Hotel SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select-

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag43°30°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select- voor je op een rij gezet:

Tjingo

31 reviews over Hotel SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select- in het Nederlands

Fantatisch Resort

Harm en Nicole
15-7-2019

Super Hotel, Goede service, Heerlijk bed, mooie Kamer, Goed en zeer gevarieerd eten. Kortom wij hebben een super vakantie gehad.

Exellent

Marc De Decker
22-6-2019

+Prachtig hotel, zeer proper, goed van eten, mooie kamers en zeer vriendelijk. Bij aankomst kregen we meteen een opwaardering van de kamer met frontaal zeezicht. De kamer werd dagelijks gepoetst en iedere dag verse lakens. Bijna om het uur werden de toiletten gepoetst en liep er steeds iemand rond om papiertjes kruimeltjes op te ruimen. Het eten was prima met veel variatie (behalve varkensvlees moslim land hé). Wel zeer warm in deze periode van het jaar. -Wel weinig te doen (geen animatie overdag) Ook de avondanimatie stelt niet veel voor,(een buikdanseres, een zanger-es, een gitarist en dwarsfluit speelster en dat was het.) Ook geen winkeltjes in de buurt een taxirit is aangewezen. Verder niets op aan te merken.

Fantastich

Arthur van Kessel
1-6-2019

Helaas vertrekken wij vandaag, 1 juni 2019, weer naar Nederland. Wij hadden graag nog wat extra dagen hier willen vertoeven, maar komen zeer zeker terug. Dit hotel is in een woord Uitmuntend.. kamer, nieuw gedeelte, super, bedden heerlijk, regendouche, airco, flatscreen tv met vele zenders, ook BVN. Personeel zeer vriendelijke en behulpzaam zowel in het hotel als op het strand. Eten is zeer goed zo ook de a la carte restaurants zijn van hoge kwaliteit. Om een ligstoel bij het zwembad of strand te bemachtigen hoef je niet om 07:00 je handdoek neer te leggen, plekken in overvloed! Wifi in en rond het hotel, niet eerder meegemaakt dat je altijd bereik hebt. Dit hotel is zowel met haar uitstraling, ligging en personeel een ware aanrader!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Super

Van Keirsbulck
13-4-2019

Wij vertrekken morgen terug naar huis met pijn in het hart. We hebben een fantastische vakantie gehad. Prachtige kamers(wij zaten in het nieuwe gedeelte)badkamer met regendouche en vrijstaand bad. Wifi in gans het hotel tot op het strand, werkt Uitstekend(nog nooit gehad in een Egyptisch hotel) Personeel is uitermate vriendelijk. Eten zeer lekker, er waren 3 van de 6 a la carte restaurants open waar je na reservering meerdere malen gratis naar toe kon. Ook meerdere malen gebruik gemaakt van de Spa, was ook top maar accommodatie wel wat verouderd. Wat wij zeer belangrijk vinden in deze periode van het jaar is dat je niet moet zwemmen in een ijskoud zwembad, hier ook terug top, 29 graden. Aan het zwembad alle rust, niet om 7u opstaan om ligzetel te bemachtigen.Drankjes worden gebracht tot aan je ligzetel, je staat werkelijk nooit met een leeg glas. Duikcentrum naast hotel Pro Divers(goede organisatie met duikboot)

Gereisd Met partner in april 2019
Guest Experience & Quality Department, General Manager, 16-4-2019

Beste Mr.Van Keirsbulck,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review. We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort. We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Romance Resort - Grand Select -

met vriendelijke groet,

Zo hoort vakantie te zijn!

Michiel Akkerman
2-4-2019

Alles is hier voor elkaar, je bent echt op vakantie! Vriendelijke service, lekker eten en mooie kamers. Je hoeft niet verder te kijken als je naar Egypte op vakantie wil, hier klopt alles!

Gereisd Met partner in maart 2019
Guest Experience & Quality Department, General Manager, 3-4-2019

BEste Michiel Akkerman, Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Romance Resort - Grand Select -

Met vriendelijke groet ,

The Hotel Management

Janina nijenkamp
3-2-2019

Prima hotel service en eten

Gereisd Met vrienden in januari 2019

The Hotel Management

Een aanrader !

Mary O
31-10-2018

zeer aangenaam rustig 'for adults only' hotel waar je verwend wordt door uiterst vriendelijk en gedienstig personeel. Close follow up door Management . Een ruim buffet-aanbod en mogelijkheid tot dineren in diverse kleine inpandige internationale restaurants. Klant is koning en de locatie is top. Reeds 4 maal bezocht.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Beste Mary O,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen. Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Romance Resort - Grand Select -

Met vriendelijke groet , Guest Service Center

tophotel met schitterende ligging

audenaert scheers
10-11-2017

het eten was top propere kamers vriendelijke bediening aan de bar en op het§ strand door amer mohammed en achmed we hadden een prachtig uitzicht vanuit onze kamer met zeezicht dit hotel is gewoon een aanrader voor iemand die van lekker eten en rust houd restaurantpersoneel was vriendelijk geen poenpakkers gewoon top

Gereisd Met partner in september 2017

Beste audenaert scheers,

met vriendelijke groet, Guest Service Center

fantastisch hotel hadden kamer met zeezicht echt

audenaert scheers
10-11-2017

alles was gewoon goed amer achmed en moh toppersoneel eten wwas heel gevarieerd propere kamers prima zetels aan het strand en zwembad gewoon een aanrader om naartoe te gaan

Gereisd Met partner in november 2016

Beste audenaert scheers,

Hartelijk dank voor uw lovende woordenover ons hotel. We zijn zeer verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Romance Resort-Grand Select-

Met vriendelijke groet, Guest Service Center

Topvakantie

De Nollin
29-10-2017

Prachtig hotel in een mooi decor, rustig gelegen, ideaal voor een relaxvakantie. Strand was heel mooi en proper, uitstekende service van de beachboys ! Ieder dag komen ze je zonnebril poetsen en voorzien ze je van drankjes. Hotel zelf was proper, de kamers heel mooi en goed onderhouden.Het eten was uitstekend en heel uitgebreid. Een dikke pluim voor het personeel die dag en nacht paraat staan, je helpen bij alles en enorm vriendelijk waren. In de omgeving was er niet veel te beleven, maar dat hebben wij zeker en vast niet gemist. Het hotel, het strand en het personeel maakten dat allemaal compleet. Een absolute aanrader, wij gaan zeker en vast terug !!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select- in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select- zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel SUNRISE Romance Resort (Adults Only) -Grand Select-