117 tips over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• Rock, 20-06-2014 Rapporteren

Duikschool op het resort. Ga een tochtje maken met Sam met de zodiac, wij hebben veel dolfijnen gezien, en lekker gesnorkeld. Ga een avondje naar El Gouna met de taxi. Kan je lekker in de haven eten en ongestoord winkelen, hier vallen ze je totaal niet lastig. Haal je Visum bij de bank in de aankomsthal op het vliegveld, laat je niet met de meute meesturen. Visum kost dan € 18,-- ipv € 25,--. Geef vooral geen fooi aan de mensen die je koffer in de bus zetten, meer doen ze n.l. niet

• priscilla en aad verschoor, 13-02-2012 Rapporteren

quad rijden moet je echt doen,boek dit wel bij het mannetje die een tentje huurt bij het zwembad,bij de golfbaan.de 2 jongens van het quad rijden zijn erg aardig en ook behulpzaam. ik dsnap niet waarom mensen bang zijn om na egypte te gaan,zo vriendelijk en aardig. ze hebben zelf weinig geld,maar sta je in een klein supermarktje krijg je zelfs chocolade kado,kunnen wij wat van leren in nderland. als je na het centrum ga,negeer de verkopers,zeg niets en dat werkt

• Janice en Rico, 27-04-2014 Rapporteren

Wanneer je wat later komt om te eten, is het vaak zo dat de tafels niet opnieuw gedekt waren voor de volgende gasten en stonden het bestek en dergelijke nog op de tafel van de vorige gasten.

Neem een onderwater camera mee wanneer je gaat snorkelen !

• Ghiasuddin Karim, 24-04-2012 Rapporteren

op het gebied van cultuur , entertainment, nachtleven is ook bijzonder. een word ( sunny beach ) is exelent. Mevrouw Natasha uit Nederland is een beglijder en een beste mens. ze moet blijven werken altijd daar.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Lesley van Gilst, 08-04-2012 Rapporteren

Sahara Park excursie: Jeep door Woestijn, Fata Morgana kijken, Kameel Rijden, Quad Rijden, Buggy Rijden, Dieren kijken, Lunch, Berg beklimmen in woestijn, Zonsondergang in woestijn, heerlijk diner, show avond met waterpijp! Veel voor weinig!! Gids Mohammed is een top vent! Weet veel, doet het al 16 jaar!

Luxor in 1 dag: Pittig! 4 uur wake up call, vervolgens 5 uur met een prima bus naar Luxor! Luxor erg groen, mooie tempels! Ook hier zie je heel veel en is 1 dag stiekem eigenlijk te kort!

• zwemmers, 02-04-2012 Rapporteren

Denk na of je het belangrijk vindt dat je in voor en naseizoen er eigenlijk als volwassene niet kan zwemmen,snorkelen of wandelen. Of je moet een tripje boeken. Dat er in de avonden niets te doen is en er op sommige plekken veel lawaai is. Dat er veel verschillende culturen aanwezig zijn met bijbehorende gedragingen. Zeer afhankelijk van welk publiek er wordt binnnengehaald. Door deze prijzenakties is er sprake van grote nivellering van publiek. Daar moet je tegen kunnen. Dresscode ???

• Karine, 03-04-2012 Rapporteren

In de tijd dat wij er waren was de wind nog wat koud, vandaar dat het zwembad en zeewater nog niet opgewarmd was. Neem voor de avonden een lekker vest en lange broek mee.

• diana, 23-03-2014 Rapporteren

De kamers is blok 1 t./m 5 hebben 's morgens zon. Er zijn kamers begane grond, 1 en twee hoog geef bij het inchecken gelijk aan wat je prettig vindt. Let bij alle tochten met boot op de wind voorspelling het kan behoorlijk waaien, neem zo nodig reis pilletjes mee. Tochtjes zijn zeker de moeite waard. Onderhandel over de prijs en kijk ook even wat ze bij de neckermann hostess kosten onze ervaring is dat dat het voordeligst is (en het veiligst wat vervoer betreft)

• Carola , 16-02-2014 Rapporteren

De boot trip, snorkelen, met Trust is een must ! Deze trip kan je boeken via het hotel. De mensen op de boot hebben ons zoveel moois laten zien. We hebben genoten van het mooie koraal, de vissen maar zeker ook van de gezelligheid van de mensen van Trust.

• van de Laar, 03-01-2014 Rapporteren

Wil je een betrouwbare goed engels sprekende taxi???? Bel dan Wael, taxinummer 1419 en 911. stuur voor zijn telefoonnummer even een PB, ik heb het niet bij de hand nu.

• Bianca, 20-10-2013 Rapporteren

Echt een aanrader is de dolfijn tour die je kunt boeken bij Neckermann. Je gaat met de Dolphin Dancers, je mag snorkelen tussen de dolfijnen en daarna nog naar twee riffen om te snorkelen. 99 % kans dat je de dolfijnen ziet! Ook de crew is geweldig. En het eten ook, Ik zeg doen!

• Tilly, 05-01-2014 Rapporteren

Via Tommy van Trust een dagje varen boeken. Wij hebben helaas geen dolfijnen gezien maar wel mooie vissen. Leuke dagtrip voor een leuke prijs. Alleen Paradise-eiland, met zijn schitterende strand, valt wat tegen. Het strand bestaat uit fijn schelpenzand. Het zand in Nederland voelt aangenamer onder de voeten. Tip om je slippers aan te houden.

• Inge, 14-07-2012 Rapporteren

Bij het inchecken moet je een lijste invullen waarin gevraagd wordt of je al in het hotel geweest bent . Als je een 2 de keer in het hotel bent krijg je een andere kleur van bandje. En dan mag je zelf je kamer kiezen. Voor personeel wil dit zeggen vaste klanten en dan heb je niet zoveel problemen aan het zwembad met verkopers.

• Chantal, 08-07-2012 Rapporteren

Via topclub de begeleide excursie doen met Natasja naar de Sahara Park, was super en is leuk voor jong en oud en met de warmte prima te doen! Mahmya het mooie caribische eiland ;-) Luxor, maar dan wel prive das zo relaxed. En zeker is Hurghada ingaan, heel gezellig.

• corleone, 12-08-2013 Rapporteren

Snorkel excursie boeken bij Trust verkoper bij het zwembad

In 1 woord GEWELDIG

We hebben dolfijnen gezien Nemo gespot echt een dag die je nooit vergeet

• Monique, 26-08-2013 Rapporteren

Doen: dolfijnenexcursie, citytrip Hurghada, uit eten bij de griek in El Gouna

• Hamelink, 23-07-2013 Rapporteren

Heb je een speciaal dieet, zoals in ons geval glutenvrij,dan kun je dit via de site van het hotel kenbaar maken. Gerges en de kok bespreken dan bij aankomst wat ze kunnen doen voor jou.

• Van neylen H, 23-11-2011 Rapporteren

Om 7 uur s'morgens gingen we snorkelen. Geen wind en prachtige visjes gezien

• geuns danny, 20-06-2013 Rapporteren

Neem voldoende munten mee om "tips" te geven, zowel in hotel als buiten hotel.

• tamara, 28-07-2013 Rapporteren

Boek je excursies voor op zee bij trust super goed en een eerlijke prijs. Ze zijn ook verzekert al meerdere keren mee geweest !!! Kamelen tocht en jeep safari ook gewoon bij de jongens langs het zwembad boeken. Dolfijnen zijn wilde dieren geen garanties ook niet met touroperator !!

• hillie100, 12-06-2013 Rapporteren

De Neckermanborrel, -citytour en -dolfijntocht als je tenminste via Neckerman reist (wat wij zeker het geld waard vonden). Bij de Spa bleek dat niet iedereen even goed werk leverde.

• Mirjam Spooren, 12-09-2013 Rapporteren

El Gouna en eten bij de griek aldaar snorkeltrip, zowel bij Neckerman als bij Trust, een belevenis ( beide keren dolfijnenen gezien)

• stultiens, 12-07-2013 Rapporteren

Verwacht als je naar Egypte gaat niet dat de keuken hetzelfde is als in europeesche landen... Dolfijnensafari echt een aanrader!!!

• renate_bodegraven, 25-02-2013 Rapporteren

Deze week is de Spa Oasis geopend .Ziet er super uit. De massages/behandelingen zijn heerlijk en deskundig. Personeel is vriendelijk ,maar niet opdringerig. EEN AANRADER.

• De Baere Brigitte, 31-07-2013 Rapporteren

Zeker gaan eten in Dolce Vita ! Zowel de pasta maar ook de vis en het vlees zijn zéér lekker!

• Marga Andrea, 04-02-2013 Rapporteren

Als je de kans krijgt ga dan mee met de dolfijnsafari echt een aanrader!

