Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

4.8Matig

Egypte, Egypte, Hurghada

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days El Palacio Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

980 reviews over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa

• 2henk jongsma08-01-2020

nooit meer, dit hotel is nog geen 2 sterren waard

als je wat ouder bent moet je hier niet zijn, sterft van de Russen en Egyptenaren en vooral luidruchtige kinderen, veel kinderen. Eten was in de meeste keren koud en je moet slang staan voor het diner, je moet betalen ook al heb je all in voor bv bananen of appels. ik weet dat je geen rechten heb maar als je vraagt om op de eerste etage te mogen verblijven en ze stoppen je op de begane grond tegenover het entertainment gebeuren ben je niet blij, to 12 uur in de nacht bong bong van de muziek, na lang aandringen kreeg ik een andere kamer in het een na laatste gebouw aan de zeekant dat was inderdaad rustig maar daar werkte de douche niet naar behoren, dan warm/koud dorst op het laatst er niet meer onder te staan, werd wel na gesproken te hebben met een van de managers sávonds om 22.30 naar gekeken maar geen verbetering ten lange leste werd er een nieuwe kraan opgezet maar het hotel is zo oud en met zoveel mensen kan het systeem het nietaan

Alleen gereisd in december 2019

• 2019
    3Netty van Gulik11-07-2019

Nooit meer

Slecht hotel, vies eten is echt niet te eten. Zeer onvriendelijk personeel. Veel zieke mensen door eten. Kamers niet schoon. Echt geen aanrader

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Ben lichtendonk13-05-2019

Verkeerde keuze

Wij hebben ons niet zo vermaakt in dit ressort , dit vooral omdat het 95% uit Russische vakantiegangers bestaat. Het gedrag en de manieren van deze vakantiegangers hebben ons vaak tot verbazing laten staan. Ik denk dat als u wilt genieten als Europese vakantieganger u beter voor een Europees ressort kunt kiezen. Ook vond ik het een nadeel dat er telkens verkopers van het ressort bij ons langskwamen en slecht nee konden verstaan

De duiklessen die wij hebben gehad zijn zeker wel top, het ressort heeft een prachtige ligging en is redelijk schoon en netjes.

Kortom voor een Europese vakantieganger adviseer ik u om een deurtje verder te kijken en naar een ressort te kijken met wat meer Europese vakantiegangers

Gereisd met partner in mei 2019

• 9vent31-03-2019

top hotel gewoon gaan

gezzelig hotel vriendelijk personeel veel leuke reizigers

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    1Xindy03-12-2018

Ronduit waardeloos!

12 x Egypte geweest en dit was echt een slecht hotel! Slecht en koud eten, spuug vieze luiers en troep bij het zwembad, kapotte en beschimmelde stoelen en alleen maar kapotte ligbedden, zelf moeten vragen om wc papier en handdoeken, personeel dat ongevraagd telefoonnr op hand van dochter schrijft etc etc etc kortom never nooit meer, nu 8 wk later is onze reisorganisatie nog steeds aan het vechten met dit hotel om uit de klacht te kunnen komen! Niet gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 7Chantal14-11-2018

Mooie locatie

Er zijn veel Russen in het hotel. Het eten is redelijk goed en de kamers zijn netjes maar verouderd

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Angelique Snelders18-10-2018

Heel mooi schoon hotel, slecht eten en drinken.

Het is een supermooi, schoon hotel met een adembenemend uitzicht. Het zwembad is goed onderhouden en schoon. Er staan ruim voldoende ligbedden die het personeel meteen daar zet waar je wilt. Als je er een paar dagen bent worden de bedjes zelfs automatisch door het vriendelijke personeel gereserveerd. De terrassen worden dagelijks gepoetst en eventueel afval wordt direct opgeruimd. Kortom het personeel ( wat grotendeels Engels en Duits spreekt ) is top en dat geldt voor allemaal !!! In de lobbybar is werkende WIFI. Vlakbij het hotel zijn een 20tal winkeltjes waar je van alles kunt kopen. Het entertainmentteam is hoofdzakelijk Arabisch en Russisch georiënteerd. Het eten is op zijn best matig en de drank lijkt wel aangelengd. Meestal is er gebrek aan bestek en kopjes. Heel veel Russen die hun tafel helemaal volladen en dan 80% laten staan. Tip: een loopbruggetje over de baai.

Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 30-10-2018

Beste Angelique

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio schrijven. Uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie. Dank u voor de prachtige opmerkingen met betrekking tot onze medewerkers en animatieteam. . Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en zullen we doorgeven aan je feedback om ons management voor de beoordeling en uitvoering van ons verbeterplan. We zijn blij je weer genoten van onze faciliteiten en we willen u bedanken voor het kiezen om weer bij ons blijven als u een deel van het Sunny Days Family zijn geworden We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Derya02-10-2018

Als ik zie dat het verbeterd in Egypte zeker terug

Wel goed was land Egypte met zijn verbluffende historie en de zee. Punten die verbeterd kunnen worden zijn= eten van het hotel was bar slecht en mensen vallen je te veel lastig. Wat ook slecht was,is hygiëne. Schoonmaak word door mannen gedaan en niet door vrouwen Vind ik slechte zaak vrouwen zijn in schoonmaak veel beter dan mannen.

Vriendelijke groeten Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 30-10-2018

Beste Derya

bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente verblijf in ons hotel te bekijken.

Het spijt ons zeer dat we niet hebben voldaan aan al uw verwachtingen met betrekking tot het eten en de netheid in ons hotel. Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons hele team werkt met passie aan het leveren van de best mogelijke service aan al onze lieve gasten. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en we heten u graag opnieuw welkom in ons hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Robin26-07-2018

Leuk voor een keer maar meer niet.

De ligging is perfect , 20m rijden vanaf het vliegveld en je bent er. Het resort wordt omringd door de zee die deels uitmond in het resort . De baai wordt afgezonderd van de zee doormiddel van een net. De baai biedt de mogelijkheid om tussen de vissen te zwemmen en is erg verkoelend. Het resort zelf is erg groot . De kamers zijn wat ouderswets maar functioneren prima , de kamers worden dagelijks schoon gemaakt en de airco deed het prima.

Hoewel de service bij het buffet en de schoonmaak service redelijk goed was , was de service van de receptie echt dramatisch. Er liepen meerdere mensen achter de balie maar vaak stonden we een half uur tot 3 kwartier te wachten om hulp.

Het vervelendst van dit hotel waren toch wel de excursievertegenwoordigers die rondliepen op het resort , deze mensen kwamen je meerdere keren per dag storen om informatie te geven die je vaak al eens had gehad. Deze mensen namen ook geen nee aan als antwoord.

Kind regards Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 04-08-2018

Dear Robin, First of all we would like to thank you for taking a moment to share you recent holiday experience from our hotel. We deeply regret that you were not satisfied with some of the points of your stay and we will considerate your comments as highly important for our constant quality improvements. We are glad to hear you enjoyed our beach and location and we hope that you have spent a nice time with us despite the mentioned facts. Thank you for your visit, we would be happy to see you again.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6Rosa26-07-2018

Leuke vakantie gehad maar zou er niet terug gaan.

Super mooi resort, kamers waren prima.

Helaas was schoonmaken van de kamer erg matig. Zaten vaak zonder toilet papier en was ook lastig te krijgen. Het eten was bijna elke dag het zelfde, koud en smaakloos. Weinig fruit, tegen betaling had je wel genoeg keuze.

Bij de receptie werd je slecht geholpen als er wat was, en moeten meestal langer als 30 min wachten tot er wat geregeld werd.

Op dr dag van vertrek konden we een sleutel halen om nig te douchen. We kregen een kamer die nog niet was schoongemaakt en zonder handdoeken. Hierom gevraagd maar deze hadden ze niet meer...

Entertainment Was matig. in de 10 dagen dat we er waren hebben we maar 2x een leuke show gehad, de rest was saai en langdradig.

Stonder altijd erg lang in de rij voor eten, en als je eten had moest je nog maar kijken of je ergens kon gaan zitten want vaak zat alles voo buiten.

Uw SunnyDaysEgypt Team, Sales Manager, 04-08-2018

Geachte Rosa, Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa info