Hotel aan zeeWeer vandaag24°16°

Vr 17 mei 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Amsterdam
all inclusive
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

Super vriendelijk personeel

Eten fantastisch

Heerlijk verblijf

Gereisd met partner in juni 2018

Een geweldig hotel met geweldig personeel. Top!

Claudia en Kim,
19-3-2019

Wij hebben voor het Sunrise gekozen vanwege de hoge waardering. Wij zijn het hier helemaal mee eens. Je wordt door het personeel in de watten gelegd, niets is hen teveel. Het klopt dat de mannen erg “vrouwvriendelijk” zijn. Wij vonden het eerder vermakelijk dan irritant. Het eten was geweldig, alles even smakelijk.

Het animatieteam was super enthousiast en deden hun best het je naar je zin te maken. Zoals iedereen trouwens!

Van te voren werden wij gewaarschuwd, niet alleen buiten het hotel te gaan. De eerste dagen hebben wij ons aan de waarschuwing gehouden, maar dat was nergens voor nodig. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld! In Amsterdam wordt regelmatig naar mijn dochter gesist, dat is hier geen enkele keer gebeurd! Kortom, het was een geweldige vakantie! Wij zijn van plan in oktober nog eens terug te komen. En dat zal niet de laatste keer zijn 😎

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
The Hotel Management., Hotel Manager, 20-3-2019
Beste Claudia en Kim, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Geweldige vakantie

Corine,
15-3-2019

Het loont de moeite om een superior room te boeken. Is ruim en balkon met uitzicht op zee.

Geboekt bijneckermann.nl
The Hotel Management., Hotel Manager, 18-3-2019
Beste Corine, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

heerlijk

an,
15-3-2019

het was er heerlijk !het eten was zeer goed en het personeel vriendelijk.alleen vinden wij het erg jammer dat er duidelijke voorkeur voor mensen word gegeven

ook wij hebben er net zoveel voor betaald .

erg raar dat mensen 2 bedjes op elkaar mogen zetten en een dik kussen erop .

als wij dat vroegen werd er gewoon gezegd dat het niet mocht.

waar het aan ligt weten we niet want qua fooi zijn ze van ons niks te kort gekomen .

het was ook zo in de eetzaal tegen ons werd gezegd hij zit vol en achter ons kwamen andere mensen en die mochten gewoon binnen zitten.

erg jammer want daarbuiten was het een heerlijk hotel

The Hotel Management., Hotel Manager, 19-3-2019
Beste an, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Fantastiesch

Toon,
13-3-2019

Leuk hotel lekker eten leuk personeel behulpzaam

Alleen kleine liften voor het aantal gasten

Geen lift bij de eetzaal veel trappen

Gereisd met vrienden in februari 2019
The Hotel Management., Hotel Manager, 15-3-2019

Beste Toon,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten,

Het hotel management

Aanrader 😄

Jeroen,
11-3-2019

Goed en verzorgd hotel.

Goed en wisselend eten.

Leuke en gezellige mensen.

Een aanrader.

The Hotel Management., Hotel Manager, 12-3-2019
Beste Jeroen, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Fantastisch!

Monique,
11-3-2019

Super hotel! Top animatie team! Goed eten!

Absoluut een aanrader! Wij zijn er nu voor de 2de keer!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
The Hotel Management., Hotel Manager, 12-3-2019
Beste Monique, Wij willen uw bedanken voor uw positive score voor ons resort. Wij hopen dat we u snel nogmaals kunt verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Fantastisch!

Nicole,
10-3-2019

Sunrise holiday is een prachtig verblijf. Personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De hotel kamer ziet er netjes uit.

Gereisd met vrienden in maart 2019
The Hotel Management., Hotel Manager, 11-3-2019
Beste Nicole, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Aanrader 😄

Jolene,
10-3-2019

Erg vriendelijk personeel en entertainment. Groot hotel maar er is genoeg te doen. Overdag zijn er veel activiteiten en in de avond zijn er shows. Het eten is goed en de kamers zijn netjes. Op het strand helpen ze je direct met het vinden van bedjes. Daarnaast zijn er genoeg parasols en windschermen. Dit heb je wel nodig in maart met de wind.

Gereisd met vrienden in maart 2019
The Hotel Management, Hotel Manager, 11-3-2019

Beste Jolene,

Fantastisch verblijf in sunrise holidays

Pascal,
10-3-2019

Fantastisch hotel met een privé strand. Super animatie. Hier verveel je je nooit. Zeer lekker eten, fantastisch all in en super vriendelijk personeel. Hier komen we terug. Mooie kamers en iedereen is super vriendelijk.

The hotel management., Hotel Manager, 11-3-2019
Beste Pascal, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management
Omschrijving
Wil je graag een rustige vakantie zonder kinderen om je heen, ga dan naar SUNRISE Holidays Resort in Hurghada. Van het eten tot aan de kamers en het zwembad, alles is van uitstekende kwaliteit. Wie wil kan meedoen aan de sportieve activiteiten. Je zit vlakbij het zandstrand en snorkelen of duiken is dan ook echt iets wat je niet wilt missen.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.