• JoEsLiMa, 26-07-2013 Rapporteren
    • Ijs bij Shams Beach restaurant is erg lekker! Het is ijs verpakt, dus betrouwbaar! Al het eten in dit resort word gemaakt/gewassen met bronwater. Wij zijn niet 1 keer ziek geweest!
    • De winkeltjes, het sieradenwinkeltje is erg leuk & betaalbaar! Sheeko is een leuke & betrouwbare man! Ook Ali Baba is eerlijk! Hij is van de olie & parfumwinkel. En Nemo van de papyrus, weet veel, erg interresant & maakt mooie dingen. Bij deze 3 "MOET" je bezoeken.
    • Quad & kameel rijden & Spa...Waar voor je geld!

• zoë, 13-06-2013 Rapporteren

1.vraag een extra hoofdkussen 2. ga ZEKER buiten je hotel winkelen enz... SPOTGOEDKOOP !!! all star voor€10 en zo van die dingen nog veel meer !!

• Eddy, 06-06-2013 Rapporteren

Neem wat pure chocolade coté d'or mee voor Cynthia want dat lust ze erg

• Paul Wijdeven, 13-05-2013 Rapporteren

zwemmen met dolfijnen vanuit het hotel

• steven till, 11-05-2013 Rapporteren

Geef 20 euro meer voor de excursies van neckermann. Vooral dolfijn safari, je vertrekt vroeger en met ontbijt met als resultaat dat jouw boot alleen tss 80-tal dolfijnen zwemt, en als je vertrekt komen de goedkopere andere 10 boten aan. Op en neer naar hurghada en el gouna. Vooral el gouna zeer aan te raden Voor benodigdheden en medicijnen neem de shuttle naar el gouna dan ben je, zonder overdrijven tot 10 a 15 maal goedkoper uit. Alles aan officiele prijzen onmiddelijk.

• sylvie feys, 13-04-2013 Rapporteren

als je hier komt een tip: doe de kamelentocht en de boottocht via trust en vraag naar sameh voor de kamelen en naar recha voor de boottocht.de zonsondergang en de snorkelervaring en de eilanden waren iets om nooit meer te vergeten.DOEN!!!

• valerie_butstraen, 16-04-2013 Rapporteren

El Gouna is mooi met tuc tuc ritje. Busje er naartoe 20 pond. Hurghada bezocht; moskee, koptische kerk, marktje... Quad gereden in de woestijn met plaatselijke organisatie.

• Alex en Petra, 07-04-2013 Rapporteren

Sahara tour is een aanrader. Jeep, quad, buggy en kameel rijden en afsluiten met gezellige avond.

• maartje , 12-04-2013 Rapporteren

Als je in de avond met vermoeide kinderen aankomt zou ik een taxi nemen naar het hotel, dat duurt 20 min en kost vijf euro en als je de bus neemt boemel je heel Hurghada door en duurt het 2,5 uur!!

Er bleken familyrooms te zijn met een muurtje waardoor de kinderen een beetje afgeschermd liggen. Wij lagen met onze drie (!) kinderen onder de vijf in een gewone tweepersoonskamer en dat was echt krap. In de avond zaten we noodgedwongen op het balkon.

• loyez, 02-07-2013 Rapporteren

Uitstappen zeker doen met nathasja en taxi nemen juist buiten het hotel dit voor 5 euro ik gaf iets meer de sukkelaars verdienen al zo weinig

• Jos, 15-03-2013 Rapporteren

Een keer wat anders eten? Ga naar de Chinees in Hurghada/Sakalla. Aan dezelfde straat als Mac Donalds, aan de andere kant van de weg een stukje voorbij de rotonde naar de Marina.

• Meryem, 23-03-2013 Rapporteren

Als je alleen wilt zwemmen en het rustig aan wil doen, dan moet je vooral hierheen gaan. Want meer dan dat is er niet in het hotel.

• ellen, 01-01-2013 Rapporteren

Een trip naar LUXOR is goed te doen in 1 dag en absoluut de moeite waard

• Caluwé-De Ben, 26-05-2013 Rapporteren

Een bezoek La Gouna is een aanrader(rustig shopping pleintje) Kameeltocht(zeker doen!!!) Een week is iets tekort om te gaan(10 dagen beter)

• Jenny, 18-05-2013 Rapporteren

een hotel waar alle medewerkers van tuinman tot manager tot het uiterste gaan voor hun gasten een goede vakantie te geven.................. ik zou zeggen allen daarheen

• Tdp, 01-02-2013 Rapporteren

Qua activiteiten hebben we deze keer paard gereden in de woestijn, wel via het hotel geboekt, is altijd een beetje goedkoper. De paarden waren goed verzorgt in tegenstelling tot de stallen van de Yallah Horse Stable We hebben ook een boot gehuurd bij het aquacenter. Als je met een aantal personen bent is het zeker de moeite waard om zo’n privéboot te huren!

• Wilco, 24-09-2012 Rapporteren

Shoppen in El Gouna !! Voor duiktripjes ga je naar Thomas van Deep Divers en een ritje op een kameel of paard in de woestijn is ook een erg leuke ervaring.

• Mirjam, 06-01-2013 Rapporteren

dolfijnsafari, ook echt gesnorkeld met wilde dolfijnen

• jennifer, 21-07-2013 Rapporteren

Als je wil gaan snorkelen doe het met TRUST dit is veel goedkoper dan neckermann Ze zijn supervriendelijk Ruby en Richa en Mario

• Bror, 06-09-2012 Rapporteren

Weet dat dit hotel bezig is met vernieuwing. En dit is goed gedaan, daar je als klant niets van ziet. Vandaar dat de oprit erbarmelijk lijkt. Het is dan ook de dienstingang. Verbetering is op komst. Ik ben er zeker van dat ze op weg zijn naar een 5de ster.

• jennifer, 09-07-2013 Rapporteren

Snorkeltocht van 4 eilanden met "Trust"!!!

• karinbruinedebruin, 02-09-2012 Rapporteren

het is een neckermann club hotel, dus de hostess is alleen voor dit hotel.als je naar het strand gaat adviseer ik om waterschoenen mee te nemen.

• Ruby, 16-09-2012 Rapporteren

Neem tabletten voor je buik mee en waterschoenen!

• leender van der pluijm, 06-07-2013 Rapporteren

tip koop nooit wat bij de winkels op het resort..ik kocht een horloge en wat zwem broek liep weg komt er een verkoper achter me aan die stelde ik had nog een horloge gepikt volgens hem ik liet mn tas zien maar ik moest meelopen naar de recepsie..daar stonden man of 5 me op te wachten ik zij ik steel nooit ..en kijk maar naar me tas ..maar goed hij weer terug toen kwam ie met ecxuus ,,,beetje laat hij had at ding opeens gevonden..echt was echt kwaad koop niks daar ..

• Sanne van der vegt, 25-06-2013 Rapporteren

Wij hebben de quad safari gedaan via de verkopers bij het zwembad... Echt een aanrader!!!

• w.biegnole, 26-06-2013 Rapporteren

Ga absoluut op de dolfijnenexcursie, met Neckerman, we hebben meerdere keren met deze prachtige vissen kunnen snorkelen.

• Marijke, 22-08-2013 Rapporteren
    • pin geld in Egypte en wissel niet in Nederland, dat scheelt echt geld.
    • betalen in Egyptische.ponden is voordeliger dan met euro betalen.
    • neem anti-muggenspul mee, vooral in de avond met weinig wind zijn de muggen aanwezig.

• stefan, 22-04-2013 Rapporteren

Breng eens een bezoekje aan El-Ghouna (busje via hotel of taxi)en doe er een rondrit in een tuc-tuc(80£ voor een uurtje), het quad-rijden in de Sahara was een topper. De uitstap naar Hurghada via Neckerman is best ook wel leuk en vergeet niet om overal serieus af te dingen :-) lol. Wij zijn gevallen voor Egypte en gaan er zeker nog terug. Three Corners werk nog even aan jullie beleid om wat minder Oostblokkers toe te laten en het kan enkel maar beteren!!!

• paul rycquart, 09-04-2013 Rapporteren

Snorkelen of duiken in Rode Zee is zeker een aanrader

• Helma Kustermans, 30-07-2012 Rapporteren

Het uitstapje naar het Sahara Park is echt een aanrader een hele beleving, je krijgt echt waar voor je geld.

• Tineke, 17-03-2013 Rapporteren

We zijn met Trust een dagje gaan snorkelen en ook dolfijnen gezien. Erg leuk en aan te bevelen. Wanneer je niet door de verkopers op strand aangesproken wilt worden, kun je bij de handdoekenman een bordje halen: "Don't disturb".

• Marcelo, 25-07-2012 Rapporteren
    • Heerlijk ontspanende massage met uitzicht op de zee
    • Spreek met taxi buiten de deur af ipv in het resort, scheelt enorm!
    • Bezoek aan Luxor moet je gedaan hebben, ondanks de lange busreis (1 dag is voldoende)
    • Sahara jeep-safari is vermoeiend maar zeer zeker de moeite waard

• Walter en Christine, 24-02-2013 Rapporteren

Prijs enkele rit naar/van stad Hurghada is 40 Egyptische pond. Papa's café en Papa's beach club in de "Marina" jachthaven is een aanrader voor de feestende jeugd.

• Donny Daas, 29-07-2012 Rapporteren

Er genoeg excursies te boeken voor jong en oud.

• nick, 29-01-2013 Rapporteren

Praat met Gerges, die man is hilarisch en zorgzaam voor zijn gasten!

• Marga, 04-02-2013 Rapporteren

Als je de kans krijgt ga dan mee met de dolfijnsafari georganiseerd door reisburo , wij hebben midden tussen de dolfijnen gezwommen!

• alain, 05-05-2012 Rapporteren

wij hebben bij onze eerste vakantie in hurgada, quad gereden in de woestijn zeker de moeite om is te doen, alleen jammer dat kleinere kinderen niet mee kunnen. het snorkelen is ook een aanrader.

• Bart Keuppens, 24-04-2012 Rapporteren

Ga vooral iets drinken bi barman George, echte entertainer.

• Rene, 22-04-2012 Rapporteren

doe eens op maandag de jeepsafari, superfijne dag met Natasja en gids Mohhammed

• Mimi, 24-12-2012 Rapporteren

Ben je minder goed te been, vraag een kamer op de begane grond. Boek zeker een uitstap met de Dolphin Dancers (zwemmen met dolfijnen). Neem eens een taxi naar El Gounda, zeer mooi en niet ver.

• Wendy, 08-04-2012 Rapporteren

Tip: neem een vestje mee en een lange broek voor 's avonds (maart/april) als het iets frisser wordt. Op de dag van uitcheck kun je voor ca 20 euro je kamer nog wat langer houden. En anders kun je op een aan te geven kamer nog even opfrissen. Je bandje wordt niet afgeknipt, dus je kunt tot het einde drankjes en eten halen. Neem waterschoenen en snorkel mee en oordopjes voor als je niet makkelijk slaap met wat geluid op de gang. Boek eens een massage bij het tentje op het strand.

• Nick de Rijcke, 22-06-2012 Rapporteren

Absolute aanraders zijn de excursies via Neckermann. Wij hebben de "Safari park" en "Mahmya Beach" gedaan. Geweldig geregeld voor een redelijke prijs. De andere aanbieders lijken goedkoper maar bieden niet dezelfde service. Zo gaan de anderen niet naar Mahmya maar eten ze aan boord van de boot (Ze noemen het dan ook Mahmia, let maar op).

• 69Krisd, 07-07-2012 Rapporteren

Leer Pools vooraf, om het animatieteam te begrijpen. Niet dat dat veel voorstelde, eigenlijk.

• cymado, 04-07-2012 Rapporteren

boek geen excursies bij neckermann, maar bij de lokale mannetjes die rondlopen, dezelfde excrusies voor de helft van de prijs! maak geen gebruik van de taciservice van het hotel, loop even buiten het hotel en je kunt een taxi pakken voor de helft van de prijs.

• reekmans, 06-01-2012 Rapporteren

neem zonnecreme mee de zon en de wind zeer verraderlijk

• Monique, 06-08-2013 Rapporteren

Boek de diverse trips bij de mensen rondom het zwembad. Erg leuk en goed en veel goedkoper dan bij de reisorganisatie zelf !!

• Nel Rensen, 28-04-2012 Rapporteren

boottocht is aanm te raden

• Remy en Miranda, 17-04-2012 Rapporteren

Excursie Sahara Park: een hele dag in de woestijn waarbij je van alles doet en ziet.

• Marijke carduck, 01-04-2012 Rapporteren

Ga eens kijken bij de winkeltjes op het terrein. Afdingen hoort bij de cultuur. Deze verkopers zijn zeker niet agressief. Ik heb twee keer een heerlijke massage van een uur gehad. Een voortreffelijke pedicure. We hebben een tocht gemaakt met een glasboot. Onze kinderen hebben gedoken. Er is zelfs een kameel op het strand. De taxi is buiten het terrein goedkoper dan de hoteltaxi. Spreek vooraf een prijs af en alles komt goed. Ga vooral even luisteren naar het welkomstpraatje. Veel nuttige tips.

• Arline, 02-04-2012 Rapporteren

neem bij het ontbijt een bakje yoghurt mee naar de kamer voor 's avonds, dan heb je altijd nog een toetje na het eten!!

• theo hoebers, 02-04-2012 Rapporteren

Ga met een boot de zee op om te snorkelen, maar let op waar je de dagexcursie boekt.

• Wendy, 08-04-2012 Rapporteren

Zoals eerder gemeld: loop op de luchthaven niet achter de menigte aan tussen de hekjes door voor een visum. Ga daarvoor in de plaats (gelijk links) onder de hekjes door naar de bankkantoortjes van bijv. Bank of Egypt. Hier krijg je voor maar 13 euro (maart 2012) p.p. een visum. Je moet wel sterk in je schoenen staan om de agressieve 'reisleiders' van van je af te schudden die dreigen dat je niet met de bus mee kan als je daar het visum koopt. Niks van aantrekken, slaat nl. nergens op!

• Elien en Ria, 14-11-2011 Rapporteren

Boottocht via het hotel zelf boeken en niet via reisagent.

• gjvanpeer, 19-03-2012 Rapporteren

Neem lekkere Chocolade mee voor Greet de gastvrouw. Je zult eens zijn na je verblijf, dat ze dit dik heeft verdiend.

• Mirjam, 13-01-2012 Rapporteren

De steiger in de zee is perfect en het privé rif is fantastisch voor de beginnende snorkelaar. Nemo in de anemoon kan je daar bewonderen.

• Nellie de With, 09-01-2012 Rapporteren

Een boottochtje naar de nabijgelegen eilanden is echt aan te raden voor toeristen die van snorkelen/duiken houden. De boot zelf stelt niet veel voor, maar je wordt wel naar diverse prachtige duikplaatsen gebracht. En als je geluk hebt, zie je - net als wij - dolfijnen, die met de boot mee zwemmen. Neem wel warme kleding mee, want het kan behoorlijk hard waaien.

• Ron, 08-01-2012 Rapporteren

Hardloopmogelijkheden beperkt, vanuit resort links en aan de kant van de weg blijven lopen dan kin je een behoorlijk stuk weglopen. Maar niet ideaal zoals wij het kennen. Rechtsaf kan ook en dan langs de kust maar hier wordt je opgejaagd door de zwerfhonden.

• A.J. Niesten, 13-01-2012 Rapporteren

Hou dagelijks de animatie bij en je hebt een perfekte vakantie met de hele familie!

• mirjam, 22-07-2012 Rapporteren

Boek een massage. Die mensen doen dit heerlijk!!!! Wel afdingen!!!!!!

• Janet40, 19-11-2011 Rapporteren

Er worden diverse uitstapjes aangeboden bij het hotel, wat zeker een aarader is: een dag snorkelen, echt helemaal super de wereld onder water. Er wordt meerdere keren aangelegd om het water in te gaan. Tevens een stop bij het "Paradijs eiland", ook hier kan je snorkelen of gewoon zwemmen, super wit strand, helder blauw water, echt geweldig.

• Johan Vervaeke, 12-11-2011 Rapporteren

Doe zeker een uitgebreide fotoshoot met de ervaren fotograaf Mido Elmashraky (je vindt hem terug op facebook of via [email protected] om een eventuele afspraak te maken). Voor 120 euro krijg je meer dan 300 professionele foto's. Hij is zeer vriendelijk en doet echt veel moeite. De uitstap met de duikboot is ook zeer leuk om te doen en de moeite waard. Je bevindt je 45 minuten op de bodem van de Rode Zee. Neem dit hotel/streek enkel wanneer je vooral uit bent om veel te zonnen of te snorkelen.

• A.J.A. van Rossum, 02-06-2013 Rapporteren
    • Neem voldoende euro's mee; ook handig voor de terugreis. Op het resort kun je alleen Egyptische ponden pinnen.
    • Ben je zelf vriendelijk tegen het personeel, dan word je rijkelijk beloond met allerlei extra service.
    • Onderhandel over de prijs van de zaken die aangeboden worden.
    • Op het resort is een arts/farmaceut aanwezig die de juiste middelen heeft voor de situatie in Egypte.

• stefaan dierickx, 06-11-2011 Rapporteren

El Gouna vonden wij een grote tegenvaller. 't Was precies de foodcourt van Disneyland. De snorkeltrip is dan wel weer een echte aanrader. Die belooft een prachtige dag op zee, ook voor wie niet duikt.

• Bellens-Vandenberg, 23-05-2013 Rapporteren

Dolfijnen trip is een aanrader

• henk, 01-08-2011 Rapporteren

Waterschoenen zijn voor kinderen echt aan te raden! Er is veel koraal wat voor open voeten kan zorgen! Flippers zijn natuurlijk een uitkomst voor de grote kinderen en volwassenen.

• Kick, 28-03-2010 Rapporteren

Als je op Hurghada aankomt wordt je door diverse mensen verteld dat je je moet melden bij een loket voor een visum. Dat kost afhankelijk van het reisbureau tussen 17 en 25 euro terwijl de officiële prijs 15 US dollar is. Het beste kun je gaan naar de bankantoortjes aan de overkant waar je afhankelijk van de dollarkoers veel goedkoper uit bent. In november betaalde ik 11 euro en deze maand 12.50 euro. Dit geldt natuurlijk niet voor gasten van reisburau X dat al bij de boeking 25 euro berekent.

