Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

1192 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• 2019
    8M. Kowalski en L. Maenhout28-09-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Goed hotel, inderdaad misschien hier en daar wat aan renovatie toe (bv. receptie, meubilair) maar met lekker eten, super vriendelijk personeel, toffe animatie. Ideaal voor een rustige aangename vakantie.

Guest Relation Team, General Manager, 03-10-2019

Beste ,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen.
    Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten, Guest Relation Team

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Daniel28-09-2019

In de winter prima, in de zomer tegenvaller.

Wij waren hier voor de derde keer.De twee voorgaande keren was is de winter.Het grote min punt is dat je bijna nergens buiten kunt zitten s avonds, geen gezellig terras .Dit is in de winter geen probleem ,maar in de zomer wel.Hotel zat voor de helft maar vol,werd voor de rest aangevuld met Egyptische jeugd die stage liepen op het film festival in El Gouna .Geeft toch een andere sfeer op het resort.Ook het animatie team is vrij matig.

Guest Relation Team, General Manager, 03-10-2019

Geachte Daniel,

Een mooie dag verder vanuit The Three Corners Sunny Beach! Wij stellen het zeer op prijs dat u uw positieve feedback over Three Corners Sunny Beach deelt. We zijn er trots op dat u bij ons van een tevreden en aangenaam verblijf kon genieten . We kijken er naar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten, Het Guest Relation Team

• 4Simona Balogova15-09-2019

Deze hotel verdient zeker geen 9

Hurghada is een verschrikkelijke stad. Zeker niet aan te raden! El gouna is prachtig, helemaal iets anders ! Kamers zijn niet zoals op de foto. Alles is heel oud. Kussen zijn lijk van beton en het bed ook van oude stempel. Naar einde toe had ik al zere rug. Badkamer is vies en veroudert. Hygiëne is ook ver te zoeken. Het eten is lekker en varieert. Ontbijt trekt op niks! Maar positieve aan dit hotel is PERSONEEL. 80%van hun zijn echt top!

Guest Relation Team, General Manager, 28-09-2019

Beste Simona,

• 10Ton en Lia Zoutendijk12-09-2019

Een terugkomer

Voor jong en oud , zeer behulpzaam en warm personeel , heerlijk en gevarieerd eten ,mooie goed onderhouden tuinen.

Beste Ton en Lia,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

• 10Fam. Vervuren12-09-2019

Heerlijke vakantie, komen snel terug

Een heerlijk relaxed, gastvrij en kindvriendelijk Resort. Het hotel ligt direct aan zee met een lange duiksteiger en een eigen huisrif waar wij deze vakantie heel veel vis hebben gezien. Door de ligging aan zee staat er vrijwel altijd een zeewind die voor verkoeling zorgt, zeker in de zomer zeer aangenaam. Het hotel word vernieuwd ( zonder daar last als gast van te hebben). De hotelkamers zijn ruim en schoon. Wat vooral gezegd mag worden is de vriendelijkheid die iedereen hier uitstraalt. Van de kamer jongen tot de tuinmannen, de receptiemedewerkers tot de guests relations, de obers tot de koks, de crew van het animatieteam tot de poolboys iedereen is zo ontzettend beleefd, geïnteresseerd, behulpzaam dat maakt de vakantie zo aangenaam. Dhr Gamal heeft het heel goed voor elkaar,zijn oprechtheid en interesse in iedereen is zeer bijzonder. Er is een geweldige duikschool aanwezig echt een aanrader. Kortom geweldig hotel!

Beste Fam. Vervuren,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!
    Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Martin11-09-2019

Prima hotel met prima personeel.

Voor de 2e keer in dirt hotel. Heerlijke vakantie gehad, mede door het geweldige personeel. Van de manager tot de bediening in het restaurant en bars, Vitamientje langs het zwembad, amimatie en de badmeesters, echt iedereen. Eten iedere dag lekker en genoeg keus. Wij hebben ons een kleine 2 weken uitstekend vermaakt.

Beste Martin,

Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten, Guest Relation Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Renaldo06-09-2019

Goede ervaring

Het personeel was erg aardig en hulpvaardig, zeker naar onze dochter(3 jaar) waren ze erg aardig. Over het eten waren we zeer tevreden, verschillende thema’s altijd wel een aantal gerechten die wij lekker vonden. De zwembaden zagen er goed uit echter in het kids gedeelte staat een metalen speeltoestel waar naar onze mening wat onderhoud kan gebruiken.

Guest Relation Team, General Manager, 09-09-2019

Beste Renaldo,

Met vriendelijke groet,
    Je Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Wilma06-09-2019

Fantastic

Goede ontvangst door vriendelijk personeel. Hele goede manager. Problemen werden gelijk opgelost. Alles was schoon en hygiënisch. Lekker zwembad. Jammer geen huiskoraal. Eten was gevarieerd en lekker.

Beste wilma,

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Vienna van den Bogart06-09-2019

Lekker eten, heel gevarieerd. Elke dag een andere thema. Personeel doet er alles voor om je vakantie nog beter te maken. Problemen worden meteen opgelost.

Beste vienna,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10hobie van de liefvoort06-09-2019

Fantastich

Ontvangen door vriendelijke personeel. Spreken meerderen talen dus dat is handig. Het resort is groot en uitgebreid. Kamers zijn schoon en groot. En bij problemen komt de manager direct. Eten is veel en uitgebreid voor ieder wat wils. Alles bij elkaar top !

Beste hobie,

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort info