Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag26°14°
Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
9,4

Omschrijving
Wil je graag een rustige vakantie zonder kinderen om je heen, ga dan naar SUNRISE Holidays Resort in Hurghada. Van het eten tot aan de kamers en het zwembad, alles is van uitstekende kwaliteit. Wie wil kan meedoen aan de sportieve activiteiten. Je zit vlakbij het zandstrand en snorkelen of duiken is dan ook echt iets wat je niet wilt missen.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij komen zeker terug!

Room505,
13-12-2018

Laat je niet misleiden door slechte recensies, want wij zijn net terug van dit resort en hebben een fantastische vakantie gehad. Ja, het klopt dat ze aan het renoveren zijn maar daar komt dan wel iets moois voor terug. Zwembad is klaar en helaas ging de nieuwe jacuzzi op de dag van ons vertrek pas open.

Maar het eten en bovenal het personeel zijn voor de prijs die je betaald opmerkelijk goed. Volop keus bij het ontbijt, lunch en diner. De obers komen steeds naar je toe of je nog iets nodig hebt (drankjes)

Onze speciale dank gaan uit naar Waleed en Ahmed (lobbybar), Ali (schoonmaker van de 5e etage) en het mannetje bij het zwembad waar ik de naam niet meer. Ook Osama en Mohammed (restaurant) hebben wij in onze harten gesloten. En laten we Tato (animatie) niet vergeten.

Eigenlijk was iedereen super aardig dus onze dank voor al het personeel!

Wij komen zeker terug!!!

713 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

Room505,
13-12-2018

Eigenlijk was iedereen super aardig dus onze dank voor al het personeel!

Wij komen zeker terug!!!

nooit meer

Peter Ekelo,
10-12-2018

Op eerste gezicht prachtig hotel.

voor een kamer ligt dit anders.

de eerste kamer lag ergens midden in en raam dat uitkeek op een muur en een plastic groen voorziening ze noemden dit een tuin kamer kon bovendien niet op slot was snel opgelost kon toen niet meer open ,andere kamer gekregen mooie kamer aan de straat zijde maar recht boven een discotheek dit ging tot 5 uur in de ochtend door elke dag na diverse klachten dan eindelijk een rustige kamer gekregen.

Hier komen wij zeker terug.

T.F. Dona,
8-12-2018

Heel goed hotel,proper,vriendelijk personeel,goed eten,fijne kamers.

Alleen het handdoekje leggen,er zijn mensen die om 6 uur al de ligbed gaan reserveren,terwijl er bedjes in overvloed zijn.

Top hotel!

D,
26-11-2018

Goed hotel op loopafstand van het centrum. Service is echt top! Adult only is ook wel prettig.

De buitenruimtes zoals het zwembad, strand, restaurant en bars zien er goed uit en zijn netjes en schoon. Kamer is op sommige punten wat gedateerd maar ook netjes en schoon!

Personeel is erg vriendelijk. Niks is teveel en hebben zichtbaar plezier in hun werk.

Eten is heel goed! Veel variatie en erg smakelijk. Chef-kok vraagt regelmatig of alles naar wens is. Als je bepaalde eetwensen hebt, kan je dit aangeven en wordt het voor je gemaakt!

Wij gaan zeker terug!

The hotel management., Hotel Manager, 5-12-2018
Beste D, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Martin,
16-11-2018

Geweldig resort. Lieve mensen, heerlijk eten en prachtige omgeving. Snorkeltrip is aan te raden. Onze suite was wat gedateerd maar heel schoon, ze zijn druk aan het renoveren dus kan alleen maar beter worden. Geen kinderen dus dat was heel relaxed.

The hotel management., Hotel Manager, 18-11-2018
Beste Mr. Martin, Wij willen u bedanken voor uw positieve feedback over ons resort. Wij zijn dan ook erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie en te lezen dat u terug wilt komen. Het complete team van SUNRISE Holidays Resort hoopt u snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Els,
15-11-2018

Heerlijke week gehad. Ons lekker laten verwennen met een Spa-arrangement wat in 1 woord geweldig was. Snorkeltrip gedaan en ook dit was heerlijk en mooi. Super vriendelijk personeel, lekker eten, mooi weer. Onze kamer was wat gedateerd maar ze zijn volop aan het renoveren. Maar alles goed schoon wat het belangrijkste is. Je wordt behandeld als een koning(in). Kindvriendelijkheid niet te beoordelen omdat het adults-only is.. ook dat is relaxed. Wij gaan zeker nog een keer terug. Neem dan wel een vestje mee want ‘s avonds koelt het wel wat af in november :-) Een echte aanrader.

The hotel management., Hotel Manager, 18-11-2018
Beste Els, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Top hotel

Elise Claeys,
12-11-2018

Het hotel ligt op een wandelafstand van het centrum.

Heel vriendelijk personeel bij de ontvangst aan de receptie

De obers in de bars en restaurants zijn supervriendelijk

Het eten is heerlijk,veel variatie en zeer smaakvol

De kamers zijn netjes onderhouden

Animatie is top,zowel ‘s avonds als overdag doen zij hun uiterste best om de gasten het zo naar hun zin te hebben,

Heel tof hotel met een leuk team

The Hotel Management, Hotel Manager, 21-11-2018

We komen zeker terug.

Carla,
11-11-2018

Wat verouderd hotel, maar schoon en de bedden zijn prima. Ze zijn met renovatie bezig maar daar hebben we geen last van gehad. Het personeel is werkelijk TOP, ook zonder fooi! Het eten fantastisch, heel hygiënisch, gevarieerd en smakelijk!

Het animatie team is ook geweldig. Voor herhaling vatbaar.

The hotel management., Hotel Manager, 18-11-2018
Beste Carla, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Beter dan ooit tevoren!

Margje,
11-11-2018

Vlak voor vertrek hebben wij enkele negatieve recensies over dit hotel gelezen> Van alle negativiteit hebben wij niets gemerkt. Wij zijn eerder in dit hotel geweest en konden alleen maar constateren dat het er enorm op vooruit is gegaan.

De uitbreiding met een groot terras bij het restaurant is zeker een aanwinst. Evenals het zeer fraai gerenoveerde zwembad, waar ook nog een whirlpool aan toegevoegd is. Ook de twee gemoderniseerde bars, een bij het zwembad en de tweede op de plek waar vroeger het kinderbad was, dat nu zitkuil geworden is, zijn echt van deze tijd. Jammer voor de mensen die misschien overlast gehad hebben tijdens de renovatie, maar hen zou ik willen aanraden, ga nog eens terug en zie hoe het geheel is opgeknapt.

Verder is de uitbreiding van het eiland een geweldige investering. Het eiland is bijna twee keer zo groot en bidet de zonaanbidders de kans tot laat van de zon te genieten.

Wifi in het hele hotel is geweldig.

The Hotel Management, Hotel Manager, 17-11-2018

Beste Margje,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

Heerlijke week gehad. Eerst aantal 'opstart' probleempjes maar die werden snel en goed opgelost.

Vanaf dag 1 voel je je er thuis en begroet het personeel alsof je er al weken verblijft. Buiten het altijd prachtige weer is het echt een feest om er te gaan eten. zowel bij ontbijt, lunch als diner heel veel keuze en live cooking. Keuken chef Ashraf verdiend met zijn staf dan ook grote complimenten.

Mooi strand, zeker op het kunstmatige eiland. Vraag bij het 'towel center' wel om een rood vlaggetje en doe die aan de paal van de parasol of aan je strandbed, er zal dan niemand komen zeuren om je iets te verkopen. Zonder vlag komen ze veel, vaak en best wel opdringerig.

Service in Hotel is geweldig, heel aardig personeel en probleem oplossend.

Als er al een nadeel is ..... in de winter periode is de zon al om 16.00 achter het hotel verdwenen. (in de zomer rond 19.00 uur)

Uitstekend hotel en aanbevelenswaardig !!

The hotel management., Hotel Manager, 6-11-2018

Beste Mr.Jan,

Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.