Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- is een hotel waar reviewers erg enthousiast over zijn. Niet voor niets won dit hotel in 2019 een Gouden Zoover Award. SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- ligt aan een fijne baai en heeft een uitgebreide all-inclusive formule. Hier geniet je van een vakantie in het zuiden van de badplaats Hurghada op slechts vijftien minuten rijden van de luchthaven. Je vakantie begint direct na je vlucht. Lees je mee wat je allemaal kunt zien en doen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select?

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select is de ideale plek voor de vakantieganger die op zoek is naar dat beetje extra. Volgens reviewers is de service hier namelijk erg goed. Wil je relaxen? Strijk dan neer op een van de strandstoelen langs de rand van het zwembad of op het privéstrand. Neem een duik in de Rode Zee of maak je klaar voor een snorkeltocht.

Voor kinderen is het Crystal Bay Resort in de Rode Zee een walhalla. Waarschijnlijk zullen ze niet kunnen kiezen, want het aanbod is overweldigend. Wat denk je, kiezen jouw kids voor de speeltuin, lekker meedoen met het animatieteam of voor een van de georganiseerde filmavonden? Daarnaast kunnen ze zich dagelijks uitleven in de miniclub (4-12 jaar) waar ze onder andere kunnen koken en knutselen. Vervelen is hier geen optie.

Aan lekker eten ontbreekt het ook niet bij Hotel SUNRISE Bay Resort. Schuif gezellig aan in het visrestaurant of reserveer voor een diner in het Mediterrane restaurant. Vergeet ook zeker niet de gerechten in het Griekse, Egyptische, Indiase of het internationale restaurant te proeven.

Vanzelfsprekend is er op het SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select geen gebrek aan ontspanningsmogelijkheden. Kies je voor een ontspannende massage of een bezoek aan de hamam? In de avonduren geniet je in Hotel SUNRISE Crystal Bay van spetterende liveshows en lekkere drankjes in een van de bars.

Kamers

Hotel Crystal Bay in de Rode Zee heeft in totaal 364 kamers. Kies je voor een luxe kamer of toch voor een familiesuite? Er zijn verschillende opties, maar vrijwel alle kamers hebben zeezicht. Verder beschikken alle kamers van SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada over een uitgebreide badkamer (inclusief haardroger), airco, telefoon, gratis wifi en satelliet-tv. De minibar op de kamer is gratis en wordt dagelijks bijgevuld met drinkwater. In de koelkast vind je ook frisdrank dat om de paar dagen wordt bijgevuld. Voor warme dranken maak je gebruik van de koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Een kinderbedje (0-2 jaar) is gratis.

Ligging van SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select

Wil je een dag naar het centrum van Hurghada? Dan hoef je slechts 25 minuten te rijden. Hier shop je in Egyptische sfeer de leukste souvenirs op de markt. Verder is dit een plek waar je je mengt met de lokale bevolking. Maak je graag kennis met hun cultuur? Strijk dan zeker eens neer op een terras voor wat lokale snacks. Onder het genot van een drankje geniet je van hummus en baba ganoush (aubergine dip).
Ook in de directe omgeving van Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada vind je vertier. Kies voor een ontspannen dag op het zandstrand voor de deur of plan een snorkeltocht.

Zie jij jezelf al vakantie vieren in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-? Let’s go!

2869 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• 10Paulien12-01-2020

Geweldig

Als je echt wilt genieten dan is dit the place to be. Alles is keurig netjes, schoon, het eten heerlijk en elke dag genoeg variatie. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 26-01-2020

Beste Paulien,

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    9Eli30-12-2019

Aanrader

Zeer goed resort, mooie schone kamers, super goed eten, alléén het Griekse restaurant valt tegen, aanrader is het visrestaurant, mooi groot en schoon verwarmt zwembad waar je geen handdoekje hoeft te leggen Leuk animatieteam, die niet opdringerig zijn Zeer vriendelijk personeel, kamer enkele uren bij boeken op dag van vertrek was geen probleem Buiten het resort wel winkeltjes met vervelende verkopers

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 02-01-2020

Beste Eli,

We willen je bedanken voor je vriendelijke review. We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf in ons resort hebt gehad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8Yuce28-12-2019

