Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

9.1Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Wil je graag een rustige vakantie zonder kinderen om je heen, ga dan naar SUNRISE Holidays Resort in Hurghada. Van het eten tot aan de kamers en het zwembad, alles is van uitstekende kwaliteit. Wie wil kan meedoen aan de sportieve activiteiten. Je zit vlakbij het zandstrand en snorkelen of duiken is dan ook echt iets wat je niet wilt missen.

1630 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

• 8Nine24-01-2020

Lekkere relax vakantie

Hele goede service in het hotel. Het hotel is wel een beetje ouderwets maar er word wel goed schoongemaakt. Het personeel is erg aardig en het eten was heel lekker! Veel variatie! Elke avond live muziek en shows, was gezellig. Het strand is lekker en de onderwaterwereld is erg mooi. Bij het hotel hebben we een boottour geboekt, dat raad ik iedereen aan je gaat dan naar Giftun Island en op 4 verschillende plekken snorkelen, erg mooi en een mooie ervaring! Ik raad je aan om een superior kamer te boeken, wij zaten eerst in een normale en die was echt te klein. Heerlijke bedden! Wij zijn buiten het hotel geweest dat moet je niet doen, de locals zijn niet aardig. Ik ga niet meer terug naar Egypte vanwege de ligging/omgeving maar het hotel was erg goed! Doelgroep wel vooral 50+, maar weinig jonge stellen.

Het hotel management, Hotel Manager, 26-01-2020

Beste Nine, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 9Arie en Yvonne23-01-2020

Fantastisch iedereen een dikke pluim verdient .

Wij zijn 11 dagen in dit resort geweest ,wat een fijn binnenkomen . Gelijk je koffer aannemen en drinken aangeboden gekregen . Wij hebben hier echt genoten ,een heerlijk strand met super lekkere bedjes en schermen tegen de wind . Het personeel is echt super vriendelijk van tuinman tot Manager ,directie ook zeer vriendelijk elke dag even vragen hoe alles gaat . Het eten is in een woord geweldig in alle restaurants . Wij willen Hoessein ook bedanken voor de fijne kennismaking op onze eerste dag geweldig .Er zijn al kamers gerenoveerd dat gaat met alle kamers gebeuren maar kan niet in een keer Wij gaan zeker hier nog naar terug .

Het hotel management, Hotel Manager, 24-01-2020

Beste Arie en Yvonne, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 8Merel19-01-2020

Geweldig

Pas hier geweest met de familie en werkelijk een top tijd gehad! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Als er iets is kun je makkelijk iemand daarvoor bereiken en word je direct geholpen. Ligging is top, vooral omdat je gelijk de rode zee ik kan stappen. De stad zelf is ook leuk. Al met al zeker een aanrader!

Het hotel management, Hotel Manager, 24-01-2020

Beste Merel, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 9Peter en Marisca15-01-2020

Thuis komen

Voor de vierde keer in dit hotel. En het blijft thuiskomen. Het wat kleinschaliger karakter van het hotel is heel prettig. Maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Personeel zal alles doen om je het naar je zin te maken.

Het hotel management, Hotel Manager, 24-01-2020

Beste Peter en Marisca, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 7Souad13-01-2020

Heerlijk

Top hotel, vriendelijk personeel en complimenten aan het animatie team!

The Hotel Management., Hotel Manager, 14-01-2020

Beste MR / Mrs.Souad,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Alexandra Krommenhoek09-01-2020

Een super hotel dat echt een 10 waard is!

Een super hotel! Je wordt bij aankomst heel hartelijk en persoonlijk ontvangen en alle medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer goed, met name de bedden! Het eten in de buffet-restaurants en à la Carte restaurants zijn van een zeer hoge en goede kwaliteit. Zelfs op het strand wordt je heel goed geholpen en bediend voor alles. Je kunt bij het hotel heerlijk zwemmen en snorkelen en als je wilt duiken is er een duikschool. Mocht je heerlijk willen winkelen dan ben je binnen 5 minuutjes wandelen midden in het stadscentrum. Wil je liever op het resort blijven kunnen meedoen met het animatie team, die zijn van ‘s morgens tot ‘s avonds in de weer en het is altijd geweldig. Tijdens de jaarwisseling werd er flink uitgepakt net een goede show, lekker dineren en dansen tot in de late uurtjes. Kortom dit hotel krijgt van mij een hele dikke 10!

The Hotel Management., Hotel Manager, 14-01-2020

Beste Alexandra , Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Anja Alfing -Maged07-01-2020

Sunrise hotel hurgada topper!

Wat een heerlijk resort. Ben hier nu bijna een week en kan niets anders zeggen dan top! De kamer is ruim en schoon, elke dag schone handdoeken en flesjes water. In alle restaurants is altijd een grote variatie van goed en smakelijk eten .ontbijt is heerlijk. Lunch kan op 2 plekken gegeten worden. De bediening is zeer aardig en behulpzaam en niets is te veel . Er is geen onnodige harde muziek op het strand waardoor er gewoon rustig genoten kan worden van het weer en omgeving . Avonds is er genoeg te doen in de bar in het hotel en er zijn shows en als je naar de stad wil winkelen is dat 10 min lopen. Ik ben blij dat we sunrise hebben geboekt en dat er hier nog even zijn . na deze vakantie komen we zeker terug .

Het hotel management, Hotel Manager, 12-01-2020

Beste Anja Alfing -Maged, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10corry07-01-2020

top vakantie

Dit hotel is zeker het geld waard, we zijn hier zowel met kerst als met oud en nieuw geweest en het was geweldig. de kamers zijn prima, het hele hotel Word goed schoongemaakt. temperatuur van het zwembadis voor deze tijd van het jaar nog lekker warm. leuk animatieteam en elke avond een andere show. enige minpuntje is dat het erg gehorig is als mensen 's nachts de deur van hun kamer dichtslaan

Het hotel management, Hotel Manager, 08-01-2020

Beste corry, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10diny07-01-2020

geweldig hotel

eten was geweldig in het hotel, de bedden liggen heel lekker. Het animatieteam is erg gezellig en ook de avond shows zijn een leuke aanvulling.Op de service van het hotel is niks aan te merken, ze zijn allemaal even lief en behulpzaam

Het hotel management, Hotel Manager, 08-01-2020

Beste diny, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

• 10Olga02-01-2020

Ontzettend vriendelijk

Wat een geweldig team, schoonmaak, Strand bar, diner en entertainment. Ze werken keihard En je wordt ontzettend verwend. Wat een lieve en leuke mensen! De douche is het enige wat beter kan. Temperatuur is moeilijk te regelen.

Het hotel management, Hotel Manager, 04-01-2020

Beste Olga, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Gereisd met partner in december 2019

48 tips over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

• Steefrn, 09-03-2014

Op alle resorts wordt je lastig gevallen door verkopers. Je kan hier een rood vlaggetje ophangen, waarmee je aangeeft geen interesse te hebben, en je wordt met rust gelaten.

• rita loman, 05-06-2014

Naar oude gedeelte is prima te lopen. Naar het nieuwere gedeelte is een taxi een uitkomst.

• René de Wit, 29-01-2014

Ontbijten en lunchen buiten bij het strand.

27 vragen over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

• Renate, 11-01-2020

Shutlle vanaf vliegveld

In bovenstaande beschrijving staat dat er een gratis shuttlebus van en naar het vliegveld is. Klopt dit? En waar moet ik dan zijn op het vliegveld als ik aankom?

• Pittie , 09-09-2019

BVN TV

Is er BVN TV in de kamer?

• Pittie, 09-09-2019

BVN TV

Kun he in het hotel BVN TV ontvangen? Bedankt.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Oosters, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats