Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Traveltroef

851 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch resort samen met Mamluuk.

Rob K en Marianne v.S.
13-8-2018

Resort is groot,schoon en de mensen heel erg vriendelijk,kamers netjes maar slecht afgewerkt,eten prima,zwembaden en strand super, snorkelen is hier niet super.

Guest Service Center, General Manager, 16-8-2018

Beste waardevolle gast,

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Perfect familie resort

Sander
6-8-2018

Perfect familie resort, rustig voor gezinnen en rust zoekers maar ook volop dingen te beleven. Voor meer actie kan je gebruik maken van het naast gelegen hotel. Service is perfect heel vriendelijk en behulpzaam. Animatieteam maakt er ook een mooi feest van.

Guest Service Center, General Manager, 8-8-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Guest Service Center

In 1 woord geweldig. Super service, zeer schoon, gave glijbanen, ideaal voor gezinnen. Service aan strand top.

Guest Service Center, General Manager, 8-8-2018

Mooie vakantie

wichal van der kolk
6-8-2018

Hier is echt genoeg te doen. Lekker eten ook nog eens verschillende stylen. Veel activeiten en leuke animatie team. Zeker een aanrader voor family vakantie's .

Guest Service Center, General Manager, 7-8-2018

Sehr geehrter Gast,

Vielen Dank für die positive Bewertung sowie Weiterempfehlung unseres Resorts. Wir freuen uns darüber, dass Sie einen entspannten Aufenthalt bei uns hatten und werden Sie gerne wieder im SUNRISE Garden Beach Resort -Select- Willkommen heißen, um Ihnen erneut einen unvergesslichen Urlaub zu bescheren.

Mit freundlichen Grüßen

Geeelfig Geweldig

Wullaert
3-8-2018

Super hotel kiindvriendelijk goed voor jonge kinderen

Guest Service Center, General Manager, 4-8-2018

Mqgical

Wullaert
1-8-2018

Absolute aanrader. Zeer vriendelijke mensen, lekker eten doch wat meer variatie zou nog beter zijn. Kindvriendelijk hotel. Een echte topper. Altijd behulpzaam. Zwemmen met dolfijnen zeker doen.

Guest Service Center, General Manager, 2-8-2018

Tophotel Hurghada

Luke Versteeg
28-7-2018

Prima ontspanningsplek aan zee. Groot zwembad en zat te doen voor de kinderen.

Altijd iemand om aan te spreken om je heen: goede service.

Guest Service Center

Alles ok, zeker een aanrader!

Animmatie is super vriendelijk ,zeer behulpzaam .

Magnefiek

didier
27-7-2018

Mooi hotel..allen zijn hier zeer vriendelijk en en het domein is zeer goed onderhouden.

Een aanrader voor iedereen.

Een aanrader

lotte van de weghe
26-7-2018

Heel goed , personeel is vriendelijk , kamers zijn hygienisch

Guest Service Center, General Manager, 27-7-2018

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa scoort een 9.1 uit 10 op basis van 1172 reviews.