Tijdelijk €25 aanbetaling

SUNRISE Aqua Joy Resort

9.2FenomenaalScore uit 165 reviews

+27

9.2FenomenaalScore uit 165 reviews

Voor luxe en Egyptische gastvrijheid moet je bij Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort zijn! Want een vakantie aan dit mooie resort heeft alles wat je hartje begeerd. Met een directe ligging aan de kraakheldere zee, zwembaden en glijbanen om van je vakantie een spetterend avontuur te maken. Voor een ontspannende vakantie kun je in de Spa van Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort terecht. Heerlijk tot rust komen! Zin om er een dagje erop uit te gaan? Boek een excursie of snorkeltrip en ontdek de onderwaterwereld van Egypte. En dat allemaal in de prachtige stad van Hurghada! Waar wacht jij nog op?

Dit prachtige vijfsterrenhotel wordt met een fenomenale 9.2 beoordeeld! En dat is niets voor niks. Want deze accommodatie heeft alles wat je nodig hebt voor een onbezorgde vakantie. Zo heeft Eva samen met haar vrienden een fantastisch verblijf gehad bij Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort. Zo zegt ze over de accommodatie dat het waar voor je geld is en zegt: “Fijn schoon hotel. Kamers zijn verouderd maar alles werk en als iets stuk is wordt dat meteen gerepareerd. Wordt goed schoon gehouden. Zwembaden zijn schoon. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Eten is goed en gevarieerd, voor ieder wat wils. Animatie doen hun best om het gezellig te maken. Wij komen hier zeker een keer terug.” Verder scoort de accommodatie hoog op kindvriendelijkheid, hygiëne en service. En dat blijkt uit de beoordelingen. Vakantieganger Henny zegt hierover: “Vakantie 2022.. Voor het eerst naar Egypte, ons oog viel op Auqa Joy vanwege de mooie uitstraling. Het voldeed aan al onze verwachtingen. Eten was geweldig in het bijzonder willen wij Melegy bedanken voor de geweldige service die hij ons geboden heeft met zijn hele team. Het animatieteam was ook ontzettend leuk en de bediening in de bar waar we s’avonds heerlijk vertoefde was ook super geweldig. Het heeft ons aan niets ontbroken volgende jaar komen we graag weer bij deze geweldige mensen.”

De ligging

Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort ligt midden in de stad van Hurghada met een directe ligging aan het strand. Op ongeveer 5 kilometer ligt de dichtstbijzijnde luchthaven van Hurghada.

Het hotel en faciliteiten

Er is een 24-uursreceptie waar het personeel van Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort je verwelkomt, ook is er een bagageruimte aanwezig. In de gemeenschappelijke ruimtes kun je als gast gratis gebruik maken van de wifi. Ook beschikt het resort over een aantal winkels waar je wat kleine hebbedingetjes mee kunt nemen naar huis. Haal je magneetjes bij de souvenirwinkel of koop een prachtig sieraad ter aandenken van je vakantie bij de juwelier. Mocht je tijdens je vakantie een nieuwe kapsel willen uitproberen, ga dan langs bij de kapsalon of barbier voor een frisse coupe. Verder is er een wasservice en doktersservice. Het resort heeft in totaal 5 buitenzwembaden, waarvan het hoofdzwembad gedurende de winter heerlijk verwarmd is. De kinderen kunnen zich vermaken in het Aquapark, die wel 6 glijbanen heeft! Geen enkele reden om je tijdens de vakantie te vervelen. Ook is er aan de allerkleinste vakantiegangers gedacht en is er een mini Aqua park met 3 glijbanen. Voor wie er een sportieve vakantie van wilt maken, hoeft niet verder meer te kijken. Want het resort biedt ontzettend voor mogelijkheden. Van aerobics tot beachvolleybal, en van tafeltennis tot boccia. Of geniet van een ontspannende wellness! Neem een welverdiende massage, bader in het Turkse bad of neem een stoombad. Ook zijn de schoonheidsbehandelingen te boeken. Voor de avontuurlijke vakantiegangers die op zoek zijn naar adrenaline kan de tofste watersporten boeken! Ontdek de onderwaterwereld van Egypte tijdens het snorkelen of scuba diving. Ga een dagje op excursie met de boot of huur een Banana boat of Donut voor de een wilde rit op het water. Er wordt dagelijks shows gegeven bij het resort met live muziek en Beats Club met een DJ.

