomer

• Rudi, 19-05-2018

Rook vrij hotel?

Hoi weet iemand of het hotel rookvrij is zoals de bars en restaurants Alvast bedankt voor uw reactie

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV