126 vragen over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• Marry van der Plas, 28-12-2019 Rapporteren

snorkelen

heeft dit hotel een huisrif?

• Annie Souren, 19-09-2019 Rapporteren

Verbouwing

Weet iemand of de verbouwingen al achter de rug zijn in dit hotel?

• Wilke, 13-07-2019 Rapporteren

Kinderzwembad

Hallo, ik zie dat dit resort ook een kinderzwembad heeft maar ik zie hier heen foto van. Heeft iemand die hier geweest is een foto van en weet iemand hoe diep dit zwembad is? En is er een glijbaantje oid bij? We gaan met onze 1 jarige zoon.

• piet schut, 20-06-2019 Rapporteren

wifi

vraagje , hoe is de wifi in het hotel? wij gaan binnenkort is het zinvol. om een mifi box te huren?

• Petrina Zauner-Maaskant, 29-04-2019 Rapporteren

hamam

aankomend weekend vetrekken wij naar dit hotel, wat zijn de ervaringen met de hamam? nog iets aan te raden?

• Astrid, 19-03-2019 Rapporteren

Verbouwen?

Wij gaan 27 maart op vakantie naar Crystal Bay. Nu hoor ik dat ze flink aan het verbouwen zijn en daar tussen 7.00 en 14.00 flink last van te hebben. Iemand hier die deze ervaring heeft?

piet en trudie, 23-03-2019

wij zijn in januari geweest.ze zijn bij het strandrestaurant iets aan het bijbouwen.we hebben er geen last van gehad.fijne vakantie gewenst

• John scheers, 04-10-2018 Rapporteren

Rolstoel

Is dit hotel rolstoel vriendelijk?

A.M.J. de Brock, 10-04-2019

Ja is rolstoelvriendelijk, ook speciale plaatsen voor gehandicapten op het strand

• M C Beens, 23-08-2018 Rapporteren

2 kamers boeken

Zijn er hotelkamers die een extra slaapkamer en toilet hebben?dus 1 boeking met 2 personen maarja 2 aparte kamers.

• Marielle, 07-08-2018 Rapporteren

Offerfeest

Hallo,

Ik had een vraag wat betreft het offerfeest. Maak je in het hotel veel mee van het offerfeest, want dit is niet helemaal mij ding.

Is iemand wel is een deze periode geweest in Egypte?

• bert, 12-05-2018 Rapporteren

hoelaat kamer af op laatste dag

Terug vliegen wij om 20.00 uur avonds tot hoelaat mag je van je kamer gebruik maken of moet je bijboeken om van je kamer tot ongeveer 1700 te blijven gebruiken mvg