Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

1192 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• 2019
    10Morgane Meskens04-09-2019

Het hotel is 2 minuten van het strand zeer mooi en proper. Het personeel is heel aangenaam en luister naar elke wens. Als er een probleem is wordt alles zo snel geregeld. Er zijn veel mogelijkheden : zwembaden, sauna, spa

Guest Relation Team, General Manager, 05-09-2019

Beste Morgane,

Gereisd met partner in september 2019

• 9George Nadort03-09-2019

Top verwend

Beoordeling ✓ minimum Fijn ressort met erg vriendelijk personeel. Het eten is voor een ressort erg gevarieerd maar wel wat flauw. De kamers zijn prima voor elkaar. Heb je ondanks alles een probleem ga naar de receptie en zij zoeken een oplossing.

Guest Relation Team, General Manager, 04-09-2019

Beste George, Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met partner in september 2019

• 10Van middel caroline02-09-2019

Amazing

Alles super verzorgd.guest relation top. Superhotel.Doe zo verder . Wij komen zeker terug

Guest Relation Team, General Manager, 03-09-2019

Beste Caroline,

• 9Nathalie31-08-2019

Gewéldig

Prima hotel goed eten en geweldig personeel. Kamer super groot met 4 personen wel wat verouderd maar schoon en netjes mooie zwembaden en strand is ook prachtig lange pier je kan niet zo het water in. Water schoenen zijn echt nodig. Dit vind ik het enige nadeel van het hotel. Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in dit hotel en Hamada is zo lief en vriendelijk heb je een probleem alles word snel opgelost! Top hotel!👍

Guest Relation Team, General Manager, 31-08-2019

Beste Nathalie,

• 10Edwin Melgers28-08-2019

Fantastich

Het hotel is zeer goed vooral de service want de mensen zijn heel aardig en altijd bereid je te helpen. Ook is het animatie team zeer aardig en ze willen altijd dat je mee doet en proberen je dus ook mee te nemen waardopr je snel nieuwe mensen leert kennen. Dan heb je nog de zee waar je heerlijk kunt snorkelen en prachtige vissen ziet.

Guest Relation Team, General Manager, 28-08-2019

Beste Edwin, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

• 9Cinderella28-08-2019

Fijne vakantie!!

Heerlijke vakantie gehad in sunny beach! Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan en meteen in actie komen als er bv iets stuk is. Voldoende eten en lekker. De kamers wat gedateerd ( was bekend) maar groot en schoon. Komen zeker nog een keer terug!

Beste Cinderella,

• 9S.27-08-2019

Super!

Wij zijn hier geweest met ons hele gezin. Ons gedurende verblijf hebben wij een hele fijne tijd gehad mede dankzij de werknemers die heel persoonlijk zijn ! top :D

Beste s

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Liesbeth Van der Borght26-08-2019

We hebben een super verblijf gehad in dit hotel. Het eten was lekker, vers en warm. De kamer was heel proper. Het personeel is altijd heel vriendelijk en er is geen moeite teveel voor hen. Heb je een probleem, Hamada van de guest relations helpt je met veel plezier verder. Hier komen we zeker terug!

Guest Relation Team, General Manager, 26-08-2019

Beste liesbeth,

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

• 10Hans Van der vliet26-08-2019

Fantastisch vakantie

Eten is heel goed verzorgd variatie is er, Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Kamers zijn goed verzorgd en proper, zwembaden zijn er voltallig aanwezig. Als je hulp nodig hebt, Hamada van de guest relations staat altijd voor je klaar. Hier komen we zeker terug!

Guest Relation Team, General Manager, 26-08-2019

Beste Hans,

• 10Britt Van der Vliet26-08-2019

Een geweldig hotel. Zijn hier al een paar keer geweest en is altijd heel goed mee gevallen.

Guest Relation Team, General Manager, 27-08-2019

Geachte Britt,

Een mooie dag verder vanuit The Three Corners Sunny Beach! Wij stellen het zeer op prijs dat u uw positieve feedback over Three Corners Sunny Beach deelt. We zijn er trots op dat u bij ons van een tevreden en aangenaam verblijf kon genieten . We kijken er naar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten, Het Guest Relation Team

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort info