Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort *****

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort *****

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort voor je op een rij gezet:

692 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Top vakantie

RitaB, 18-2-2018

Begin februari en al boven de 30 graden was een lekker begin van onze vakantie.

Door de goede service (ff wennen dat er vaak gevraagd wordt of alles ok is) voel je je thuis. Personeel legt je in de watten. Verzorging/kamers is prima.

Dit hotel is aan te raden als je voor je rust komt.

Via touroperator konden we ook bij de buren terecht op het aquapark - een leuk extraatje.

Zeker een aanrader en we zijn van plan nog een keer terug te komen.

Beste RitaB,

Hartelijk dank voor uw review.

We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

We hopen u dan ook snel weer te mogen vewelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select-

Met vriendelijke groet,

Tonny Vossen

Guest Service Center Officer

Heel graag komen wij hier terug♡

Reeske, 14-2-2018

Prachtig hotel! Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke relax vakantie is hier aanwezig! Eten is super, vooral bij de a la carte restaurants eet je heerlijk. Service is top! Saied.... wat heb je onze kamer steeds mooi aangekleed....was een hele romatische vakantie! Komen graag een keertje terug♡

Beste Reeske,

Hartelijk dank voor uw review.

We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Met vriendelijke groet,

Tonny Vossen

Guest Service Center Officer

Geweldig

Boons Peter, 10-2-2018

Dit hotel steekt er echt bovenuit.

Zeer ruime, en mooie kamers. Alle dagen wordt er grondig gepoetst, en de mini-bar aangevuld. Elke dag krijg je telefonisch de vraag of alles naar wens is. Het eten in het restaurant is niet Europees, maar is van zeer goede kwaliteit, met elke dag wel iets anders. Het personeel is zeer vriendelijk, en behulpzaam. Spijtig dat tijdens ons verblijf de tuinen werden voorzien van een sproei installatie, waardoor deze helemaal opgegraven werd. Maar dit bewijst ook, dat er wordt geïnvesteerd in en rond het complex. S'avonds rustig relaxen buiten aan de bar. Heerlijk.

Wij hebben hier één week verbleven, en een tweede week zou ons hier zeker niet vervelen. TOP !!!!

Beste Boons Peter,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

super hotel

myriam, 10-2-2018

animate super vriendelijk

Beste myriam,

Geweldig hotel

Yolanda, 8-2-2018

Wat is dit een geweldig hotel ,

Service uitmuntend

Hygiëne goed

Heren in de restaurants spreken allemaal heel goed Engels

Kwaliteit restaurants goed , a la cards restaurants heel goed

Engels , Duits , en Nederlands sprekende Guest relation

Van mij krijgt dit hotel een 10 plus

Beste dammer,

Fantastisch hotel!

Filip Brusselmanq, 6-2-2018

Eten is goed, hotel verzorgd, personeel zeer vriendelijk! Hier kom ik zeker terug ! Vooral voorbhet entertainment zou ik terug komen, die gasten zijn geweldig!

Beste Filip Brusselmanq,

Perfecte vakantie!

Anouck, 4-2-2018

Heel aangenaam verblijf. De animatie is erg goed betrokken met de gasten. Kamers zijn schoon en netjes. Er wordt iedeee dah gevraagd of alles naar wens is. Er waren de week dat wij er waren niet veel jongeren maar door de animatie was het een onvergetelijke week.

Het eten was ook prima. Veel keuze.

Op donderdag was er eennederlandse avond waar we gegeten hebben met een grote groep Nederlanders.

Ik zou zeker nog een keer terug komen!

Beste Anouck,

Demi, 4-2-2018

Super leuk hotel, iedereen is heel vriendelijk. De animatie is erg leuk en altijd enthousiast. Het eten was erg lekker en heel gevarieerd.

Beste Demi,

Geweldig!

Joke, 3-2-2018

Wij vonden alles goed wil vooral Tony van de guestralitons bedanken voor haar inzet om het voor ons zo aangenaam mogelijk te maken dat is haar goed gelukt!, Ook het animatie team was goed aanwezig zeker niet opdringerig maar heel gezellig, dus wij komen zeker weer terug in ons second home!

Beste loewijnveldt_1,

Fantastisch!

Rob, 1-2-2018

Fantastische mensen en bediening. Top service en resort!

Beste Rob,

Guest Service Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort scoort een 9.59 uit 10 op basis van 1369 reviews.