Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 424p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

1192 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• 8Visschedijk27-09-2020

Heerlijk rustgevend

Prima hotel zoals we gewend zijn van Three Corners. Personeel is positief aanwezig en probeert het naar je zin te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Visschedijk27-09-2020

Heerlijk rustgevend

Het is een prima hotel wat alles doet om het de gasten prettig te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Fam HK05-04-2020

Uitstekende kwaliteit in zeer vriendelijk hotel

Mooi hotel dat uitblinkt door super personeel En zeer bereikbaar, vriendelijk en aanspreekbaar management. Wij zaten tijdens Corona hier. Alles heel goed schoon, hygiëne kreeg 100% aandacht. Maar dat is eigenlijk altijd wel goed bij deze keten. Eten als altijd bij Three Corners erg goed. Je kunt alles eten, alsof je thuis bent. Tijdens de hectiek bleef manager de zaak uitstekend leiden en begeleiden. Petje af voor hem en zijn staf. Wij komen zeker terug en hopen onze vakantie dan wel af te kunnen maken 👍

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Elise lammens10-02-2020

Kom hier zeker nog terug!

Was mijn 1ste verblijf in dit ttc hotel en heeft me aangenaam verrast,. Het was steeds een genoegen om te wandelen in deze zeer mooi verzorgde groene en bloeiende omgeving, Restaurant, eten en bediening zeer ok, heb altijd lekker gegeten, en afwisseling genoeg Mooie grote kamer, badkamer met inloopdouche, mooi terras Olympisch zwembad lekker warm, 27 a 28 gr in januari, voldoende zonnebedjes overal Sevice en personeel zeer vriendelijk Dlapen in alle rust, geen lawaai in blok 4 gelijkvloers, kan niet echt minpuntjes ontdekken!

Alleen gereisd in januari 2020

• 9Chantal09-02-2020

Fantastisch en idem voor de juwelier.

Proficiat aan het hele team en manager! Vriendelijkheid,hygiene en service top! Ook de juwelier Romany is fantastisch.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Rinye08-02-2020

Goed hotel, maar wel een paar verbeterpuntjes

Vriendelijk Personeel. Goede bedden. Eten is eentonig. Niet 1 x een simpel gegrild visje gezien. Alleen maar gefrituurde “blubber” vis. En bijna alle vlees bedolven onder een dikke laag saus. Wel goed vers fruit. En lekker brood. Je bent bijna verplicht om ‘s morgens een ligbedje te reserveren. Vreselijk ongezellige lobbybar, veel te klein voor zoveel gasten. Vreselijk vieze witte wijn geserveerd in een “borrelglaasje”. Bier, limonade en mixdrankjes gaan allemaal in hetzelfde simpele kleine limonade glas. ’s Avonds gaat om 23.30 uur het licht en de muziek uit in deze bar, terwijl er nog veel gasten zitten en je nog kunt drinken tot 24 uur. Het eten bij het strand werd niet echt schoon geserveerd. Viezige vitrines, waar de salades en de broodjes in liggen. Rode wijn wordt daar in een papieren cola bekertje geserveerd. Op de kamer misten wij goede verlichting, een handvat in de doucheruimte en een make-up spiegel.

Gereisd met partner in januari 2020

• 4X03-02-2020

Geen 9 waardig

Prima vakantie gehad. Echter dit hotel is in ieder opzicht aan vervanging toe. Ik stoorde mij het meest aan de badkamer. Iedere kamer heeft een douchegordijn of niets. Er is nergens plaats in de douche om je spulletjes op te zetten, dus iedere keer moet je bukken voor je spulletjes, dit is niet praktisch en voelt niet comfortabel. De kamer is ruim, maar voelt leeg en kaal aan. Het meubilair van de restaurants is zeer oud. Personeel is allen heel vriendelijk evenals de managers. Eten is ook prima. Kortom tijd voor grootschalige vernieuwing en renovatie!

Alleen gereisd in december 2019

• 5jill laurens26-01-2020

Dit is geen 4 sterren meer waard

Het hotel is groot en oogt op het eerste zicht zeer mooi. De tuinen zijn prachtig onderhouden, de kamers zijn groot maar verouderd. Echter zijn er ook wat structurele problemen: * Zo beginnen de marmeren trappen op verschillende plaatsen af te brokkelen * Maar vooral de stenen rond het zwembad zijn er erbarmelijk aan toe! Het is onmogelijk om op je blote voeten rond te lopen. Meer als de helft van de stenen zijn stuk en worden niet gemaakt of worden weggehaald en gevuld met grint. Dit is voor kindjes die in het zwembad of rond het zwembad spelen niet aangenaam. (zie foto)

Het eten is ook zeer zeer basic. Er worden alle avonden "thema" avonden georganiseerd. BBQ, italiaanse, franse avonden. Maar eigenlijk ligt er praktisch altijd het zelfde. De ene maal een gehakt balletje op de bbq, de dag er na in tomaten saus, de dag er na in witte saus. Als ik vergelijk met Turkey is dit echt povertjes! De drank is ook niet genoeg gekoeld

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9A08-01-2020

weer fantastisch

wij zijn hier een weekje geweest met oud en nieuw was fantastisch grandioos gala buffet was voor ons de derder keer Sunny beach en vierder keer three corners was weer top voor de kids is er van alles te doen enige mischien voor mensen met een rolstoel is het heuveltje best steil voor de lobby en hoofd restaurant mischien een simpele rolstoel lift in de toekomst aan de zijkant bij de trap waar nog aardig wat ruimte is. voor de rest weer prima naar ons zin gehad en we tellen weer af naar mei.

met vriendelijke groet

Guest Relation Team, General Manager, 12-01-2020

Beste,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen.
    Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten, Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 6Ruiter01-01-2020

Zon vakantie voor een lage prijs.

Prima hotel als je voor de zon komt.

Vriendelijk personeel helaas niet de koks bij de strandbar erg arrogant en je moet lang wachten op pizza of op snack van de dag. Waterkwaliteit van het zwembad ook erg slecht kinderen allemaal brandende uitslag en je ziet de huidschilfers drijven. Kinderen hebben niet meer gezwommen helaas. Strand is ook slecht is allemaal scheef je moet eerst een pier oplopen om te zwemmen en helaas is al het koraal dood.

Zoek je een zon vakantie zonder verwachtingen is dit een prima hotel.

Guest Relation Team, General Manager, 03-01-2020

Beste Ruiter,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Gereisd met jonge kinderen in december 2019