Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag31°23°
Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only voor je op een rij gezet:

701 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in het Nederlands

Peter Van Bijsterveldt
15-10-2018

Super leuk hotel , het personeel is erg vriendelijk. Duikcenter zit bij het hotel (Sundlex), je stapt zo op de boot. Ze zijn hard aan het renoveren maar proberen de gasten zo weinig mogelijk te storen.

Het eten is voortreffelijk voor ieder wat wils. (Adult only)!

Grote teleurstelling

Iris
14-10-2018

We zijn toegekomen in het hotel om 19 uur, zoals het voorzien was. Na inschrijving werden we door de piccolo naar de kamer gebracht. Wij 3 personen + 2 valiezen in een hele kleine lift waar nog 4 personen instonden! Hij verzekerde ons dat het een hele sterkte lift was. Met veel gekraak naar boven, onze kamer lag op 6e verdiep, maar wat bleek, lift kon maar tot 5e verdiep. Hop trap op tot op 6e verdiep. Toen we door de gang liepen werd ons onmiddellijk duidelijk dat er renovatiewerken aan de gang was, veel stof en vuil en een vieze verflucht. Op onze gang denk ik waren er 3 kamers in gebruik, de rest van de kamers stonden met open deuren en waren ze aan het renoveren.

We hebben onze valiezen op de kamer gezet en zijn op zoek gegaan naar restaurant om te eten. Dit trok op niks, we hadden wel de pech werd ons gemeld dat het juist een Egyptische avond was. De à la carte restaurants bleken dicht te zijn wegens verbouwing. Dus terug naar de kamer, met trap want ik vertrouwde de lift niet. Daar aangekomen dacht ik kop koffie te maken, trok de kast open waarop de deur op men voet viel, aau. De airco hebben we moeten afzetten want die was ijskoud. Dan maar valiezen uitpakken, zet ik die bagagerek voor de kast men valies erop, neem kleding uit men valies, kom ik omhoog en verdomme, hang ik in een spijker die 2 cm uit de kastdeur stak, bloed en onmiddellijk zwelling. Allee, terug naar beneden, werden wel direct opgevangen aan de bali en mijn arm werd ontsmet (blijft een mooi aandenken vermoed ik). Mijne man om 10 uur klachtenmail gedaan naar touroperator en we kregen snel antwoord dat het hun speet dat het hotel niet aan de normen voldeed.

Het enige mooie dat we aan dat hotel hadden was het uitzicht, zee en zwembad, wel met het nadeel tot s'nachts 2 uur daverende muziek en animatie.

s' Morgens ontbijt, ik eet yoghurt met granen, daar was keuze in, mijne echtgenoot heeft een vies broodje gegeten met kaas (4 dagen ziek in bed gelegen, overgeven en diarree, of dat nu kwam door dat brood of het vieze avondeten (ik heb s'avonds niks gegeten) kunnen we natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Om 9.15 uur kwam er iemand van touroperator langs om een voorstelling te geven. Na haar uitleg kwam de vraag of er iemand nog iets moest weten. We zijn met zijn allen beginnen klagen. Wij hebben gewoon gezegd, of ander hotel of vlucht terug naar huis. Met 36 personen zijn we naar Sentido Mamlouk Palace Resort vertrokken. Hebben in het busje nog gelachen, de vlucht uit Egypte.

We zijn heel gelukkig dat we mochten verhuizen Sendido Mamlouk is een geweldig en super hotel, vriendelijk personeel, rustige kamer met goede airco die s' nachts kon blijven opstaan. Onze vakantie happy afgesloten.

Ik snap alleen niet dat op de site van touroperator het hotel Sunrise Holiday's Resort nog staat

Gewoon zijn sterren niet waard

Marc
11-10-2018

In renovatie en dus vuile kamers welke niet in orde waren, afloop douche stuk, keukendeurtje viel eruit, vijzen die uit elke kast staken met gevolg een snee, slecht eten en onvriendelijke koks, airco stuk of te koud, echt vuil in de kamer ... 17 koppels zijn overgeplaatst naar Sentido Mamouk en de dag voordien 10 mensen. En touroperator blijft dit hotel aanprijzen !!!! Eens gerenoveerd misschien ok maar nu totaal niet.. Het ligt eerder in de buitenwijken ten aanzien van Mamlouk dat eerder residentieel gelegen was.

