Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag40°27°
Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

807 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Wat een genot is deze plek.

carla, 19-5-2018

Het is echt een fantastisch hotel, super schoon, super vriendelijk personeel. Speciaal Badr van het zwembad is zo lief en een grote hulp voor onze drie kleintjes. Ook de kidsclub dames zijn top. Speciale Nour,! Wat een schat,. Prachtige tuinen en je Word met alles geholpen. Wat een relaxte vakantie voor ouders. Wij komen zeker terug !
Holiday concierge, General Manager, 21-5-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Guest Service Center

Sunrise Garden Beach Resort is echt een aanrader om naar toe te gaan. Mooie locatie, direct aan zee. Tijdens snorkelen mooie vussen gezien . Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kortom perfect vakantie adres
Hotel Management, General Manager, 10-5-2018

Top vakantie

linda, 9-5-2018

Zorgeloze vakantie gehad door behulpzaam personeel. Animatie super en niet te opdringerig. Komen hier zeker nog eens terug
Hotel Mangement, General Manager, 10-5-2018

Beste waardevolle gast,

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Super Hotel

Alina, 8-5-2018

Het is zo een goed hotel! Je krijgt er geen spijt van! Het personeel is zo aardig, niet normaal. De tuin en de zwembaden zijn prachtig. Erg kind vriendelijk ook. Beste hotel ooit!
Hotel Management, General Manager, 13-5-2018

Goed Hotel

Sebastian Vasile, 8-5-2018

De biljardtafels zijn erg slecht, de randen van de tafels zijn kapot

Het is een aanrader

van béké isabelle, 8-5-2018

Heel goed wij vinden het allées spijtig dat de glijbanden 3 uur gesloten zijn in de middag , voor de rest allés top je

Erg leuk hier

Leise Koops, 7-5-2018

Prima Hotel, goed georganiseerd

Tips: pannekoeken of Snack op het Strand voor de Kindern.

Absolute aanrader

Miranda, 5-5-2018

Het is een fantastisch hotel, super mooue ligging, met een pier de tot in de zee reikt vanwaar je heel mooi kan snorkelen.

De glijbanen zijn super, kids vermaken zich prima. Animatie is top, leuk programma en hele aardige mensen, de kamers zijn top, we hadden een familie kamer waarbij de kinderen een eigen kamer en badkamer hadden. Top!!!

Hotel Mangement, General Manager, 7-5-2018

Tophotel

astrid nijland, 5-5-2018

Super animatieteam, goed hotel, gevarieerd eten met mogelijkheid tot bezoek verschillende restaurants, prima snorkelen aan het eind van de pier, familiekamer heeft 2 badkamers 1 voor de kinderen en 1 voor de volwassenen, dagelijks goed schoongemaakt prima hygiene overal op het park.
Hotel Mangement, General Manager, 7-5-2018

Guest Service Center

Absolute aanrader,prachtig en verzorgd hotel

Marina Kroone, 5-5-2018

Sunrise Garden Beach hotel is een fsntastisch hotel,goede service,netjes,eten is heel goed,vooral in de a la carte restaurants
Hotel Mangement, General Manager, 6-5-2018

Guest Service Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa scoort een 9.11 uit 10 op basis van 1115 reviews.