Hotel The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels)

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

33 reviews over Hotel The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels) in het Nederlands

Gaat wel.

Mirjam Protzman
11-3-2019

Plus punten;tot vertrek kamer tot je beschikking en regelmatig strandbadlakens vriendelijk personeel. Min punten;badkamer een ramp zie je nog niet in een 2starren hotel,WiFi werkt niet,tv op kamer sneeuw werd niets aangedaan.grote eetzaal koud eten geen variatie,in bistro wel lauw warm eten,ze kennen geen warm eten zoals wij maar dat weet je,maar een keuze uit 3 menu's dus als je niet hetzelfde wilt eten kun je nog naar mediterrane rest.keuze uit 2 maar na 1 week weet je het wel,plastic glaasjes op strand worden niet goed schoongemaakt had als ik niet oplette cola met de alcohol van de vorige er nog in brr,en de asbakken werden in het zelfde water schoongemaakt als de glazen toen ik dat zag eiste ik dat het glaasje in mijn bijzijn werd afgespoeld zal er in de 14 dagen dat wij er waren niets van krijgen maar toch,dit hotel kun je vergelijken met een 2 sterren

Gereisd Met partner in februari 2019

Verschrikkelijkste reis ooit!

Natascha
19-8-2015

Deze'vakantie'was een ramp.Onze kamer was gelegen in een uitstraling van een kraakpand.De muur vol scheuren en werd tegengehouden door houten planken.Deur van de kamer kregen we niet open met het sleuteltje. Toen er ons iemand kwam helpen moesten we al meteen fooi betalen..Kamer was vies (haar vd vorige mensen, schimmel, roest, handafdrukken,tv en kluis kapot,vuile handdoeken...).We dienden meteen klacht in en kregen een andere kamer ==> kluis defect,tv ruisbeeld en het toppunt moet nog komen.Om half 6 's morgens dacht mijn vriend dat er iemand aan het douchen was bij ons.Was het maar dat.De (bad)kamer liep onder water omdat er een leiding doorroest was!Wat een hel.Kledij dreef in het rond.All- in is ook helemaal geen all inclusief.We moesten betalen voor drank, frietjes..De hygiëne was ook ver te zoeken bij het eten. Buiten zaten de vogels in de rijst te scharrelen.BAH!Drinken=plastic bekers. Kan er een boek over schrijven.Elect. viel xkeer uit. Ohja glijbanen al >4jaar buiten dienst.

Gereisd Met partner in augustus 2015

C.E.J. van Ballegoy
19-7-2013

The Grand Hotel is een fijn en gezellig hotel Dichtbij strand, mooi aangelegde tuinen, die zeer goed worden onderhouden. Ben 6 keer met mijn zus daar geweest dus dat zegt wel wat. Binnen 10 minuten ben je in het centrum en 15 minuten in Dahar.

Personeel is heel vriendelijk en het entertainment was geweldig. Vooral Walid de zanger was perfect. Jammer dat hij daar niet meer zingt..

Gereisd Anders in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

Prijs is niet in verhouding.

Machteld Hoop
17-8-2012

Mijn algemene indruk van het hotel is dat het gedateerd is en niet in verhouding is met de prijs die je er voor betaald, kamers zien er klant onvriendelijk uit. ( kakkerlak, kapotte tv, kamer grenst aan open riool). De accommodatie is gelegen in een achterbuurt. Personeel was klantvriendelijk en behulpzaam. Maar begrijp niet dat deze accomodatie wordt aangeboden. Het eten was matig van de 8 personen hebben er zeker 7 heftige diaree gehad. De kamers werden wel goed schoongemaakt gaf de schoonmaker elke dag fooi. Het is geen kindvriendelijke accommodatie , de mega glijbaan was 2 weken defect en werd niet gemaakt en dat was voor de 4 kinderen een behoorlijke teleurstelling, vooral als je om die rede ook dit hotel kiest . Nee hier zou ik zelfs gratis niet meer na toe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beoordeling gaat over Grand Plaza RESORT

s_wolffensperger
17-8-2012

Het hotel is verouderd. De kamers prima. Het eten ronduit slecht. Iedere dag kip, rijst en vis. Van variatie hebben ze nog niet gehoord. De zgn 'middagsnacks' zijn de overgebleven broodjes van het ontbijt. Wij zijn 7 dagen van de 14 buiten de deur gaan eten. Een bar bij het zwembad was ons hele verblijf dicht en de laatste vier dagen was ook de ene helft van het zwembad dicht (aan de kant waar de bar wel open was). Personeel is vriendelijk, maar nóg vriendelijker na een fooi. In het Resort was alleen de laatste 2 dgn animatie. Het pierenbadje (50cm) loopt over in het 1m bad, gescheiden met paaltjes. Daar kunnen kleine kinderbeentjes gewoon tussendoor (mijn zoontje heeft een 2jarig kind uit het water gered uit het 1m bad omdat hij tussen de paaltjes door ging). Als je het hotel uit loopt is het net of het oorlog is geweest en het land weer in wederopbouw is geweest. Om 17u opgehaald, maar om 12u ben je je bandje kwijt. Wij gaan NOOIT meer naar dit hotel. Hurghada zelf is ok.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige tijd gehad

Ria
6-8-2012

Dit hotel ligt centraal zodat je alle kanten op kunt, Met een taxi sta je zo in Sekala. Het eten in het hotel was geweldig en ook de bediening is zeer netjes. Er word elke avond gespoten om ongedierte te voorkomen. Het is allemaal zeer schoon. De zwembaden zijn perfect de zee ligt op loopafstand. Bij deze bedanken wij iedereen in het grand hotel voor een hele fijne tijd. Enigst nadeel is dat de kamers aan opknapbeurt toe zijn,, maar ach je slaapt er alleen maar !!! en mocht je nederland missen dan ligt op 5 minuten lopen vanaf hotel het orange cafe waar ze heerlijke senseo verkopen.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Aanrader voor lastminute

schorpioen_1
7-6-2012

De tuinen waren heel mooi van het hotel. Het eten vooral op Duitsers gericht., jammer dat er geen locale gerechten waren. Vooral friet en rijst en hotdogs en beef. Het strand was super, behalve Omar die erg vervelend en opdringerig was, hij wilde onze tas bijna wegtrekken om het neer te leggen en er dan fooi voor te vragen. Het personeel van Blue Horizon zeer vriendelijk en niet opdringerig, entertainment muziek gericht op Duitsers en jaren 80. Aquascope GEEN aanrader, te boeken bij Emro in de lobby, zonde van je geld, je ziet paar kwallen en vissen, maar willen je laten duiken bij sidderalen. Personeel is vriendelijk, maar zodra je niet met ze uit wilt worden ze boos. Kamer was okee, goede airco, en Hassan de schoonmaker is een vakman!! All inclusive betreft niet de gehele kaart, er zijn van de vele cocktails maar 3 die je mag nemen. Uitchecken na 12 uur, krijg je nog een lunch aangeboden maar zonder drankjes, dus verzamel waterflesjes voor 12 uur! Voor een weekje prima genoten!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Zeker géén 4 sterrenhotel

J. Verkouter
22-12-2011

Wij verbleven 12 dagen in dit hotel. Bij aankomst kregen we een ´grote´ kamer, helaas rook die muf en keek uit op een blinde muur met daarachter een bouwplaats. De volgende ochtend een andere kamer gekregen. We hadden geboekt voor een superieur, maar helaas, het leek daar niet op. Kleine badkamer met een douche met gordijn waarin je je amper kon bewegen. Heel klein balkon. Het ontbijt was goed, de lunch al minder en het avondeten ronduit slecht. Wij waren voor de 6de keer in Egypte maar hadden dit nog nooit gehad. Het personeel was verder erg vriendelijk en dat maakte weer veel goed. Het strand was wel prima. Maar de zon maakt veel goed als je in december gaat.

Gereisd Met partner in Tue Dec 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi strand, weer, maar waardeloze obers.

René Dingemans
23-10-2011

Doet groots aan, vooral bij binnenkomst. Geeft de verwachting dat het een keurig hotel is. De omgeving is prima, wat het privé strand betreft. Daarnaast is een braakliggend terrein, met bijbehorend strand, waar een stukje beginnend rif ligt, waar je leuk kunt snorkelen. De winkelstraat aan de voorkant staat aardig vol met winkeltjes, gevuld met beeldjes, bedrukt papyrus en je wordt met 'leuke' praatje sbinnengelokt en dan zijn ze diep teleurgesteld als je niets koopt. Wanneer je herhaald aangeeft niet in te willen gaan om in hun winkeltje te komen, of vraagt of ze doof zijn, zijn ze op hun pik getrapt. De bediening op het terras, waar het meeste 'vertier'is 's avonds, is ronduit walgelijk: De blonde jonge meiden worden zonder aarzeling bediend, groepen met een grote mond evenzo. Als je naar hun zin niet genoeg fooi geeft, krijg je gewoon NIETS. Totdat je een grote bek opentrekt en dan komen er ineens van allerlei goedmakertjes.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Niet nog een keer

Jan
24-8-2011

4-pers. superieur kamer geboekt, bleek een 2+1 kamer te zijn, extra bed erbij gevraagd. Niets superieurs aan. Balkon was voor 2 personen, uitkijk op een bouwput! Lampen scheef aan de muur, gordijnen kapot, schrootjesplafond in de douche keek je zo tussendoor (je zag de electra/water leidingen). Eten was goed, 3 restaurants en er is altijd wel iets dat je lekker vindt. Lunch overigens niet bijzonder. Kamer werd dagelijks schoongemaakt (geef fooi, helpt). Grootste ergernis: onduidelijkheden over het all-inclusive concept. Het een wel en het ander niet gratis. Snacks zijn niet gratis, ijs (1 soort en maar op 1 plek verkrijgbaar). Uitchecken voor 12 uur daarna geen recht meer op eten+drinken. Alles gericht op Duitsers! Vakantie heeft ons veel geld gekost aan fooien! Positief: zwembaden, genoeg ligbedden, strand+glijbanen, tuinen zijn mooi, terras 's avonds toch gezellig om eens te gaan kijken,vriendelijk bedienend personeel. We komen er niet nog eens. Slechtste all-inclusive vakantie ooit

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Grand Hotel Hurghada (Red Sea Hotels)