De kamers

Het resort heeft in totaal 476 comfortabele kamers met heerlijke bedden! De ideale hotelkamers voor om je terug te trekken of voor een heerlijk middagdutje. De standaardkamers zijn voorzien van heerlijk grote bedden. De hotelkamers hebben een airconditioning voor de nodige verkoeling tijdens de warme dagen. Ook is er een minibar met lekkere snacks en kun je in je hotelkamer je dag beginnen met een kop koffie of thee. Verder zijn de standaardkamers voorzien van een televisie en telefoon tegen betaling. Vanaf je heerlijke hotelbed stuur je met gratis wifi je familie en vrienden de leukste foto’s en video’s van jouw vakantie aan Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort! Daarnaast zijn de hotelkamers voorzien van een badkamer met douche, toilet en föhn. Wil je graag kreukvrije kleding tijdens je vakantie? Dan kun je een strijkplank en -bout aanvragen. Elke kamer heeft een balkon of terras met zwembad- of straatzicht. Tegen een meerprijs zijn de hotelkamers met zeezicht te boeken. Let er wel op dat de voordeelkamers kunnen afwijken qua ligging, faciliteiten en het uitzicht ten opzicht van de standaardkamers.

Het verschil in kamers

Naast de standaardkamers en de voordeelkamers, heeft Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort een standaardkamer met swimup. Een hotelkamer met swimup is een kamer waarbij je vanuit je hotelkamer direct in het zwembad kan duiken. Deze kamers hebben dezelfde faciliteiten als de standaardkamers en zijn geschikt voor 1 tot 3 personen. Verder heeft deze kamer een zwembadzicht. Bovendien is er speciaal voor families een familiesuite. Deze ruime suite is voor 4 personen en heeft dezelfde faciliteiten als de standaardkamer. De suite heeft 2 slaapkamers en heeft een straatzicht.

Eten en drinken

Ook het eten bij Hotel SUNRISE Aqua Joy is vijf sterren waard! Je verblijft bij het hotel met een all inclusive formule en kun je onbeperkt genieten van de lekkerste snacks en heerlijkste drankjes. Het hotel heeft maar liefst 6 à-la-carte restaurants waar je tussen 19.00 en 22.00 uur heerlijk kunt eten. Let er wel op dat je vooraf moet reserveren. Ook zijn er 6 bars waar je heerlijke cocktails kunt krijgen of een biertje. Wanneer je voor een all inclusive verzorging kiest, zijn de maaltijden in het buffetrestaurant en geselecteerde snacks en drankjes inbegrepen. Qua tijdens wordt het ontbijt geserveerd van 07.00 tot 10.30 uur. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur en het diner is van 19.00 tot 22.00 uur. Tussen 12.00 tot 17.00 uur kun je diverse snacks beschikbaar. Een kop koffie of thee met koekje kun je tussen 10.00 en 00.00 uur krijgen. Een heerlijke ijsje voor de nodige verkoeling zijn tussen 12.00 tot 17.00 uur. De non-alcoholische en lokale dranken zijn 24 uur per dag inbegrepen. Let erop dat je tegen betaling gebruik kunt maken van de Shisha cafe, Beats Club, import drankjes, roomservice, drank in flessen en alle consumpties na 22.00 uur.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Ook de kleinste vakantiegangers hoeven zich niet te vervelen bij Hotel SUNRISE Aqua Joy! Er wordt 6 keer in de week een miniclub georganiseerd voor kinderen tussen de 3 en 12 jaar oud. Voor de avontuurlijke kids is er een kinderzwembad waar ze uren kunnen spetteren en een speeltuin voor klauter plezier.In de avond is er een minidisco waar je kind helemaal los kan gaan op de leukste liedjes. Verder is er een animatieteam en babysitservice tegen betaling.

Goed om te weten

otel SUNRISE Aqua Joy hanteert een dresscode. Zo wordt er van van iedereen verwacht geen badkleding te dragen in de lobby, bij de receptie of tijdens de maaltijden in een van de restaurants. Verder wordt er vriendelijke verzocht geen slippers, mouwloze shirts of shorts te dragen tijdens het diner. Mocht je bij een à-la-carte restaurant wilt eten, dien je vooraf te reserveren.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over SUNRISE Aqua Joy Resort

• 9Bob06-02-2023

Dit resort durf ik aan te bevelen! Genieten!

Het resort was voor ons na jaren een hernieuwde kennismaking met Egypte en voor het eerst in Hurgada! De eerste indruk was prima en dat bevestigde zich ook achteraf! Men is druk met opknappen van het hele complex en je ziet dat ook gebeuren zonder er feitelijk last van te hebben! Alles schoon en netjes geregeld. Mooie ruime kamers met slechts opmerking dat de badruimtes gedateerd zijn en aan revisie toe zijn! Alles werkt prima en is ook goed schoongehouden. Veel personeel op de been dat zeer vriendelijk en dienstbaar is om het je naar de zin te maken. Mooie tuin tot aan het strandje en pier met diverse zwembaden w/b 1 goed verwarmd! Goede strandbedjes en handdoekenservice. Ook een geweldig glijbanencomolex voor jong en oud! De keuken in hoofdrestaurant is verrassend divers qua aanbod en er wordt echt ook warm geserveerd! Totaal geen klachten over het eten hier! De lobby was feitelijk enige ruimte om een leuke zit te zoeken en was ruim.

Eigenaar, 07-02-2023

Beste Bob,

Allereerst willen wij u bedanken dat u SUNRISE Aqua Joy Resort gekozen heeft als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt. We hopen het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede thuis" SUNRISE Aqua Joy Resort in de nabije toekomst.

• 9Marinda, Noëlla en Sam03-02-2023

Geweldige vakantie

Heel mooi hotel, goede ligging. Eten is elke dag vers en verschillend. Elke dag schone kamer en schone handdoeken. Genoeg te doen voor jong en oud. Super goede service, vriendelijk. Animatie team zorgt elke dag voor activiteiten en leuke avond shows. Wij komen hier zeker terug!

Eigenaar, 05-02-2023

Beste waardevolle Marinda, Noëlla en Sam,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij ons. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede thuis" SUNRISE Aqua Joy Resort.

• 10Sureya leebeek02-02-2023

Top hotel & personeel

21 januari kwamen wij aan in het hotel, wij hadden 8 dagen geboekt en geen enkel moment spijt gehad. Wij hadden best goedkoop geboekt en wisten dat wij een voordeel kamer zouden krijgen. Meestal is dat niet heel veel maar onze kamer was top! Schoon en erg netjes en best groot ook. Van het eten verwachten wij ook niet zoveel maar ook dat was boven verwachting, wij hebben bij 4 alacarte restaurants gegeten en ow wat was dat lekker. Vooral het Asian restaurant viel erg bij ons in de smaak. Het buffet in de ochtend, middag en de avond was ook erg uitgebreid. Personeel was super vriendelijk vooral maamoun deed erg zijn best voor ons en stond altijd voor je klaar en het animatie team was helemaal geweldig, ze deden het allemaal zo leuk vooral Mansy & Moamen wat een vrolijke en lieve jongens waren dat. Wij zijn nu alweer aan het kijken om terug te gaan en het liefst weer in dit hotel, je zit overal dichtbij en we zijn erg goed ontvangen.

Eigenaar, 04-02-2023

Beste waardevolle Sureya leebeek, Het team van SUNRISE Aqua Joy Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 8Ralph01-02-2023

Heerlijk ontspannen klantvriendelijk

Ik heb erg genoten van de vakantie de klantvriendelijkheid was top de entertainment was top en het kwaliteit van het eten was erg goed met veel afwisseling Kortom genoten en een aanrader

Drie kleine minpuntjes. Met eten was vaak lauw warm Ik heb het liever heet

Het interieur is erg ouderwets en mag vervangen worden Het kastje viel ook uit elkaar Het werd wel meteen weer gerepareerd

De toetjes zien er fantastisch uit maar smaken voor geen meter mijn advies overslaan. Een goede bakkers opleiding of cursus is daar wel nodig

Eigenaar, 02-02-2023

Beste waardevolle Ralph, Het team van SUNRISE Aqua Joy Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Anita callebaut29-01-2023

Zalig genieten alles wat je nodig hebt

Goed weer goede ligging veel activiteiten in het hotel en in de buurt

Eigenaar, 30-01-2023

Beste waardevolle Anita callebaut,

• 10Britt bammens29-01-2023

Fantastische vakantie goede animatie

Goed weer leuk land andere cultuur

Eigenaar, 30-01-2023

Beste waardevolle Britt bammens, Het team van SUNRISE Aqua Joy Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Jordy Lochtman28-01-2023

Mooie ligging met hel vriendelijk personeel en veel activiteiten

Eigenaar, 29-01-2023

Beste waardevolle Jordy Lochtman, Het team van SUNRISE Aqua Joy Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Melissa Eggen28-01-2023

Fantastich

Mooie ligging met ontzettend vriendelijk personeel en diverse activiteiten

Beste waardevolle Melissa Eggen,

• 10Mariska27-01-2023

Top hotel met vriendelijk personeel

Sunrise aqua joy is een mooi hotel waar alles makkelijk te vinden is doordat het niet zo heel groot is. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is prima.

Eigenaar, 29-01-2023

Beste waardevolle Mariska, Het team van SUNRISE Aqua Joy Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers. Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Breedenbach21-01-2023

Super mooi hotel lieve mensen op resort

Snorkelen ,heerlijk eten goede animatie mooi ruim opgezet veel plaatsen om te liggen

Eigenaar, 22-01-2023

Geachte gewaardeerde gast, Zonnige groeten van SUNRISE Aqua Joy Resort. Wij willen u bedanken voor uw feedback over ons resort. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we zijn vereerd u opnieuw te mogen verwelkomen in SUNRISE Aqua Joy Resort-. Met vriendelijke groet, Gastbeleving & Kwaliteitsafdeling

Hotel SUNRISE Aqua Joy Resort info