Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort *****

Review geschreven door Boons Peter

Geweldig

Boons Peter
10-2-2018

Dit hotel steekt er echt bovenuit.

Zeer ruime, en mooie kamers. Alle dagen wordt er grondig gepoetst, en de mini-bar aangevuld. Elke dag krijg je telefonisch de vraag of alles naar wens is. Het eten in het restaurant is niet Europees, maar is van zeer goede kwaliteit, met elke dag wel iets anders. Het personeel is zeer vriendelijk, en behulpzaam. Spijtig dat tijdens ons verblijf de tuinen werden voorzien van een sproei installatie, waardoor deze helemaal opgegraven werd. Maar dit bewijst ook, dat er wordt geïnvesteerd in en rond het complex. S'avonds rustig relaxen buiten aan de bar. Heerlijk.

Wij hebben hier één week verbleven, en een tweede week zou ons hier zeker niet vervelen. TOP !!!!