11 vragen over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

• Jose, 14-02-2018 Rapporteren

Russen

Dit hotel stond altijd bekend als hotel met veel russen. Is dit nog steeds zo ?

• mar, 09-11-2014 Rapporteren

is het eten in het hotel goed? wat voor sort eten is het? en wat valt er allemaal te doen in hurgada ik wil voor 2 weken boeken. alleen ik weet er helemaal niks van alleen dat snorkelen een goed idee. kan iemand mij advisren wat er te doen valt? en naar welke plekken ik moet gaan wat mij adviseert word? en welke restaurant goed is in de buurt en welke centrum de grootst mooist is en welke gedeelte in het hotel advisren jullie mij? en is er iets waar ik op moet letten? gr mar

Mar, 21-11-2014

wat supper dat je reageerd! hartelijk bedankt. en die boot waar kan ik die huuren en hoeveel kost dat? en welke centrums zijn aanteraden met mooie boulevaard en winkels enz.?

Ruby, 16-11-2014

Het eten in het hotel is goed voor een week, verwacht niet teveel. Boottocht is zeker aan te raden bij crazy waves, kan je prachtig snorkelen en ga je naar een geweldig eiland!! Parelwit strand en helderblauw zee.

in het centrum hebben wij gegeten bij Moby Dick, heerlijk eten en kost geen drol!.

• Judith, 19-02-2014 Rapporteren

Vraag over bvn

Is er bvn?

ron47, 20-02-2014

bvn is er in heel hurghda

• Nathalieeee_, 01-01-2013 Rapporteren

Eten

Is het eten echt zo erg dat je er snel van ziek wordt? En wordt er kraanwater gebruikt als drinkwater?

Nathalieeee_, 05-01-2013

Ik bedoelde eigenlijk of het hotel je kraanwater geeft als je water besteld, want dat was bij sommige hotels die kwa eten ook niet zo goed staan aangeschreven.

huiberts, 01-01-2013

ja, wij zijn met 7 personen net terug van Sunny Days el Palacio in Hurghada en zijn allemaal ziek geweest. Geen kraanwater drinken en ook de saladebuffetten overslaan omdat de sla in dat water gewassen wordt.

l.elshout, 01-01-2013

Hoi,

In Hurghada moet je nooit kraanwater drinken, dit word overal gemeld. In praktisch alle hotels worden de salades met bronwater gewassen en kan dit geen kwaad! De vloek van de Farao heeft veel te maken met te koud drinken, en andere bereidswijze van het voedsel. Drink ruim voldoende maar dus niet te koud, neem bij elke maaltijd brood en mocht je toch last krijgen, bij de apothekers zijn er prima middeltjes te krijgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days El Palacio Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Nathalieeee_, 27-12-2012 Rapporteren

Animatie

Ik ben er aan het over denken om van de zomer hier naar toe te gaan, maar is er wel veel animatie overdag voor de kinderen en in de avond voor de kinderen en voor de ouderen?

huiberts, 01-01-2013

nee, niet naar toe gaan met kinderen. Tussen de Russen is het niet leuk volleyballen

Piethein, 07-01-2013

Mijn grootste zorg zou zijn: is het niet te heet in de zomer? Ik sprak verschillende mensen in een recente trip dat de mussen in de zomer van het dak af vallen van de hitte.....

Nathalieeee_, 05-01-2013

Lopen in het hotel echt alleen maar russen rond en bijna geen andere nationaliteiten?

• jootje, 25-11-2012 Rapporteren

koffie

weet er iemand of er in dit hotel koffie te krijgen is(bij het ontbijt of zo)of is het raadzaam om oplos koffie mee te nemen??. Ik ben namelijk in sharm el sheik geweest,maar daar was geen koffie te bekennen.

ja er is koffie

• Nathalieeee_, 04-11-2012 Rapporteren

Aquapark

Is er in de buurt van het het hotel een aquapark??

ron47, 07-11-2012

waar jij zit niet maar je kan een taxi nemen ?? maar ja die aquaparken zitten aan de andere kant van hurghada

• Nathalieeee_, 03-11-2012 Rapporteren

Wat voor Animatie?

huiberts, 01-01-2013

niet naar toe gaan met kinderen, er is te weinig te doen voor ze. Vorig jaar zijn we naar Three Corners in Marsa al Alam geweest, dat is echt een aanrader. Via Neckerman.

• MME, 08-08-2011 Rapporteren

Vraag!

Wij gaan de 16e na dit hotel en via de reacties gelezen heb ik toch een vraag..

Is het echt zo slecht zoals bijna de helft van de mensen beschrijft? En is er iemand rond deze tijd er al eens geweest en hoe was die ervaring dan?

Groet.

Maartje, 23-10-2011

Wij vinden het echt zo slecht. Over de smaak van eten kan men twisten, maar als bijna iedereen het slecht vindt is het ook zo.

• brigitte, 18-07-2010 Rapporteren

badlakenservices

hoe goed is de badlakenservices voor de strandstoelen of is het een aanrader om toch badlakens mee te nemen gr brigitte

Maartje, 23-10-2011

Badlakenservice is prima. Pasje inleveren en badlaken ontvangen. 's avonds badlaken weer inleveren eb pasje retour. Iedere dag schoon.