• Kick, 28-03-2010 Rapporteren

Wie veel zon op zijn balcon wil hebben moet vragen om een kamer in Building 2, 3, 4 of 5. Dan heb je zon op je balcon van zonopkomst tot in de middag. Aan de andere kant schijnt de zon pas vanaf 15:00 uur. Building 2 is vlakbij het hoofdrestaurant en Building 5 is vlakbij het strand en de Peanutsbar waar het 's avonds luidruchtig kan zijn. Overigens doen ze niet moeilijk als je na een dag van kamer wil wisselen.

• jacqueline leeman, 09-03-2010 Rapporteren

Wanneer je met vakantie gaat in Egypte, wees dan zeker de eerste dagen voorzichtig met té veel zon, té lang in het zwembad en té veel eten en drinken in de "all inclusive". Het temperatuurverschil en andere eetgewoonten (lees : vaak eet men de eerste dagen meer dan men normaal is, gezien de grote variatie) kunnen wel eens de "vloek van de farao" (diarree en maagstoornissen) aan de vakantiegangers bezorgen. Dit ligt dan meestal niet aan de hygiëne, wel aan de aanpassingstijd.

• Miriam, 21-07-2018 Rapporteren

Voor snorkelliefhebbers: boek zeker een snorkeltrip, maar er is ook een gelegenheid om bij Sunny beach te snorkelen. Loop de pier af, dan zie je trapje wat het water in gaat. Hier ligt een touw wat lijdt naar een stuk koraal. Dit is best groot en hier zwemmen ook behoorlijk wat vissen.

• Joop, 29-07-2014 Rapporteren

Als er wat te vragen of te regelen valt, ga dan naar Cynthia of Saleh.Zij verzorgen alles prima voor de gasten. Een TOP team. Bar naast La Dolce Vita moet echt pas sluiten om 22.00 uur en niet om 21.20 dat kan dus echt niet op een vakantie adres.

• Lau, 04-08-2014 Rapporteren

Als je slecht ter been bent, vraag een kamer op de begane grond. Er zijn geen liften.

Noem bij verkopers/vreemden in Egypte nooit waar je vandaan komt. Ze passen hun prijzen daar op aan. Laat je ook niet misleiden op het vliegveld. Volg zelf de borden en draag altijd je eigen koffer. Neem niks zomaar aan. Ook geen hulp. Overal zal je voor moeten betalen!

Als je wilt pinnen in Egypte, zorg dan van te voren dat je dit bij je bank hebt aangegeven. Anders kan je (uit veiligheid) niet pinnen!

• Jennifer, 21-07-2014 Rapporteren

Als je iets van snorkeltochten of duiktochten of gaan zwemmen met dolfijnen!!!!Doe dit bij "TRUST". niet bij neckermann.... Echt te vertrouwen hoor!

• Brenda, 11-08-2014 Rapporteren

Onze tip is: Kijk goed naar de wisselende prijzen van dit resort bij verschillende aanbieders. Wij hadden de pech bij Neckermann dat onze reis binnen 2 uur na boeking (EN BETALING) Euro 600,-- goedkoper was geworden !!! En dat geld krijg je NIET terug. Zelfs de 'goedmaker' van een leuke korting tijdens de vakantie voor een tripje is EEN WASSEN NEUS. De vertegenwoordiger ter plaatse (Ben) was niet op de hoogte gebracht door Neckermann. En bij navraag kon hij eigenlijk niets betekenen voor ons.

• Pauline, 02-09-2014 Rapporteren

Tip: Ga een dag met de boot dolfijnen spotten en snorkelen want het thuisrif viel erg tegen door de wind die er bijna altijd staat kon je door het zand niets zien. Ook op een camel of paard de woestijn in is super leuk om te doen. Het plaatsje El Gouna moet je zeker heen ze noemen het het ST. Tropez van Egypte.

• danielle, 04-09-2014 Rapporteren

Kleine excursie met bootje naar rif verderop, echt de moeite waard!

• scheyvens, 12-10-2014 Rapporteren

Zorgen dat het eten beter verdeeld wordt. Er zeker wat gedaan moet worden aan de muggen want je wordt er lek gestoken, arme kindjes, deze zaten helemaal onder de bulten. Nooit meer praten over koraal. Aandachtspunt voor jullie hotel de mensen die de massages doen. Ze zijn zeer ondeskundig je komt er namelijk met blauwe plekken naar buiten ze veroorzaken blessures en weten zich niet aan de afspraken te houden als het geld eenmaal binnen is het is er erg smerig.

