Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

814 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 2018
    10fam. van leer07-12-2018

in 1 woord fantastisch.

We hebben zelf besloten om een review te schrijven . zonder mee de weten van het hotel. Met het terug kijken van onze vakantie in steigenberger hotel. krijgen we een glimlach plus een goedgevoel van binnen. Wat een fantastisch hotel niks is te veel ze halen letterlijk alles uit je handen wat een Service. Zelfs de RIU en IBEROSTAR hotels die we ook hebben bezocht in het verleden konden daar niet aan tippen. dus een reden voor ons om volgend jaar terug te keren.

• 10C. Boskman01-12-2018

Super goed en veelzijdig

Echt een super hotel zowel voor volwassenen en kinderen . Veel te doen overdag en 's avonds . Eten zeer goed en meer dan genoeg keuze . Veel excursies geboekt . Dolfijnen / snorkel trip en zou ik Zeer zeker aanraden . (bij de diving club). Al met al beste hotel n Egypte tot nu toe na 7 x in Egypte te zijn geweest .

Met oudere kinderen

• 8jo van den bergh26-11-2018

voor herhaling vatbaar

geweldige hartelijke mensen, mooi hotel

• 9Rianne25-11-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Samen met mijn vriend zijn wij 2 weken op vakantie geweest naar dit prachtige hotel. Wij hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Het was ontzettend mooi weer en hebben voor elke leeftijd wel wat te doen. Voor de jongere was er een hele leuke animatie en de oudere konden zich afsluiten van de kindern op het 18+ dakterras. Het eten was ook super verzorgt, elke dag een andere thema qua eten. Wij raden deze plek zeker weten aan. Het was heerlijk

• 9Arno Saarloos25-11-2018

Een super mooi en vooral een goed hotel.

Echt een super mooi en goed hotel.Personeel is super attent en vriendelijk.Kamers worden super netjes onderhouden. Het eten is echt fantastisch zeer gevarieerd. Het enige min puntje is het animatie team,dat kan echt beter en zeker voor een 5 x hotel.Mensen die wat te klagen hebben over dit hotel moeten gewoon gezellig thuis blijven,want die klagen naar alle waarschijnlijkheid over alles in het leven.Heb intussen al heel wat landen en hotels bezocht maar dit hotel staat op nummer 1 bij mij.Ook een aanrader is om met de quad de woestijn in te gaan en dan de middag Tour,wat een belevennis is dat.

• 9Marlies22-11-2018

Fantastisch resort. Mooie ruime kamer, linnengoed matras wordt dagelijks verschoont. Gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Het hele resort ziet er schoon en verzorgt uit. De obers (er lopen er genoeg) zijn vriendelijk en werken erg hard. Onze vaste ober Elsaaid A. Elsamie heeft ons prima voorzien van onze drankjes. De zwembaden zijn heerlijk verwarmd en er zijn ligbedjes genoeg.

• 9Siham22-11-2018

Geweldig!!

Heerlijke resort, voor de kinderen van alles te doen.Op het resort meerdere zwembaden ook die verwarmd zijn.

Eten genoeg keus, personeel zeer professioneel en vriendelijk. Sky restaurant geweldig gegeten.

Schone kamers, een plek waar je even nergens aan hoeft te denken.

De zee is aan de overkant in het andere hotel maar prima te bereiken. Er is geen huisrif aanwezig.

Volgende keer boek ik weer steigenberger.

• 5SH19-11-2018

Voorlopig nooit meer

Tweede mail dat we dit resort bezoeken (1ste maal in 2016 en was toen uitstekend) doch dit resort heeft veel van haar kwaliteit ingeboet. De maaltijden aan het buffet restaurant (behalve ontbijt) zijn van zeer slechte kwaliteit met dagelijks wederkerende produkten, niet warm, weinig keuze en slecht klaargemaakt. Het Season's restaurant dat zogezegd à-la-carte is, betreft een mixed grill met vlees dat letterlijk zwart zag.... zijn daar ook letterlijk ' gaan lopen'. Italiaans à-la-carte is redelijk ok doch pasta's en pizza's zijn makkelijke gerechten, Sky restaurant (rooftop) was eigenlijk niet goed.....niet warm en kwaliteit veel minder dan 2 jaar geleden.
    Hebben dit gemeld bij de chef-kok die als een farao door het buffetrestaurant loopt doch alles werd weggelachen , andere toeristen vinden het wel goed... Duitsers, Oekraïners,... die zijn inderdaad wat minder gewoon.... Ook drankenselectie was minder ruim . Wat blijft prima: is de bediening van de mensen/obers , ze proberen alles te doen om het naar je zin te maken. Drinkgeld helpt jazeker.

Hebben vernomen dat het nieuwe PURE hotel (is nog niet open toen wij daar waren) naast Steigenberger Aldau en aan de overkant van Steigenberger Aqua Magic , al veel geld heeft gekost, is een luxe hotel en een manager wist discreet te melden dat er veel geld naar het nieuwe project gaat waardoor er moet bespaard worden in...jawel Steigenberger Aqua Magic.... het hotel was goed maar nu de komende (minimaal) twee jaar absoluut te vermijden. Zeg niet dat u niet gewaarschuwd was. Doe het niet.

• 9Sarah van Eijck10-11-2018

Mooi hotel! Topper!

Goede service. Je wordt op handen bediend. Enige minpunt zijn de bedden, ze zijn echt hard. Het zand van het strand is zachter. Mooie tuin en zwembaden, de winkels in het hotel zijn goed betaalbaar en vriendelijk personeel. Echt top. 28 graden in november, heerlijk toch! Ook het eten is erg smaakvol en gevarieerd. Overal zijn mensen aan het schoonmaken. Topper!

• 8Dominique03-11-2018

Geweldig!

Hele fijne tijd gehad in dit mooie hotel! Het personeel is ontzettend aardig en doet er alles aan om je verblijf perfect te maken. Het hotel is modern en het eten is voor all inclusive relatief goed. Om naar het strand te gaan loop je gemakkelijk via de tuin van het andere Steigenberger hotel. Gratis shuttle naar Hurghada is ook erg fijn!

Traveltroef

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats