Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

9.6Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 607p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- is een hotel waar reviewers erg enthousiast over zijn. Niet voor niets won dit hotel in 2019 een Gouden Zoover Award. SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- ligt aan een fijne baai en heeft een uitgebreide all-inclusive formule. Hier geniet je van een vakantie in het zuiden van de badplaats Hurghada op slechts vijftien minuten rijden van de luchthaven. Je vakantie begint direct na je vlucht. Lees je mee wat je allemaal kunt zien en doen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select?

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select is de ideale plek voor de vakantieganger die op zoek is naar dat beetje extra. Volgens reviewers is de service hier namelijk erg goed. Wil je relaxen? Strijk dan neer op een van de strandstoelen langs de rand van het zwembad of op het privéstrand. Neem een duik in de Rode Zee of maak je klaar voor een snorkeltocht.

Voor kinderen is het Crystal Bay Resort in de Rode Zee een walhalla. Waarschijnlijk zullen ze niet kunnen kiezen, want het aanbod is overweldigend. Wat denk je, kiezen jouw kids voor de speeltuin, lekker meedoen met het animatieteam of voor een van de georganiseerde filmavonden? Daarnaast kunnen ze zich dagelijks uitleven in de miniclub (4-12 jaar) waar ze onder andere kunnen koken en knutselen. Vervelen is hier geen optie.

Aan lekker eten ontbreekt het ook niet bij Hotel SUNRISE Bay Resort. Schuif gezellig aan in het visrestaurant of reserveer voor een diner in het Mediterrane restaurant. Vergeet ook zeker niet de gerechten in het Griekse, Egyptische, Indiase of het internationale restaurant te proeven.

Vanzelfsprekend is er op het SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select geen gebrek aan ontspanningsmogelijkheden. Kies je voor een ontspannende massage of een bezoek aan de hamam? In de avonduren geniet je in Hotel SUNRISE Crystal Bay van spetterende liveshows en lekkere drankjes in een van de bars.

Kamers

Hotel Crystal Bay in de Rode Zee heeft in totaal 364 kamers. Kies je voor een luxe kamer of toch voor een familiesuite? Er zijn verschillende opties, maar vrijwel alle kamers hebben zeezicht. Verder beschikken alle kamers van SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada over een uitgebreide badkamer (inclusief haardroger), airco, telefoon, gratis wifi en satelliet-tv. De minibar op de kamer is gratis en wordt dagelijks bijgevuld met drinkwater. In de koelkast vind je ook frisdrank dat om de paar dagen wordt bijgevuld. Voor warme dranken maak je gebruik van de koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Een kinderbedje (0-2 jaar) is gratis.

Ligging van SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select

Wil je een dag naar het centrum van Hurghada? Dan hoef je slechts 25 minuten te rijden. Hier shop je in Egyptische sfeer de leukste souvenirs op de markt. Verder is dit een plek waar je je mengt met de lokale bevolking. Maak je graag kennis met hun cultuur? Strijk dan zeker eens neer op een terras voor wat lokale snacks. Onder het genot van een drankje geniet je van hummus en baba ganoush (aubergine dip).
Ook in de directe omgeving van Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada vind je vertier. Kies voor een ontspannen dag op het zandstrand voor de deur of plan een snorkeltocht.

Zie jij jezelf al vakantie vieren in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-? Let’s go!

2869 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• 10Ali Shabak11-02-2020

Super resort en geweldige vakantie

De resort is geweldig. De kamers zijn harstikke schoon. Iedereen van het resort is aardig en harstikk behulpzaam. Het eten is ook harstikke goed. Zeker een aanrader.

Beste Ali Shabak,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10robert11-02-2020

Goed familiehotel

goed hotel en ruime keuze in eten en drinken. Kamer ietwat gedateerd

Beste Robert,

We willen je bedanken voor je vriendelijke review. We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf in ons resort hebt gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10kim11-02-2020

Resort ligt aan een baai

We hadden de mogelijkheid voor A la carte op de drie resorts dit was goed geregeld, en goede afwisseling op het diner buffet en waardevolle aanvulling op de vakantie. Resort ligt aan een baai, geeft niet echt een strand/zee gevoel.

