Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa *****

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa *****

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

721 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Familie Caluwé, 17-2-2018

Heerlijke vakantie gehad aan het Sunrise Garden Beach Resort in Hurghada. Mooi hotel. Kamers waren wat verouderd maar deze waren ze stelselmatig aan het renoveren. Heel vriendelijk doch niet opdringerig personeel. Glijbanen waren een paradijs voor de kinderen. Aangenaam dat het water van de zwembaden verwarmd was op 28°. Gevarieerd menu. Aanrader is een dolphine safari: 62 euro pp maar elke cent waard.

4 sterren hotel

Nicole Jobse, 14-2-2018

3 weken(14-01 t/m04-02-2018)Sunrise garden en Sentido Mamlouk ,de eerste 10 dagen een oudbollige vieze kamer en daarna hoorde we dat er ook gerenoveerde kamers waren, onze nieuwe kamer was gewoon van bruin naar de kleur wit gegaan,maar was nog steeds oude troep ,geen liften ,heel veel trappen ,omdat het personeel super vriendelijk was en de service uitstekend was heeft dat hotel nog een 7 kunnen scoren,aan de receptie waren ze niet blij met mijn formulier (Ik had ze tussen een 7 en 8 gegeven )Ze wilden graag een 10 hebben (arrogant)maar we hebben een fijne vakantie gehad ,een lekker drankje aan het verwarmde zwembad en 27 graden,het was heerlijk ,maar dat mag ook wel voor dat geld ,de volgende keer misschien toch wel weer een 5 sterren in Turkije (goedkoper en iets lekkerder)
Guest Service Center, General Manager, 16-2-2018

Beste gast,

Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw vakantie-ervaringen te delen. Tot onze spijt hebben we gelezen dat uw verblijf bij ons niet tot uw tevredenheid is verlopen. Uw opmerkingen zijn verzonden naar de respectieve afdelingshoofden voor optimalisatie.

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort -Select- hoopt op de mogelijkheid u opnieuw te verwelkomen om u onze verbeteringen te tonen.

Beste wensen

Gastenservice

Fantastisch, een echte aanrader!

André Meert, 14-2-2018

Reeds 4 keer hebben we gekozen voor deze Resort. Iedere keer zien wij kwalitatieve verbeteringen aangebracht aan het Resort, zowel binnen als buiten. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het restaurant biedt eveneens veel variatie.Wifi overal beschikbaar. Wij komen zeker terug.
Guest Service Center, General Manager, 16-2-2018

Geachte Gast,

We zijn erg blij dat u hebt gekozen voor ons hotel voor uw vakantie. Wij willen u bedanken voor het delen van uw positieve reacties , uw lovende beoordeling van ons hotel en het personeel wordt zeer gewaardeerd.

Het gehele team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- kijkt er naar uit om u weer te mogen verwelkomen onder de Egyptische zon.

Het is erg leuk hier

Luc boxtart, 12-2-2018

Hotel is erg goed personeel ook leuke mensen leuke plek kort om top plek

Om naar toe te gaan

Guest Service Center, General Manager, 14-2-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Geweldig

P van Pijkeren, 9-2-2018

Het was in 1 woord een geweldige vakantie vriendelijk personeel en animatieteam.

En waren met rolstoel gebruiker was prima te doen en bij Marieke konden we altijd terecht

Guest Service Center, General Manager, 13-2-2018

Fantastisch!

Van den berg, 8-2-2018

Gewoon niks op aan te merken, prachtig resort, super netjes, personeel ontzettend aardig en service gericht, eten lekker, verwarmd zwembad 😍 echt gewoon ongelooflijk goed 👌

Beste waardevolle gast,

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Top hotel

babel, 8-2-2018

Wij hebben hier een top vakantie gehad. Zeker een aanrader. Het personeel is super vriendelijk en doen alles voor je.

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede thuis" SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Top resort

den Ouden, 8-2-2018

Wij hebben hier echt een top vakantie gehad. Personeel is super vriendelijk en de service is top. Zeker een aanrader en wij komen hier zeker een keer terug.

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij ons.

Prachtig resort

Rick Lieferink, 8-2-2018

Geweldige plek om te verblijven. Vriendelijk personeel en uitstekend eten!

Absolute aanrader

P. van Pijkeren, 7-2-2018

Zeer rolstoelvriendelijk hotel

Guest Service Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa scoort een 9.08 uit 10 op basis van 1000 reviews.