Hotel SUNRISE Romance Resort -Grand Select- (Adults Only)

Hotel SUNRISE Romance Resort -Grand Select- (Adults Only)

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Romance Resort -Grand Select- (Adults Only) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

49 reviews over Hotel SUNRISE Romance Resort -Grand Select- (Adults Only)

• 8Van Raemdonck10-03-2020

Goede prijs -kwaliteitsverhouding

Goed hotel-Prijs -kwaliteit verhouding. In vergelijking met andere hotels in de directe omgeving is dit hotel "over scored". Hygiëne kan beter (toiletten -bar...).Eten goed maar ook niks speciaals. Vriendelijk en gastvrij personeel. Naar egyptische norm zou ik een 4* beoordeling hanteren.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 11-03-2020

Beste Mevr. Van Raemdonck, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Nico Koning08-03-2020

Uitstekend hotel, dik 5 sterren waard, goede service, uitstekende buffetten, goede a la carte restaurants, prachtige kamer (superieur) personeel klantgericht

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste Dhr. Koning,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort.

Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Piet Loven02-03-2020

Mooi hotel en en perfecte ligging aan de Rode zee

Een mooi hotel, heel schoon, goede service. Heel gevarieerd eten, zowel in het hoofdrestaurant als in de bijbehorende vijf restaurants waar je ala carte kunt eten. Mooie kamers, ruime badkamer. Van alle gemakken voorzien. Elke avond entertainment bij het diner. Elke dag life cooking op het strand voor de lunch. Een rustig hotel, alleen volwassenen.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-03-2020

Beste Dhr. Loven,

Wij willen u bedanken voor uw positieve feedback over ons resort. Wij zijn dan ook erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie en te lezen dat u terug wilt komen. Het complete team van SUNRISE Romance Resort hoopt u snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Carla Tegelaers26-02-2020

Geweldig!

Zodra je het hotel binnenstapt krijg je het gevoel welkom te zijn. Er wordt alles aan gedaan om het de gast naar de zin te maken. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk, de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Overal is het erg schoon. Het eten en drinken is van zeer goede kwaliteit. Ook de themarestaurants zijn zeker de moeite waard. Het visrestaurant, waarvoor je moet betalen, is nog in ontwikkeling. Momenteel betaal je nog teveel voor wat je krijgt. Na hierover feedback gegeven te hebben kregen we compensatie en ontbijt op bed.😊 Op het strand wordt je naar je bedje gebracht en in de watten gelegd. De medewerkers daar, vooral Hosny, rennen om je van een drankje te voorzien. Enige minpuntje is dat er in deze tijd van het jaar 's avonds niet veel te doen is. Sowieso is er in de omgeving vrijwel niks. Als je komt om de luxe te ervaren en te genieten van je rust, dan ben je hier aan het juiste adres!

Guest experience & quality department, General Manager, 28-02-2020

Beste Mevr. Tegelaers, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten.

Het hotel management

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Van der Zaag05-02-2020

Gastvrij, lekker eten, goede ligging. Hele aardige personeelsleden die je proberen het naar de zin te maken!

Guest Experience and Quality Team, General Manager, 07-02-2020

Dear Mr. Van der Zaag,

Thank you for reviewing your recent stay in our resort! We are glad that your holiday was enjoyable and we hope to see you back soon. The Hotel Team

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Marc Weymeersch07-01-2020

Ideaal voor wie rust belangrijk is.

Prachtig hotel met geweldig personeel. Meer dan voldoende keuze en variatie van maaltijden.

Guest Experience and Quality Team, General Manager, 08-01-2020

Beste Mr. Weymeersch,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen. Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Romance Resort - Grand Select -

Met vriendelijke groet ,

Hotel Team

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10philippe sempels30-12-2019

prachtig

prachtig hotel alleen de ligging was minder niet veel te doen buiten het hotel moest al taxi nemen voor naar hurghada te gaan om te gaan winkelen maar verder alles ok

Hotel Team, General Manager, 01-01-2020

Beste Philippe Sempels, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in december 2019

• 9KK16-12-2019

Aanrader!

Het hotel is super. Heel vriendelijk personeel. Zeer uitgebreide en gevarieerde buffetten. De kamers zijn ruim en schoon. De bedden op het strand comfortabel. Tip: vraag een rode vlag bij de Towel Center op het strand. De verkopers groeten dan vriendelijk maar laten je verder met rust. Het hotel is echt een aanrader.

Guest experience & quality department, General Manager, 19-12-2019

Beste KK , Wij willen u als onze meest terugkerende gast in ons resort ontzettend bedanken dat u keer op keer de tijd neemt om ons hotel te beoordelen. Wij zijn erg blij dat u na al uw verblijven nog net zo tevreden bent als voorheen. Zoals wij hebben begrepen kunnen wij u zeer spoedig weer verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in december 2019

• 9Vuylsteke paul04-12-2019

Fantastisch al 10 maal

Het is verlof en opnieuw thuiskomen en ontvangen worden door veel zeer vriendelijke personen en oeff!!! Zonder kindergeluid Wel altijd werken in de omgeving maar volledige rust tot 7 uur. Slapen steeds met de ramen open en horen het verschil niet. Zeer goede lucht daar alleen elektrische voertuigen en fantastisch zicht op deze mooie baai.

We komen een tot tweemaal per jaar en kennen de meeste van personeel en directie

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 09-12-2019

Beste Paul , Wij willen u als onze meest terugkerende gast in ons resort ontzettend bedanken dat u keer op keer de tijd neemt om ons hotel te beoordelen. Wij zijn erg blij dat u na al uw verblijven nog net zo tevreden bent als voorheen. Zoals wij hebben begrepen kunnen wij u zeer spoedig weer verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in november 2019

• 5Anoniem30-09-2019

Grote vergissing door misleidende reviews

Hotel is geen 5 sterren maar hooguit een 3 sterren hotel. Kamer lijkt mooi en groot. Kijk je verder is het niet schoon en nadat wij na 5 dagen er opmerkingen over gaven werd er een grote schoonmaak gehouden. Restaurant is warm en volgepakt met tafels en stoelen waar hard werkende jongens in slonzige uniformen er een hectisch geheel van maken waar je niet echt rustig kan eten. Voor 5"sterren begrippen was het eten niet echt bijzonder. De snackcorner was een lachertje. Zelfs in 3sterren hotels hebben wij betere snacks gehad. Het zwembad ligt niet gezellig met uitzicht over zee maar tussen 2 grote gebouwen in. Resumé, dit hotel heeft het allemaal net niet. Het enige wat door ons gewaardeerd werd was dat er geen kinderen waren. Diegene die aan dit hotel allemaal tienen geeft is nog nooit in andere 5 sterren all inclusief resorts in Egypte of Turkije geweest.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel SUNRISE Romance Resort -Grand Select- (Adults Only) info