Keurig hotel jammer van de harde bedden

Algemene indruk van het hotel is goed. Het hotel is netjes en schoon met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Het grote verwarmde zwembad is een groot plus punt, zeker met jonge kinderen. Wat minder is zijn de kei harde bedden welke zelfs met 3 toppings hard blijven. Het eten is niet erg gevarieerd maar wel goed naar Egyptische standaarden. Voor vegetariërs wel echt een uitdaging om iets te vinden. De hotelmanager en keukenmanager doen hun best om met je mee te denken. Kamers zijn groot en ruim om gezet. Bij aankomst gevraagd aan de receptie voor een rustige kamer. We kregen de meest luidruchtige kamer. Uiteindelijk heeft de manager dit keurig opgelost. De kamers waren ruim opgezet en alles was schoon, al zijn de sommige dingen wel een beetje gedateerd. Geen asociale gasten tijdens ons verblijf echt een Goed familie hotel. Animatie doet zijn best om de gasten te laten genieten.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 02-01-2020

Beste Yuce,

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Chris de Jong15-12-2019

Voor de 10e keer in dit geweldige hotel!

Voor de 10e maal in dit hotel geweest! Alles wat ik u kan melden is in superlatieven! De kamers zijn onlangs gerenoveerd. Het eten is werkelijk fantastisch! Dit jaar voor het Eerst 'Egyptisch ontbijt' verzorgd door Hasnaa. De mensen die in dit hotel voor je klaar staan, van tuinman tot de General Manager, is het 'service with a smile'! En een heel groot compliment voor Tonny Vossen, onze Nederlandse guest-relationsdame, die het zelfs regelden dat we de Nederlandse clubs in de Champions League konden zien! In maart 2020 komen we voor de 11e keer, zeker weten!👍🏻

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 18-12-2019

Beste Chris de Jong,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen. Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE crystal Bay Resort -Grand Select-.

Met vriendelijke groet , Guest Experience & Quality Department

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Mathieu09-12-2019

Helemaal geweldig

Heerlijk en fantastisch hotel. Vanaf binnenkomst wordt je volledig in de watten gelegd. Vriendelijke mensen echt heerlijk eten en drinken. Je voelt je als God in Egypte. In tegenstelling tot wat op sommige booking sites staat kan je hier je gehele verblijf onbeperkt in de ala cart restaurants dineren.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 12-12-2019

Beste Mathieu,

• 10Karin07-12-2019

Fantastisch met een grote F!

Heerlijk hotel. Net terug. Alles schoon en opgeruimd. Kamers ruim opgezet., superschoon!! Eten variërend voor ieder wat wils. Kom zeker terug. Ondanks dat er wat dingetjes niet goed liepen is het door het management direct opgepakt en tot volle tevredenheid afgewikkeld. Service en kwaliteit staat zéér hoog in het vaandel.hier. Leuk en actief animatie team ( voor wie dit op prijs stelt 😉)

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-12-2019

Beste Karin,

Met vriendelijke groet , Guest Experience & Quality Department

• 10Veurink30-11-2019

Vandaag vertrekken wij, helaas, weer uit dit geweldige resort. Je wordt hier echt vorstelijk behandeld. Iedereen doet zijn uiterste best om je een fantastische vakantie te bezorgen. En ze zijn allemaal stuk voor stuk super vriendelijk. Eten is in 1 woord SUPER. Zelf heb ik een glutenallergie, hier gaan ze fantastisch mee om. Er wordt speciaal brood voor je gebakken en bij het diner speciaal appart eten bereid. Met dank aan super chef Hamana. Ook in de a la carte restaurant wordt hier goed rekening mee gehouden. Animatieteam super enthousiast maar niet opdringerig. Kortom geweldige vakantie gehad in een fantastisch resort dan zij geweldige mensen. Sunrise crystal bay resort THANKS!!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-12-2019

Beste Veurink,

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Johe29-11-2019

Heel fijn hotel

Ook in dit hotel terecht gekomen na overboeking Titanic Royal . Na de eerste teleurstelling bleek dit hotel best wel heel fijn te zijn. Mooie kamers, prima eten, schoon en vriendelijk personeel. Met name Tonni. Heel erg bedankt dat wij dank zij jullie toch een fijne vakantie hebben gehad.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-12-2019

Beste Johe,

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Timmy28-11-2019

Zeer goed.amper min punten

Alles was goed warm water in zwembad. Goed eten vriendelijk. Een van de betere in egypte

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 30-11-2019

Beste Timmy,

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10John Mulders25-11-2019

"" TOP HOTEL ""

Dit Hotel is maar een woord voor "" Top"" als je hier niet geniet dan ben je het Zelf schuld het Zijn 3 Hotels en alle drie Geweldig wij komen al 11 jaar in Hurghada hebben al verschillende hotels gehad maar deze Hotels komen toch echt eruit .

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 28-11-2019

Beste John Mulders,