Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zoals de naam Steigenberger Aqua Magic Hotel (Hurghada) al doet vermoeden is dit hotel een groot waterparadijs. Hier geniet je bovendien van kwalitatief goed eten en voldoende privacy. Er is zoveel te doen in de omgeving aan excursies dat je bijna niet kunt kiezen: duiken, snorkelen, de woestijn in of een stedentrip. Wat kies jij?

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

815 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• 10A.G. van Soest27-09-2019

mega super hotel

Wat een geweldige ontvangst,door dat het vliegtuig vertraging had waren we niet meer op tijd voor het restaurant dat normaal tot 15.00 uur open is. We werden bij aankomst onmiddellijk door verwezen naar een ander wat kleiner restaurant om eerst even te lunchen (super). Alle restaurants van zowel de standaard als mede die van de extra waaronder de Italiaan en het Sky restaurant verdienen alle egards qua service en kwaliteit van het eten. de medewerkers in de barretjes doe echt alles voor je en eindelijk eens zonder de bekende verzoek tot fooi. Tevens zijn de kamers schoon netjes en opgeruimd elke dag wordt er met veel aandacht schoongemaakt. De zwembaden zien er schoon en netjes uit en tevens is er volop bediening rond de restaurants. In een woord een top hotel die zeker zijn vijf sterren waard is. In oktober 2020 gaan we zeker terug maar dan met de kinderen en kleinkinderen.

• 10Tim P15-08-2019

Fantastisch!

Dit hotel is gewoon super en er is niks op aan te merken. De service is super en ze doen echt alles voor je. Je merkt wel dat als je ze wat fooi geeft ze nog meer voor je doen en net een beetje extra service verlenen. Zwembaden zijn groot en de lazy river is geweldig. Animatie iedere dag aan het zwembad maar ook bij het privé strand en ieder e avond! Altijd plek aan het zwembad en strand. Kamers zijn schoon en zien er prima uit. Het eten is goed en veel keuze, iedere dag wat anders. Met all inclusive heb je hier echt een hele fijne ontspannende vakantie waar je niks te kort komt! Wij hebben echt genoten en zeker 5 sterren waard. Poolen is gratis, tafelvoetbal ook. Met all inclusive kun je ook gebruik 3x gebruik maken van de a la carte restaurantjes!! Super service en super hotel. Omar van de bediening ook super aardig!! Snorkelen is zeker een must als je naar Egypte gaat. Elite boot en Mahmya excursie zeker een aanrader!

• 5Frank Van Baal10-06-2019

Slecht, bedoeld voor lokale bevolking

Als koppel, alleen reizend, ouder echtpaar of jongere ben je hier NIET welkom. Je wordt echt overal weg gekeken. Manager gaf toe op 10.06.2019 dat het een familie hotel is wat niet geschikt is voor koppels. Heb je dus ergens een probleem mee dan is het jou probleem. Letterlijke woorden. Strand is heel klein , is sinds januari door 2 gedeeld. Staat nergens maar nu moeten zon 2500 gasten op 250 strandbedjes. Adult pool zit vol met aso Egyptenaren met eigen muziek. Peuken roken in bad en drank. Iedere Egypte naar wordt bediend behalve jij. Eten kan beter. Zee is vies Strand vol met rommel. Zwembad mooi maar te vol. Hooguit 3 sterren waard. Zeker afknapper. Dont go.

• 9J. Moratis24-05-2019

Perfecte service van super vriendelijke mensen !

Voor de 5 de maal in Steigenberger Aqua Magic geweest en alweer van een perfecte vakantie genoten met een meer dan perfecte service ! Vorige keren waren wij niet zo tevreden van het Italiaans restaurant Palappa, maar nu was het super ! Er is nl. een nieuwe kok, Mohamed Radwan en die geeft echt wel een meerwaarde aan het restaurant! Het Sky-restaurant vonden we dan de vorige keren weer beter. Hier was de service en de sfeer toch veel beter onder leiding van Walid. Het eten was wel ok. In het main restaurant Magic Flavors doen alle mensen er alles aan om je te helpen. Ik heb nl. een allergie voor knoflook en er werd steeds gevraagd wat ik wou en dit werd dan voor mij gemaakt zonder knoflook. Al bij al dus een prima hotel met een zeer goede service en vriendelijk personeel. Wij tellen in ieder geval al af naar ons 6de bezoek.

Riham El Hawari, E-Commerce Manager, 11-06-2019

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay with us, and thank you for sharing with us this nice review.

It is always our great pleasure to provide you with the best product and services.

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Sincere regards,

• 8Guido16-05-2019

Goeie last minute aanbiedingen

Voor iedereen een plekje in dit mooie complex. Maar zoals overal verslijten dingen maar deze is men aan het vervangen zonder dat je er als gast iets van merkt

Riham El Hawari, E-Commerce Manager, 11-06-2019

Dear Guest,

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Sincere regards,

• 9Stacey12-05-2019

Super! Zeker nog keer terug gaan

Voor de eerste keer samen met m’n vriend naar Egypte geweest! Hotel kregen wie via iemand als aanrader en daar is niks aan gelogen! Wat een super hotel! Groot en schoon resort. Ik ben zelf niet de makkelijkste eter maar iedere avond was er een ander thema in het restaurant waardoor er voor ieder wat wils was. Ontbijt en diner waren top iedere ochtend. Lunch was overigens ook prima. De mini bar op de kamer hoorde ook bij de all in water, cola en sap werd ook netjes iedere dag aangevuld. Kamers werden iedere dag gedaan als je dat wou. Zijn zelf 1 avond naar hurghada centrum geweest naar serrington street maar naar een half uur weer de eerste beste taxi gepakt voelde ons niet helemaal veilig.. in het resort zijn ze super vriendelijk maar daar buiten niet zo. Van de 3 al le cart restaurants vonden we pallapo het best! Bij de skybar in 30 min 2 maaltijden dat was jammer. Ik zou zeker hier terug komen hotel wordt goed schoon gehouden met alle

• 9Secretin cindy09-04-2019

Fantastisch hotel

Het was een fantastisch hotel met super vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen het eten was super lekker Heel propere kamers en badkamers

• 9Yvonne Zwart02-04-2019

Heerlijk ontspannen en geniete van de zon

• Hotel: Groot. Resort is lang en uitgestrekt. Meerdere a la carte restaurants. 3 inbegrepen bij allin. Meerdere zwembaden die uit elkaar liggen. Waardoor drukte verdeeld is. Kinder zwembad is apart. Er is ook een kinder speeltuin. Elke avond entertainment hier zijn wij alleen niet geweest. Er zijn meerdere momenten om eten en drinken te halen. Er zitten wat winkeltjes op resort. (Man is tassen winkel geeft ook meteen toe dat tassen nep zijn en vraagt geen gekke prijzen) op 5tot 8minuutjes lopen zit een carrefour supermarkt. Waar je alles kunt halen wat je nodig hebt aan boodschappen.
    • Kamer; familiekamer. Badkamer. (De fohn is shit! Neem je eigen mee!)Slaapkamer 2persoonsbed. Huiskamer met 2 1prsbedden. Bed is hard. Ik vond kussens te plat. Mijn vriend vond ze fijn.
    • Eten; goed. Lekker. Voor ieder wat wils. Smaakt goed. Niks over te klagen. Ik ben moeilijke eter.
    • malibu, baileys =bijbetalen (6 a7 euro per drankje)

• 10Dick Driessen04-03-2019

Geweldig Resort, een aanrader voor iedereen!!.

Geweldig Resort, alles perfect voor elkaar!. Of het nu gaat om het eten, drinken, bediening, accommodatie, zwembaden, strand of ....etc, alles is hier toppie!!.

• 9Marco van de Wetering27-02-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Mooi en leuk opgezet resort. Voldoende ligplaatsen rondom de verschillende zwembaden. Ook bij het strand is voldoende plaats te vinden. Je loopt er door een mooi aangelegde tuin rondom een golfbaan naar toe. Ruime en schone kamer met goede bedden en een fijne douche. Kwalitatief zeer goed en lekker eten. Er is voldoende keuze in het hoofd buffet restaurant en ook bij de verschillende kleinere restaurants is er voldoende keuze. Ook zit er bij het verblijf 1 x een a-la-carte diner bij in. Wij zaten bij de Italiaan (Palazza), een aanrader! Daarnaast kun je ook tussen de maaltijden door, overal verschillende tussendoortjes halen (pizza, ijsjes, broodje hamburger). Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Je kunt een hele dag op je luie stoel blijven zitten en het drinken word je gebracht.

Corendon

16 tips over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• corinapalinckx, 15-07-2014

Geen nood als je iets tekort komt aan koek en snoep, pampers, zonnebrand. De winkeltjes en apotheek zijn goed voorzien van dit soort spullen en niet al te gekke prijzen voor een resort. Je hoeft er in elk geval niet voor naar Hurghada centrum te reizen.

• Corina, 15-07-2014

Geef je kindjes echt waterschoentjes aan. Dit helpt tegen de gladde tegels en tegen het verbranden van de voetjes want let op de tegels zijn echt kokend heet langs het zwembad. Ook handig voor in de zee want daar liggen in het begin veel stenen.

• van de winckel, 07-09-2014

pluspunt zijn de ruime kamers.

19 vragen over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)

• O. Volwater, 26-04-2019

Tennisbanen

Zijn de 2 tennisbanen voorzien van verlichting zodat er in de winteravonden gespeeld kan worden?

• Jolanda, 07-08-2018

Lange broek

Is het voor de heren verplicht om een lange broek te dragen in het buffet restaurant

• Jolanda, 03-08-2018

Eten

Is het voor de mannen verplicht om in het buffet restaurant een lange broekje dragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats