Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

68 tips over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

florent, 12-5-2018
nem kamer met zembadzicht en zeezicht
natas75, 18-10-2015
Visrestaurant en de andere restaurant, eens even wat anders dan het gewone eten.
Helene, 26-5-2015
In de buurt van het hotel vind je heel wat winkels, ga zeker ook eens naar het centrum van Hurghada.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

Daniël, 20-5-2015

15 min van de luchthaven en 15 min de oude stad van Hurghada.

Duikcenter vlakbij.

janhuberts, 1-5-2015

Maak geen gebruik van pharmacia de apotheek tegenover het hotel,

Dit is niet van het hotel !! Deze oplichter veaag echt 4 x zoveel als bij supermarkt de Senso mall iets verder op.

Sofie, 12-4-2015
Tegenover het hotel is er een leuk shoppingcentrum, en in de Marina kan je heel gezellig wandelen en zijn er toffe restaurantjes en bars.

Rob , 4-3-2015
Leer een paar woorden Arabisch. Dit is leuk voor jezelf, maar het wordt zeker gewaardeerd!
mevrouw Davidse, 22-2-2015
Het animatie team is top ,met name Momo is een zeer creatieve jongen die de hele dag loop te stralen, altijd correct en niet opdringerig .
Ellen, 28-1-2015
Vraag in de winter naar een kamer aan de noordkant, daar is de hele dag zon!
Inge Vercruyssen, 25-1-2015

leuke uitstappen in de buurt: snorkelen op Myamar (onbewoond eiland) een enorm mooi koraalrif met massa mooie vissen.

De safari in de woestijn is ook een hele belevenis. Je rijdt met een kameel, een paard , een ezel, een buggy en een quad door de woestijn naar Bedoeinen. Echt de moeite met als afsluiter eten en show