Géén boekingskosten
/Egypte/Egypte/Hurghada/Hotels Hurghada/Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

SUNRISE Holidays Resort is een luxe vakantieoord dat speciaal gericht is op volwassenen. Door het adults only beleid en de ligging aan de Rode Zee kom je hier goed tot rust. De kamers zijn verzorgd en schoon en het personeel staat altijd voor je klaar om je te helpen. Niet voor niets won SUNRISE Holidays Resort – Adults Only een Zoover Gold Award in 2019. Wil je ook op een luxe verzorgde vakantie naar Hurghada in Egypte? Lees dan zeker even mee.

Vele vakantiegangers gingen je al voor en bezochten Hotel SUNRISE Holdays Resort - Adults Only. Over het algemeen waren zij allemaal zeer enthousiast over de accommodatie en gaven ze het allemaal een erg positieve beoordeling. Vooral over de ligging en de hygiëne zijn de vakantiegangers te spreken. Zo zegt Miryam: ‘Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Super goede hotel. Top kamer gehad met zeezicht. Bedden en kussens slapen heerlijk. Schoon hotel en kamers worden elke dag schoongemaakt. Het animatieteam was super! Leuke mensen en gezellig in de omgang. Leuke activiteiten voor in het hotel. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze behoren het je goed naar je zin te maken en klanten te zien rondlopen met een lach. Dit hotel is echt een aanrader als je leuke zorgeloze vakantie wilt.’ Iedereen is ook zeer positief over het leuke animatieteam en het vriendelijke personeel. Dit hotel doet het eigenlijk op alle vlakken goed en is dus zeker een aanrader voor een vakantie naar Hurghada!

De ligging

SUNRISE Holidays Resort – Adults Only ligt op korte loopafstand van het centrum van Hurghada. Hier vind je verschillende winkels om een middag te shoppen. Het resort ligt bovendien pal aan de Rode Zee waar je fantastische duik- en snorkellocaties vindt. Welke bijzondere vissoort spot jij als eerst? Een kilometer of vijf van de kust ligt Giftun-eiland. Dit eiland maakt deel uit van een nationaal park en je kunt hier onder andere fantastisch snorkelen. Vanuit het resort regel je heel eenvoudig een boottrip ernaartoe.Het vliegveld van Hurghada ligt op slechts 8,5 kilometer rijden van SUNRISE Holidays Resort. Vanaf het vliegveld sta je dus al na enkele minuten in het resort. Een goed begin van je vakantie!

Het hotel en faciliteiten

Het SUNRISE Holidays Resort ligt in Hurghada aan de Rode Zee in Egypte. Vanuit het resort loop je zo het zandstrand op en geniet je van het uitzicht over het heldere water. Op het strand en op een platform boven het water staan genoeg ligbedden met parasols om dagenlang te genieten van de zon. Het resort heeft daarnaast nog een buitenzwembad met zonneterras en jacuzzi. Ook vanuit hier geniet je van een prachtig zicht over de oceaan. Reviewers op Zoover zijn vooral enthousiast over de kwaliteit en het aanbod van het eten en drinken in SUNRISE Holidays Resort. Het hotel beschikt over een aantal restaurants en bars, waar ook glutenvrije en vegetarische gerechten beschikbaar zijn. Bovendien is er een ruime keuze in gerechten, waardoor er voor iedereen wat lekkers te krijgen is. Ook het entertainmentprogramma van SUNRISE Holidays Resort is afwisselend en leuk. Van ’s ochtends tot ’s avonds worden er activiteiten georganiseerd en de avonden worden afgesloten met live-muziek en dans. Vaak op meerdere locaties in het resort, met variërende thema’s. Voor nog meer ontspanning kun je terecht in de spa. Hier geniet je van de sauna of een massage-arrangement. Sportliefhebbers kunnen op het strand aan beachvolleybal doen, maar er is ook een fitnesscentrum op het resort om je conditie op peil te houden.

De kamers

Alle arrangementen die je kunt boeken bij SUNRISE Holidays Resort zijn op basis van all-inclusive. Er zijn verschillende soorten kamer beschikbaar in het hotel die van alle gemakken voorzien. Alle kamers beschikken over een privé badkamer, gratis WiFi en airconditioning.

Het verschil in kamers

Er zijn verschillende typen kamers te boeken die van alle gemakken voorzien zijn. De standaardkamers hebben alle benodigde basics als handdoeken, een minibar en een kluis. De premium kamers hebben vaak ook nog een kitchenette en zithoek, afhankelijk van welk type kamer je boekt. Er zijn ook suites en superior rooms beschikbaar, waarvandaan je een prachtig uitzicht over de oceaan hebt. Beschikken over een kaptafel en twee balkons. Ook kan er gekozen worden uit verschillende soorten uitzicht: zeezicht en stadszicht.

Eten en drinken

In het hotel zijn drie verschillende restaurants te vinden en drie verschillende bars en cafés. Met een all inclusive arrangement kun je bij alle drie de restaurants terecht voor diner. In het internationaal restaurant El Sol kan je ook terecht voor ontbijt en diner. Voor sommige maaltijden bij bepaalde restaurants is een reservering vereist. Ontbijt is van 7:00 tot 10:30, de lunch van 12:30 tot 15:00 en het diner is van 18:30 tot 22:00. Tussen deze tijden kun je in het restaurant terecht voor hapjes. Let op want de tijden kunnen verschillen per seizoen. In de bars kun je terecht voor een lekker drankje. Op sommige alcoholische drankjes kan toeslag zitten.

All inclusive en adults only vakantie

Hotel SUNRISE Holidays Resort is zowel een adults only hotel als een all inclusive hotel. Dit betekend dus dat alle maaltijden inbegrepen zijn in de prijs, ook geniet je de hele dag van hapjes en drankjes. Het hotel is een adults only dus er geldt een minimale leeftijd om in het hotel te verblijven.

Goed om te weten

Sommige faciliteiten zijn mogelijk niet het hele jaar geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door bijvoorbeeld het weer, seizoen, onderhoud of bezetting. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

€ 589

1768 Reviews over SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

• 10Pim08-12-2022

all inclusive genieten

we hebben heerlijk genoten van zon, zee en strand. Het zwembad was verwarmd en zeer aangenaam. Het eten is hier erg goed, maar de kamers zijn een beetje gedateerd. Verder zijn er een aantal sales personen die je een tour willen aansmeren, dit was wel een beetje irritant. Verder een top vakantie.

Tarek, Eigenaar, 09-12-2022

Beste Pim, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 9johan06-12-2022

Super gezellig

Goed hotel en vooral vriendelijk en behulpzaam personeel.

Tarek, Eigenaar, 07-12-2022

Beste Johan, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Verstrael04-12-2022

schitterend

goede prijs kwaliteit Dicht bij het centrum gelegen Vriendelijke en behulpzame bediening

Tarek, Eigenaar, 06-12-2022

Beste Verstrael, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Vanuytven04-12-2022

magnifiek

hotel is centraal gelegen Prijs kwaliteit Vriendelijke en behulpzame bediening.

Tarek, Eigenaar, 06-12-2022

Beste Vanuytven, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10kim04-12-2022

Geweldig

Goede annimatie, schone kamers, vriendelijk personeel, goede verzieningen goed eten.

Tarek, Eigenaar, 06-12-2022

Beste Kim, Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 9Maureen30-11-2022

Fantastisch hotel, direct gelegen aan het centrum

We hebben een zeer goede vakantie gehad in Sunrise Holidays Resort. Nette kamer en direct gelegen aan het strand. Mijn man was jarig, de kamer was versierd en er stond taart klaar. Dit hadden wij niet aangegeven dus was een zeer leuke verassing! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Tarek, Eigenaar, 02-12-2022

Beste Maureen, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Eissa28-11-2022

perfect

hele vriendelijke mensen. Lekker eten.

Tarek, Eigenaar, 30-11-2022

Beste Eissa, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10marly28-11-2022

Genieten

Een heerlijk verblijf. Je wordt compleet in de watten gelegd.

Tarek, Eigenaar, 30-11-2022

Beste Marly, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Chris24-11-2022

super vakantie, veel entertainment

Goed eten en drinken Leuk animatieteam Mooie ligging

Tarek, Eigenaar, 24-11-2022

Beste Chris, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Dennis24-11-2022

geweldig verblijf met aardig animatie team

alles was goed eten was lekker en het personeel vriendelijk alles om tot rust te komen

Tarek, Eigenaar, 24-11-2022

Beste Dennis, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar