Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

744 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Prima Resort, prachtig weer.

Hans B
28-5-2018

Echt geen 9,6.

Bediening op strand slecht, drankjes niet koud of niet warm. Daarbij ook nog een keer lange wachttijd. 50% van het personeel doet echt zijn best, de rest loop er bij als of het ze niets uitmaakt. Na een paar dagen duwen ze een lijst onder je neus die je moet invullen voor een cijfer, als dat cijfer niet helemaal goed is zoals bij ons dan komen ze in actie. Ik moet toegeven ze hebben echt hun best gedaan om er wat van te maken. Bediening buiten het grote restaurant van Karim en Mustafa was uitmuntend. Alles bij elkaar goed een dikke 8 maar geen 9,6

Guest Service Center, General Manager, 29-5-2018

Beste Hans B,

Hartelijk dank voor het delen van uw review.

Uw feedback is dan ook erg belangrijk voor ons.

Ons management is op de hoogte van uw feedback en gaat hier dan ook zeker aan werken.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, en we hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select-

Met vriendelijke groet,

Guest Service Center

Zeer goed en voor herhaling vatbaar!

Bas Schalken
27-5-2018

Zeer mooi en schoon hotel met veel ruimte. Altijd plaats aan zwembad, strand, restaurants en terrassen, dus geen handdoekjes leggen. Behulpzaam personeel, wat wel vaak niet goed luistert. Goed eten en drinken. Nette en ruime kamers; wij hadden de junior-suites met mooi uitzicht. Perfecte Wifi in heel het resort. Blij dat we dit hotel geboekt hadden en niet de drukke naast gelegen hotels, waar we via touroperator wel van alle faciliteiten gebruik mochten maken incl. de all-in verzorging. Kortom een aanrader.
Guest Service Center, General Manager, 29-5-2018

Beste Bas Schalken,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

Guest Service Center

dit hotel is voor herhaling vatbaar

Jo Van Hooije
24-5-2018

zeer goed en prachtig hotel met een heel rustige en ontspannende sfeer.

leuk dat de zee tot tussen de gebouwen van het hotel komt .

Guest Service Center, General Manager, 26-5-2018

Beste Jo Van Hooije,

fantastisch

Henny en Jennie de kruijk
18-5-2018

als mensen een keuze maken dat dit hotel beste is en rustig er zijn wel kinderen maar niet zo veel.

Beste Henny en Jennie de kruijk,

Fantastische vakantie

Geryl Franky
17-5-2018

Mooie en ruime kamers naast elkaar ( 4 stuks), ruim buffet met veel keuze maaltijden, super behulpzaam en zeer vriendelijk personeel ( je wordt er in de watten gelegd), uitgestrekt domein dichtbij luchthaven en winkels
Guest Service Center, General Manager, 19-5-2018

Beste Geryl Franky,

Fantastisch hotel crystal bay

D.J. Verschage- Prijn.
17-5-2018

9mei voor 1week. Álles was weer perfect. We komen hier al jaren het is ons tweede thuis.

Dear D.J. Verschage- Prijn,

Voor herhaling vatbaar

dewaele frederik
17-5-2018

Voor mij en de groep was dit een super hotel .

Zeer vriendelijk personeel en eerlijk.

Eten was er super en verzorgt.

Overal was er plaats voor te zonnen zowel aan het zwembad bij barman ali die al je dranken verzorgde als aan het strand. Voor wie het toch wat te druk vond kon je gaan liggen aan het strand bij de adult only met een super barman.

Zeer goede excursies gedaan bleu Dolfing prachtige dag met zeer ervaren duikers en begeleiders voor ieders wat wils duiken snorkelen zonnen.

Als men een probleem had werd die dan ook onmiddellijk opgelost en in het Nederlands.

En als ik toch iets minder goed is zou het de kamers zijn die zijn wat aan de vernieuwing toe wat mijn zeker niet stoorde maar wel zeker propere mannen die de kamers kwamen opkuisen.

Super hotel

Guest Service Center, General Manager, 18-5-2018

Beste dewaele frederik,

Heerlijk hotel

Westerweele
16-5-2018

We hebben een fijn verblijf gehad. Mooi hotel. Goed eten. Hele vriendelijke medewerkers. Van de schoonmakers tot de tuinmannen, de obers en alle andere medewerkers iedereen doet zijn best om het tot een fijn verblijg te maken.

We raden dit hotel zeker aan.

Beste Westerweele,

Perfect resort

Froukje
15-5-2018

Hotel sunrise crystal bay.

Prachtig hotel, goed eten, erg schoon, vriendelijke mensen, rustig, bijna geen kinderen, je kan gebruik maken van de faciliteiten van de naast gelegen zuster hotels (wel geschikt voor kinderen), meerdere restaurants en niet alleen lopend buffet wat overigens elke dag anders is. Goede zwembaden, eigen prive strandje,

Hurghada stad is met taxi makkelijk te bereiken. Cultuur kan opgezocht worden. Wij waren er voornamelijk voor het duiken.

Beste Froukje, ,

Guest Service Center

Alles is aanwezig om je top-vakantie te vieren!

Myra Leenen
        13-5-2018

Het is een hotel waar je zelf kunt bepalen hoe je je vakantie wilt vieren. Je kunt de rust opzoeken bij het 16+ gedeelte bij het zwembad of strand, of je wilt wat meer leven om je heen hebben. Je kunt meedoen met het gevarieerde aanbod van het animatieteam of wegduiken in je eigen boek. Je wilt graag contact of je wilt liever op jezelf zijn. Je kunt zelf kiezen bij het buffet-aanbod of je laat je bedienen in één van de à la carte restaurants. Je kunt lekker luieren of actief zijn in de fitnessruimte. Je wilt je laten verleiden door aanbieders van excursies of massages of je hebt een 'rode vlag' aan het bed zichtbaar gemaakt als teken dat je dan met rust gelaten wordt. Je kunt genieten van een drankje bij de poolbar of je laat het brengen bij je ligbed. Je bezoekt na het eten de dagelijkse show of je neemt nog een afzakkertje op het grote terras met zang of piano. Iedereen heeft hetzelfde doel zorgen: dat het jóu aan niets ontbreekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort scoort een 9.59 uit 10 op basis van 1731 reviews.