Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag38°29°
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days El Palacio Resort & Spa voor je op een rij gezet:

700 reviews over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa in het Nederlands

Nooit meer

Netty van Gulik
11-7-2019

Slecht hotel, vies eten is echt niet te eten. Zeer onvriendelijk personeel. Veel zieke mensen door eten. Kamers niet schoon. Echt geen aanrader

Gereisd Met partner in juli 2019

Verkeerde keuze

Ben lichtendonk
13-5-2019

Wij hebben ons niet zo vermaakt in dit ressort , dit vooral omdat het 95% uit Russische vakantiegangers bestaat. Het gedrag en de manieren van deze vakantiegangers hebben ons vaak tot verbazing laten staan. Ik denk dat als u wilt genieten als Europese vakantieganger u beter voor een Europees ressort kunt kiezen. Ook vond ik het een nadeel dat er telkens verkopers van het ressort bij ons langskwamen en slecht nee konden verstaan

De duiklessen die wij hebben gehad zijn zeker wel top, het ressort heeft een prachtige ligging en is redelijk schoon en netjes.

Kortom voor een Europese vakantieganger adviseer ik u om een deurtje verder te kijken en naar een ressort te kijken met wat meer Europese vakantiegangers

Gereisd Met partner in mei 2019

top hotel gewoon gaan

vent
31-3-2019

gezzelig hotel vriendelijk personeel veel leuke reizigers

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Ronduit waardeloos!

Xindy
3-12-2018

12 x Egypte geweest en dit was echt een slecht hotel! Slecht en koud eten, spuug vieze luiers en troep bij het zwembad, kapotte en beschimmelde stoelen en alleen maar kapotte ligbedden, zelf moeten vragen om wc papier en handdoeken, personeel dat ongevraagd telefoonnr op hand van dochter schrijft etc etc etc kortom never nooit meer, nu 8 wk later is onze reisorganisatie nog steeds aan het vechten met dit hotel om uit de klacht te kunnen komen! Niet gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Mooie locatie

Chantal
14-11-2018

Er zijn veel Russen in het hotel. Het eten is redelijk goed en de kamers zijn netjes maar verouderd

Gereisd Met partner in juli 2018

Heel mooi schoon hotel, slecht eten en drinken.

Angelique Snelders
18-10-2018

Het is een supermooi, schoon hotel met een adembenemend uitzicht. Het zwembad is goed onderhouden en schoon. Er staan ruim voldoende ligbedden die het personeel meteen daar zet waar je wilt. Als je er een paar dagen bent worden de bedjes zelfs automatisch door het vriendelijke personeel gereserveerd. De terrassen worden dagelijks gepoetst en eventueel afval wordt direct opgeruimd. Kortom het personeel ( wat grotendeels Engels en Duits spreekt ) is top en dat geldt voor allemaal !!! In de lobbybar is werkende WIFI. Vlakbij het hotel zijn een 20tal winkeltjes waar je van alles kunt kopen. Het entertainmentteam is hoofdzakelijk Arabisch en Russisch georiënteerd. Het eten is op zijn best matig en de drank lijkt wel aangelengd. Meestal is er gebrek aan bestek en kopjes. Heel veel Russen die hun tafel helemaal volladen en dan 80% laten staan. Tip: een loopbruggetje over de baai.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 30-10-2018

Beste Angelique

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio schrijven. Uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie. Dank u voor de prachtige opmerkingen met betrekking tot onze medewerkers en animatieteam. . Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en zullen we doorgeven aan je feedback om ons management voor de beoordeling en uitvoering van ons verbeterplan. We zijn blij je weer genoten van onze faciliteiten en we willen u bedanken voor het kiezen om weer bij ons blijven als u een deel van het Sunny Days Family zijn geworden We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Als ik zie dat het verbeterd in Egypte zeker terug

Derya
2-10-2018

Wel goed was land Egypte met zijn verbluffende historie en de zee. Punten die verbeterd kunnen worden zijn= eten van het hotel was bar slecht en mensen vallen je te veel lastig. Wat ook slecht was,is hygiëne. Schoonmaak word door mannen gedaan en niet door vrouwen Vind ik slechte zaak vrouwen zijn in schoonmaak veel beter dan mannen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, Tue Oct 30 2018 10:19:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Derya

bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente verblijf in ons hotel te bekijken.