Beste Kim,

• 10Dan10-02-2020

👌🌞☀️☀️☀️☀️☀️

Genoten van een prachtige vakantie op een geweldig gastvrij resort. Het super vriendelijke personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Eten is geweldig. Ik zelf heb coeliakie. Het eten werd apart voor mij bereid en iedere dag kreeg ik vers gebakken brood. Ook in de a la carte restaurant werd hier erg goed rekening mee gehouden. Kamer was enigzins gedateerd maar het resort is bezig met renovatie. Alles werd zeer goed schoongemaakt en onderhouden. Voor wie wil genieten van zon, zee en uitmuntende gastvrijheid is dit resort een absolute aanrader.

Beste Dan,

• 10Mia10-02-2020

Prima

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, het gehele resort is netjes schoon, bedden liggen goed, zwembaden verwarmd en schoon,strand is fijn, animatie prima, alleen de live muziek iedere avond zou beter kunnen.

Beste Mia,

• 10Ronald10-02-2020

Fantastisch hotel met een zeer persoonlijke benadering. Geen kunstmatig gedrag. De buffetten (ontbijt, lunch en diner) zijn enorm uitgebreid en smakelijk. Omdat je er ook voor kunt kiezen om te dineren bij diverse gespecialiseerde restaurants, heb je veel afwisseling in de diners. De kamer voelt meer als een huiskamer dan een 'standaard' hotelkamer.

Beste Ronald,

• 10Mandy09-02-2020

Super holiday

Het is een al iets ouder hotel maar van alle gemakken voorzien en SUPER schoon. Qua eten zijn er vele mogelijkheden en is allemaal perfect, wij hebben er van genoten. Het zwembad is zalig en 1 is verwarmd wat voor ons in januari heel lekker was. Als je daar heerlijk op je ligbedje ligt, word je bediend met een lekkere cocktail, cocktail zonder alcohol , koffie of wat dan ook. Dit geldt tevens voor het strand, geweldig. De animatie is hartstikke leuk zowel overdag als in de avond. Ze komen even langs voor een praatje en nodigen je uit om mee te doen maar dringen niet aan. Als je niet wilt dat verkopers van massage, boottrip , schoonheidsbehandeling of wat dan ook, bij je ligbed komt dan kun je een rode vlag bij je ligbed houden en dan heb je nergens last van. Heb je die vlag niet dan moet je gewoon duidelijk zijn, nee is nee. Voor de schoonmaak van onze kamer hadden wij Nasr welke onder toezicht stond van Mohammed, het was super schoon e

Beste Mandy,

• 10Sabine09-02-2020

Top hotel

Dit resort is een aangename verrassing. Geweldige kamers en een zeer goede service. Dagelijks komt iemand informeren of alles naar wens is. Een klacht wordt genoteerd en dezelfde dag opgelost. Iedereen is super vriendelijk. Het eten is goed. Alle kamers kijken uit op het zwembad. De tuin is prachtig waardoor het een ideale locatie is voor prachtige fotoshoots door het creatieve en professionele fototeam, Saoudy en Shika. Top team! Voldoende animatie. Je hoeft je geen minuut te vervelen als je dat niet wil.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-02-2020

Beste Sabine,

• 10Santos07-02-2020

Sunrise

ruime kamers, gebruikte kamers zijn gerenoveerd, moderne meubels, badkamer met grote douche, WiFi in alle ruimtes van het hotel. TV-ontvangst via WLAN, in geval van overmatig gebruik, laadremming

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-02-2020

Beste Santos,

• 8Leslie24-01-2020

Super verblijf

Erg goed hotel! De tuin is mooi aangelegd het strand is goed onderhouden. Het eten is lekker. We zijn niet ziek geworden, zoals iedereen ons vertelde dat dat in Egypte wel eens kon gebeuren. En de reacties die hier op de site staan over dat het hotel slecht zou zijn, zijn compleet ongegrond. Ook wordt er gezegd dat het niet aan vijf sterren voldoet, maar bedenk wel, het is Afrika en het continent is arm. Dus ook Egypte is arm. Een vijfsterrenhotel in Europa is iets heel anders dan een vijfsterrenhotel in Egypte. Wij hebben in ieder geval heerlijk genoten, het zwembad was verwarmd (32°) je kan elke dag in een ander à la carte restaurant eten (van tevoren reserveren), maar ook het eten in het hoofdrestaurant "The Gallery" is heerlijk. Je kan zelfs gebruik maken van de restaurants in het hotel ernaast wat ook van Sunrise is. Het personeel doet er alles aan om je tevreden te stellen, we hebben regelmatig fooi gegeven, uurloon is erg laag.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 26-01-2020

Beste Leslie,