Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 470p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

1192 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• 2019
    10Fiona Asood23-08-2019

fantastisch

Voor het eerst in dit hotel. Schoon en netjes. Eten is goed, zeer afwisselend. Zwembaden prima. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader dit hotel. We zijn een week geweest en hebben genoten hier.

Guest Relation Team, General Manager, 23-08-2019

Beste Fiona, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

• 10Laila22-08-2019

Fantastisch hotel

Hartelijke welkom bij ontvangst. Welkomstgevoel dat je in weinig hotels ervaart. Het personeel is top van house cleaning tot general manager. Niets is teveel gevraagd en je wordt hier echt op handen gedragen. Mooie ruime kamers met alles in wat je wenst, proper, mooi uitzicht zowel naar het zwembad als naar de zee toe. Voor mij is dit geen 4 sterren hotel, mr een dikke 5 sterren waard met alles wat je hier vindt en de service die je hier krijgt. Voor mij enkel nog dit hotel, want beter is er niet voor mij en mn zoontje. Echt top top top en gn enkel negatief woord hierover. By the way, het eten hier is ook gewoonweg zalig en animatie super.

Guest Relation Team, General Manager, 23-08-2019

Beste Laila,

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Dominique De jong22-08-2019

Fantistaik

Dit is mijn vierde keer in dit hotel en het bevalt me zeer goed de restaurant het eten is goed kan soms meer verschillende culturen. De bar is goed de werknemers zijn vriendelijke tegen de gasten. De animatie is goed

Guest Relation Team, General Manager, 22-08-2019

Beste Dominique, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Nico van kesteren20-08-2019

Top hotel

Het is hier weer fantastisch ons 2e huis zo'n warm welkom iedereen is hier zo vriendelijk hele mooie vissen bij mooi rif hamada van guest relation regelt alles super goed. Rest ook van personeel super top komen snel weer terug

Guest Relation Team, General Manager, 21-08-2019

Beste Nico van Kesteren,,

Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

• 9Simone10-08-2019

Fantastisch hotel

Heerlijke vakantie gehad. Wat een supervriendelijke mensen werken daar. Altijd in voor een praatje en niets is ze teveel. Wij gaan zeker terug.

Guest Relation Team, General Manager, 17-08-2019

Beste Simone,

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

• 8Joyce rozeboom10-08-2019

Fantastische

Het personeel heeft ons zeer welkom geheten. Het eten is altijd lekker en zit voor iedereen wel wat bij. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Guest Relation Team, General Manager, 11-08-2019

Beste Joyce,

Met vriendelijke groet,
    Je Guest Relation Team

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10BVC08-08-2019

Een enorme gastvrijheid!

Een enorme gastvrijheid en prijs/kwaliteit is perfect! Vertel het de manager als er iets aan de hand is en hij lost het op. De WiFi is niet geweldig maar in het hotel kan je ook internet kopen. Zelf een Egyptische simkaart van Vodafone aanschaffen werkt ook. Shuttle naar Hurghada of El Gouna is 4 euro pp. Taxi van het hotel of een taxi op straat is ook mogelijk. Ze hebben zelfs Uber in Egypte dus handig om de app te downloaden voor je op reis gaat. Winkelen in Sheraton Street is wat drukker, Mamsha is rustiger. Het eten, het zwemmen en de animatie (ook Nederlands) is top! Het snorkelen is mooi maar het rif recht voor het hotel is minder. Je kan beter eerst 10 minuutjes naar rechts lopen tot in de lagune en daar de zee in gaan. Voor onze kinderen was het KITESURFEN fantastisch. Echt een aanrader voor volwassenen en kinderen vanaf 10 jaar. Het is niet heel goedkoop maar check de prijzen in Nederland en dan is het echt een prima prijs.

Guest Relation Team, General Manager, 08-08-2019

Beste BVC, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Fam. K08-08-2019

Geen aanrader

Zeer matig hotel en viel zwaar tegen. Vloer en toilet in kamer waren schoon, rest van de kamer was vies,
    Met 4 personen op “ familiekamer” wat een 2 persoonskamer was. ( en daarin waren we niet het enige gezin helaas ) bedden voor de kids te klein en zeer slechte matrassen. Veel te kleine lobby en te klein restaurant. Eten was niet slecht. Personeel was super, doet alles om t naar je zin te maken en een absolute aanrader is bij Abdala een rit met de kamelen Oscar en Chihuahua om de zonsondergang in de woestijn te zien.

Guest Relation Team, General Manager, 08-08-2019

Beste Fam, Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Dana03-08-2019

Fantastic

2e keer in dit hotel super goeie service. Eten is echt heel goed en de mensen zijn ontzettend vriendelijk.

Guest Relation Team, General Manager, 05-08-2019

Beste Dana Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Fam. Oudejans01-08-2019

Prima verblijf gehad..

Leuk hotel met prima strand en voorzieningen. Buiten het hotel is er op loopafstand weinig te doen of te zien. Kamers wat gedateerd maar zeker schoon. Personeel prima en de vriendelijke manager zie je veel tussen de mensen (gasten) en zijn personeel. Eten is heel goed, personeel en manager zie je ook mee eten dat zegt vaak al genoeg. Lobby en zitruimte is klein maar volgens mij zijn er plannen hier wat aan te doen. Voor ons zeker reden om terug te komen.

Guest Relation Team, General Manager, 02-08-2019

Beste Fam,