Hotel Sun and Sea

Prima

Angelique
28-9-2016

Niets byzonders,

Maar waar voor zijn geld

Super!

Anna
28-6-2016

Onze thuisbasis, mei een uitstekende maand!

Pihenni vágyóknak tökéletes

Takács László
3-2-2013

Kis, családias hangulatú hotel. Közel van hozzá minden, mégis nyugodt környezetű. Nem lehet semmi extrát várni, de 2 belső medence, az éjjel-nappal rendelkezésre álló személyzet és konyha, a szobák tisztasága (minden nap takarítás, ágynemű és törölköző csere) a családias légkör mindezért kárpótol. Nem az a csillogó-villogó SPA kialakítású. Aki az ilyet szereti, annak pl. a Sheratont ajánlom... A strandon vagy a medencénél minden rendelését teljesítik, minimális baksisést és elérhető árakon. Pihenni vágyóknak ideális. A gyerekekkel igény szerint foglalkoznak. Egyedül az internet hiányzot. De lehet, hogy így jobb is volt. Net kafé - kb. 800m nagyon olcsó árakkal...

Prima hotel !

Sandra
22-3-2009

Wij zijn hier in november 2006 geweest en we hebben een prima vakantie gehad!

Het hotel is vrij simpel, maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding een prima accomodatie om er gewoon even een weekje tussenuit te gaan.

De ligging is goed, je wandelt zo het stadtje in en direct aan het strand.

Het personeel is uiterst vriendelijk, met name de General Manager heeft alles voor zijn gasten over.

Wij hadden de kamer vanuit de reisgidsen, helemaal top en zijn uitgenodigd om mee te gaan naar diverse egyptische shows. Erg gastvrij!

Het eten is vrij simpel. Helaas zijn de Russen behalve brutaal ook ernstig ordinair bij de bufetten maar dat zal je in overige hotels/resorts ook tegen komen.

Al met al; prima!

2008

Mooi hotel

Hofman
26-12-2008

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen, eerst hadden we een kamer (zonder airco!) in het ene gebouw en na klagen kregen we een (betere) kamer in het andere (nieuwe) gebouw. Het eten is simpel maar uit eten is erg goedkoop in de buurt en goed te doen.

Dåligt

Anders
25-12-2008

Detta var inget bra hotell.

Poolområdet var mycket fint.

Stranden var alldeles för liten, och det var ingen höjdare att bada när det var så mycket folk där.

Slitet hotell.

Mest ryssar, vilka inte har lärt sig att visa hänsyn än...

Läget är lite avsides, men det tar bara 5 min in till centrum, men det kan vara tufft innan man vant sig vid värmen.

2007

Een van de minste hotels waar wij de afgel;open jaren zijn verbleven. Wij hebben er geen een avond gegeten. Er liepen mieren uit het bad en het was allemaal aan vernieuwing toe. Op de foto's ziet het er aardig uit. Ligging is goed, personeel vriendelijk (geef ze een fooitje) maar ik niet meer voor minder dan 4 a 5 sterren.

Wij zijn (met vijf personen) vanaf tweede kerstdag voor 10 dagen in Hotel "Sun And Sea"geweest.

Op zich een aardig hotel, mooie ruime kamers. Heerlijk breed 2x 1-persoonsbed.Met bad, toilet en wastafel. Sommige kamers hebben een ruim balkon, andere wat kleiner. Schoonmaak was met de Franse slag, Maar niet echt smerig. Ontbijt is elke dag hetzelfde, acceptabel, maar niet erg uitgebreid. Avondeten was matig, koud als je later komt en erg eenzijdig. maar je kan voor heel weinig geld in een restaurant eten, bijv.bij rest. Farlafel,uit het hotel r.a.voorbij het strand.Of bij de allereerste italiaan richting centrum.

2006

prima 3 sterren hotel, met aardig personeel, het eten was echter erg slecht. totaal niet aangepast aan de toch wel een aantal nederlandse gasten. het avond eten was zelf vies te noemen.

verder is hotel Sun and sea ons prima bevallen. en vooral het strand voor de deur, maakte dat je het slechte eten vergat.

Dit hotel heeft me de tijd van mn leven gegeven! Super vriendelijk! Ze zijn heel ief zo lang je zelf maar veel lacht dat vinden ze veel waardevoller dan geld! Super lieve mensen, ik ga volgend jaar zeker en vast terug! Groetjes to all of ya!

Hotel Sun and Sea 7.75 10 11 .