Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag40°28°
Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only voor je op een rij gezet:

679 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in het Nederlands

Superfantastisch hotel

Derksen- Geerinckx, 15-5-2018

Heel vriendelijk personeel, lekker eten, Top animatie. Gaan zeker nog terug !!
The Hotel Management., Hotel Manager, 17-5-2018
Beste Mr. Derksen. Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

Dorine, 3-5-2018

Geen kinderen, heerlijk voor een rustige vakantie! Super personeel heel gastvrij. Vooral een leuke tijd gehad met de mensen van de duikshop! Is ook super verzorgd.
The Hotel Management., Hotel Manager, 10-5-2018
Beste Mr./ Mrs. Dorine, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Geweldig genoten!

Fam. van Sinttruye, 2-5-2018

Genoten! Goede service en als er wat is doet het personeel hun best om het op te lossen! Hamada mahmoud, de nederlands sprekende manager is een man van goud; we hadden ff een probleem met warm water op de kamer maar die man lost het meteen op! Aanrader!
The hotel management., Hotel Manager, 5-5-2018
Beste Mrs.Fam van Sinttruye, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

Enorm genoten van de: rust, zon zee en strand

Cornelis de Jong, 29-4-2018

Perfect hotel, rustig, mooie kamers en ligging aan de prachtige Rode Zee, goede service, schoon, vriendelijk en vakkundig personeel. Goed eten en drinken. Heerlijk weer ook al in eind april.
The hotel management., Hotel Manager, 5-5-2018
Beste Cornelis de Jong, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

Genieten!

Alex vande putte, 28-4-2018

Zeer vriendelijk en hulpzaam personeel goeie sfeer!
The hotel management., Hotel Manager, 5-5-2018
Beste Mr. Alex , Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

Zeer goed

Jonas, 28-4-2018

Zeer goed hotel, goede animatie, vriendelijk personeel en lekker buffet. Ook het a la carte restaurant is top. Goede ligging en de manager, mahmoed hamada, helpt je waar nodig. Aanrader!
The hotel management., Hotel Manager, 30-4-2018

Beste Gasten Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Awesome

Simon, 28-4-2018

Heel vriendelijk personeel
The hotel management., Hotel Manager, 30-4-2018

Fun fun fun

Vande putte mike, 28-4-2018

Enorm vriendelijk personeel, lekker eten veel activiteit met het animatieteam

Beste Mr/ Mrs.Vande,

Fantastisch.

Potter, 26-4-2018

Vooral een heel veilig gevoel. Heerlijke kamer, genoeg te doen en mocht er iets zijn wat niet helemaal naar wens is dat regelt mr Hamada het. Super verblijf gehad. Nu al heimwee.
The hotel management., Hotel Manager, 28-4-2018
Beste Mrs/Mr Potter, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Volgende keer weer!

Matthijs, 23-4-2018

Reeds voor de 3e keer hier geweest. Erg vriendelijk management en personeel, doen hun best om alles naar je zin te maken. Er zijn 2 buffet restaurants, eten is altijd prima, vers en smakelijk. Kamers zijn soms wat verouderd maar persoonlijk vind ik dit absoluut niet storend en belangrijker: alles is schoon en de bedden zijn goed. Het hotel ligt op 5-10 min lopen van het drukkere deel van Sheraton road waar je alles vindt wat je nodig hebt. Met ongeveer 10 min rijden (met goedkope taxi) sta je in de Marina (aanrader). Er is een animatie team wat altijd vrolijk is en de hele dag door activiteiten organiseert (yoga, Arabische lessen, volleybal, aquagym etc). Elke avond een show. Enige minpuntje (dit keer): veel toeristen die reeds 's ochtends vroeg strandbedjes reserveren waardoor schaduwplekjes na 8-8:30u vrijwel niet meer te vinden waren, dit aangegeven bij het management en zij gaan hier iets mee doen.

Groot pluspunt: 16+ hotel!

Het hotel management, Hotel Manager, 26-4-2018
Beste Mr.Matthijs, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only scoort een 9.32 uit 10 op basis van 1217 reviews.