• gerrie evers, 04-01-2015 Rapporteren

Als je daar bent ga dan ook naar het eiland met prachtige riffen en zandstranden.

• Marjan3940, 05-01-2015 Rapporteren

Boek als je even kan de dolfijn safari bij Neckermann, je zwemt dan echt tussen de dolfijen en gaat op mooie locaties snorkelen. Begeleiding is zeer professioneel. Indrukwekkende excursie.

• Johan, 08-04-2015 Rapporteren

Je kunt gewoon met de euro betalen en het personeel wisselt graag de munten om voor biljetten. Als je naar El Gouna gaat laat je dan bij de haven brengen ipv ij het centrum.

• Wendy, 07-04-2010 Rapporteren

Enkele tips : -uitstap naar el gouna, toktok nr 13 (!) enorm goede gids, voor 17euro kan je anderhalfuur rondgeleid worden in toktok door el gouna -doorligmatras -> matras omdraaien -douche die niet goed doorloopt -> putje openleggen, erna wel trg toedoen,anders komen er kakkerlakken uit -te kleine wc-bril -> goed u evenwicht bewaren ;-) -enkele dagen voor vertrek enterol innemen, en ter plekke ook elke dag 1zakje enterol (niets darmproblemen gehad!) -gewoon genieten !vakantie gehad

• hiemstra_1, 07-04-2015 Rapporteren

Boek excursies via de mannetjes de bij het hotel rondlopen goed geregeld wel afdingen!Voor visum meteen links bij binnenkomst aankomsthal je kunt gewoon met euro`s betalen(krijgt wel egyptiche ponden terug) zeker 6 euro pp goedkoper dan via de touroperator.Massage in het hotel lekker maar afdingen en de tijd in de gaten houden!

• Jennifer, 01-09-2014 Rapporteren

Mensen die klagen over de omgeving enz. Dit zijn dingen die ook wat aan jullie zelf liggen informeer over je hotel enz voor je iets boekt dan moet je geen negatieve reactie te schrijven. Iedereen heeft zijn mening maar over veel dingen kan je het op voorhand al weten.

• Ken Van Cauwenberghe, 08-08-2014 Rapporteren

Met Neckermann hebben we een Dolphin Safari gedaan, dit is echt echt een aanrader! Je krijgt ontbijt, lunch en dessert op de boot en je zwemt echt tussen de dolfijnen en langs verschillende koraalriffen.

• fortunello, 08-08-2015 Rapporteren

Buffet in Soleil buffet restaurant: iets meer variatie in vis, vlees kip. Dress code strikter toepassen. Hold on and smile the future

• domblondje, 29-01-2017 Rapporteren

Neem een vliegenmepper mee Er zijn enkele nederlandstalige boeken die je kan lenen, wij laten de onze ook daar. vergeet je waterschoentjes niet! Bezoek zeker El Gouna, het stadje 'down town' en dan verder met een tuktuk naar de jachthaven 'marina'

• Christa en Dick, 17-02-2015 Rapporteren

Rondom het zwembad is veel activiteit van mannen die tripjes of massages/schoonheidsbehandelingen aanbieden. Niet te duur en prima kwaliteit. Zij zijn overigens absoluut niet lastig. En accepteren ook Nee!

• Marco, 17-03-2015 Rapporteren

Ga via het aquacentre (Tommy) dat op het resort zit mee met de snorkeltrip. Je komt dan op een paar onvoorstelbaar mooie plekken met duizenden tropische vissen. Vanaf de boot ook dolfijnen gezien.

• Fab, 04-04-2015 Rapporteren

Het Itialiaanse restaurant op het resort is zeker de moeite waard om te lunchen en dineren. Ga niet kitesurfen bij het hotel. De kite ging na 5 minuten stuk (scheuren die de kite al had was door hun zelf met tape afgeplakt) en wij konden opdraaien voor de kosten

• Christa en Dick, 16-02-2015 Rapporteren

Ook leuk zijn de winkeltjes op het resort. Men is niet opdringerig en een aanrader is de juwelierszaak van William (Sancta Maria) en het winkeltje van Tito. Ook de mensen die bij het zwembad dagtrips of gezichtsbehandelingen aanprijzen zijn niet lastig en blijven vriendelijk.

• ed.litjens, 22-02-2015 Rapporteren

als je op het resort wil blijven ok, met de hotel taxi ergens naar toe ok. om zomaar even te gaan wandelen is er niets te doen, ook geen shopping mall.

• bianca, 02-03-2015 Rapporteren

El Gouna, zowel stadje als de marina (haven) is leuk!