Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag41°28°
9,5

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Erg mooi en goed hotel

Carola van den Broek
15-3-2017

Ik kan niets slechts over dit hotel bedenken. Prima personeel, kamers en een superleuk animatieteam. Dit team is er voor elke leeftijd, van de kinderen tot de ouders die grootouders. Echt fantastisch. Ik zal dit hotel zeker aanraden aan anderen. Jullie zijn toppers die mij een geweldige vakantie hebben laten ervaren.

Gereisd Anders in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel !

Tiffany Leemans
18-2-2015

Steigenberger is al een goede keten op zich, maar dit hotel is dik in orde. Zowel in het buffetrestaurant als de a la carte restaurants is het zeer lekker eten. Een aanrader is het Sky restaurant! Zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers, verschillende zwembaden (in bepaalde periode sommige verwarmd zelfs), ideaal voor gezinnen met het aqua park, maar ook het zwembad on the roof aanrader voor wie rust wilt (18+) met prachtig uitzicht. Gratis shuttle naar het centrum, strand op wandelafstand en rondom hotel ook winkeltjes. zeker een aanrader!!!

Gereisd Anders in februari 2015

Heerlijke vakantieplek voor jong en oud!

Desiree Heijstraten
11-1-2015

Wij hebben een gezin met jonge kinderen en oudere kinderen,eris in dit heerlijke hotel voor ieder wat wils,voor de kleintjes een piraten schip en voor de oudere super gave glijbanen.Bij aankomst zijn we heel gezellig en fijn ontvangen door de gastvrouw met de naam Charlotte,mede door haar hebben we een heerlijke vakantie gehad,iedere dag kwam ze ons even opzoeken of alles naar wens was en we hoefden maar iets te vragen en ze had het al geregeld.Al het personeel is zeer attend en professioneel.Het eten was in een woord goed.Oud en nieuw was een fantsstisch feest kosten nog moeite werden gespaard.Kortom een heerlijke vakantie,we komen zeker terug!

Gereisd Anders in december 2014

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.