Hotel SUNRISE Garden Beach Resort -Select-

Hotel SUNRISE Garden Beach Resort -Select-

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 810p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

SUNRISE Garden Beach Resort is een goed all inclusive hotel, waar je de hele dag voorzien bent van eten en drankjes. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en het eten is van hoge kwaliteit. SUNRISE Garden Beach Resort in Hurghada heeft een eigen duikschool die je meeneemt naar de mooiste riffen. Ook kun je hier goed snorkelen.

1811 reviews over Hotel SUNRISE Garden Beach Resort -Select-

• 10Vera09-03-2020

Wonderful

Mooi domein, heel goede service, vriendelijk personeel, schitterend animatie team! Echte aanrader!!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 11-03-2020

Beste waardevolle Vera, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Thijs Alders07-03-2020

Super animatie. Goed hotel, goed personeel

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste waardevolle Thijs Alders, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Zakelijk gereisd in maart 2020

• 10Piessens Gunter05-03-2020

Een leuke week met heel goed weer, heel goede keuken, leuke animatie, kortom een top week. De kamer had een verouderd meubilair maar alles was kraaknet. House keeping was ook top.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 09-03-2020

Beste waardevolle Piessens Gunter, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Willems05-03-2020

Heel goed, voor heralding vatbaar

Vriendelijk, proper hotel, lekker eten, goede service

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 11-03-2020

Beste waardevolle Willems, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Marieke tijm05-03-2020

Mooie ruime kamers die elke dag goed schoon gemaakt worden. Lekker eten en vriendelijke mensen die overal mee willen helpen.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 09-03-2020

Beste waardevolle Marieke tijm, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Janssen29-02-2020

Geweldig. Vooral goed glutenvrij eten

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en dit maal met onze zoon van 7. Hij heeft zich heerlijk vermaakt. Alles kon voor hem geregeld worden. Ass chef kok en zijn team hebben de hele vakantie ervoor gezorgd dat hij niets te kort kwam. Onze zoon heeft een gluten allergie. Onze waardering en complimenten hiervoor. De kamers waren ruim en schoon. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Dank jullie wel . Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 06-03-2020

Beste waardevolle Janssen, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Gosia Zielinska Guest experience & Quality Department

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Klatt29-02-2020

Een aanbeveling voor iedereen

Fantastisch en heel verzorgd. Eten is goed, het is vers en heel divers. Kamers zijn ruim en schoon. Zo ook de tuinen die heel sfeervol zijn ingericht. Het animatie team is leuk voor jong en oud. Zij vermaken iedereen op een humoristische manier en hebben leuke avond programma's. Service van het personeel is van hoog niveau.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 01-03-2020

Beste waardevolle Klatt, Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Gosia Zielinska Guest experience & Quality Department

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Marleen Deblouwe27-02-2020

Super hotel

Hier een aangename vakantie met zeer goed animatie,alleen het eten valt wat tegen maar dit is omdat wij dit niet gewoon zijn.we komem zeker nog terug😊

Beste waardevolle Marleen Deblouwe,

Allereerst willen wij u bedanken dat u SUNRISE Garden Beach Resort –Select- gekozen heeft als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling over het hotel deelt op Tripadvisor. We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt. We hopen het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede thuis" SUNRISE Garden Beach Resort –Select- in de nabije toekomst.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Lucas25-02-2020

Super hotel

Dit is een heel goed hotel het eten is super lekker vooral als je iets speciaals reserveert want dat is ook mogelijk (gratis) en ze zijn heel aardig ook de animatie

Beste waardevolle Lucas,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij ons. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede thuis" SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Fam Gevers25-02-2020

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Mooie kamers goed eten en super vriendelijk personeel.

Beste waardevolle Fam Gevers

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Mongools, Steaks, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht