Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

Score uit 2000 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

829 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Goede service en personeel

Manon
17-10-2018

Mooi hotel. Erg goede service van het personeel, ze werken hard en proberen alles om het zo aangenaam mogelijk te maken voor je. Ze zorgen bijvoorbeeld dat er genoeg vrije bedjes zijn bij het zwembad, dus geen rennende mensen bij opening van het zwembad!

Super hotel

Ed
14-10-2018

Een zeer goed hotel! Aan te bevelen. Mooie ruime kamers, worden goed schoon gehouden. Als er iets is, wordt er direct aandacht aan gegeven. Niets is te veel. Eten is super! Alles vers bereid en geen drukte in het restaurant. Vijf sterren waardig.

Geweldige rustige vakantie

Janik
13-10-2018

Als je echt tot wil rust komen is dit een perfecte plek. Het is een schone, vlakke en ruime omgeving en goed te doen qua loopafstand. Het strand en zwembad is heel goed, al is het water in het zwembad soms aan de koude kant. Het eten is gevarieerd en goed. Wij raden deze plek zeker aan!

Egypt

Antoine
12-10-2018

We zijn in Christal bay resort 10 dagen het is hier super aangenaam en relaxed goede service eten mooie kamers zijn heel erg tevreden. Strand voor de deur heel fijn zwembad water iets te koud.personeel super aardig

3 october

Marianne
11-10-2018

Weer voor de vijfde keer in dit hotel geweest. En opnieuw met open armen ontvangen. Als er iets was werden we prima geholpen door Tonny van Gastrelation. We gaan zeker nog een keer terug. Ook de animatie deed goed haar best .

Ieder jaar kom ik hier 2 keer, dat zegt toch wat.

Annie Mellendijk
11-10-2018

Ik kan hier heel kort over zijn. Geweldig! Niks op aan te merken!

Winnie
10-10-2018

Super goed hotel ! Top ! Super ! Felucca resturant is het beste restaurant van allemaal , heel goede service , heel vriendelijke mensen , niets is hun teveel . Dikke pluim en zeker hun assistent manager Magdy . Wie op reis gaat naar Hurghada boek bij Sunrise Crystal bay grand select , je hebt de vakantie van je leven

Beste Winnie,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

Super fantastic

Sandrs
7-10-2018

Hotel is super goed! Eten,kamer, alles super goed, super vriendelijk personeel niets op aan te merken. Een echte aanrader voor iedereen en zeer kind vriendelijk en ook hart voor mensen met een beperking. Doe zo verder!!

Beste Sandrs,

👍

Quinta
7-10-2018

Groot zwembad, diverse a la Carte restaurants en natuurlijk het overheerlijke buffet. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel zeer vriendelijk. Zowel voor gezinnen met kinderen als stellen zonder kinderen erg geschikt want aan vertier geen gebrek maar je kunt zonder kinderen ook apart gaan zitten. Er is zelfs een 18+ zwembad met bar.

Een aanrader voor een ontspannen vakantie met familie of vrienden!

Beste Quinta,

Geweldig genoten.

Jos & Nahed
6-10-2018

Wij hebben bijzonder genoten tijdens de 9 dagen die wij bij jullie mochten verblijven.

Het was een feest om van jullie service te mogen genieten.

Wat fijn dat je een rood vlaggetje aan je ligstoel kon maken als je geen trek had in bezoek van de bekende verkopers.

Zien ze de rode vlag aan jouw stoel, dan vallen ze je absoluut niet lastig en laten ze jou lekker met rust.

Het eten was uitgebreid en erg lekker, vooral het Mediterraans restaurant is een aanrader.

Speciaal dank aan Mohamed van de poetsploeg, wat een leuke kerel is dat en altijd goeie zin, niets was hem teveel.

Tevens willen wij Mohamed en Fatma van bediening van het hoofdrestaurant, Katharina en Samah van de Spa, de fitness leraar A. Kheir en Taher van het Griekse restaurant bedanken voor hun inzet.

En niet te vergeten Mohamed van de receptie en alle leden van het animatieteam.

Wij willen de bekende woorden van Arnold Schwarzenegger nog maar eens herhalen: I'll be back.

Beste Jos & Nahed,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.