Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag26°13°
Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,2

Omschrijving
SUNRISE Garden Beach Resort is een goed all inclusive hotel, waar je de hele dag voorzien bent van eten en drankjes. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en het eten is van hoge kwaliteit. SUNRISE Garden Beach Resort in Hurghada heeft een eigen duikschool die je meeneemt naar de mooiste riffen. Ook kun je hier goed snorkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Tjingo

898 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch resort met goed eten en verzorging.

M,
11-12-2018

Een mooi groot complex met veel personeel die er voor zorgen dat je een fijn verblijf hier hebt.

Zeer goed verblijf

Sterkendries,
6-12-2018

Perfecte vakantie gehad hier de service is van hoge kwaliteit.

Een heel goed hotel, alles is perfect hier, een aa

Suzie,
28-11-2018

Alle restaurants zijn zeer goed

Fantastisch hotel

Dam dekkers/boons,
28-11-2018

Super hotel, schone kamers buiten alles super netjes daar wordt echt de klok rond gewerkt om de gasten een super verblijf te geven. Het eten goed elke dag andees en er is voor iedereen wel wat. Restaurantjes die je wel moet reserveren is ook echt een aanrader. Animatie team 1 woord geweldig. Wi-Fi overal goed bereik zelfs tot op het strand wat aan het hotel ligt.

Leuke vakantie

De weirdt,
27-11-2018

Wij waren heel tevreden over dit hotel en voor herhaling vatbaar!echt een aanrader

De bruin,
27-11-2018

Alles was super. Kan niets negatiefs bedenken. Het eten is top net als het personeel. Iedereen is super vriendelijk en probeert het je naar de zin te maken.

Super

Angelie,
16-11-2018

Een fantastische vakantie gehad! Super mooie locatie onrzettens aardig personeel genoten!!!!

Guest experience & Quality Department, General Manager, 22-11-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Mooi resort

Daphne,
1-11-2018

Mooi resort, hele goede service. Best behoorlijke loopafstanden, zeker als je ook gebruik maakt van de zusterhotels. Diner in zusterhotel mamlouk beter georganiseerd dan in garden, moeite van extra wandelingetje waard. Daar hebben ze ook meer plaats om buiten te eten.

Kamerschoonmaker wil graag briefgeld-euros, hij wil dus graag los gekregen euros(fooien die hij elders kreeg) wisselen tegen briefgeld. Hij is blij dan met Nederlanders: wij spreken wel Engels, maar hebben geen ponden op zak....

Duikschool bij het hotel vonden wij erg prettig, ook voor als je alleen gaat snorkelen. Erg leuk vonden wij de Kinderduik: met echte luchtflessen het water van de rode zee in, als een echte duiker met instructeur, maar niet zo diep als volwassenen.

Aan het einde van de pier kun je snorkelen, kijk niet alleen bij het rif, maar vooral ook rondom de pier, we hebben daar mooie en ook grote vissen gezien, o.a een rog met blauwe schittering.

Hotel Mangement, General Manager, 15-11-2018

Beste waardevolle Daphne,

Marcelle Hany

Geweldig!

Petra van de Kemp,
29-10-2018

Wat een heerlijke vakantie was dit! Eindelijk een keer een all in waarbij je ook 24 uur per dag drinken kon krijgen.

Buffet viel iets tegen, maar genoeg alternatieven. Ontbijtbuffet was overigens goddelijk! Zoet, hartig, zuivel, koud en warm, alles was er. Alles ook even goed bereid.

De verschillende restaurants waren ook allemaal top!

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nog altijd medelijden met de schoonmaker die 1 keer de kamer kwam schoonmaken direct nadat mijn partner en ik onze boodschap hadden gedaan. Wij vonden het te erg stinken, maar hij keek niet op of om. Wel kregen we daarna iedere dag een geurig bloemetje op onze kamer, hahaha. Als dat geen service is!

Echte aanrader.

Zwembaden waren ook heerlijk. Leuke glijbanen. Ook geweldige excursies gehad.

Topvakantie!

Hotel Mangement, General Manager, 15-11-2018

Beste waardevolle Petra,

Marcelle Hany

Guest experience & Quality Department

Mooie locatie met heel goede accomodatie

Patrick,
28-10-2018

Houden van water en van zon Goed om uit te rusten. Goed dat er een dokter op de locatie is zeer handig met kinderen.

Guest experience & Quality Department, General Manager, 22-11-2018

Beste waardevolle gast,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.