Hotel SUNRISE Holidays Resort (Adults Only)

Hotel SUNRISE Holidays Resort (Adults Only)

9.1Fenomenaal

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Sauna

SUNRISE Holidays Resort is een luxe vakantieoord dat speciaal gericht is op volwassenen. Door het adults only beleid en de ligging aan de Rode Zee kom je hier goed tot rust. De kamers zijn verzorgd en schoon en het personeel staat altijd voor je klaar om je te helpen. Niet voor niets won SUNRISE Holidays Resort – Adults Only een Zoover Gold Award in 2019. Wil je ook op een luxe verzorgde vakantie naar Hurghada in Egypte? Lees dan zeker even mee.

Het SUNRISE Holidays Resort ligt in Hurghada aan de Rode Zee in Egypte. Vanuit het resort loop je zo het zandstrand op en geniet je van het uitzicht over het heldere water. Op het strand en op een platform boven het water staan genoeg ligbedden met parasols om dagenlang te genieten van de zon. Het resort heeft daarnaast nog een buitenzwembad met zonneterras en jacuzzi. Ook vanuit hier geniet je van een prachtig zicht over de oceaan.

Reviewers op Zoover zijn vooral enthousiast over de kwaliteit en het aanbod van het eten en drinken in SUNRISE Holidays Resort. Het hotel beschikt over een aantal restaurants en bars, waar ook glutenvrije en vegetarische gerechten beschikbaar zijn. Bovendien is er een ruime keuze in gerechten, waardoor er voor iedereen wat lekkers te krijgen is.

Ook het entertainmentprogramma van SUNRISE Holidays Resort is afwisselend en leuk. Van ’s ochtends tot ’s avonds worden er activiteiten georganiseerd en de avonden worden afgesloten met live-muziek en dans. Vaak op meerdere locaties in het resort, met variërende thema’s. Voor nog meer ontspanning kun je terecht in de spa. Hier geniet je van de sauna of een massage-arrangement. Sportliefhebbers kunnen op het strand aan beachvolleybal doen, maar er is ook een fitnesscentrum op het resort om je conditie op peil te houden.

Kamers

Er zijn verschillende typen kamers te boeken die van alle gemakken voorzien zijn. De standaardkamers hebben alle benodigde basics als handdoeken, een minibar en een kluis. De premium kamers hebben vaak ook nog een kitchenette en zithoek, afhankelijk van welk type kamer je boekt. Er zijn ook suites en superior rooms beschikbaar, waarvandaan je een prachtig uitzicht over de oceaan hebt. De meeste arrangementen die je kunt boeken bij SUNRISE Holidays Resort zijn all-inclusive, maar je hebt ook de mogelijkheid ervoor te kiezen om buiten het resort te eten.

Ligging van SUNRISE Holidays Resort, Hurghada

SUNRISE Holidays Resort – Adults Only ligt op korte loopafstand van het centrum van Hurghada. Hier vind je verschillende winkels om een middag te shoppen. Het resort ligt bovendien pal aan de Rode Zee waar je fantastische duik- en snorkellocaties vindt. Welke bijzondere vissoort spot jij als eerst?

Een kilometer of vijf van de kust ligt Giftun-eiland. Dit eiland maakt deel uit van een nationaal park en je kunt hier onder andere fantastisch snorkelen. Vanuit het resort regel je heel eenvoudig een boottrip ernaartoe.

Het vliegveld van Hurghada ligt op slechts 8,5 kilometer rijden van SUNRISE Holidays Resort. Vanaf het vliegveld sta je dus al na enkele minuten in het resort. Een goed begin van je vakantie!

Sta je nu ook op het punt om je vakantie naar SUNRISE Holidays Resort te boeken? Ga ervoor!

1649 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort (Adults Only)

• 10Kirsten06-09-2020

Heerlijk 2 weken genoten in dit geweldige hotel. Op de verjaardag van mijn zoon bij terugkomst van een dag Luxor stond er een taart voor hem klaar. Eten was heerlijk. Keuze genoeg bij ontbijt, lunch en diner. Helaas konden we dit jaar (2020) niet terug om daar onze huwelijksreis te houden. Hopelijk volgend jaar wel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Anja en Jos dansers26-03-2020

MEEEEER DAN FANTASTISCH

4de keer , beter en beter , niet perse de kamers , die zijn toch alleen om te slapen en te douchen . warm ,gezellig , eten perfect , .nieuwe manager voor entertainment ,begrijpt het HELEMAAL .Speelt perfect in op wat de gasten graag willen . Dikke dank je wel , komen zeker WEER terug .

Hotel mangaement, Hotel Manager, 03-04-2020

Beste Anja, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Mies en Joyce21-03-2020

Tot september !

Na een heerlijke week cruisen op de nijl was dit ons resort voor de 2e week in het heerlijke Egypte. We werden vriendelijk ontvangen en omdat we rond de lunch aankwamen vanuit Luxor, mochten we gelijk doorlopen naar één van de buffet restaurants, het eerste moment was al goed en het werd alleen maar mooier en beter. Een heerlijk resort, met een soort eilandje (baai) daar zwemmen de meest mooie vissen, een schildpad !!! koraalduivels en je blijft je verbazen wat je allemaal ziet met snorkelen. Dit is dan ook gelijk een absolute tip, neem een snorkelset mee !!

tot snel !

Hotel mangement, Hotel Manager, 03-04-2020

Beste Mies , Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 9Leonie17-03-2020

Top hotel

Erg sfeervol en gezellig hotel met een erg behulpzame staff. Daarnaast een erg leuk animatie team 🌞 mijn vriend moet glutenvrij eten, hier kon goed rekening mee gehouden worden. Top!

Het hotel management, Hotel Manager, 19-03-2020

Beste Leonie, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Hannah15-03-2020

Fantastisch en waanzinnig goed hotel

Sunrise Holidays Resort is een fantastisch hotel! Het eten is waanzinnig goed, de staff wil echt alles voor je doen om je verblijf fantastisch te laten zijn. Geweldig zeezicht vanuit elke kamer En vanaf het strand of zwembad ook op Hurghada. Qua locatie is het ook perfect; dichtbij de luchthaven, rustig en och ook op loopafstand van Sheraton Street. Het animatieteam is ook super en zeer respectvol. Kortom: hier moet je zijn in Hurghada.

Het hotel management, Hotel Manager, 16-03-2020

Beste Hannah, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Anita15-03-2020

Fantastisch!!

Heerlijke vakantie, ontzettend vriendelijk, niet opdringerig personeel. Iedereen doet er alles aan om je vakantie top te maken! Complimenten aan het animatieteam!

Hotel management, Hotel Manager, 03-04-2020

Beste Anita, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 8Veenstra05-03-2020

Goed verzorgd Resort, dikke pluim voor personeel

Heel goed en mooi hotel,heerlijk eten. De kamers worden heel erg goed schoongemaakt, en overal vriendelijk personeel. Alleen vonden wij het jammer dat we twee aparte bedden hadden. En het handboek leggen, ochtends voor zeven uur is bijna alles al bezet. Verder is het hotel zeker een aanrader

Het hotel management, Hotel Manager, 06-03-2020

Beste Veenstra, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Bente05-03-2020

Super!

Super hotel! mooi verzorgde kamer, en super lekker eten! met een super entertaiment team, nog nooit zo'n goed team gezien! laten je lachen en zijn er altijd voor te helpen! wij komen zeker terug!

Het hotel management, Hotel Manager, 06-03-2020

Beste Bente, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 8Judith05-03-2020

Het was geweldig!

We hebben het erg naar ons zin gehad. Hele vriendelijke mensen en een top animatie team! Een echte aanrader.

Het hotel management, Hotel Manager, 06-03-2020

Beste Judith, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Joke03-03-2020

Super genoten

Super hotel! Lekker eten, schonen kamers, vriendelijke mensen. Locatie is fijn, dicht bij centrum. Een echte aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

Het hotel management, Hotel Manager, 04-03-2020

Beste Joke, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in februari 2020

Hotel SUNRISE Holidays Resort (Adults Only) info