Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only voor je op een rij gezet:

692 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in het Nederlands

Fantastisch en een aanrader!

Jack en Truus
5-7-2018

Hotel en personeel fantastisch. Eten slapen zwemmen en entertainment allemaal goed. Erg behulpzaam, goede kamer, vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een fijne vakantie.

The hotel management., Hotel Manager, 10-7-2018
Beste Mr. Jack,Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

goed hotel

maroussia
18-6-2018

Veel keuze om te eten en te drinken

Animatie voorzien

slechte tv verbinding

The Hotel Management., Hotel Manager, 27-6-2018
Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

super!

leslie
18-6-2018

Goed eten, genoeg keuze. Goede animatie vooral tato !

The Hotel Management., Hotel Manager, 27-6-2018

Sunrise Holiday

Kristien Vertonghen
16-6-2018

Heel mooie shows 3 keer per week.Mina is een hele goede garçon achter de bar s'avons en overdag in de strandbarHeel vriendelijk en onthoud goed wat je besteld hebt.Eten in alle restaurants en strandrestaurant heel goed en gevarieerd.Ehab Radwan manager helpt u altijd verder met plezier en kijkt alles nauwkeurig na of het eten in orde is in alle restaurants.Zo ook manager Hassam doet zijn werk met veel plezier om alle wensen te vervullen voor een fijne vakantie.Mooie vakantie gehad.En mensen die niets lusten en heel moeilijk doen.Blijf thuis!!Dit hotel schotelt heel goede maaltijden voor!!

The Hotel Management., Hotel Manager, 24-6-2018

Zeer goed!

Mr Tielemans
11-6-2018

Mooie en propere kamer , buffet en a la carte zeer lekker!!

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam !

The Hotel Management., Hotel Manager, 13-6-2018

L'équipe de SUNRISE Holidays Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires!

Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci.

Meilleures salutations,

La gestion de l'hôtel.

Prima

Marcel Breemans
31-5-2018

Zeer gastvrij, goed eten, mooie grote (superieur) en vooral schone kamer en mooi balkon met zeezicht. Eten à la carte is goed. Eten buffet is goed maar mis alleen wat meer variatie in vers fruit. Personeel zeer vriendelijk en strand heerlijk. Om 7 uur in de ochtend worden de zitjes op het strand reeds geclaimd maar om 9 uur zijn er nog genoeg vrij. Entertainment doet zijn best! Geen last van strandverkopers maar indien je de rode vlag ophangd laten ze je al helemaal met rust. Extra aan te bevelen is dinner on the beach en de duikschool bij Osama. Het zwembad is niet alles maar in de lagune is het heerlijk zwemmen en snorkelen!

The Hotel Management., Hotel Manager, 5-6-2018

Nous avons été agréablement surpris de la qualité des buffets.

Le personnel était vraiment aux petits soins surtout monsieur Hamada qui veille à ce que ses clients se sente parfaitement bien!

Les soirées sont vraiment agréables , nous avons adoré le l'homme de feu!

Je recommande vivement cet hôtel pour des vacances reposantes en couple ou seul car l'animation est juste parfaite!

La literie est très confortable.

Le moins dans cet hôtel,le wifi qui rame un peu mais ils trouvent toujours une solution pour vous redonner un autre code,GRATUIT bien évidement

Lippens Monique
28-5-2018

Net thuis van een fantastisch verblijf in Sun Rice Holidays Resort Hurghada. Uitstekende ligging, vriendelijk personeel , netjes onderhouden. Ook het eten was lekker en gevarieerd. Wij gaan zeker nog terug. Een aanrader 👍😎

Prachtig voor rustvacantie

Serlet
        27-5-2018

Persoonlijke VIP uitnodiging door het management team. Mooie organisatie. Lekker eten.rustige plek.

Dik in orde!

Sander C
        27-5-2018

1 van de beste hotels in Hurghada, na wat we van andere mensen gehoord hebben over hun hotel-ervaringen elders. Goed gelegen tegen het centrum van de stad, prachtig privéstrandje om te snorkelen met een rijke onderwaterwereld.

Je wordt overal goed bediend, zowel aan de bar/restaurant als door het personeel dat je kamer onderhoudt.

Het eten is steeds lekker en grotendeels vers.

Enige nadeel zijn de verouderde kamers op sommige verdiepingen. Dit is echter niet altijd het geval want we hebben ook de moderne wederhelft van onze kamer gezien bij vrienden.

Aanrader voor deze badplaats in Egypte.

Super

Virginie
        27-5-2018

Zeer leuk hotel met uiterst vriendelijk personeel. Hier kom ik zeker terug

The Hotel Management., Hotel Manager, 30-5-2018

Met vriendelijke groeten,

Het hotel management

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only scoort een 9.32 uit 10 op basis van 1236 reviews.