Hotel Sun and Sea

Maar waar voor zijn geld

Super!

Anna
28-6-2016

Onze thuisbasis, mei een uitstekende maand!

Prima hotel !

Sandra
22-3-2009

Wij zijn hier in november 2006 geweest en we hebben een prima vakantie gehad!

Het hotel is vrij simpel, maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding een prima accomodatie om er gewoon even een weekje tussenuit te gaan.

De ligging is goed, je wandelt zo het stadtje in en direct aan het strand.

Het personeel is uiterst vriendelijk, met name de General Manager heeft alles voor zijn gasten over.

Wij hadden de kamer vanuit de reisgidsen, helemaal top en zijn uitgenodigd om mee te gaan naar diverse egyptische shows. Erg gastvrij!

Het eten is vrij simpel. Helaas zijn de Russen behalve brutaal ook ernstig ordinair bij de bufetten maar dat zal je in overige hotels/resorts ook tegen komen.

Al met al; prima!

2008

Mooi hotel

Hofman
26-12-2008

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen, eerst hadden we een kamer (zonder airco!) in het ene gebouw en na klagen kregen we een (betere) kamer in het andere (nieuwe) gebouw. Het eten is simpel maar uit eten is erg goedkoop in de buurt en goed te doen.

2007

Een van de minste hotels waar wij de afgel;open jaren zijn verbleven. Wij hebben er geen een avond gegeten. Er liepen mieren uit het bad en het was allemaal aan vernieuwing toe. Op de foto's ziet het er aardig uit. Ligging is goed, personeel vriendelijk (geef ze een fooitje) maar ik niet meer voor minder dan 4 a 5 sterren.

Wij zijn (met vijf personen) vanaf tweede kerstdag voor 10 dagen in Hotel "Sun And Sea"geweest.

Op zich een aardig hotel, mooie ruime kamers. Heerlijk breed 2x 1-persoonsbed.Met bad, toilet en wastafel. Sommige kamers hebben een ruim balkon, andere wat kleiner. Schoonmaak was met de Franse slag, Maar niet echt smerig. Ontbijt is elke dag hetzelfde, acceptabel, maar niet erg uitgebreid. Avondeten was matig, koud als je later komt en erg eenzijdig. maar je kan voor heel weinig geld in een restaurant eten, bijv.bij rest. Farlafel,uit het hotel r.a.voorbij het strand.Of bij de allereerste italiaan richting centrum.

2006

prima 3 sterren hotel, met aardig personeel, het eten was echter erg slecht. totaal niet aangepast aan de toch wel een aantal nederlandse gasten. het avond eten was zelf vies te noemen.

verder is hotel Sun and sea ons prima bevallen. en vooral het strand voor de deur, maakte dat je het slechte eten vergat.

Dit hotel heeft me de tijd van mn leven gegeven! Super vriendelijk! Ze zijn heel ief zo lang je zelf maar veel lacht dat vinden ze veel waardevoller dan geld! Super lieve mensen, ik ga volgend jaar zeker en vast terug! Groetjes to all of ya!

Een geweldig hotel met prima service

Richard
24-7-2006

Een geweldig hotel met prima service. Het eten is voor zowel ontbijt als diner ruimschoots aanwezig en zeer divers. Suna and Sea heeft verder prima zwembaden en op een paar meter afstand (letterlijk) kun je een duik nemen in de Rode Zee. Het strand is weliswaar niet echt heel groot, maar wel uitstekemd. Het centrum ligt op loopafstand waar je naar hartelust kunt winkelen of een hapje kunt eten. De service in het hotel is uitstekend en voor een paar pond fooi, dat geldt zeker voor de 'housekeeping' gaan ze zelfs nog een stapje harder voor je. Wat ons betreft een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Sun and Sea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun and Sea in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun and Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.