Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag42°26°
9,5

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

182 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Gemengd gevoel

Len
3-1-2019

Nog even lekker naar de zon in november met dochter en schoonzoon. 2e x in Egypte buffet restaurant wederom super slecht. 2 ala carte restaurants top en bij 1 weggelopen. Zwembaden prachtig, animatie top. Buiten resort een zooi met irritante eigenaars van winkels. Trip mee de boot naar een eiland is echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch hotel met een perfecte service.

J. Moratis
25-12-2018

Alles is gewoon perfect ! Het guest relation team doet er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Niets is te veel gevraagd ! Een aanrader is zeker het "sky restaurant ". Het eten is er top en Walid en zijn team zorgen hier voor een méér dan aangename sfeer en een uitmuntende bediening ! Ook de "sky bar" is zo'n topper onder leiding van Walid. Wij waren in november voor de 4de maal in dit hotel en we gaan in mei terug voor de 5de keer. In augustus 2018 was dit hotel in het nieuws met negatieve berichten en dus vertrokken we in november toch met een beetje angst met de vraag wat er aan de hand was in het hotel waarvan wij enkel goede ervaringen hadden. Al gauw ondervonden we dat er niets veranderd was en dat alles nog net zo goed was als we gewend waren van de vorige keren. De media is wat dat aangaat dus totaal niet te vertrouwen en verzinnen verhalen !!! Kort samengevat: dit hotel is een topper met méér dan een perfecte service ! Daar kunnen menig andere hotels een lesje van leren !

Gereisd Met partner in november 2018

in 1 woord fantastisch.

fam. van leer
7-12-2018

We hebben zelf besloten om een review te schrijven . zonder mee de weten van het hotel. Met het terug kijken van onze vakantie in steigenberger hotel. krijgen we een glimlach plus een goedgevoel van binnen. Wat een fantastisch hotel niks is te veel ze halen letterlijk alles uit je handen wat een Service. Zelfs de RIU en IBEROSTAR hotels die we ook hebben bezocht in het verleden konden daar niet aan tippen. dus een reden voor ons om volgend jaar terug te keren.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super goed en veelzijdig

C. Boskman
1-12-2018

Echt een super hotel zowel voor volwassenen en kinderen . Veel te doen overdag en 's avonds . Eten zeer goed en meer dan genoeg keuze . Veel excursies geboekt . Dolfijnen / snorkel trip en zou ik Zeer zeker aanraden . (bij de diving club). Al met al beste hotel n Egypte tot nu toe na 7 x in Egypte te zijn geweest .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

voor herhaling vatbaar

jo van den bergh
26-11-2018

geweldige hartelijke mensen, mooi hotel

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke vakantie gehad.

Rianne
25-11-2018

Samen met mijn vriend zijn wij 2 weken op vakantie geweest naar dit prachtige hotel. Wij hebben een ontzettend leuke tijd gehad. Het was ontzettend mooi weer en hebben voor elke leeftijd wel wat te doen. Voor de jongere was er een hele leuke animatie en de oudere konden zich afsluiten van de kindern op het 18+ dakterras. Het eten was ook super verzorgt, elke dag een andere thema qua eten. Wij raden deze plek zeker weten aan. Het was heerlijk

Gereisd Met partner in mei 2018

Een super mooi en vooral een goed hotel.

Arno Saarloos
25-11-2018

Echt een super mooi en goed hotel.Personeel is super attent en vriendelijk.Kamers worden super netjes onderhouden. Het eten is echt fantastisch zeer gevarieerd. Het enige min puntje is het animatie team,dat kan echt beter en zeker voor een 5 x hotel.Mensen die wat te klagen hebben over dit hotel moeten gewoon gezellig thuis blijven,want die klagen naar alle waarschijnlijkheid over alles in het leven.Heb intussen al heel wat landen en hotels bezocht maar dit hotel staat op nummer 1 bij mij.Ook een aanrader is om met de quad de woestijn in te gaan en dan de middag Tour,wat een belevennis is dat.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Marlies
22-11-2018

Fantastisch resort. Mooie ruime kamer, linnengoed matras wordt dagelijks verschoont. Gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Het hele resort ziet er schoon en verzorgt uit. De obers (er lopen er genoeg) zijn vriendelijk en werken erg hard. Onze vaste ober Elsaaid A. Elsamie heeft ons prima voorzien van onze drankjes. De zwembaden zijn heerlijk verwarmd en er zijn ligbedjes genoeg.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!!

Siham
22-11-2018

Heerlijke resort, voor de kinderen van alles te doen.Op het resort meerdere zwembaden ook die verwarmd zijn.

Eten genoeg keus, personeel zeer professioneel en vriendelijk. Sky restaurant geweldig gegeten.

Schone kamers, een plek waar je even nergens aan hoeft te denken.

De zee is aan de overkant in het andere hotel maar prima te bereiken. Er is geen huisrif aanwezig.

Volgende keer boek ik weer steigenberger.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Voorlopig nooit meer

SH
19-11-2018

Tweede mail dat we dit resort bezoeken (1ste maal in 2016 en was toen uitstekend) doch dit resort heeft veel van haar kwaliteit ingeboet. De maaltijden aan het buffet restaurant (behalve ontbijt) zijn van zeer slechte kwaliteit met dagelijks wederkerende produkten, niet warm, weinig keuze en slecht klaargemaakt. Het Season's restaurant dat zogezegd à-la-carte is, betreft een mixed grill met vlees dat letterlijk zwart zag.... zijn daar ook letterlijk ' gaan lopen'. Italiaans à-la-carte is redelijk ok doch pasta's en pizza's zijn makkelijke gerechten, Sky restaurant (rooftop) was eigenlijk niet goed.....niet warm en kwaliteit veel minder dan 2 jaar geleden.
Hebben dit gemeld bij de chef-kok die als een farao door het buffetrestaurant loopt doch alles werd weggelachen , andere toeristen vinden het wel goed... Duitsers, Oekraïners,... die zijn inderdaad wat minder gewoon.... Ook drankenselectie was minder ruim . Wat blijft prima: is de bediening van de mensen/obers , ze proberen alles te doen om het naar je zin te maken. Drinkgeld helpt jazeker.

Hebben vernomen dat het nieuwe PURE hotel (is nog niet open toen wij daar waren) naast Steigenberger Aldau en aan de overkant van Steigenberger Aqua Magic , al veel geld heeft gekost, is een luxe hotel en een manager wist discreet te melden dat er veel geld naar het nieuwe project gaat waardoor er moet bespaard worden in...jawel Steigenberger Aqua Magic.... het hotel was goed maar nu de komende (minimaal) twee jaar absoluut te vermijden. Zeg niet dat u niet gewaarschuwd was. Doe het niet.

Gereisd Met partner in november 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.