Géén boekingskosten
EgypteEgypteHurghadaHotels HurghadaHotel Sunrise Romance Sahl Hasheesh Resort - Adults Only

Sunrise Romance Sahl Hasheesh Resort - Adults Only

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park

€ 606

61 Reviews over Sunrise Romance Sahl Hasheesh Resort - Adults Only

• 10Tom Pijnenburg26-11-2022

Fantastisch fijn resort

Heerlijk resort gelegen aan een mooie Boulevard. Op de boulevard zelf is helaas weinig te zien, maar wel lekker om leuke avondwandeling te maken. Hotel is erg goed van eten en drinken. Kamers zijn mooi , ruim en modern ingericht. Hygiëne is top. Personeel is uitermate vriendelijk en niets is teveel om het naar je zin te maken. Avond entertainment is van een hoog gehalte. Hotel heeft 4 a la carte restaurants waar je onbeperkt gebruik van mag maken. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt om dat het buffet restaurant grandioos was. Komen zeker nog een keer terug

Shoukry, Eigenaar, 27-11-2022

Beste Tom Pijnenburg, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Maria Habets23-11-2022

Dit is zo een goed en geweldig hotel de kamers zijn schitterend er ontbreekt je aan niets.Prachtige boulevard om te wandelen Heel mooi strand , fijne ligbedden. Service aan het strand geweldig je wordt op het strand bediend van een drankje, zelfs bbq op het strand, bij het hotel op het terras echt lekkere hamburger s en pizza en sandwiches. Heerlijke kop koffie alles teveel om op te noemen. 4 gratis restauranten wel vooraf reserveren. Elke avond zang wel veel de zelfde liedjes .Nog nooit zo een lekker vers brood in een hotel gehad, zowel s,morgens S,middags en s,avonds was het brood vers.Eten in hotel vers ter plekke bereid , en gevarieerd voor elk wat.Ik kan wel blijven doorgaan maar wij waren zeer te vreden.Een min puntje toen we een kamer kregen toegewezen hadden we uitzicht op een bouwval daar waren ze aan het bouwen. We zijn meteen naar de receptie gegaan En de dag erna een andere kamer gekregen.

Shoukry, Eigenaar, 25-11-2022

Beste Maria Habets,

• 9Wilma17-10-2022

Top hotel met service op nummer 1.

Mooie schone kamers. Heel vriendelijk personeel met gevoel voor service. Niets is teveel. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt voor je gedaan. Wij hadden een kamer met zeezicht. Weinig licht bij de kaptafel. Hierover de manager aangesproken en binnen 10 minuten stond er een lamp op de kaptafel. Heerlijk eten vooral de A la Carte restaurants, waar je onbeperkt kon eten. Elke middag werden er ijsjes uitgedeeld op het strand, zo ook elke middag BBQ op het strand.

Shoukry, Eigenaar, 17-10-2022

Geachte mevrouw Wilma, Graag willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling en review over uw recente vakantie in ons resort. We hopen dat we je snel weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het hotelmanagement

• 10Ilona en henk07-07-2022

Perfect

Geweldig vakantie gehad. Perfect hotel. Zeer aardige mannager en front office manager. Staan altijd voor je klaar. Zeezichtkamer was geweldig. Nette badkamer fijn bed ruim balkon. Wordt elke dag goed schoongemaakt. Eten in het restaurant lekker en veel keuze. Strand erg fijn om te zijn. Prettig liggende strandstoelen mooi uitzicht op de zee. Daarbij ook een strandbar en regelmatig lekker eten aan het strand in de vorm van bv barbeque. Geweldig. Alle medewerkers van het hotel zijn netjes en attent. Kortom een geweldig hotel waar je heerlijk relaxed kan verblijven Een echte aanrrader 👍👍👍👍👍👍

Shoukry, Eigenaar, 12-07-2022

Beste Ilona en Henk,

We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie in ons resort. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw positieve review. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groet, Het hotelmanagement

• 9Koen van Kuijk16-06-2022

Zeer goed hotel. Overal aan gedacht, perfect!

Super mooi, schoon, goed onderhouden hotel. Luxe grote kamers. Zeer aardig personeel. Ibrahim van de receptie heeft ons uitstekend geholpen en wist na 1x onze namen, kamernummer en wensen. Heerlijk strand en zwembad ook. Snorkelen kan op 2 min lopen bij de 2 pieren. Het eten is erg divers, zowel aan het buffet als bij de a la carte restaurants meer dan genoemd keuze!

Shoukry, Eigenaar, 20-06-2022

Dear Koen van Kuijk, We appreciate your feedback about our resort and our staff. Pease remember that we are always open and we wait to welcome you again. Best regards, The Hotel Management

• 9Daisy Vanstraelen22-05-2022

A wonderful relaxed place to be !

I have been so many times in the Premier Romance and every Time I love it !

Shoukry, Eigenaar, 25-05-2022

Dear Daisy Vanstraelen,

thank you for your kind review! We are always happy to welcome you in your second home. Best regards, Hotel Management

• 10Arno cools22-05-2022

Perfect hotel!

Everything was perfect. Te work People are amazing, hotel was perfect. Nice Pool en good food! We go back again we love it there! Ibrahim and shaban are the best there!

Shoukry, Eigenaar, 25-05-2022

Dear Arno Cools,

• 10Miss As29-04-2022

Fantastisch!

Schoon en mooi hotel. Heel fijn en vriendelijk personeel. Goed eten. Uitgebreid buffet. Echt een aanrader!

Shoukry Moried, Eigenaar, 30-04-2022

Beste Miss As, Wij willen uw bedanken voor uw positieve score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Familie De Scheemaecker01-04-2022

Fantastisch verblijf in Sahl Hasheesh

We hadden opnieuw een fantastisch verblijf in Sunrise Romance Resort. De service en de familiale sfeer hebben we nog nergens anders meegemaakt, iedereen is er super vriendelijk, het is onze tweede thuis geworden. Het eten in het hoofdrestaurant is zeer afwisselend en verzorgt, ook de a la carte restaurants bieden een lekker keuzemenu aan. De bediening aan de verschillende bars is super en op het strand komt men constant vragen of je nog iets wenst te drinken. Zeker eenmaal per week komt een hele brigade koks eten klaarmaken op het strand (barbecue) of komen ze met een ganse ploeg kleine versnaperingen aanbieden op je strandbed. Kortom meer verwennerij kan je niet verlangen. Elke avond is er entertainment aan de landscape bar van 19u30 tot 22u30. Wil je in alle rust iets drinken dan zijn er nog de bars binnen, de bar in de nieuwe blok is zelfs 24/24 open. Er is ook een Spa center tegen extra betaling (goed onderhandelen)

Shoukry Moried, Eigenaar, 04-04-2022

Beste Familie De Scheemaecker

Met vriendelijke groet, Het Hotelmanagement We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie op ons resort. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw positieve review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groet, Het Hotelmanagement

• 10Mary O26-03-2022

Schitterend !

Gezellig boutique hotel met prachtig zicht op rode zee. Fantastische beach ! Bijzonder goede service door uiterst vriendelijk personeel. Ruime keuze van buffet en mogelijkheid om te dineren in kleine inpandige restaurantjes met uitheemse specialiteiten. My favourite place for 7 years !

Shoukry Moried, Eigenaar, 30-03-2022

Beste Mary, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Hotel Sunrise Romance Sahl Hasheesh Resort - Adults Only info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar