Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Traveltroef

875 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel met goed eten

Charon Visser
12-10-2018

Afgelopen week 8 dagen met mijn zusje verbleven in dit hotel. Van tevoren van mensen gehoord dat Egyptenaren naar 2 vrouwen nog wel eens opdringerig kunnen zijn maar dit absoluut niet zo ervaren. Heel vriendelijk personeel, goed eten met live cooking, veel diversiteit in eten en absoluut niet ziek geweest. Enige nadeel is dat je 's ochtends erg vroeg eruit moet (7.15/7.30) wil je nog een ligbedje bij het zwembad hebben. Werd erg veel aan 'handdoekje leggen' gedaan om 7 uur 's ochtends en mensen kwamen dan pas rond 12/1 uur aankakken. Jammer dat hier door het hotel/de badmeesters niets aan gedaan werd. Voor de rest prima hotel met een zeer aardige hotelmanager die bijna iedere dag wel komt vragen of alles naar wens is. Wij hebben echt de hele dag alleen maar aan het zwembad gelegen dus geen beoordeling over animatie/entertainment of excursies oid.

Quality & Guest Service Team, General Manager, 14-10-2018

Beste waardevolle gast,

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Zeinah Hamed

Niet voor herhaling

Debby
9-10-2018

Accomodatie was goed. . Behalve de nasleep ervan.. alle 3 een shigella bacterie eraan gehouden!

Beste waardevolle gast,

Bedankt voor het kiezen van SUNRISE Garden Beach Resort -Select- voor uw recente vakantie. We willen u ook bedanken voor het nemen van de tijd om uw recensie te schrijven. Het spijt ons te horen dat uw vakantie-ervaring niet was zoals u verwachtte en we willen u bedanken voor uw vriendelijke opmerkingen en feedback. Feedback voor SUNRISE is erg belangrijk omdat het ons helpt te begrijpen waar we presteren volgens een hoge standaard en op welke gebieden er mogelijk nog ruimte is voor verbetering.

Houd er rekening mee dat uw opmerkingen zijn doorgegeven aan het managementteam en dienovereenkomstig zullen worden beoordeeld. We hopen dat we, ondanks uw opmerkingen, in de nabije toekomst opnieuw uw goede zelf zullen hosten.

Vriendelijke groeten,

Zeinah Hamed

Ervaring & Kwaliteitsafdeling

A.W. van Duijn
7-10-2018

Tot nu toe het beste hotel dat we hebben gevonden in Hurgada. We verbleven hier vorig jaar en ook dit jaar Weer alles perfect in orde en eten fantastisch. Inmiddels komen we 20 jaar nu in Egypte en hebben vele hotels gezien. Natuurlijk is de prijs niet de goedkoopste,maar beter iets meer betaald en een fantastische vakantie dan beknibbelt op prijs en geen goede vakantie

Heerlijk hotel!

L Barink
4-10-2018

Heerlijk hotel, prima kamer, lekker zwembad en vooral de a la carte restaurants zijn een aanrader. Alle medewerkers zijn super vriendelijk!

Guest experience & Quality Department

top hotel & top personeel zodus top vakantie

doriano
27-9-2018

het personeel en de activiteiten waren top !

Guest experience & Quality Department, General Manager, 30-9-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Guest experience & Quality Department

Goed resort om te ontspannen

Erik
24-9-2018

Strand is mooi, veel keuze om te eten en activiteiten te doen. Service kan soms beter maar het personeel is niet opdringerig.

Nice place

gvh
23-9-2018

goed hotel schoon en netjes

Nice place

Stefano
18-9-2018

goed Hotel vriendelijk personeel en veel faciliteiten. een aanrader

Quality & Guest Service Center, General Manager, 24-9-2018

Quality & Guest Service Center

Verry good

Teun van Dijk
17-9-2018

Het is een zeer goed ressort , vriendelijk echter erg druk in de eetzaal. verder echt heerlijk en vriendelijk ondanks het feit dat de egyptenaren onderling erg luidruchtig met elkaar praten. ook is het personeel erg snel en lopen alsof hun leven er afhangt. al met al een dikke 9

In een woord geweldig

Wilma Smits
16-9-2018

Het is top Hossam Abouqel van de afdeling koffers maakt het gelijk je je thuis voelt , hij is zo vriendelijk en doet alles voor je , zoals iedereen in dit resort , je kunt ook vanalles gebruik maken in het naast gelegen sunrise resort Mamlouk is ook fantastisch en een super groot zwembad , wat men schrijft over dat het voor de kinderen zo leuk is helemaal waar de zwembaden op garden beach zijn meer ingericht daarop maar bij mamlouk kunt u heerlijk zwemmen in alle rust en genieten v coctails of drankje aan de poolbar , we geven alles een cijfer 10 , ook het eten , het is er geweldig , wij gaan zeker terug , hopelijk volgend jaar met mijn dochter , onze dank gaat ook uit naar Adel manager het restaurant , hij stond ook klaar voor ons ik kende hem v sunrise holidays in 2015 , echt een kanjer is dat ook , en zo vriendelijk ,mensen die hier over dit resort nog klagen kunnen beter thuis blijven en verdienen deze vakantie niet , geweldig was het

Quality & Guest Service Team, General Manager, 20-9-2018

Quality & Guest Service Center

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.