The Hotel Management, Hotel Manager, 13-10-2018

Beste Marc,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Guest Service Center of Holidays

Nooit meer!

Jan Muurman
9-10-2018

Het hotel verdient zeker geen 5 sterren. De medewerkers wel. De hygiëne ver beneden peil. En teveel mankementen gehad. Kapotte airco, 2x stroomuitval, slechte tv verbinding, keycard hotelkamer weigerde eens per dag. En als klapper dagenlang diarree door de slechte hygiëne/eten. (Neem hier alvast voor mee) ... Excursies waren top !!

The Hotel Management, Hotel Manager, 12-10-2018

Dear Jan Muurman

We would like to thank you for your review.

Please be sure that the concerned Management is informed about the comments which are mentioned in your review.

We would like to mention that the our hotel is audited by Cristal international standards company according safety and hygienic standards.

It would be a great pleasure for us to welcome you again in our resort in order to make this stay a special and unforgettable one.

Thank you! The hotel management.

Typisch all inclusive

Rick
2-10-2018

Vriendelijk maar luidruchtig personeel. Absoluut geen hotel voor ouderen die van rust houden.

The hotel management., Hotel Manager, 5-10-2018

Dear Rick,

Thank you!

Het is groot en erg onoverzichtelijk voor mij alleen

Wat beoordeling kan lk het zeker geen 9.4 geven zoals mij werd voorgespiegeld

Lijkt meer op een groot 4 sterren hotel

Mensen zijn hier gastvrij en aardig maar had van dit hotel echt meer verwacht

De ligging is gunstig maar dat bepaald zeker niet het voorgespiegelde cijfer

The hotel management., Hotel Manager, 7-10-2018

Dear M art,

Thank you!

(Nog) niet boeken!

Sjoerd
19-9-2018

Mooie superiorkamer geboekt, wel wat gedateerd maar het hotel is bezig met renovatiewerkzaamheden. Hier erg veel overlast van! Ze zijn bezig met het zwembad, het strand en de kamers. Overal om je heen hoor je de werkzaamheden. (Ook al in de vroege uren). Mijn advies; niet boeken, pas als de renovaties klaar zijn heeft het hotel potentie.

The Hotel management., Hotel Manager, 24-9-2018
Dear Sjoerd , Thank you for taking time to give us your opinion and to share your experience with other reviewer. Kindly be noted that the hotel informed all tour operators about construction in advance and the websites posted this info from May, so the guests has knowledge about it before booking. In the meantime we do hope you will reconsider to return at a later date so we can show you the great customer service we offer to our guests. Thank you for choosing to spend your vacation with us.

Andrea oomens
13-9-2018

Fantastisch hotel. Eten was super en gevarieerd. Vriendelijk personeel en de kamers schoon. Ik zou 21 sep gaan maar kreeg gisteren een telefoontje van het reisbureau dat het hotel dicht is. Reden wisten ze niet.

Nu op zoek naar wat anders.

The Hotel Management., Hotel Manager, 19-9-2018
BWij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Geeeldig gast vrij ! En goede service !

Van Diermen
30-8-2018

Het is een geweldig hotel, wij waren 2 keer achter elkaar ! We waren 2 weken thuis en zijn zoweer gegaan ! Top hotel ! Alles was supergoed ! De service staat daar hoog in het vaandel, daar ben je echt een gast !

Het diner was uitermate goed !! Geweldig !

We zouden zo weer gaan !

The Hotel management., Hotel Manager, 9-9-2018

Dear Van Diermen,

Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with other reviewer.

It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort.

All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable.

Thank you,

Best regards,

Fantastisch en een aanrader!

Jack en Truus
5-7-2018

Hotel en personeel fantastisch. Eten slapen zwemmen en entertainment allemaal goed. Erg behulpzaam, goede kamer, vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een fijne vakantie.

The hotel management., Hotel Manager, 10-7-2018
Beste Mr. Jack,Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.