7,3

Wat vakantiegangers zeggen

Vind jij een avontuurlijk zwembad vol glijbanen ook zo belangrijk tijdens je vakantie? Dan ben je bij Titanic Beach Resort aan het juiste adres. Het aquapark, het zandstrand en de vele faciliteiten zorgen voor urenlange pret. Zie jij jezelf al liggen met een spannend boek, terwijl de kids van de vele glijbanen roetsjen? Lees met ons mee en ontdek of Titanic Beach Resort een geschikt verblijf voor jou is.

Reviewers zijn vooral enthousiast over de prachtige zwembaden van Titanic Beach Resort. Het aquapark is the place to be voor de kids. Ze roetsjen van de vele glijbanen, laten zich meevoeren in de stroomversnelling of spetteren in het water. Wel schrijven vakantiegangers die een review achterlieten dat het soms lastig is om een vrij ligbedje te vinden. Maar de badmeesters houden het handdoekje leggen wel goed in de gaten.

Een hapje eten bij Titanic Beach Resort? Strijk neer in het buffetrestaurant of maak een keuze uit de vele à la carte restaurants. In het buffetrestaurant moet je volgens eerdere gasten geen uitgebreide keuze verwachten. Zo zijn er vaak standaard gerechten aanwezig. Ook is het eten volgens jullie niet altijd even warm. Maar de à la carte restaurants zijn volgens reviewer Monika super. Geniet van de Oosterse, Italiaanse, Chinese, Indiase of Japanse gerechten en laat je verwennen.

De kamers van Titanic Beach Resort zijn volgens jullie goed schoon. Reviewer Pascal licht toe: ‘We gaven de kamer jongen elke dag 50 cent fooi en kregen hiervoor 3 cola flessen en 3 flessen water! De kamer wordt netjes schoongemaakt.’ Wel geven jullie aan dat de kamers van Titanic Beach Resort aan renovatie toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan zee ben je bij Titanic Beach Resort zeker van een relaxte zonvakantie. Strijk neer op een ligbedje en geniet van de zon. Maar ook het snorkelen mag volgens jullie niet ontbreken. Vanaf de pier duik je in het water en ontdek je de onderwaterwereld. Of ga mee met de snorkelexcursie naar Paradise Island. De hele dag door geniet je van de prachtige vissen, lekkere hapjes en heerlijke temperaturen.

Wil je een leuke excursie toevoegen aan je vakantieplanning en heel Egypte verkennen? Dan is de city tour of jeepsafari de perfecte excursie. Volgens Jazz ontdek je zo het land op een andere manier en kom je op unieke plekjes. Maar ook in de stad ben je binnen no time. Spring in de taxi en rij door naar Hurghada. Hier is voor iedereen wel wat te beleven. Kies jij voor de winkels in het moderne gedeelte of struin je liever langs de oude gebouwen van El Dahar?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Resort voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

"Prima"

Francisca v Westen
17-6-2019

Prima resort. Wat verouderd ,maar schoon . Problemen worden prima opgelost . Ivm problemen vlucht eigenlijk nacht ergens anders moeten door brengen . Hotel was vol gaf reisleider aan ,was niet waar!! General manager zorgde voor een heel mooi alternatief . We konden blijven . Top geregeld 👌👌 Complimenten !! Wij komen vast nog wel eens terug. Mocht je last krijgen van je darmen ,neem medicatie van daar , helpt echt prima en niet duur .

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Echte aanrader

Mo
13-6-2019

Ik snap niet waarom de mensen zeuren over het eten. Het is overal zo dat het eten meestal elke dag hetzelfde is. Bij Titanic Beach ook maar toch elke dag voegen ze iets anders toe. Gisteren bv een eend. Nou, geen frikandel of kroket en beginnen jullie te janken? Patat wel elke dag dus.. 😆 Het eten is lekker, goed gekruid. Koffie ook erg lekker maar hangt af van welke koffiezetapparaat. Wij hadden airco storing in de kamer maar was snel en vriendelijk door Guest Relatie - Olga opgelost. Zwembaden heerlijk. Elke avond schoongemaakt. Aquapark super! Personeel moet je eerst even kittelen met een fooi en dan dansen ze gewoon voor je. Tip: beter $ dan €. Waarom? Deze mensen hebben eigenlijk niks van munten. Geen bank wilt wisselen. Daarom lopen ze tussen de gasten en willen wisselen voor briefjes. Gewoon doen. Zijn geen oplichters. Kamers oud maar je zit toch niet op de kamer? Rode Zee is heerlijk en de meest schone zee van warme landen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Goed hotel

Marcel
15-5-2019

Mooi hotel ,goed animatieteam. Zwembaden genoeg . Alleen het eten vond ik middelmatig

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heidy Westerhuis
8-5-2019

Ik ben het totaal niet eens met dat het een waardeloos hotel is. Wij hebben het super gehad. Schone hotel kamer en heerlijk eten. Er werd van alles gedaan om ons een fantastische vakantie te geven. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kan beter

Willem
1-5-2019

Opzich een leuk hotel zeker voor de kids veel waterpret en leuke glijbanen. Toch wat minpunten bij dit hotel. Grootste minpunt is het eten. Er is echt te weinig keuze en heel veel eten is totaal niet gaar. Met zo'n groot hotel zou je toch meer variatie en kwaliteit verwachten. Laatste dagen was de keuze zo beperkt dat we het hielden bij rijst, pasta of ondoorbakken patat. Hotel kan ook een opknapbeurt gebruiken. We hadden ontzettend veel schimmel in de badkamer en er kwam continu een vieze schimmel riool lucht uit de badkamer, niet erg prettig. We misten ook gezelligheid in de avond. Er was geen animatie / show in de avond en ook misten we leuke gezellige plekjes buiten de algemene lobbybar. Jammer was ook dat er veel drugsgebruikers onder het personeel werken. Zeker bij zwembad/strand liepen bijna alle jongens met lange pinknagel. Geen fijn idee.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer!

Renate Diemen
29-4-2019

Waardeloos! Zou het iedereen afraden om hierheen te gaan! Zoek aub verder als je een leuke vakantie wilt! Het hele hotel is verouderd. Het wordt weliswaar goed bijgehouden wat betreft opruimen maar er is hier echt renovatie nodig! Onze kamer zat vol met doodgeslagen muggen op de muren (minimaal 20!), badkamer beschimmeld, en we hebben zelfs lekkage gehad in de badkamer waardoor we naar een andere kamer moesten. Blijkbaar waren we niet de enige met lekkage want we hebben nog wat andere gasten gesproken die er last van hadden. Eten Enorm slecht! Bizar weinig keuze voor zo'n groot hotel, weinig variatie, eten niet gaar (veel Rood vlees!) en ook de a la carte restaurants waren 10x niets! Zwembad vaak vies; erg troebel water. Overal kapotte stukken langs te kant. Meerdere NL'se gasten gesproken en allemaal niet tevreden. Hotel oogt leuk maar is in werkelijkheid echt een Nachtmerrie!

Management doet Niets met de klachten!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nooit meer! Absoluut niet aan te raden!

Miranda Vosselman
29-4-2019

Ons verblijf in 1 woord: waardeloos!! Ga hier absoluut niet heen en zoek een ander hotel als je naar Hurghada wilt gaan! Kamer: minimaal 20 doodgeslagen muggen op de muur aan, beschimmelde badkamer met kapotte tegels en als kers op de taart na 3 dagen een lekkage in de badkamer waar een complete Gele plas water uit het plafond op ons viel tijdens het douchen.. 2 dagen lang last van gehad maar denk maar niet dat ze er prioriteit aan geven!
Zwembaden zien er fantastisch uit tot je beter kijkt. In het kinderbad liggen matten op de bodem los, kinderen vallen er continu over en gast heeft zelfs zijn teen ervan gebroken. Zwembaden hebben enorm troebel water en op veel plekken ligt beton wat ook voor flinke schaafwonden bij kids heeft gezorgd. Eten Drama! Elke dag rood vlees gezien, levensgevaarlijk! Enrom Weinig keuze, eten niet gaar! Veel Nederlandse gasten gesproken en geen 1 gesproken die tevreden was. Voor ons Nooit meer!

Oppassen

Robbert
29-4-2019

Leuk hotel met veel glijbanen , schone kamers wel wat verouderd , eten is wel simpel. !! Maar ......pas op bij welke reisorganisatie je boekt . Wij hebben dit via reisorganisatie gedaan en kregen nadat wij al 10 dagen in het hotel zaten opeens een rekening van het hotel die we per direct moesten betalen omdat reisorganisatie ons had doorgestuurd via een Engelse site die blijkbaar alleen voor mensen uit Engeland bedoeld is . En wij uit Nederland kwamen een andere prijs moesten betalen .Dus Duurder . En daar was niet over te praten of betalen of je vakantie afbreken. Dus goed Oppassen!!

1 keer en Nooit meer

Jelle
20-4-2019

Hotel viel erg tegen. Eten was erg slecht en vaak niet warm. Totaal niet gevarieerd en ondanks ik al meerdere malen all inclusive op vakantie ben geweest was dit bij far de slechtste. Het personeel ging wel de ene vriendelijker dan de andere, maar voor wie bijvoorbeeld de Turkse gemeenschap is gewend is dit een flinke domper. Vriendin werd veel in der kruis geloerd en ook savonds zonder enige gene van top tot teen bekeken. Water voorziening was ook beroerd. Normaal zal je zien dat je ergens een flesje water kan halen. Op dit hotel op het grote complex zijn sirieus 3 locaties met water voorziening, en 1 daarvan is in de fitness.... al met al zal ik iedereen aanraden net even wat meer uit te geven voor je eigen vakantie pret en ontspanning. Last bot not least de kamer was redelijk alleen wel gedateerd en wat schimmel in de badkamer. Nou alvast een fijn verblijf maar zoals ik al zei. Zoek nog even verder en bespaar je de tegenvaller.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk

Ben
14-4-2019

Verblijf was goed. Hotel viel best tegen. Het was het allemaal net niet. In de restaurantjes redelijk gegeten. In het grote restaurant voor ontbijt en lunsch was niet zo lekker.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.