Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag37°25°
Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

Score uit 1934 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

802 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Fantastic place!!

Indy gullentops
14-8-2018

Super Hotel met enorm vriendelijk personeel. Zeker een bezoek waard Voor mensen die naar Egypte willen komen.

Guest Service Center, General Manager, 6-9-2018

Beste Indy gullentops,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

Super vakantie

Priscilla
14-8-2018

Heel mooi hotel, Gastvriendelijk fijn om je vakantie hier te houden

Guest Service Center, General Manager, 6-9-2018

Beste Priscilla,

Top Hotel!

R.B. JVG
13-8-2018

Mooi rustig, schoon hotel.

Eten in de ala carte restaurant is goed. Drankjes zijn goed en volop waterflesjes te krijgen. Mensen zijn erg behulpzaam.

Guest Service Center, General Manager, 17-8-2018

Beste R.B. JVG,,

Geweldig hotel

Yana janssens
13-8-2018

De service is hier echt om U tegen te zeggen. Zeer vriendelijk personeel alsook het animatie team. Er is altijd wel iets te doen.. Alleen het aandringen van de verkopers voor de massage of het beauty center is minder aangenaam .. maar dat heb je overal wel. Voor de rest zeker de moeite waard om een tweede keer terug te komen!

Beste Yana janssens,

Geweldig hotel!

Sandra
13-8-2018

Een heel mooi hotel met uitstekende service en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is iedere dag wat te doen met het animatie team, maar zijn absoluut niet opdringerig. Een aanrader!

Beste Sandra,

Guest Service Center

Goed hotel,Kom zeker terug!

Ronald van oijen
12-8-2018

Perfect hotel,vriendelijke en zeer goed!!!heel mooi en school!en vielen variations met eten!een word Super!

Beste Ronald van oijen,

Very good

Jan Hooyman
10-8-2018

Een mooi en luxe hotel met practice zwembaden een mooi Strand en lekker eten mooi schön hotel met goede service

Guest Service Center, General Manager, 17-8-2018

Beste Jan Hooyman,

Perfect holiday

Chiara
7-8-2018

Mooi hotel. Lekker eten alsook heel vriendelijke personeel.

Beste Chiara,

Fantastisch hotel

Blauwblomme nancy
7-8-2018

We zijn zeer tevreden over sunrise crystal bay resort,mooi verzorgd hotel,lekkere keuken en ruime kamers. Een woord TOP 👍😄

Beste Blauwblomme nancy,

FANTASTISCH!

Aliciads
4-8-2018

Super fantastische vakantie van 2 weken gehad! Personeel is hier 1 voor 1 geweldig! Deze verdienen zoveel respect! Eender wat je vraagt, aan wie... ze staan meteen te springen om je te helpen. Wanneer je overdag eens een trip plant en later op de dag toe komt in het hotel en nog aan het zwembad wil gaan liggen, geen probleem! De mannen aan het towelhutje aan het zwembad springen onmiddellijk recht en zoeken lege ligstoelen en plaatsen deze waar jij wilt! De schoonmaakploeg ook geweldig! Elke dag is de kamer TOP, niets op aan te merken! De obers in elk restaurant, bar,... zijn super vriendelijk en verdienen een dikke pluim voor het harde werk die ze leveren! Er is 1 standaard restaurant waar er ontbeten wordt, daar kan je ook 's middags eten en 's avonds. Voor 's avonds zijn er nog andere restaurants beschikbaar deze moet je op een touch-scherm aan de receptie een dag op voorhand reserveren. Er is ook een snackbar beschikbaar aan het zwembad.

Beste Aliciads,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.