167 vragen over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

• Pas, 14-01-2020 Rapporteren

Ramandan en kleingeld

Zijn er ervaringen met verblijf in dit hotel tijdens de Ramadan? En wat zijn jullie ervaringen/tips voor het verkrijgen van Egyptisch geld? Vooraf in Nederland of ter plekke pinnen?

• Cilia de Brie, 06-01-2020 Rapporteren

Tv

Wij gaan 17 juni nar dit hotel, precies als Nederland moet voetballen. Kunnen we daar de wedstrijd op tv zien. Hartelijk dank. Cilia de Brie

• Peet, 23-09-2019 Rapporteren

Zwembad verward?

Is het zwembad in de wintermaanden verwarmd?

• rob van orizande, 28-07-2019 Rapporteren

strand

Kun je hier meteen vanaf het strand het water in of moet je altijd via de pier? Zand bodem ? of kiezel/keien bodem??

Soraya, 27-08-2019

Je kan wel meteen vanaf het strand het water inlopen. Zitten voornamelijk veel stenen in de zee en op het strand dus strandschoentjes zijn een aanrader! Bij de pier kan je wel het beste het water ingaan omdat het dan gelijk wat dieper is.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Danielle van Caspel, 21-07-2019 Rapporteren

Tieners!

Mijn dochter van 17 jaar wil heel graag weten of er nog meer leeftijdsgenoten zijn van 24 juli tm 6 aug?

• pepermans, 19-06-2019 Rapporteren

Roken?

hallo ik heb eens een vraagje mag je daar e sigaret roken aub

Johan, 23-06-2019

Ja hoor dat mag gewoon, behalve in het restaurant

• M. Verstraeten, 17-06-2019 Rapporteren

Tieners?

Zijn er toevallig in de periode van 12 t/m 19 juli meer Nederlandse tieners?

• Anet Rijken, 23-05-2019 Rapporteren

Dagkamer

Dagkamer. Is het mogelijk om op de dag van uitchecken je kamer tot later bij te boeken ivm late vlucht. Zo ja wat zijn hiervan de al inn kosten

Johan, 23-06-2019

Wanneer er niet een vroege incheck op jouw kamer gebeurd dan kun je aan de service bali vragen om te verlengen tot 16:00 uur, kosten ons de laatste keer 15 euro

• Elise, 12-04-2019 Rapporteren

Formule 1 kijken

Kun je er formule 1 kijken?

C Blankestijn, 15-04-2019

Ja, als je bij de sisha vraag om de tv op zender met formule 1 te zetten dan doen ze dat, soms kun je dan ook op de kamer kijken, mijn man vraag hier ook altijd naar.

Elise, 18-04-2019

Ah top! Bedankt voor je antwoord.

• Kim, 09-04-2019 Rapporteren

Eten

Wordt het eten gewassen met water uit de flessen of met water uit de kraan?