Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- is een hotel waar reviewers erg enthousiast over zijn. Niet voor niets won dit hotel in 2019 een Gouden Zoover Award. SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- ligt aan een fijne baai en heeft een uitgebreide all-inclusive formule. Hier geniet je van een vakantie in het zuiden van de badplaats Hurghada op slechts vijftien minuten rijden van de luchthaven. Je vakantie begint direct na je vlucht. Lees je mee wat je allemaal kunt zien en doen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select?

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select is de ideale plek voor de vakantieganger die op zoek is naar dat beetje extra. Volgens reviewers is de service hier namelijk erg goed. Wil je relaxen? Strijk dan neer op een van de strandstoelen langs de rand van het zwembad of op het privéstrand. Neem een duik in de Rode Zee of maak je klaar voor een snorkeltocht.

Voor kinderen is het Crystal Bay Resort in de Rode Zee een walhalla. Waarschijnlijk zullen ze niet kunnen kiezen, want het aanbod is overweldigend. Wat denk je, kiezen jouw kids voor de speeltuin, lekker meedoen met het animatieteam of voor een van de georganiseerde filmavonden? Daarnaast kunnen ze zich dagelijks uitleven in de miniclub (4-12 jaar) waar ze onder andere kunnen koken en knutselen. Vervelen is hier geen optie.

Aan lekker eten ontbreekt het ook niet bij Hotel SUNRISE Bay Resort. Schuif gezellig aan in het visrestaurant of reserveer voor een diner in het Mediterrane restaurant. Vergeet ook zeker niet de gerechten in het Griekse, Egyptische, Indiase of het internationale restaurant te proeven.

Vanzelfsprekend is er op het SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select geen gebrek aan ontspanningsmogelijkheden. Kies je voor een ontspannende massage of een bezoek aan de hamam? In de avonduren geniet je in Hotel SUNRISE Crystal Bay van spetterende liveshows en lekkere drankjes in een van de bars.

Kamers

Hotel Crystal Bay in de Rode Zee heeft in totaal 364 kamers. Kies je voor een luxe kamer of toch voor een familiesuite? Er zijn verschillende opties, maar vrijwel alle kamers hebben zeezicht. Verder beschikken alle kamers van SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada over een uitgebreide badkamer (inclusief haardroger), airco, telefoon, gratis wifi en satelliet-tv. De minibar op de kamer is gratis en wordt dagelijks bijgevuld met drinkwater. In de koelkast vind je ook frisdrank dat om de paar dagen wordt bijgevuld. Voor warme dranken maak je gebruik van de koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Een kinderbedje (0-2 jaar) is gratis.

Ligging van SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select

Wil je een dag naar het centrum van Hurghada? Dan hoef je slechts 25 minuten te rijden. Hier shop je in Egyptische sfeer de leukste souvenirs op de markt. Verder is dit een plek waar je je mengt met de lokale bevolking. Maak je graag kennis met hun cultuur? Strijk dan zeker eens neer op een terras voor wat lokale snacks. Onder het genot van een drankje geniet je van hummus en baba ganoush (aubergine dip).
Ook in de directe omgeving van Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada vind je vertier. Kies voor een ontspannen dag op het zandstrand voor de deur of plan een snorkeltocht.

Zie jij jezelf al vakantie vieren in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-? Let’s go!

2869 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• 10Marije01-03-2020

Geweldige vakantie!

We zijn een week in dit hotel verbleven en het was super! Vriendelijke en behulpzame mensen, schone, ruime kamers en heerlijk eten! Er is voor ieder wat wils. Ook het strand en het zwembad zijn goed bevallen, er zijn genoeg bedjes en men komt elke keer langs om iets te drinken te brengen. Je wordt hier echt verwend!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste Marije,

We willen je bedanken voor je vriendelijke review. We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf in ons resort hebt gehad.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

• 9Knol01-03-2020

Okay 👌 😊😊😊

Om ervoor te zorgen dat je een rustige dag hebt. Slechts 2 keuzes (rode vlag 🚩 of volwassen gebied) Het hotel is schoon. Genoeg ligbedden. Gevarieerd eten. Toon altijd 's avonds.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste Knol,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.

• 10Miran26-02-2020

Miranda

We komen hier voor de 2 de keer en hebben weer een super vakantie! Mooi weer,verwarmd zwembad,lekker eten,ook ala carte. Vriendelijk personeel, kortom een heerlijke vakantie. We komen zeker voor een 3de keer terug.

Beste Miranda,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Robin26-02-2020

Robin happy

Super mooi hotel. Zeer luxe! Na 10 jaar weer terug gekeerd naar Egypte. Nu voor de 3e keer Christal Bay💪. A la carte zeker aan te raden!! India’s eten erg lekker.Weer ook top. Nu in Februari 26 gr!..

Beste Robin,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Hannelore25-02-2020

Wat een TOP resort!

Dit was werkelijk een fantastisch resort! Wat een gastvrijheid, vriendelijke mensen, prachtige kamer, heerlijk eten en drinken. Heerlijk aan het strand/baai gelegen, mooi bedjes met rieten parasols en windschermen. De hele dag door wordt je bediend en alles is te krijgen. Leuk en gezellige animatie. Buiten resort is het niet leuk, opdringerige mannetjes en slechte taxi’s. Taxi boeken in resort. Souvenirs ook aan de overkant te krijgen, wel afdingen. Neem veel €5,00 biljetten mee, ze willen allemaal de euromunten van de fooitjes ruilen.
    A la carte restaurants zijn echt top! Zo lekker en goede kwaliteit. Kortom, volgend jaar gaan wij weer😁

Beste Hannelore,

• 8Hank23-02-2020

We zijn 10 dagen in dit heerlijke hotel, Sunrise Grand Resort Crystal Bay,geweest. De kamer was perfekt, het eten lekker en gevarieerd en het personeel deed veel moeite om het ons naar de zin te maken en was van hoog tot laag vriendelijk en behulpzaam

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 12-03-2020

Beste Hank,

• 8Fredd22-02-2020

Hurghada

Het is echt een goed hotel met super service en super schoonmaak en super goed eten heerlijk zwembad en super goede drankjes echt mooi aangelegd dus er is zon of schaduw voor wat je als super lekker voelt met verwarmd zwembad. Freddie

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 12-03-2020

Beste Fredd,

• 10Renier20-02-2020

Super resort met zeer vriendelijk personeel

Zeer mooi resort. doen er alles aan om je verblijf nog beter en aangenamer te maken. Zeer goed en afwisselend en zeer mooi gepresenteerd eten. Alles is netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk en dan zeker Mustafa uit de eetzaal is een topper. Heerlijke ligbedden aan de baai. Je wordt op tijd van een natje en droogje voorzien Heerlijk verwarmd zwembad in deze periode Dit resort is echt een aanrader voor een ontspannen en goed verzorgde all in vakantie Wij gaan zeer zeker terug naar Cristal Bay De enige opmerking is dat in restaurant Poseidon waar wij tussen de middag wel eens aten vogels binnen zitten en dat vonden wij vervelend en niet echt hygiënisch

Iedereen daar bedankt voor onze top vakantie!!!!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 21-02-2020

Beste Renier,

• 10Lutfi15-02-2020

Weekje chillen in Hurgada

Wij hebben een prachtige week doorgebracht in dit resort. Het personeel was vriendelijke en altijd bereid om te helpen. Er zijn genoeg activiteiten door de dag heen, we hebben ons geen moment verveeld! De faciliteiten en het zwembad zijn goed verzorgd en het eten is heerlijk. Echt een aanrader!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 18-02-2020

Beste Lutfi,

• 10jolanda13-02-2020

top hotel , zeker aan te bevelen

Wij kregen een kamer in schaduw kant, maar januari en februari kan het best fris zijn. We hebben een andere kamer gevraagd in de zon kant , dit werd voor ons geregeld (super schone kamers met nederlandse tv). Twee hele lieve supervriendelijke gastvrouwen, de duitse Simone en de Nederlandse Tinneke? . Deze dames zorgen dat je het je aan niets ontbreekt.Hotel heeft een super service. Buiten eten mogelijk. Ligging van hotel in baai met genoeg ligbedjes, zee superhelder, vanaf de kant prachtige vissen te zien. Wil je snorkelen, ga dan naar het naast gelegen hotel, breed/ lang strand met een rif. Je mag ook hier gebruik maken van gratis strandbedjes met prachtige windschermen. We hebben hier heerlijk gesnorkeld. Restaurants allemaal, ook waar je reserveren moet zijn top, en je mag zo vaak reserveren als je wilt. Bij navraag is uitcheck tot 14 uur en all in gebruik mogelijk gratis. Top hotel!! Wij gaan er zeker nog eens terug .

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 18-02-2020

Beste jolanda,