Het spijt ons zeer dat we niet hebben voldaan aan al uw verwachtingen met betrekking tot het eten en de netheid in ons hotel. Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons hele team werkt met passie aan het leveren van de best mogelijke service aan al onze lieve gasten. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en we heten u graag opnieuw welkom in ons hotel.

Leuk voor een keer maar meer niet.

Robin
26-7-2018

De ligging is perfect , 20m rijden vanaf het vliegveld en je bent er. Het resort wordt omringd door de zee die deels uitmond in het resort . De baai wordt afgezonderd van de zee doormiddel van een net. De baai biedt de mogelijkheid om tussen de vissen te zwemmen en is erg verkoelend. Het resort zelf is erg groot . De kamers zijn wat ouderswets maar functioneren prima , de kamers worden dagelijks schoon gemaakt en de airco deed het prima.

Hoewel de service bij het buffet en de schoonmaak service redelijk goed was , was de service van de receptie echt dramatisch. Er liepen meerdere mensen achter de balie maar vaak stonden we een half uur tot 3 kwartier te wachten om hulp.

Het vervelendst van dit hotel waren toch wel de excursievertegenwoordigers die rondliepen op het resort , deze mensen kwamen je meerdere keren per dag storen om informatie te geven die je vaak al eens had gehad. Deze mensen namen ook geen nee aan als antwoord.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kind regards Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, Sat Aug 04 2018 15:51:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Robin, First of all we would like to thank you for taking a moment to share you recent holiday experience from our hotel. We deeply regret that you were not satisfied with some of the points of your stay and we will considerate your comments as highly important for our constant quality improvements. We are glad to hear you enjoyed our beach and location and we hope that you have spent a nice time with us despite the mentioned facts. Thank you for your visit, we would be happy to see you again.

Leuke vakantie gehad maar zou er niet terug gaan.

Rosa
26-7-2018

Super mooi resort, kamers waren prima.

Helaas was schoonmaken van de kamer erg matig. Zaten vaak zonder toilet papier en was ook lastig te krijgen. Het eten was bijna elke dag het zelfde, koud en smaakloos. Weinig fruit, tegen betaling had je wel genoeg keuze.

Bij de receptie werd je slecht geholpen als er wat was, en moeten meestal langer als 30 min wachten tot er wat geregeld werd.

Op dr dag van vertrek konden we een sleutel halen om nig te douchen. We kregen een kamer die nog niet was schoongemaakt en zonder handdoeken. Hierom gevraagd maar deze hadden ze niet meer...

Entertainment Was matig. in de 10 dagen dat we er waren hebben we maar 2x een leuke show gehad, de rest was saai en langdradig.

Stonder altijd erg lang in de rij voor eten, en als je eten had moest je nog maar kijken of je ergens kon gaan zitten want vaak zat alles voo buiten.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Uw SunnyDaysEgypt Team, Sales Manager, 4-8-2018

Geachte Rosa, Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten.

Redelijk goed

Don
25-3-2018

Redelijk groot resort, kamers erg verouderd. Personeel is erg goed. Verder is het complex goed en mooi. Het eten is niet slecht, maar heb beter mee gemaakt.

Gereisd Met partner in maart 2018
Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 27-3-2018

Beste Donsuus, Heel erg bedankt voor je feedback.We zijn heel blij dat je met ons van de vakantie genoten hebt en we hopen dat je mooie herinneringen aan je verblijf hebt opgedaan. We hopen dat je ons binnenkort weer zult bezoeken. Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Italiaans, Russisch, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.