Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

745 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Alles is aanwezig om je top-vakantie te vieren!

Myra Leenen
13-5-2018

Het is een hotel waar je zelf kunt bepalen hoe je je vakantie wilt vieren. Je kunt de rust opzoeken bij het 16+ gedeelte bij het zwembad of strand, of je wilt wat meer leven om je heen hebben. Je kunt meedoen met het gevarieerde aanbod van het animatieteam of wegduiken in je eigen boek. Je wilt graag contact of je wilt liever op jezelf zijn. Je kunt zelf kiezen bij het buffet-aanbod of je laat je bedienen in één van de à la carte restaurants. Je kunt lekker luieren of actief zijn in de fitnessruimte. Je wilt je laten verleiden door aanbieders van excursies of massages of je hebt een 'rode vlag' aan het bed zichtbaar gemaakt als teken dat je dan met rust gelaten wordt. Je kunt genieten van een drankje bij de poolbar of je laat het brengen bij je ligbed. Je bezoekt na het eten de dagelijkse show of je neemt nog een afzakkertje op het grote terras met zang of piano. Iedereen heeft hetzelfde doel zorgen: dat het jóu aan niets ontbreekt!

fantastisch

willem
9-5-2018

zeer vriendelijk personeel, goed eten keuze uit verschillende restaurants,voldoende stoelen bij de zwembaden,leuke baai met ligbedden.

Beste Willem,

Fantastisch goed!

Rob
9-5-2018

Een fantastische accommodatie met veel mensen die je het naar de zin willen maken. Van ober tot schoonmaker en van animatie team tot receptie! Het eten is uitstekend verzorgd en van hoge kwaliteit. Het visrestaurant was een belevenis, ook al diende je hier wel apart voor te betalen.

Beste Rob

Bijzonder goed.

Peter Camps
9-5-2018

Fantastisch resort . Op alle onderdelen scoort dit resort zeer goed.

Dear Peter Camps,

Guest Service Center

Ik kom zeker nog eens terug!

Ryan
9-5-2018

Alles was goed en degelijk geregeld, aangename sfeer en zeer vriendelijke mensen, als ik toch iets moet opnoemen is het gebrek aan fruit of beter gezegd te weinig keuze voor een 5star hotel.
Guest Service Center, General Manager, 18-5-2018

Beste Ryan,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

met vriendelijke groet,

Mooi , maar enkele minpunten

Tatjana
30-4-2018

Het hotel is uiterst proper , kamers zijn mooi en verzorgd.

Het main restaurant is heel beperkt en weinig variatie , de animatie in het hotel trekt op niks. Het hotel is erg saai , aangezien de zon hier om 17 u onder gaat valt hier niks meer te beleven. De constante en omdringerige verkoopers van het hotel aan het zwembad en strans zijn eeg vervelend je kan een rode vlag halen om het niet storen signaal uitvte sturen maar ze trekken zich er niets van aan. Felluca restaurant was zeer lekker maar betalend. Wij hadden een goede vakantie maar heb er al

Beter gehad voor deze prijs terugkeren naar dit hotel doen we niet.

Guest Service Center, General Manager, 2-5-2018

Beste Tatjana,

Hartelijk dank voor het delen van uw review.

We waarderen uw feedback , deze is namelijk voor ons als hotel erg belangrijk. We zullen deze dan ook zeker aan ons management doorgeven om hier aan te gaan werken.

Nogmaals hartelijk dank en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Fantastisch!

Sabrina
25-4-2018

Heerlijk hotel, mooie omgeving, grote kamers, goed eten, vriendelijk personeel, animatie was leuk proberen het beste ervan te maken, je kan gebruik maken van Mamlouk (ligt er naast) dat is leuker voor kinderen door het kinderbad en de glijbanen, sunrise is de beste plek om tot rust te komen. De alacarte restaurants zijn echt heerlijk! Bij het buffet hebben ze ook een speciaal kinderbuffet met kleine tafels en stoelen en een tv. Dochter van 2 heeft zich prima vermaakt het personeel deed hun uiterste best voor haar en zoon van 6 maanden die vond het vooral leuk dat de barmannen steeds met handschoenen met getekende gezichtjes aankwamen. Kortom een echte aanrader!

Toen wij er waren waren ze met de tuin bezig (aanleggen leiding etc.) dat gaf soms overlast, maar toen we een melding hebben gemaakt hiervan hebben ze op de momenten dat de kinderen niet op bed lagen gewerkt bij onze kamer. Top service!

Guest Service Center, General Manager, 28-4-2018

Beste Sabrina,

Hartelijk dank voor het delen van je review.

We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

We kijken er dan ook naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons zonnige resort SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select-

In een woord, Geweldig!

Annie
23-4-2018

Mooi hotel, super service, lief en attent personeel en animatie team.

De restaurants zijn echt heel goed !!

Mooie zwembaden.

En niet te vergeten, Tonny Vossen van de guest relations, die altijd voor iedereen klaar staat.

Bedankt voor de fijne vakantie en tot ziens.

Guest Service Center, General Manager, 24-4-2018

Beste Annie,

Hartelijk dank voor het posten van je review.

We zijn erg blij om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf in ons hotel.

We kijken er naar uit je snel weer te mogen vewerlkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select-

Guest Service Center

Wederom een goede keuze..............

Monique en Sjoerd
22-4-2018

Al weer een aantal weken terug van een wederom fijne vakantie.

Alsnog willen wij iedereen hartelijk bedanken voor de uitermate goede service. Alles is goed geregeld van een hartelijk ontvangst bij aankomst, goede keuken, prima kamers, aardige bediening en ga zo maar door. De kamers worden gerenoveerd en wij zijn benieuwd naar het resultaat. Komen dit in oktober ervaren.

Voor iedereen die niet weet waar naar toe te gaan voor een vakantie Hurghada, stop met zoeken en boek onmiddelijk "Sunrise Grand Select Crystal Bay".

Al jaren komen wij hier graag en horen van mede bezoekers ter plekke dat dit hotel bij de top 3 hoort van Hurghada.

Bedankt voor de fijne dagen!

Guest Service Center, General Manager, 23-4-2018

Beste Monique en Sjoerd,

Zonnige groetjes vanuit Hurgahda!

Hartelijk dank weer voor jullie lovende woorden over ons hotel en al het personeel

We zijn weer erg blij om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

We kijken er dan ook weer naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in uw tweede thuis.

Joyce
21-4-2018

Wij hadden een voordeelkamer geboekt en dat was perfect!

Twee grote bedden apart van elkaar.

De douche was een klein straaltje dit kunnen ze nog wel veranderen.

Er word goed schoongemaakt alleen verwachten ze wel een extra tip..

Toilet papier is maar 1 velletje dat is wat minder voor een luxe hotel.

De obers zijn vriendelijk en doen alles voor je.

Je word op je wenken bediend en ook het eten is prima. Ik vind zelf niet veel variatie maar dat is vaak bij All incl.

Animatie team probeert er het beste van te maken, het team dat de disco tours regelt vind ik persoonlijk erg opdringerig.

Je mag gebruik maken van 2 andere hotels ook helemaal super. De shows bij mamalouk vonden wij beter.

Fatima een top meid! Super enthousiast en vriendelijk en spontaan.

Bij Rainbow restaurant vriendelijke obers die zorgen voor een plekje. Een top vakantie gehad

Guest Service Center, General Manager, 23-4-2018

Beste Joyce,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

met vriendelijke groet,

Guest Service Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort scoort een 9.59 uit 10 op basis van 1732 reviews.