Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa *****

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa *****

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

46 tips over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

Hanneke01, 26-12-2017

Boek een zij zeezicht kamer. In het rustige deel van het hotel. Vlakbij het strand.

Neem waterschoentjes mee als je wilt zwemmen ivm de roggen en de zee-egels.

In de winter heb je na 16.00 uur een trui of vestje nodig. Kleding netjes maar casual.

Personeel is dolblij met een fooi. Het maandsalaris is in Egypte bijzonder laag. Neem kleine coupures euros mee die kun je tegen losse euros wisselen bij de receptie of aan de bars.

sylly, 15-9-2015
Azia en italian a la cart toppertjes
Riekie en Randy van Hekelen, 28-7-2015
wij willen altijd graag de kamer 10101 en 10102 die heel schoon en de kamer jongen was heel vriendelijk en doet zijn werk heel goed en maakt ook nog de mooiste dingen van handoeken een aap een krokodil een vogel en ook dat geeft een goed gevoel , het voelt als een tweede huis voor ons .

Ton, 26-7-2015
verder lief personeel,en leuk huisrif,guestrelation toppie
Inge en Marcel., 20-7-2015
Voor mensen die van rust houden is er een apart zwembad. Het andere zwembad is super groot en zeer kindvriendelijk. Reserveren voor de specialiteiten restaurants ( Aziaat, Italiaan, Mexicaan en Egyptisch) is erg moeilijk door te weinig ruimte en te grote aanvraag, maar als het lukte werd je cullinair verrast. Vooral de Italiaan was SUPER. Daar zorgde ober Nady voor extra service en gezelligheid. Overigens was het eten in het grote restaurant ook van prima kwaliteit.
Henny, 7-7-2015
Een fooitje doet wonderen evenals respect en vriendelijkheid. Besef dat je op een ander continent zit en dat alles anders is dan in Europa. Wil je wat rustiger zitten vraag dan een kamer in blok 4 of 5.

Ton, 27-6-2015

de a.la carte restaurants zijn een verademing (hoofd restaurant nietgenoeg voor alle gasten)

met op 1 oriental chinees

op 2 italiaan

op 3 mexicaan

op 4 camilla

IV, 11-6-2015
Boek een kamer bij het adult only pool (Gebouw 2 of 7). Een zwembad waar je heerlijk tot rust komt.
Evelien, 14-5-2015

Ga buurten bij mamlouk palace. Grillhouse is erg lekker, wel bij betalen, maar dat is het meer dan waard.

Ga ook eens een dagje duiken of snorkelen met Blue Paradise!!

Evelien, 14-5-2015
Ga ook eens naar het Grillhouse restaurant, bij mamlouk palace. Erg goed, wel bijbetalen, maar was geld meer dan waard. Ga ook eens mee met de Basyl. Boot van Belgische duikschool Blue Paradise. Om te duiken of te snorkelen of lekker te zonnen....Wat een relaxte sfeer aan boord. Helemaal top!