Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

1192 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• 2019
    9Nora30-12-2019

Geweldige vakantie gehad!

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad. Het (meeste) personeel is ontzettend vriendelijk, behulpzaam, grapjes maken, het de gasten naar de zin willen maken. De kamer was wat gehorig en gedateerd, maar ruim, netjes en heel schoon. Het eten was voor ons meer dan voldoende en kwalitatief goed genoeg. In december is het overdag heerlijk weer, vanaf ongeveer 16.00 uur wordt het koud. Wat wij gemist hebben, is een gezellige plek waar je in de winter in de namiddag en de avonden een borrel kan drinken. Dit kan in de lobby van het hoofdgebouw, daar is echter weinig plek. Ook is de de beachbar overdekt, maar dit vonden wij een heel ongezellige bar. De poolbar is een heel gezellige plek, maar buiten, dus koud... Maar waar een wil is, is een weg, uiteindelijk hebben we het iedere dag heel gezellig gehad. De tuin is prachtig, er zijn diverse plekken waar je overdag kan vertoeven, van rustig tot druk. Wij hebben genoten van de kerst in Egypte!

Beste Nora,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Sophie30-12-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel

Het personeel was erg vriendelijk en niet te opdringerig. Zij leverden een erg goede service, wij hadden namelijk twee keer over ,voor het extra bed, een matras dat niet goed lag, toen wij dit bij de receptie aangaven hebben zij binnen een uur het matras verwisseld. De kamers werden elke dag schoongemaakt en zagen er ook netjes uit! De General manager, een erg vriendelijke man die bij de gasten naar hun verblijf kwam vragen, ook erg vriendelijke aansturing richting zijn personeel. Wij hebben een massage geboekt bij mr. Mustafa en het was niet wat wij ervan verwachtte, mr. Mustafa gaf ons gratis nog 2 massages. Het eten was erg goed en er was ook elke avond een thema, waardoor er genoeg variatie was. Qua ligging, ligt het hotel niet erg gunstig. Wij kwamen voornamelijk voor het snorkelen, maar er is helaas geen huisrif en er zijn niet veel vissen te zien. S'avonds kan je ook erg leuk zitten in de peanutbar, erg gezellig

Beste Sophie,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Patrick26-12-2019

2e huis, snel weer terug

4e keer, Dit hotel voldoet aan alles onder leiding van top manager Mr. GAMAL

Beste Patrick,

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Liesbeth Van der Borght09-12-2019

Het was voor ons de zesde keer dat we hier kwamen. Het was weer geweldig. Het eten is er heerlijk. Gevarieerd, warm en lekker van smaak. Het personeel is super vriendelijk en werkt heel hard om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. De kamers zijn wat verouderd maar worden wel dagelijks grondig gepoetst. Verwacht eind november, begin december geen zon weer. Vanaf 15u werd het koud. Nadeel is dan de ligging van het hotel. Er is buiten het hotel niets te beleven of je moet een taxi nemen naar het centrum. Ook in het hotel is er ‘s avonds buiten de shows niet veel leven te bespeuren. Je hebt wel de peanutsbar wat dient als discotheek maar veel volk is hier niet. Wat mij ook tegenstak is de Nederlandstalige guest relation. Vaak was deze niet aanwezig. En er werd door deze ook nooit geïnformeerd of alles in orde was. Terwijl dit toch een heel simpele vraag is, ook al ben je er zo vaak geweest.

Guest Relation Team, General Manager, 10-12-2019

Beste Liesbeth Van der Borght,

• 10Karel Peter Raasveld04-12-2019

Goed is ook goed genoeg volledig tevreden

Warme ontvangst, second home gevoel, gastvrij, vriendelijk, behulpzaam, spontaan team, eten en drinken overdadig, voldoende keuzes, kamer ruim, modern, bedden op orde, inloopdouche, schoon, Tv ontvangst prima, strand schoon, tuinen mooi onderhouden, meerdere grote zwembaden gescheiden waarbij je kunt kiezen of je bij de een baantjes wil trekken, bij de andere meerdere water activiteiten en een uitgebreid kinderzwembad. Meerdere bars en restaurants. Ze hebben ook een uitstekende diskjockey in de discotheek, die draait muziek wisselend uit de jaren 70 tot heden houdt samen met het animatieteam de gang er lekker in😃👍

Guest Relation Team, General Manager, 05-12-2019

Beste Karel,

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Christine Hoeben24-11-2019

Toppie

Fantastisch hotel! Dankzij mr.Gamal en zijn team verloopt alles vlotjes. Lekker eten, vriendelijk personeel, wat wil je nog meer!

Guest Relation Team, General Manager, 26-11-2019

Beste Christine,

• 9Jan Buunk19-11-2019

Geweldig!

Heerlijk resort met vriendelijk personeel. Mooie zwembaden en strand. In zee geen zand maar stenen. Aanrader is de massage bij het hotel. Mr Magdy is de verkoper van de massage. Maak een goede deal en geniet er van. Magdy is te vertrouwen. Hij doet wat er beloofd is. Massage zelf is super! Heerlijk eten en een klein fooitje maakt de obers gelukkig. Supervakantie aan het vieren!

Guest Relation Team, General Manager, 20-11-2019

Beste Jan Buunk,

• 4Rene17-11-2019

Nooit meer

Resort was zo slecht, wij had bijna elke dag pijn van eten, borden en lepels zijn nooit 100% schoon in restaurant, alleen dolce vita was goed, als je de barman iets vraagt zegt hij soms iets Arabisch tegen mij en ik vond dat niet zo leuk omdat hij wist dat ik kan geen Arabisch.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Frans Schoenmakers09-11-2019

Super

Super goed en lekker eten

Guest Relation Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Frans,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Jessica05-11-2019

Verouderd hotel

Verbleven in de herfstvakantie in dit hotel. Wij vinden het zeer verouderd, maar wel proper. De tegels rond het zwembad zijn in erbarmelijke staat met veel gruis erop. Desondanks is het zwembad zelf zeer netjes. Kinderbed 60 cm vind ik te diep en water ook zeer koud voor kleintjes. Eten ok, maar na een paar dagen heb je het wel gehad. Personeel super vriendelijk! Inkom en receptie eerder triest in vergelijking met andere hotels. Fijne vakantie gehad, maar geen tweede keer voor ons. El gouna en marsa alam zijn voor ons beter.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort info