Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

4.8Matig

Egypte, Egypte, Hurghada

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days El Palacio Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

980 reviews over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

• 3Niels en Lesley22-08-2015

zeer slecht hotel/resort

De sterren niet waard: zeer slecht chloor zwembad; Slechte sanitaire voorzieningen; Personeel is zeer onvriendelijk en onbeschoft; Drinken word de gehele dag geschonken in plastic bekerTJES (voor overdag te begrijpen maar een cocktailtje in een glas is wel zo lekker); Het restaurant is niet groot genoeg voor het aantal gasten. te weinig plek, geen borden, geen bestek en tafels vies; Aanbod van het eten was minimaal en niet bijzonder(10 dagen hetzelfde gegeten); GELUKKIG was er een vis restaurant waar de kwaliteit beter was. Hier kon je gratis gebruik van maken als westerling. Maar elke dag vis eten is ook niet alles; Kamer is gedateerd, ook hier sanitair aan vervanging toe. een lekkende airco en een lekkende sifon (werd niets aan gedaan); WIFI is NIET gratis, met geluk heb je in de lobby iets bereik; Bijboeken van de kamer ONMOGELIJK zonder groot bedrag te betalen anders geen eten en drinken meer na uitchecken 12:00. GEEN HOTEL VOOR DE NEDERLANDSE MAATSTAVEN.

Greetings from Sunny Days Team, Sales Manager, 20-02-2017

Laat het me deze gelegenheid aangrijpen om u te bedanken voor het delen van uw vakantie beoordelingen door deze zo grote kanaal, accepteer ons diep excuses dat onze gastvrijheid niet aan uw verwachtingen, vragen uw goede zelf vertrouwen dat uw commentaar had genoteerd en overwogen in onze motivatie plannen veelbelovend met meer comfort tijdens uw volgende bezoek. We kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in onze Sunny Resorts wensen u een aangenaam verblijf vol onvergetelijke herinneringen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Caroline04-08-2015

heerlijke vakantie in Sunny days el Palacio

Prachtig groot hotel met mooi zwembad en een eigen baai. Vrijwel alle kamers kijken op zee.de kamers zijn schoon, ruim en hebben heerlijke grote bedden. Het sanitair zag er netjes uit. Het eten is niet Europees dus het buffet viel wat tegen maar Europeanen mogen alle 3 de maaltijden ook kosteloos nuttigwn in het Italiaans en het vis restaurant. Hier kun je gewoon a la carte bestellen. Echt ideaalHet hotel is gunstig gelegen en met de taxi ben je zo midden in het centrum. De taxi kost overigens echt niet veel! Hurghada is echt erg leuk en ik voelde me er gewoon veilig. Afdingen moet je wel kunnen maar dat is heel gewoon in een land als dit.

Greetings from Sunny Days Team, Sales Manager, 20-02-2017

Dank u voor de tijd neemt om een mooi overzicht van uw recente verblijf bij ons in El Palacio We zijn ontzettend blij dat u een aangenaam verblijf bij ons in het bijzonder is dit de vijfde keer met ons had te schrijven. Bedankt voor de leuke opmerkingen over de service die u ontvangt van ons personeel in het hotel. We zijn erg blij dat je weer zal terugkeren en we zullen uiteraard hebben uw kamer voor u klaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Jan Pin16-06-2015

Uitstekend Hotel voor Zon en Zee verblijf

Het Hotel is ingericht met traditionele kamers met een Egyptisch tintje, ruim van afmeting - met prima bedden - wordt iedere dag door zeer vriendelijk personeel schoongemaakt. Het Hotel is all-inclusive - uitgebreide buffetten, maar wel op Egyptische / Russische basis. Dus verwacht geen op West-Europese norm gerichte maaltijden. En ergert u zich niet aan de Russen. Indien er problemen zijn met de kamer toewijzing - of anderszins - vraag naar Mr. Mohamed Mady of zijn collega Mr. Hany Nassar - zij zullen er alles aan doen om het u naar de zin te maken. Wij hebben de beste ervaringen met deze twee heren,- bij deze aan hen onze speciale dank voor hun verdiensten. Ook in het Restaurant doet een ieder zijn uiterste best om het u naar de zin te maken - maar onze speciale dank en hoge waardering gaat speciaal uit naar Mr. Alaa El Dien die het voor ons iedere dag een feest maakte om in het Restaurant te gaan eten. Wij zijn er nu 5 keer geweest - en komen graag nog vele malen terug.

Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 20-02-2017

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan Sunny Days schrijven. Uw mening en feedback is belangrijk voor ons we willen dat al onze gasten een plezierige en onvergetelijk bezoek te hebben. Dank u voor de leuke reacties met betrekking tot ons animatieteam en het personeel We zijn blij dat u genoten van het hotel en de faciliteiten en de service die u ontvangen van al onze medewerkers. We zijn erg blij dat we je goede herinneringen aan uw verblijf zou kunnen geven en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Robert van Lieshout05-01-2015

Prima hotel met geweldig personeel!

Heel erg ruim opgezet resort met eigen lagune en mooi huisrif. Het gros van de gasten zijn Russisch al hebben we daar weinig overlast van ondervonden. Sterker nog, als westerling krijg je een afwijkende kleur bandje om en kun je gratis in de al la carte restaurants eten waar anderen voor moeten betalen!

Het eten is voor Egyptische begrippen absoluut prima te noemen en de hele dag door is er iets te eten te krijgen.

Het feest dat met oud op nieuw georganiseerd werd was zeer goed verzorgd. Tot sushi, kaviaar en kwarteleitjes aan toe het was er allemaal!

Prima hotel waar we zeker nog een keer naar toe gaan!

From Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 06-05-2015

lieve Robert van Lieshout

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten een aangenaam evenaarde met ons.

We zijn zeer tevreden over het algemeen dat je echt genoten van uw vakantie en die je gevonden hebt de faciliteiten, eten personeel zeer goed. We zijn ook blij dat je wil om terug te keren en we kijken uit naar uw komst.

Dank u voor het kiezen om besteed uw vakantie bij ons in El Palacio Resort.

Gereisd met partner in december 2014

• 10Ruby16-11-2014

Fantastisch hotel!

Mijn vriend en ik zijn een hier een weekje geweest, Prachtig hotel, verschrikkelijk mooie baai met helderblauw zee. Personeel is echt top, zo lief! ze werken zo hard, en mogen Nederlanders heel graag. Animatie gaat de hele dag door, dus voor kinderen zeker een aanrader. Prachtige kamers ook! uitzicht op zee allemaal en of op het zwembad. Eten is prima te doen. Verwacht niet te veel, want het is een super groot hotel, maar je heb alles, patat, pizza tot aan burgers/paste. 24/7 eten! Mijn vriend en ik waren wel de enige Nederlanders in het hotel, Zat helemaal vol met russen, maar geen last van gehad!!! Alleen tegen het personeel zijn ze echt niet aardig, verschrikkelijk zelfs. Boottocht is ook zeker aan te raden bij crazy waves! prachtig zeg, Wezen snorkelen, heerlijk eten op de boot en je gaat naar een prachtig eiland! hederblauw zee met een parelwit strand. 'Dat het hotel vol met russen zit, is voor mensen een afknapper maar je gaat er heen om te genieten! En dat doe je zeker!!.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10RJ16-11-2014

Fantastisch hotel!

Mijn vriend en ik zijn 1 weekje naar hotel sunny days geweest

Prachtig hotel, heel vriendelijk personeel werken kei en keihard. Animatie gaat de hele dag door. Prachtige kamers, eten was simpel maar goed. Wel waren wij de enige 2 nederlanders, hotel zit vol met russen. Maar heb je geen last van.

Wij hebben een boottocht gedaan bij crazy waves en dat is ook zeker een aarader, prachtige vissen gezien en gesnorkeld ook ga je naar een heel mooi eiland.

' en dat het hotel vol met russen zit, is vervelend want het zijn zeker geen aardige mensen vooral tegen het personeel niet, maar je komt daar om van de zon te genieten en dat kan zeker weten! '

Gereisd met partner in november 2014

• 9Jan en Renée14-06-2014

Een hotel om zeker naar terug te keren.

Een fantastisch hotel - die je op z'n waarde - situatie - plaatselijke cultuur en omstandigheden moet kunnen waarderen. Een hotel die je niet met Europese normen moet benaderen,- ondanks z'n 4 sterren kwalificatie. Bovenstaande in gedachten hebben - is dit een fantastisch hotel met zeer hun best doend hotel personeel - die ook niet zo blij zijn met de 95% aanwezige Russen - maar desondanks dit gegeven - is het een ideale locatie om te verblijven. Wij komen zeer zeker terug en het zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4rwd17-04-2014

veel zieken

Vriendelijk personeel. Veel keuze eten, maar door de russen was er voor ons niets meer over, dus weinig keus als je op een normale relaxte manier wilt eten. Animatie goed, maar helaas russisch georiënteerd en sprekend.

Opdringerige russen, vaak dronken en die dagelijks mensen lastigvallen. Groot deel van de mederezigers (ca helft van mensen) en wijzelf heel erg ziek geworden van het eten. Daarom ook geen 2e keer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 1joke11-04-2014

Nachtmerrie

Niet doen! Het zit er vol met Russen alles is daarop gebaseerd. Wij hebben na 2 uur verblijf direct de hostess gebeld en gevraagd of er een mogleijkheid tot overplaatsing was. Gelukkig heeft touroperator dit voor ons binnen een dag kunnen oplossen maar hebben helaas dus wel extra kosten moeten maken. (eten want dat is daar echt niet te doen, bellen ,taxi enz).

Gereisd in april 2014

• 4Judith16-03-2014

Nooit meer!

Dit hotel zou niet in NL aangeboden mogen worden...ondanks zijn goede pluspunten: goede en snelle service, goede oplossingen voor Europeanen, en het schoonhouden van vloeren..zijn er toch veel minpunten als: 80 procent Russische bezetting, waardoor de animatie en het eten Russisch was. Verder was het eten in de ochtend en avond eentonig. Ook was het vaak koud of lauw. Ook waren ze niet echt van het oplossend denken..was het koffie apparaat kapot, dan maar geen koffie, ook niet halen bij een andere bar. Verder worden de Europeanen in het verste blok neer gezet, om van de lawaai geen last te hebben die russen maken (want kamers zijn buiten gedateerd ook gehorig en de Russen maken veel lawaai) Je loopt dan al snel een paar km om bij het hoofdgebouw te komen. Verder is er geen lift aanwezig, enkel in het hoofdgebouw. Er zijn te weinig wc's rond de baai en het zwembad, en die er zijn, zijn goor..echt vergane glorie. Het kan er denk ik heel fijn zijn..maar dat was het nu echt niet...jammer.

Gereisd in maart 2014

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa info